|
|
| Pagina 66 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bericht Re: Artikels
Aan de spelers om Redant zijn ongelijk te bewijzen. Maar rellen, alstublieft he.
![]() |
| 15 Feb 2008, 8:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hoe hij zijn artikel start is nog erger..
Kan iemand al zijn gezever hier is bijeenzetten. We kunnen dan nog is massaal klachten mailen, misschien dat er IEMAND bij HNB hem toch op de vingers tikt. |
| 15 Feb 2008, 8:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Het komt er gewoon op neer dat hij met zijne zever gans EA in diskrediet probeert te brengen, en dat gaat er wat mij betreft VER over !
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 15 Feb 2008, 9:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Nogmaals, voor zij die dit nog niet weten: alle regioartikels staan op de website van HNB onder 'Regio'.
Druk op de ketel bij Eendracht Aalst Na een schitterende heenronde en een prachtige bekercampagne kwam de jongste weken soms pijnlijk aan het licht dat Eendracht Aalst zowel op als naast het veld nog niet klaar is voor de overstap naar tweede klasse. De manier waarop het bestuur de racismezaak aanpakte en een maand later nog altijd halsstarrig vasthoudt aan een persstop met vele gaten, roept alvast vele vragen op en doet twijfels rijzen over de efficiëntie. De club riep de pers uit tot de boeman en zondag werd de wagen van een televisieteam zelfs beklad. Het bestuur kan nieuwe incidenten als aanloop naar de rechtszaak rond Dender kan evenwel missen als kiespijn. Ook op het veld lijkt het niet zo zeker dat Eendracht met de huidige ploeg de eerste viool zou spelen in tweede klasse, zoals sommige trainers willen laten geloven. Het blijft de jongste weken wachten op de flitsen van Thomas Troch, die elke tegenstrever intussen door en door kent. Met Jens Podevijn tellen de ajuinen een goudklompje in de rangen, maar de kleine balvirtuoos zoekt wat zichzelf na zijn blessure. Lionel Lord kon ondanks zijn winnende treffer tegen Sint-Niklaas de rijzende twijfels niet bannen. Roel Vandenbrande blijft als Roel on fire de publiekslieveling, maar durft nog altijd wel eens het noorden te verliezen. Doelman Lieven De Veirman De defensie lijkt het verst te staan met Michael Seminck en Dennis Dessaer als zekerheden in het hart van de defensie, maar zondag zal de prestatie van doelman Lieven De Veirman wel met argusogen gevolgd worden. Een nieuwe rode kaart zou het vertrouwen van de Aalsterse portier wel eens verder kunnen aantasten nadat hij zich de voorbije weken niet meteen de beste doelman van derde klasse toonde, een predicaat waarmee hij het Pierre Cornelisstadion werd binnen geloodst. (rwd) Dit is inderdaad een regelrechte oorlogsverklaring. Mijn ogen vielen bijna uit hun kassen bij het lezen ervan. Zijn opzet is natuurlijk om het bestuur uit zijn kot te lokken. Hier worden zaken bij betrokken die compleet achterhaald of louter uitlokking zijn. Spelers een voor een door het slijk halen is not done. Als Redant nog enige waardigheid had is hij die nu ook compleet verloren. Hopelijk keert dergelijke berichtgeving zich niet tegen hemzelf. Persvrijheid is een rekbaar begrip, maar kent uiteindelijk ook zijn grenzen. |
| 15 Feb 2008, 9:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
REDANT= LOSER
Op die manier oorlog voeren met een club en zijn aanhang is zéér laag bij de grond en ik hoop dat die gast eens een lesje krijgt. Een echte schande en wat een riooljournalist zeg. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 15 Feb 2008, 9:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Citeer: De club riep de pers uit tot de boeman en zondag werd de wagen van een televisieteam zelfs beklad. ??? _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 15 Feb 2008, 9:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik kan er nog ergens inkomen dat de pers niet bepaald positief reageert op die persstop, maar dit artikel gaat er wel ver over hé. Hij haalt gans de ploeg door het slijk en verliest daarbij werkelijk elke vorm van objectiviteit. Het spijt me, maar dit is gewoon je zuiverste incompetentie en daarvoor word je op de meeste jobs gewoon op staande voet ontslagen.
|
| 15 Feb 2008, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Hopelijk behoudt het bestuur de kalmte en laat het zich niet vangen door in te gaan op zijn vijandige taal. Zoniet zou de situatie wel eens kunnen escaleren.
