|
|
| Pagina 67 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Ex-spelers
voor iemamd die op zijn vrouw en kind slaat is er maar een woord laf
|
| 24 Feb 2011, 10:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Wa nen eikel seg. Dat ze dieje maar is in den bak steken, stuk crapul. Op je vrouw slaan doe je niet en zeker niet op je kinderen.
'Mijn kind had mij uitgedaagd'. Klootzak. ![]() |
| 24 Feb 2011, 11:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Het is waarschijnlijk de beste speler uit onze clubgeschiedenis, maar als mens toch echt een hele dikke nul. Die heeft nu toch wel enkele keren al een serieus dieptepunt bereikt.
|
| 24 Feb 2011, 11:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Het is waarschijnlijk de beste speler uit onze clubgeschiedenis, maar als mens toch echt een hele dikke nul. Die heeft nu toch wel enkele keren al een serieus dieptepunt bereikt. De beste volgens die generatie supporters die Gilles zagen spelen. Ik persoonlijk geef nog steeds mijn voorkeur aan Salvador, maar ik ben er zeker van dat er in onze Eendrachtgeschiedenis ook meerdere zeer goede spelers gespeeld hebben, maar omdat wij als huidige supporters die nooit zagen spelen tellen die niet mee. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Feb 2011, 13:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Het is waarschijnlijk de beste speler uit onze clubgeschiedenis, maar als mens toch echt een hele dikke nul. Die heeft nu toch wel enkele keren al een serieus dieptepunt bereikt. De beste volgens die generatie supporters die Gilles zagen spelen. Ik persoonlijk geef nog steeds mijn voorkeur aan Salvador, maar ik ben er zeker van dat er in onze Eendrachtgeschiedenis ook meerdere zeer goede spelers gespeeld hebben, maar omdat wij als huidige supporters die nooit zagen spelen tellen die niet mee. Het is een discussie die al gevoerd is en waar ge nooit een sluitend antwoord op kunt vinden, maar bij veel mannen is het wel zo dat hoe langer het geleden is hoe beter het in hun herinnering is. Objectief bezien moet ge nochtans zeggen dat De Bilde hier de Gouden Schoen won en ons naar onze enige Europese campagne loodste. Geen enkele andere speler in onze clubgeschiedenis is zelfs nog maar in de buurt daarvan geraakt. Pas op, met alle respect voor wat andere clubiconen gepresteerd hebben hé. |
| 24 Feb 2011, 14:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Het is waarschijnlijk de beste speler uit onze clubgeschiedenis, maar als mens toch echt een hele dikke nul. Die heeft nu toch wel enkele keren al een serieus dieptepunt bereikt. De beste volgens die generatie supporters die Gilles zagen spelen. Ik persoonlijk geef nog steeds mijn voorkeur aan Salvador, maar ik ben er zeker van dat er in onze Eendrachtgeschiedenis ook meerdere zeer goede spelers gespeeld hebben, maar omdat wij als huidige supporters die nooit zagen spelen tellen die niet mee. Het is een discussie die al gevoerd is en waar ge nooit een sluitend antwoord op kunt vinden, maar bij veel mannen is het wel zo dat hoe langer het geleden is hoe beter het in hun herinnering is. Objectief bezien moet ge nochtans zeggen dat De Bilde hier de Gouden Schoen won en ons naar onze enige Europese campagne loodste. Geen enkele andere speler in onze clubgeschiedenis is zelfs nog maar in de buurt daarvan geraakt. Pas op, met alle respect voor wat andere clubiconen gepresteerd hebben hé. Ik zou graag eens een match zien samengesteld door alleen maar clubiconen. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Feb 2011, 15:03 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: De beste volgens die generatie supporters die Gilles zagen spelen. Ik persoonlijk geef nog steeds mijn voorkeur aan Salvador, maar ik ben er zeker van dat er in onze Eendrachtgeschiedenis ook meerdere zeer goede spelers gespeeld hebben, maar omdat wij als huidige supporters die nooit zagen spelen tellen die niet mee. Het is een discussie die al gevoerd is en waar ge nooit een sluitend antwoord op kunt vinden, maar bij veel mannen is het wel zo dat hoe langer het geleden is hoe beter het in hun herinnering is. Objectief bezien moet ge nochtans zeggen dat De Bilde hier de Gouden Schoen won en ons naar onze enige Europese campagne loodste. Geen enkele andere speler in onze clubgeschiedenis is zelfs nog maar in de buurt daarvan geraakt. Pas op, met alle respect voor wat andere clubiconen gepresteerd hebben hé. Ik zou graag eens een match zien samengesteld door alleen maar clubiconen. ![]() Da zal ni gaan, want ze zitten bijna allemaal in den bak. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Feb 2011, 15:06 |
