|
|
| Pagina 66 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Ex-spelers
DavidSeal schreef: Ik hoor mijn pa(75) graag vertellen over den iendracht van toen, al die spelers, speciale matchen van toen, zelfs verhalen over de duitsers die voor een match hier mannen kwamen oppakken, om te gaan werken in Duitsland. Zo hoor ik hem nog vertellen dat hij als klein manneke, begon te wenen omdat ze zijn pa (mijn grootvader samen met nog velen) al de kamion opgezet hadden om naar Duitsland te brengen,mijn grootvader had hem nog vlug wat geld kunnen geven om de tram terug naar huis (hekelgem) te nemen, maar die duitser kreeg medelijden met mijn pa, en liet mijn grootvader gaan. Dat was volgens hem op steenweg ter hoogte van Hoge Steenberg ongeveer. Anders moeie nen topic "'Allo 'Allo" opstarten.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 15 Jan 2011, 16:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Anders moeie nen topic "'Allo 'Allo" opstarten....
[/quote] Hierzie menneken. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Jan 2011, 16:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
DavidSeal schreef: Ik hoor mijn pa(75) graag vertellen over den iendracht van toen, al die spelers, speciale matchen van toen, zelfs verhalen over de duitsers die voor een match hier mannen kwamen oppakken, om te gaan werken in Duitsland. Zo hoor ik hem nog vertellen dat hij als klein manneke, begon te wenen omdat ze zijn pa (mijn grootvader samen met nog velen) al de kamion opgezet hadden om naar Duitsland te brengen,mijn grootvader had hem nog vlug wat geld kunnen geven om de tram terug naar huis (hekelgem) te nemen, maar die duitser kreeg medelijden met mijn pa, en liet mijn grootvader gaan. Dat was volgens hem op steenweg ter hoogte van Hoge Steenberg ongeveer. Over de Duitsers die het stadion kwamen omsingelen om iedereen te controleren, ook gehoord van mijn vader. Volgens hem tijdens een match. Maar hij had wel de indruk dat diegenen die geen risico liepen braaf aanschoven en dat vele anderen over de muur sprongen om weg e geraken en dat er nogal wat Duitse soldaten waren die dan maar de andere kant opkeken. Hij was wel uren te laat huis hierdoor en zijn moeder was ver dood van de schrik... |
| 15 Jan 2011, 20:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
DavidSeal schreef: Anders moeie nen topic "'Allo 'Allo" opstarten.... ![]() Hierzie menneken. [/quote]"Hotler is in the Shiteau' ... ![]() _________________ OB17 |
| 15 Jan 2011, 21:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ajax richt zijn pijlen op MertensFC Utrecht dreigt onze landgenoot Dries Mertens kwijt te raken. Ajax heeft immers zijn zinnen gezet op de aanvaller en heeft door het vertrek van Luis Suarez nu ook het nodige kapitaal ter beschikking.
Ajax hoopt Mertens nog voor morgen de transfermarkt verstrijkt te kunnen binnenhalen, weet VI. Utrecht wil echter voldoende kluiten hebben voor zijn goudhaantje en zal zich dus een zware onderhandelaar tonen. Eerder sloeg het al een - te laag - bod af van PSV. De club liet al weten dat vijf miljoen euro zeker geen optie is. Ajax transfereerde deze week zijn topspits Luis Suarez naar Liverpool en heeft dus heel wat geld in zijn zakken. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jan 2011, 11:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Utrecht wijst bod van Ajax op Mertens af
Ajax is van plan Dries Mertens in te lijven ter vervanging van Luis Suarez, die van de week naar Liverpool verkaste. Maar er zal boter bij de vis moeten komen voor de 23-jarige Belg naar Amsterdam mag. Utrecht heeft een eerste bod van Ajax op Mertens alvast afgewezen. Ajax, dat 26,5 miljoen euro kreeg voor Suarez, zal zich dan ook moeten haasten als het Mertens wil, want morgen sluit de transfermarkt in Nederland. "We staan niet te popelen om Dries te laten vertrekken", zegt Utrecht. "Dries is een belangrijke speler voor ons, die laten we niet zomaar gaan. Maar we hebben natuurlijk ook te maken met Dries zelf. We hebben Ajax een deadline gesteld, meer willen we nog niet zeggen." Mertens is bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Utrecht. In zijn debuutjaar in de Nederlandse Eredivisie veroverde de Rode Duivel de Zilveren Schoen. In de eindstand moest hij toen enkel Luis Suarez laten voorgaan _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jan 2011, 19:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Tweedeklasser Roeselare heeft maandag aanvaller Simon Glorieux binnengehaald (bron HNB)
|
| 02 Feb 2011, 9:50 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Doelman Kujovic (ex-Lierse) trekt naar Willem II
|
| 07 Feb 2011, 16:05 |
|
|
Moet ook Karel Geraerts weg bij Club Brugge?