Kent er iemand Redant trouwens van ziens? Iemand een fotootje of zo? |
| 15 Feb 2008, 10:35 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bannen die kerel! Wa voor ne zot is da zeg. Komaan, ge moet ier toch ook wel eens reageren... als wast op dezelfde manier als hem!
Waar haalt dien kerel da lef eigenlijk?! _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 15 Feb 2008, 11:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
elfahem schreef: Hopelijk behoudt het bestuur de kalmte en laat het zich niet vangen door in te gaan op zijn vijandige taal. Zoniet zou de situatie wel eens kunnen escaleren. Kent er iemand Redant trouwens van ziens? Iemand een fotootje of zo? ![]() Soit, laat ons gewoon zondag de ploeg eens steunen gelijk we het nog nooit gedaan hebben. En ambiance maken voor 2 matchen, vorige zondag wast poverkes dus we hebben zelf ook iets goed te maken. Als de spelers er van in de 1ste minuut samen met ons invliegen dan kan het zondag de dag van de ommekeer zijn ! ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Feb 2008, 11:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dit is echt pure riooljournalistiek. Een schande. Wat ik ook niet snap, is dat zo een artikel voorbij de eindredactie raakt. Ze zijn daar serieus op de dool bij het nieuwsblad.
Hij gaat hier ook volledig uit van veronderstellingen en gisingen. "Als" De Veirman rood pakt... Zoiets kan je van iedereen schrijven, want iedereen op het wedstrijdblad kan rood pakken. Pure schande. |
| 15 Feb 2008, 11:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: Dit is echt pure riooljournalistiek. Een schande. Wat ik ook niet snap, is dat zo een artikel voorbij de eindredactie raakt. Ze zijn daar serieus op de dool bij het nieuwsblad. Hij gaat hier ook volledig uit van veronderstellingen en gisingen. "Als" De Veirman rood pakt... Zoiets kan je van iedereen schrijven, want iedereen op het wedstrijdblad kan rood pakken. Pure schande. Ik denk dat de eindredactie voor regionale artikelkes maar poverkes is hoor, als er al een eindredactie is... |
| 15 Feb 2008, 12:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
placietjen schreef: elfahem schreef: Hopelijk behoudt het bestuur de kalmte en laat het zich niet vangen door in te gaan op zijn vijandige taal. Zoniet zou de situatie wel eens kunnen escaleren. Kent er iemand Redant trouwens van ziens? Iemand een fotootje of zo? ![]() Soit, laat ons gewoon zondag de ploeg eens steunen gelijk we het nog nooit gedaan hebben. En ambiance maken voor 2 matchen, vorige zondag wast poverkes dus we hebben zelf ook iets goed te maken. Als de spelers er van in de 1ste minuut samen met ons invliegen dan kan het zondag de dag van de ommekeer zijn ! ![]() Ik sta hier ook volledig achter maar toch is mr Redant een loser. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 15 Feb 2008, 13:59 |
|
|
forumlegende
Redant ziet er niet echt aantrekkelijk uit en dat is nogal zacht uitgedrukt.
Ik heb hem na de match tegen FCN zuchtend zien stappen op de parking voor het stadion met in zijn kielzog een aantal andere "journalisten". Als hij vind dat we niet klaar zijn om de stap te zetten naar twee, louter sportief, dan moet hij maar eens een ploeg aanduiden uit onze reeks die beter is dan de onze. Ook het bestuur is volgens hem niet klaar... nochtans werden deze personen -geheel terecht- wel door deze zelfde verslaggever de hemel ingeprezen in een recent verleden. Die Redant is gewoon ne stapele zot ! (en hij ziet er ook zo uit, geloof me) |
| 15 Feb 2008, 14:48 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Dani schreef: Redant ziet er niet echt aantrekkelijk uit en dat is nogal zacht uitgedrukt. Ik heb hem na de match tegen FCN zuchtend zien stappen op de parking voor het stadion met in zijn kielzog een aantal andere "journalisten". Als hij vind dat we niet klaar zijn om de stap te zetten naar twee, louter sportief, dan moet hij maar eens een ploeg aanduiden uit onze reeks die beter is dan de onze. Ook het bestuur is volgens hem niet klaar... nochtans werden deze personen -geheel terecht- wel door deze zelfde verslaggever de hemel ingeprezen in een recent verleden. Die Redant is gewoon ne stapele zot ! (en hij ziet er ook zo uit, geloof me) moest er iemand een fotoken emmen van diene pipo wil ik da ook wel eens zien eigenlijk... _________________ iendracht! |
| 15 Feb 2008, 17:13 |
|
| Pagina 66 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 497 Volgende |