|
|
| Pagina 64 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
Bericht Re: Artikels
durvertje schreef: Mannekens, mannekens, diegene die heeft gemeend dat ne persstop een goede zaak is voor onze club heeft zich, volgens mij, vergist. Dit zijn groeipijnen van een club in (her)opbouw, waar het héél snel gaat en sommigen overal vijanden zien. Het geroep, aan de basis van gans deze farce is er inderdaad geweest,weze het héél weinig én uitgelokt door Henri, en lokte, zowel bij de scheidts als bij de pers een overdreven reactie uit. Maar blijven schieten op de boodschapper én niet reageren op die kleine minderheid die je club onrecht aandoen en in een slecht daglicht stellen is gewoon je kop in de grond steken. Praat met de pers en leg uit wat je aan het doen bent en verdedig je als je vind dat je onterecht wordt aangevallen. De pers heeft ons nodig,maar denk eraan, onze club heeft ook de pers nodig !!!!! enne, wie Jan van Lysebeth zou kennen, zou weten dat hij al jaren een supporter is en het beste voorheeft met onze club. Wordt volwassen ,gasten, want onze club wil ook terug bij de grote jongens gaan voetballen én dan zullen wij toch ook moeten meegroeien. ik ben ervan overtuigd dat we naar 2e klasse gaan en dat zal gevolgen hebben voor de ganse club én zijn structuur.Laten we snel proberen om enkele positieve signalen naar buiten te sturen en stoppen met deze nutteloze persstop !!! ![]() _________________ Op naar 2 de klas |
| 12 Feb 2008, 16:49 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
durvertje schreef: Mannekens, mannekens, diegene die heeft gemeend dat ne persstop een goede zaak is voor onze club heeft zich, volgens mij, vergist. Dit zijn groeipijnen van een club in (her)opbouw, waar het héél snel gaat en sommigen overal vijanden zien. Het geroep, aan de basis van gans deze farce is er inderdaad geweest,weze het héél weinig én uitgelokt door Henri, en lokte, zowel bij de scheidts als bij de pers een overdreven reactie uit. Maar blijven schieten op de boodschapper én niet reageren op die kleine minderheid die je club onrecht aandoen en in een slecht daglicht stellen is gewoon je kop in de grond steken. Praat met de pers en leg uit wat je aan het doen bent en verdedig je als je vind dat je onterecht wordt aangevallen. De pers heeft ons nodig,maar denk eraan, onze club heeft ook de pers nodig !!!!! enne, wie Jan van Lysebeth zou kennen, zou weten dat hij al jaren een supporter is en het beste voorheeft met onze club. Wordt volwassen ,gasten, want onze club wil ook terug bij de grote jongens gaan voetballen én dan zullen wij toch ook moeten meegroeien. ik ben ervan overtuigd dat we naar 2e klasse gaan en dat zal gevolgen hebben voor de ganse club én zijn structuur.Laten we snel proberen om enkele positieve signalen naar buiten te sturen en stoppen met deze nutteloze persstop !!! Volledig mee eens! |
| 12 Feb 2008, 16:52 |
|
|
Scholier
persstop mag inderdaad stoppen!
er is inderdaad oe oe geroepen maar dat zijn er hooguit mss 20 geweest.. En die 18 500 euro boete is belachelijk,geloof aub niet dat het zover komt Ik geef geert de ridder wel gelijk dat hij en zijn medewerkers kwaad waren met de krantekop van "rascistische ajuinen" ... dat was er inderdaad over MAAR pers is ook belangrijk voor een voetbalclub vergeet da niet.. STOP PERSBOYCOT AUB mvg |
| 12 Feb 2008, 17:14 |
|
|
Vaste Waarde
Houden jullie er wel ns rekening mee dat de club in het algemeen dit doet voor ons, supporters??? Wij werden in alle kranten bestempeld als racisten en weet ik wat nog allemaal. Nu stoppen is te belachelijk. Het is aan de pers om onze naam te zuiveren!
