|
|
| Pagina 66 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Transfers 2009-2010
zou toch erg graag nog offensieve versterking willen.
|
| 21 Apr 2009, 18:19 |
|
|
Junior
Bilstein bvb.
|
| 21 Apr 2009, 18:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Ajoinenfan schreef: zou toch erg graag nog offensieve versterking willen. Ik denk dat we in elke linie nog versterking kunnen gebruiken _________________ Iendracht till i die!! |
| 21 Apr 2009, 18:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: ik verwacht vanavond of morgen toch nieuws ivm enkele blijvers/vertrekkers/nieuwkomers! Gij zijt precies tamelijk goed op de hoogte hé Komt het op de website van de club of weet jij al meer?? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 21 Apr 2009, 18:24 |
|
|
Junior
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: ik verwacht vanavond of morgen toch nieuws ivm enkele blijvers/vertrekkers/nieuwkomers! Gij zijt precies tamelijk goed op de hoogte hé Komt het op de website van de club of weet jij al meer?? hopelijk ook de bevestiging van onze licentie. |
| 21 Apr 2009, 18:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ajoinenfan schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: ik verwacht vanavond of morgen toch nieuws ivm enkele blijvers/vertrekkers/nieuwkomers! Gij zijt precies tamelijk goed op de hoogte hé Komt het op de website van de club of weet jij al meer?? hopelijk ook de bevestiging van onze licentie. Waarom moet die bevestigd worden,voor eindronde doen we al lang niet meer mee en dat is maar tegen begin mei dat de ploege die een licentie krijgen bevestigd worden. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 21 Apr 2009, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Apr 2009, 18:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: ik verwacht vanavond of morgen toch nieuws ivm enkele blijvers/vertrekkers/nieuwkomers! Gij zijt precies tamelijk goed op de hoogte hé Komt het op de website van de club of weet jij al meer?? Dienen El Corredor, ik peis dat da Dirk De Bruecker himself is ! |
| 21 Apr 2009, 18:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
elfahem schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: ik verwacht vanavond of morgen toch nieuws ivm enkele blijvers/vertrekkers/nieuwkomers! Gij zijt precies tamelijk goed op de hoogte hé Komt het op de website van de club of weet jij al meer?? Dienen El Corredor, ik peis dat da Dirk De Bruecker himself is ! WAT ZOU JE WILLEN MET ZO EEN NICKNAME Corredor=Persona que practica la carrera en competencias o competiciones deportivas da zal daarmee zijn dat dienen alles weet zeker Hij is er toch al dikwijls op geweest wat betreft nieuwigheden. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 21 Apr 2009, 18:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Ajoinenfan schreef: Bilstein bvb. Is er een reden waarom ge deze naam hier zet? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 21 Apr 2009, 18:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Ajoinenfan schreef: Bilstein bvb. Is er een reden waarom ge deze naam hier zet? Is volgens mij alleszins niet van het niveau voor een ambitieuze ploeg in derde klasse (hetgeen we hopelijk toch volgend seizoen opnieuw gaan zijn). |
| 21 Apr 2009, 19:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ajoinenfan schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: ik verwacht vanavond of morgen toch nieuws ivm enkele blijvers/vertrekkers/nieuwkomers! Gij zijt precies tamelijk goed op de hoogte hé Komt het op de website van de club of weet jij al meer?? hopelijk ook de bevestiging van onze licentie. Ja, stel dat we nog kampioen worden . |
| 21 Apr 2009, 19:17 |
|
|
Junior
Titus schreef: Ajoinenfan schreef: Bilstein bvb. Is er een reden waarom ge deze naam hier zet? omdat ik da ne goeie speler vind voor rond nen targetman te zwerven. gene afwerker pur sang maar pikt toch wel zijn goaltjes mee en heeft een actie in de voeten hetgeen ik tot nu toe minder van Delie zie... een balvaste speler zodat Lord, Troch (fingers crossed) en Podevijn kunnen aansluiten. je zou ook kunnen Rinaldi (ex WS, nu Meldert) kunnen aanwerven... heeft er geen goed seizoen opzitten, zal zijn looneisen moeten milderen maar is intrinsiek een gewéldige speler (zoals we id eindronde mochten ervaren) en kan als hangende spits of nummer 10 uitgespeeld worden voor als Troch (hopelijk) es uit is. als Van Mieghem alsnog weg zou gaan.. . |