Volgens Het Laatste Nieuws hangt ook de toekomst van Karel Geraerts bij Club Brugge aan een zijden draadje. De middenvelder heeft nog een contract tot 2012 bij blauw-zwart. Achter de schermen wordt een grote schoonmaak voobereidt. Stijn Stijnen moet mogelijk vertrekken en ook Carl Hoefkens ziet zijn aflopende contract mogelijk niet meer verlengd worden. Daarnaast mogen ook Peter Van der Heyden en Geert De Vlieger vertrekken. Sportief manager Henk Marieman probeert onrust te vermijden. "We maken op alle gebied goed ons huiswerk. Er komt voor iedereen snel duidelijkheid." _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Feb 2011, 10:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hoe zit dat daar eigenlijk met Marcos ?
Het aankoopbeleid van Brugge de laatste jaren jongens ? Spijtig dat Ceulemans daardoor een smet op zijn carrière gekregen heeft. Achteraf bekeken was het zelfs onder Degreyse zo slecht nog niet. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Feb 2011, 10:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: Hoe zit dat daar eigenlijk met Marcos ? Het aankoopbeleid van Brugge de laatste jaren jongens ? Spijtig dat Ceulemans daardoor een smet op zijn carrière gekregen heeft. Achteraf bekeken was het zelfs onder Degreyse zo slecht nog niet. Das waar er zijn er daar achteraf nog geweest, die meer krediet kregen...trouwens ik vond dat Brugge in die periode niet eens zo slechte voetbal bracht. Moet wel zeggen dat ik absoluut niets tegen Koster heb, altijd eerlijk in zijn analyse's en probeert toch verzorgd voetbal te spelen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Feb 2011, 11:11 |
|
|
Freak
Bram schreef: Hoe zit dat daar eigenlijk met Marcos ? Het aankoopbeleid van Brugge de laatste jaren jongens ? Spijtig dat Ceulemans daardoor een smet op zijn carrière gekregen heeft. Achteraf bekeken was het zelfs onder Degreyse zo slecht nog niet. Het aankoopbeleid van Degryse was anders ook voor te huilen. Diverse trainers ontslagen en slechte resultaten. Ik vond Degryse een geweldige voetballer, maar als bestuurder en analist in Extra Time kan ik hem toch minder smaken. Gert Verheyen vond ik dan weer een boerepaard maar als analist is er voor mij genen beteren... |
| 13 Feb 2011, 12:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
er zitten daar gewoon teveel mannen die peizen dat ze dé man zijn
en Koster is volgens mij nen goede trainer maar heeft te weinig gezag,tzou bij Gerets gene waar zijn _________________ www.be-cycle.com |
| 13 Feb 2011, 21:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Interview: Peter Van der Heyden: “Tegen een balleke leren stampen in den hof”
Peter Van der Heyden had zich wellicht meer voorgesteld van zijn terugkeer bij Club Brugge. De Aalstenaar kende vijf succesvolle jaren in Jan Breydel, voetbalde vijf jaar in Duitsland en is nu onverwacht in een puinhoop genaamd Club Brugge terechtgekomen. Deel één. 23/02/2011 12:00 | 1 reacties | 1665x gelezen “Ik kom wel uit een sportieve familie, ja”, vertelt Peter Van der Heyden in een openhartig gesprek met Voetballkrant.com. “Mijn vader voetbalde ook, hij geraakte ergens tot bij de reserven van het toenmalige Beerschot. En ook zijn broer voetbalde, maar prestaties met aanzien op nationaal niveau hebben ze nu ook weer niet gehaald." (grinnikt) Centrale middenvelder “Ik ben zelf beginnen voetballen in den hof, zoals ze dat zeggen. Tegen een balleke stampen, hé! Ik heb mij dan snel een clubje gezocht en deed het daar blijkbaar niet onaardig. Ik speelde in die beginjaren ook centraal op het middenveld en maakte toch redelijk wat doelpunten. Ik was iemand die graag de bal had en wel eens dribbelde. Ik vond het ook fijn om iets te forceren met een mooie pass of om via mijn inzicht iets te veranderen.” “Het besef om profvoetballer te worden kwam pas op mijn vijftiende of zestiende”, vervolgt de linksachter. “Ik was niet iemand die als kleine gast truitjes droeg van een bepaalde ploeg of