Niet omgekeerd! _________________ Broer van ja |
| 12 Feb 2008, 17:17 |
|
|
Scholier
nieven ajoin schreef: Houden jullie er wel ns rekening mee dat de club in het algemeen dit doet voor ons, supporters??? Wij werden in alle kranten bestempeld als racisten en weet ik wat nog allemaal. Nu stoppen is te belachelijk. Het is aan de pers om onze naam te zuiveren! Niet omgekeerd! ik snap u redenering nieven ajuin MAAR,vinden onze sponsors dat wel plezant allemaal?? Op den duur is het ne perstop van 2 maanden aan het worden... ma soit heb weinig zin in discussieeren daarover... |
| 12 Feb 2008, 17:28 |
|
|
toevallige voorbijganger
nieven ajoin,
alle eendrachtsupporters waren ontgoocheld als dienen 1-1 valt op dender en dan komt henri ons nog eens het vingertje tonen en dan beginnen er 20 oe-oe-oe te roepen omdat ze ontgoocheld zijn én boos én kwaad.......... Zijn we daarom racisten ????? Nee, natuurlijk niet !!! Leg dat uit aan de pers en je krijgt een correcte versie van de feiten !!! Denk jij nu echt dat je nen Euphony en andere sponsors zal kunnen strikken als je niet meer in de krant komt ? We kwamen véél meer dan andere ploegen uit 3e klasse in de vlaamse pers ( denk aan de diverse artikelen in Voetbalmagazine) en dat is wat sponsors willen : naambekendheid !!!! Je mag je, als supporters van den iendracht fout behandeld voelen als ze je een racist noemen , da's je volste recht !!! Maar zwijgen is instemmen en da's nu net wat we aan het doen zijn. Mijn voorstel : nodig alle pers eens uit en licht toe waarom je vind dat de berichtgeving niet Ok was ,verontschuldig je in naam van die 20 dommerikken en licht toe waar eendracht naar toe wil....... |
| 12 Feb 2008, 17:49 |
|
|
Vaste Waarde
durvertje schreef: nieven ajoin, alle eendrachtsupporters waren ontgoocheld als dienen 1-1 valt op dender en dan komt henri ons nog eens het vingertje tonen en dan beginnen er 20 oe-oe-oe te roepen omdat ze ontgoocheld zijn én boos én kwaad.......... Zijn we daarom racisten ????? Nee, natuurlijk niet !!! Leg dat uit aan de pers en je krijgt een correcte versie van de feiten !!! Denk jij nu echt dat je nen Euphony en andere sponsors zal kunnen strikken als je niet meer in de krant komt ? We kwamen véél meer dan andere ploegen uit 3e klasse in de vlaamse pers ( denk aan de diverse artikelen in Voetbalmagazine) en dat is wat sponsors willen : naambekendheid !!!! Je mag je, als supporters van den iendracht fout behandeld voelen als ze je een racist noemen , da's je volste recht !!! Maar zwijgen is instemmen en da's nu net wat we aan het doen zijn. Mijn voorstel : nodig alle pers eens uit en licht toe waarom je vind dat de berichtgeving niet Ok was ,verontschuldig je in naam van die 20 dommerikken en licht toe waar eendracht naar toe wil....... Dat is al geregeld dacht ik Er werd gezegd dat de persstop van kracht ging zijn tot de zaak uitgesproken wordt EN Aalst in zijn gelijk wordt gesteld... Of ben ik hier fout? _________________ Broer van ja |
| 12 Feb 2008, 18:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
nieven ajoin schreef: Houden jullie er wel ns rekening mee dat de club in het algemeen dit doet voor ons, supporters??? Wij werden in alle kranten bestempeld als racisten en weet ik wat nog allemaal. Nu stoppen is te belachelijk. Het is aan de pers om onze naam te zuiveren! Niet omgekeerd! Trouwens dachten jullie nu echt dat deze persstop niet in samenspraak is mét de sponsors? Laat die gazettemannen mor es zwiéjten. Dat deze situatie op termijn onhoudbaar is ga ik niet ontkennen, vandaar ook dat die persstop samenloopt tot de VRIJSPRAAK van EA. Ook ik pik het niet als racist bestempeld te worden, en JA die veralgemening was er wel degelijk. Dat de mannen van de gazet hun daar eerst es voor excuseren! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 12 Feb 2008, 18:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Kijk, binnen 2 weken (of minder) komt de zaak voor. Waarom moest die zaak keer op keer opgeblazen worden door die bewuste jouranlisten ? Want daar zijn ze ondertussen toch wel kampioen in hé, in de dingen opblazen ! Hadden ze van begin af aan voor rede vatbaar geweest dan had die perstop een week geduurd en konden we ondertussen praten over het sportieve. Maar sorry, dat die zaak opgeblazen werd is toch wel ENKEL en alleen de fout van die mannen hoor. Dat ons bestuur ook niet de meest tactvolle beslissing nam om een persstop te houden dat kan goed zijn, maar er moest toch wel een signaal komen.