|
|
Hugo schreef : Da zal ni gaan, want ze zitten bijna allemaal in den bak
Als ze in Deiremonne zitten est nie ver lang ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Feb 2011, 15:09 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Het is waarschijnlijk de beste speler uit onze clubgeschiedenis, maar als mens toch echt een hele dikke nul. Die heeft nu toch wel enkele keren al een serieus dieptepunt bereikt. De beste volgens die generatie supporters die Gilles zagen spelen. Ik persoonlijk geef nog steeds mijn voorkeur aan Salvador, maar ik ben er zeker van dat er in onze Eendrachtgeschiedenis ook meerdere zeer goede spelers gespeeld hebben, maar omdat wij als huidige supporters die nooit zagen spelen tellen die niet mee. Het is een discussie die al gevoerd is en waar ge nooit een sluitend antwoord op kunt vinden, maar bij veel mannen is het wel zo dat hoe langer het geleden is hoe beter het in hun herinnering is. Objectief bezien moet ge nochtans zeggen dat De Bilde hier de Gouden Schoen won en ons naar onze enige Europese campagne loodste. Geen enkele andere speler in onze clubgeschiedenis is zelfs nog maar in de buurt daarvan geraakt. Pas op, met alle respect voor wat andere clubiconen gepresteerd hebben hé. Ben ik mee eens maar vermeld dan maar ook in één adem Peter Van Wambeke die toch voor 90% van de aanvoer zorgde met zijn geniale acties en passes. |
| 24 Feb 2011, 15:18 |
|
|
Dani schreef: Ben ik mee eens maar vermeld dan maar ook in één adem Peter Van Wambeke die toch voor 90% van de aanvoer zorgde met zijn geniale acties en passes. En Godwin Okpara, die toen ook echt geschift goed was achterin. |
| 24 Feb 2011, 15:39 |
|
|
Miniem
Bartos schreef: Dani schreef: Ben ik mee eens maar vermeld dan maar ook in één adem Peter Van Wambeke die toch voor 90% van de aanvoer zorgde met zijn geniale acties en passes. En Godwin Okpara, die toen ook echt geschift goed was achterin. Die heeft ook wat problemen met 'zijn' kinderen zeker ... ![]() |
| 24 Feb 2011, 16:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Wanneer komt die eigenlijk vrij?
|
| 24 Feb 2011, 16:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Zienaa schreef: Wanneer komt die eigenlijk vrij? Als hij 50 wordt, maar dat was hij bij Standaard al ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Feb 2011, 17:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Karel Voogt was de beste...
Heeft mijn vader zaliger altijd gezegd! Maar ondanks mijn naam hier blijf ik erbij, als voetballer was Gilles de beste, maar om extra-sportieve redenen heb ik toch meer affiniteit met Salvador! |
| 24 Feb 2011, 23:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Dani schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: De beste volgens die generatie supporters die Gilles zagen spelen. Ik persoonlijk geef nog steeds mijn voorkeur aan Salvador, maar ik ben er zeker van dat er in onze Eendrachtgeschiedenis ook meerdere zeer goede spelers gespeeld hebben, maar omdat wij als huidige supporters die nooit zagen spelen tellen die niet mee. Het is een discussie die al gevoerd is en waar ge nooit een sluitend antwoord op kunt vinden, maar bij veel mannen is het wel zo dat hoe langer het geleden is hoe beter het in hun herinnering is. Objectief bezien moet ge nochtans zeggen dat De Bilde hier de Gouden Schoen won en ons naar onze enige Europese campagne loodste. Geen enkele andere speler in onze clubgeschiedenis is zelfs nog maar in de buurt daarvan geraakt. Pas op, met alle respect voor wat andere clubiconen gepresteerd hebben hé. Ben ik mee eens maar vermeld dan maar ook in één adem Peter Van Wambeke die toch voor 90% van de aanvoer zorgde met zijn geniale acties en passes. En Edi Krncevic als bliksemafleider |
| 25 Feb 2011, 14:28 |
|
| Pagina 67 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 215 Volgende |