een bepaalde speler. Pas toen ik bij de eerste ploeg van Denderleeuw geraakte, is de déclic er gekomen. Ik speelde er eerst bij de juniors, maar mocht al snel meetrainen en wedstrijden spelen met de grote jongens.” Fantastisch leuk “Wat mij vooral bijblijft van die periode zijn de vele weekenden dat ik op zaterdag met de reserven shotte en daags nadien mee mocht om op de bank te zitten bij de wedstrijd van het eerste elftal. Dat was een fantastisch leuke periode, want als jonge snaak voelde ik dat het steeds beter ging als voetballer. We waren ook al snel gepromoveerd naar tweede klasse en dat mo.” “Op mijn 22ste kwam Eendracht Aalst, een nieuwe stap vooruit want Aalst speelde toen nog in eerste klasse. Ik was er meteen onder de indruk van de trainingsmodaliteiten. Dat Aalst me opmerkte kwam ook weer deels door mijn doelpunten denk ik, want bij Denderleeuw speelde ik nog als linksmidden. En we hadden ook een paar goeie prestaties neergezet in de beker tegen eersteklassers.” Den Iendracht “Met zaken rond het voetbal was ik eigenlijk heel weinig bezig. Voor mij was Aalst op dat moment een logische volgende stap, want ik woonde toch in de buurt. Van een aanpassing kan ik dan ook niet spreken. Ik deed er gewoon mijn ding, net zoals dat voorheen het geval was. Ik had in die periode ontzettend veel plezier. Alles liep ook van een leien dakje bij den Iendracht.” Morgen heeft Van der Heyden het over zijn titels met Club Brugge, het gepintelier van die tijd en de nieuwe ervaringen die hij wilde opdoen. Auteur: Yves Brokken _________________ OB17 |
| 23 Feb 2011, 15:09 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Gilles De Bilde vervolgd voor slaan van zijn vrouw
Ex-voetballer riskeert celstraf Ex-voetballer Gilles De Bilde (39) verschijnt komende dinsdag voor de correctionele rechtbank van Brussel voor geweld tegen zijn vrouw en een van zijn dochtertjes. Dat schrijft de krant Het Laatste Nieuws. Volgens de krant liep een ruzie vorige zomer zodanig uit de hand dat de politie tussenbeide moest komen. Omdat het niet de eerste keer is dat De Bilde klappen uitdeelt, riskeert hij een celstraf. Vorig jaar, even voor de start van de wereldbeker in Zuid-Afrika, ging de gewezen spits van Eendracht Aalst, Anderlecht en PSV door het lint. Thuis sloeg hij zijn echtgenote, Ils Segers (39). Ook één van hun oudste dochtertjes deelde in de klappen. Gilles en Ilse hebben een tweeling van zeven (Alessia en Axana) en een meisje van twee jaar (Aaliya). Het meisje had hem "uitgedaagd", zo vertelde De Bilde tegen onderzoeksrechter De Coster. Segers sloeg op de vlucht, waarna de politie er werd bijgehaald. In alle discretie werd de Gouden Schoen van 1994 naar een onderzoeksrechter in Brussel gebracht, die hem onder strenge voorwaarden vrijliet. Kopstoot aan ambulancier Niet veel later verzoenden De Bilde en zijn vrouw zich. Segers diende geen klacht in, maar het Brussel gerecht vervolgt toch de gewezen spits, die zich recent schaarde achter het Belgisch/Nederlands WK-bid en ook als voetbalananalist op 2BE geregeld aan de bak kwam tijdens de Champions League-avonden. De Bilde heeft immers een incidentrijk verleden is met dit huiselijk geweld niet aan zijn proefstuk toe. Zo gaf hij in 1995 een ambulancier een kopstoot omdat die hem niet bij zijn zieke vader liet. Een jaar later brak de 'Ket' tijdens Anderlecht - Eendracht Aalst met zijn vuist de neus- en oogkas van Krist Porte. Daarvoor kreeg hij een gevangenisstraf van negen maanden met uitstel gedurende drie jaar, 75 uren werkstraf en 1.000 euro geldboete. Té delicaat De Bilde wordt dinsdag bijgestaan door advocaat Luc Deleu, die aan de krant Het Laatste Nieuws niet veel kwijt wou. "Dit is té delicaat en té familiaal om uitleg te geven. Mijn cliënt heeft me de meest uitgebreide discretie gevraagd. Ik ga er dan ook niets over zeggen." (odbs) _________________
|
| 24 Feb 2011, 8:01 |
|
| Pagina 66 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 215 Volgende |