Ik vind het vrij hypocriet om te zeggen dat ons bestuur geen actie mocht ondernemen terwijl iedere supporter na de match zelf actie wou ondernemen tegen die eenzijdige berichtgeving ? Ik denk dat iedereen wel beseft dat de persstop geen goede zaak is omdat er mensen (bv. Tv Oost en Anathema) het slachtoffer van zijn die er niets mee te maken hebben. Vooral dat is erg. Maar wat mij vooral het ergste stoort is de manier waarop dat het allemaal gebeurd... eerst bronnen aanhalen die er niet geweest zijn, dan uw informatie halen van een vriendin die het allemaal wel gehoord heeft, en vervolgend (off all people) Kamiel Sergeant opvoeren. Daarvoor moet ge ten eerste enorm schaamteloos zijn, maar ten 2de ook een enorme amateur ! Dat bevestigt alleen mijn vermoeden dat die gasten zo vol van hun zelf zijn dat er helemaal niet mee te klappen valt. Over een paar weken hadden we hier dat voorval tussen Peter VDB en ons bestuur... hebben die zo een kinderachtig gedoe vertoond ? Voor de rest ben ik er van overtuigd dat als ze die zaak op zen beloop hadden gelaten bij de pers (en dus de uitspraak hadden afgewacht) dat hun persstop hooguit 2 weken had geduurd. De andere persjongens kunnen dus even goed eens boos naar hun collégas kijken. Dat afschermen van de kleedkamers voor alle pers lijkt mij verder inderdaad een wat ongelukkige beslissing maar swat... dat kan er nog wel bij zeker ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Feb 2008, 18:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
durvertje schreef: enne, wie Jan van Lysebeth zou kennen, zou weten dat hij al jaren een supporter is en het beste voorheeft met onze club. Dat is er wel enorm zwaar over ze man. Als ge het beste voor hebt met een club, dan brengt ge niet de club in diskrediet zoals hij gedaan heeft. In het begin vond iedereen de persboycot goed, en nu begint iedereen hier zijn kar te keren. Voor mij mag dat nog heel lang blijven duren. De situatie van dit weekend is wat ongelukkig. De weg naar interviews met de tegenpartij mag inderdaad niet belemmerd worden. En eens er uitspraak is geweest in de zaak mag de persstop van mijn part stoppen MAAR behalve voor Van Lysebeth en Redant. Als ik speler of bestuurslid was, tegen zo ne Redant, daar wil ik geen 200.000 jaar nog een woord tegen spreken. Ten eerste berokkent hij, en alleen hij, op dit moment de club schade, en ten tweede, zijn zijn interviews geschreven in een belachelijk kinderlijk Nederlands. Wat Redant er vandaag weer van maakt over Kamiel Sergeant... Kamiel heeft helemaal niet openlijk opgeroepen tot dialoog. Hij of zijn vriendje Jan hebben hem een suggestieve vraag gesteld, en er dat uit opgemaakt. Als dat het gemiddeld menselijk respect is dat Redant aan boord legt in zijn werk... Hetzelfde met dat interview met Kjell Vanderhaegen. De vraagstelling is zo suggestief als het maar kan. Voor mijn part, nooit nog een interview met Redant of Van Lysebeth. Ik zal de belachelijke interviews in de gazet zeker niet missen. |
| 12 Feb 2008, 19:08 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
idd, de persstop opheffen zou alleen maar in de kaart spelen van dieje platten wim redant.