| 21 Apr 2009, 20:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ajoinenfan schreef: . je zou ook kunnen Rinaldi (ex WS, nu Meldert) kunnen aanwerven... heeft er geen goed seizoen opzitten, zal zijn looneisen moeten milderen maar is intrinsiek een gewéldige speler (zoals we id eindronde mochten ervaren) en kan als hangende spits of nummer 10 uitgespeeld worden voor als Troch (hopelijk) es uit is. als Van Mieghem alsnog weg zou gaan.. . man dat kan je toch niet menen? Een speler waar ze bij Woluwe al vloekten op zijn mentaliteit, en nu twee clubs op één seizoen... één en al risico... Je kan er geld in pompen en niets voor terugkrijgen. Laat ons vooral hopen dat ze zulke risicos juist niet nemen. |
| 21 Apr 2009, 20:48 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Ajoinenfan schreef: Titus schreef: Ajoinenfan schreef: Bilstein bvb. Is er een reden waarom ge deze naam hier zet? omdat ik da ne goeie speler vind voor rond nen targetman te zwerven. gene afwerker pur sang maar pikt toch wel zijn goaltjes mee en heeft een actie in de voeten hetgeen ik tot nu toe minder van Delie zie... een balvaste speler zodat Lord, Troch (fingers crossed) en Podevijn kunnen aansluiten. je zou ook kunnen Rinaldi (ex WS, nu Meldert) kunnen aanwerven... heeft er geen goed seizoen opzitten, zal zijn looneisen moeten milderen maar is intrinsiek een gewéldige speler (zoals we id eindronde mochten ervaren) en kan als hangende spits of nummer 10 uitgespeeld worden voor als Troch (hopelijk) es uit is. als Van Mieghem alsnog weg zou gaan.. . goh ja, moest voor de één of andere reden de transfer van troch niet doorgaan zou ik toch nog ne spits kopen en nen 4-4-2 spelen, francs borains speelde oeik me twee spitsen dacht ik, het "1 spits" systeem lukt alleen me nen troch erachter of nen "2e troch", waar da dienen oeik mag zitten. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Apr 2009, 20:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Heeft iemand dit artikel gelezen van Dimitri Iakovlevski dateert wel van 06 02 2009 ?
AGOVV-spits kiest speeltijd boven grote zak geld Dimitri Iakovlevski kon naar Rusland, waar het grote geld lonkte, maar koos bewust voor een kans bij AGOVV. De Russische Belg weet wat hij wil en daar kon ook een zak geld nog geen verandering in brengen. In gesprek met De Stentor zegt de twintigjarige aanvaller dat hij ook naar een club kon uit de hoogste Russische competitie. "Het was een mooie club en een mooi contract. Maar ik wil in West-Europa blijven, in de buurt van België. En ik vind op dit moment spelen belangrijker dan een zak met geld. Jonge spelers hebben het moeilijk in Rusland." Iakovlevski praat uit eigen ervaring. "Een goede vriend van me, Artom Dzjuba, speelt bij Spartak Moskou. Hij is echt een hele goede spits, maar buitenlanders krijgen de voorkeur. 'Vriend dollar' is aan de ene kant de redding geweest voor het Russische voetbal, maar anderzijds houdt de stroom buitenlandse spelers het eigen talent tegen. Dat is zonde." En in een tweede elftal spelen had de Russisch jeugdinternational al wel gezien bij Hellas Verona. "Subtop Serie B. Ik tekende een mooi contract. Alleen speelde ik amper. In Italië krijgen talenten nauwelijks een kans. Áls ik werd opgesteld, ging het meestal wel goed en pikte ik m'n doelpuntje mee. Maar ik speelde hoofdzakelijk in de tweede ploeg. Was ook mooi, hoor. Inter Milan, Udinese, Juventus, ik heb tegen veel mooie B-ploegen gevoetbald. Maar je voelt je toch tweede keus, hè." Nu is het AGOVV, maar in de zomer leek het nog zijn oude club GBA te worden. "Maar op 31 augustus, de dag van de transferdeadline, ketste het af. GBA koos voor Kevin Vandenbergh van FC Utrecht. Ja, dat was een grote teleurstelling. Gelukkig kon ik bij Eendracht Aalst m'n conditie op peil houden. En begin januari kwam AGOVV met een goed verhaal. Ik moet me hier net als in Italië bewijzen, maar het verschil is dat jeugdspelers in Nederland wél een eerlijke kans krijgen. Dat zie je nu wel bij AGOVV. Er zitten veel jonge jongens in de selectie die een kans hebben gekregen én gegrepen." Voorlopig verblijft de aanvaller bij AGOVV-aanvoerder Dries Mertens (foto, red.), eveneens Belg. "Dries is een voorbeeld: vriendelijk, bescheiden en een hele goede voetballer." ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Apr 2009, 22:30 |
|
| Pagina 66 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 280 Volgende |