en sorry he, het is bij het nieuwsblad en enkel daar dat de oplossing ligt. of moeten we het allemaal zo laten misschien? dan mogen ze int vervolg zjust hun goesting schrijven over ons. ik blijf erbij... ze hebben het woord riooljournalist uitgevonden voor dieje redant... hij is 't levende bewijs dat bij het nieuwsblad werkelijk iedereen die zijn lager onderwijs afmaakt journalist kan worden. oven jvl kan ik nie te veel zetten want daar emmek et ni van gelezen dacht ik... soit het bestuur heeft een logische beslissing genomen en ik sta daar nog steeds 100% achter (enkel tov tv oost is het misschien wel wat jammer, uiteindelijk hebben zij hiermee niet veel te maken he) |
| 12 Feb 2008, 20:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Ik ga me toch nog één keer laten verleiden om te reageren
1. Placietjen, wat verwijt ge Jan Van Lysebeth? Dat hij geschreven heeft dat er oerwoudgeluiden te horen waren en dat Gumienny daarom het spel tot tweemaal toe heeft stilgelegd? Gelogen is het niet hé, ook al gaat het maar om 20 man en ook al overdrijft Gumienny ferm door die belachelijke "supporters" zoveel eer te bewijzen. Dus naar mijn mening is die hetze tegen HLN niet terecht. Scherpere artikels die in de weken daarna volgden, zijn actie en reactie tussen bestuur EA (persstop) en HLN (die toch nog altijd willen berichten over EA). 2. Het Nieuwsblad, dat is een andere zaak. Die kop van "Racistische ajuinen" is er inderdaad MEER dan over, geheel akkoord. Of Wim Redant die kop geschreven heeft of dat de eindredactie daarvoor verantwoordelijk is, weet ik niet, maar ik weet wel dat tussen het moment dat je een tekst doorstuurt en hij ook effectief in de krant staat er nog veel kan gebeuren (ik heb zelf jarenlang eindredactie gedaan). 3. Rivelinho, waar haalt gij de "autoriteit" en de "wijsheid" om te zeggen "nooit meer interviews met JVL of WR"? Ik hoop dat jij op je werk nooit veto's tot in de eeuwigheid tegen jou gaat krijgen. (of is niet elke situatie dezelfde?) En JVL geen supporter noemen? Tsss, JVL is supporter van toen ik nog in de pampers zat en ik ben al supporter van toen JIJ nog in de pampers zat. En JVL is er ALTIJD, ook als het slecht gaat met EA, en JVL leeft altijd mee met de club en wil niets liever dan dat het goed gaat met EA en denkt (tot voor deze heisa) mee met het clubbestuur om nog beter te doen. Vraag dat maar na bij je goeroe. 4. Zoals al gezegd, de pers heeft EA nodig en EA heeft de pers nodig en wees maar zeker dat als EA ooit nog eens iets verlangt van de pers of een duwtje in de rug wil via artikels (en dat is in het verleden al méér dan één keer gebeurt (fusieperikelen, promotie-artikels tout court), dan zullen wij ook twee keer nadenken. 5. En om te besluiten: de pers heeft fouten gemaakt (neen, ik plak daar geen namen op, want op Dender waren er ook nationale journalisten die EA nooit volgen), maar hier zitten er toch ook een paar met flinke oogkleppen op zenne. En voor de rest hoop ik dat deze zever snel voorbij is, maar als ik hoor dat ze het willen rekken tot EA vrijgepleit wordt, dan denk ik dat het jammer genoeg nog maanden zal duren (uitspraak, eventueel beroep, evocatie ... weet ik veel). En ik blijf erbij, op termijn is dit een zéér slechte zaak voor de club. En voor de rest: Now shoot me! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 12 Feb 2008, 20:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik begrijp de eerst reactie op de kop in Het Nieuwsblad zeer goed. Eén dezer dagen loopt trouwens mijn abonnement af. Ik ben de sensatie wat beu...
Maar ik vind de analyse van Anathema meer dan terecht. Voor het welzijn van de club moet dit stoppen... En een krant die zich verontschuldigt, daar zou ik niet te zeer op hopen. Als iedereen die hier geroepen heeft wat een schande het was ook zijn abonnement had opgezegd, tja, en dan nog... Journalisten zijn (helaas) veel te grote ego's om zich te verontschuldigen. Het ergste is eigenlijk nog dat ze zich met hun titel bezondigden aan wat ze in het arikel aanklagen: mensen veralgemenend aanpakken op basis van hun afkomst! The Sun heeft ooit "We apologize" op hun frontpagina gezet tegenover Liverpool (na Hillsborough), maar die krant werd daar zo goed als niet meer verkocht, toen, hé, en Liverpool is nog wel een andere club en stad en regio als Aalst... En laat ons vooral niet te veel lawaai maken over die zaak, want dan loop je het risico dat dat een voorbeeld-zaak wordt, en dat is al zeker niet in ons voordeel. Het is gepast om gewoon sorry te zeggen in plaats van die enkele debielen die dat toch niet gaan doen, maatregelen te nemen om die gastjes onder controle te krijgen (een code, sociale controle door andere supporters, als er inderdaad jeugdspelertjes bijwaren een actie met die gastjes,...), een aantal positieve signalen te geven over verdraagzaamheid en tegen racisme en aan de krant te vragen om dat te publiceren en om een beetje positieve reclame te maken voor den Eendracht. Aansturen op gezichtsverlies van de krant leidt alleen maar tot gezichtsverlies langs 2 kanten... I rest my case. |
| 12 Feb 2008, 21:28 |
|
|
Duivelke
Ik kan je enkel maar bijtreden Anathema.
De enige juiste reactie is de dialoog aangaan met HNB en als grote mensen zaken uitklaren. Neen, HNB mag niet zo ver gaan en excuses zijn op hun plaats. En ja, Aalst heeft een kleine groep k*tsupporters die het meermaals verknallen. Na Dender was het ook prijs op Franc Borains, gelukkig daar zonder gevolg. |
| 12 Feb 2008, 21:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
anathema76 schreef: Ik ga me toch nog één keer laten verleiden om te reageren 1. Placietjen, wat verwijt ge Jan Van Lysebeth? Dat hij geschreven heeft dat er oerwoudgeluiden te horen waren en dat Gumienny daarom het spel tot tweemaal toe heeft stilgelegd? Gelogen is het niet hé, ook al gaat het maar om 20 man en ook al overdrijft Gumienny ferm door die belachelijke "supporters" zoveel eer te bewijzen. Dus naar mijn mening is die hetze tegen HLN niet terecht. Scherpere artikels die in de weken daarna volgden, zijn actie en reactie tussen bestuur EA (persstop) en HLN (die toch nog altijd willen berichten over EA). 2. Het Nieuwsblad, dat is een andere zaak. Die kop van "Racistische ajuinen" is er inderdaad MEER dan over, geheel akkoord. Of Wim Redant die kop geschreven heeft of dat de eindredactie daarvoor verantwoordelijk is, weet ik niet, maar ik weet wel dat tussen het moment dat je een tekst doorstuurt en hij ook effectief in de krant staat er nog veel kan gebeuren (ik heb zelf jarenlang eindredactie gedaan). 3. Rivelinho, waar haalt gij de "autoriteit" en de "wijsheid" om te zeggen "nooit meer interviews met JVL of WR"? Ik hoop dat jij op je werk nooit veto's tot in de eeuwigheid tegen jou gaat krijgen. (of is niet elke situatie dezelfde?) En JVL geen supporter noemen? Tsss, JVL is supporter van toen ik nog in de pampers zat en ik ben al supporter van toen JIJ nog in de pampers zat. En JVL is er ALTIJD, ook als het slecht gaat met EA, en JVL leeft altijd mee met de club en wil niets liever dan dat het goed gaat met EA en denkt (tot voor deze heisa) mee met het clubbestuur om nog beter te doen. Vraag dat maar na bij je goeroe. 4. Zoals al gezegd, de pers heeft EA nodig en EA heeft de pers nodig en wees maar zeker dat als EA ooit nog eens iets verlangt van de pers of een duwtje in de rug wil via artikels (en dat is in het verleden al méér dan één keer gebeurt (fusieperikelen, promotie-artikels tout court), dan zullen wij ook twee keer nadenken. 5. En om te besluiten: de pers heeft fouten gemaakt (neen, ik plak daar geen namen op, want op Dender waren er ook nationale journalisten die EA nooit volgen), maar hier zitten er toch ook een paar met flinke oogkleppen op zenne. En voor de rest hoop ik dat deze zever snel voorbij is, maar als ik hoor dat ze het willen rekken tot EA vrijgepleit wordt, dan denk ik dat het jammer genoeg nog maanden zal duren (uitspraak, eventueel beroep, evocatie ... weet ik veel). En ik blijf erbij, op termijn is dit een zéér slechte zaak voor de club. En voor de rest: Now shoot me! In al wat jij hier zegt kan ik mij volledig vinden. Van Lysebetten is inderdaad meer dan begaan met onze club. Dat hij hier zo door het slijk gehaald wordt vind ik heel jammer. De pers (meer bepaald het Nieuwsblad) heeft inderdaad fouten gemaakt bij dat bewuste oe oe geroep maar daarom is iedere journalist geen schurk hé zeg. En dat die persstop (of -boycot) ons absoluut geen goed doet daar kan je prat op gaan! Jammer genoeg zijn hier veel supporters die nooit iets negatief kunnen of willen zien. _________________
|
| 12 Feb 2008, 21:41 |
|
| Pagina 64 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 497 Volgende |