|
|
| Pagina 67 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Artikels
Ik denk dat er 4 goede reacties zijn op dit soort journalistiek:
1. Koop die krant niet. Een krant boycot je niet door er niet tegen te praten (zoals je ziet, dan verzinnen ze zelf nog meer nonsens) maar door ze niet te kopen. 2. Laat ons als supporters als één man in een razend positieve sfeer (zonder domme geluiden en incidenten) van de eerste tot de negentigste minuut en met nog wat tijd erbij achter onze ploeg gaan staan. 3. Reageer niet op dat soort journalisten: straal negeren gewoon alsof ze niet bestaan. Niet aanspreken, geen spreekkoren, doodse stilte voor die mensen. Je maakt je toch ook niet druk over een straathondje dat zijn pootje opheft tegen een monument... (vind ik persoonlijk nu echt een knappe vergelijking, zie). 4. En de spelers, die hebben een speelveld en nog 11 keer negentig minuten om zichzelf te bewijzen en die man belachelijk te maken.... En let op, ik noem geen namen... Laatst gewijzigd door salvador op 15 Feb 2008, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Feb 2008, 19:02 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Amen to that
daddy._________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 15 Feb 2008, 19:19 |
|
|
Freak
elfahem schreef: Hopelijk behoudt het bestuur de kalmte en laat het zich niet vangen door in te gaan op zijn vijandige taal. Zoniet zou de situatie wel eens kunnen escaleren. Kent er iemand Redant trouwens van ziens? Iemand een fotootje of zo? wim redant.JPG |
| 16 Feb 2008, 15:16 |
|
|
Freak
elfahem schreef: Hopelijk behoudt het bestuur de kalmte en laat het zich niet vangen door in te gaan op zijn vijandige taal. Zoniet zou de situatie wel eens kunnen escaleren. Kent er iemand Redant trouwens van ziens? Iemand een fotootje of zo? http://www.nederlandgaatbiologisch.nl/d ... varken.JPG |
| 16 Feb 2008, 15:20 |
|
|
Freak
elfahem schreef: Hopelijk behoudt het bestuur de kalmte en laat het zich niet vangen door in te gaan op zijn vijandige taal. Zoniet zou de situatie wel eens kunnen escaleren. Kent er iemand Redant trouwens van ziens? Iemand een fotootje of zo? http://www.wimredant.JPG wim redant |
| 16 Feb 2008, 15:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
El Corredor schreef: elfahem schreef: Hopelijk behoudt het bestuur de kalmte en laat het zich niet vangen door in te gaan op zijn vijandige taal. Zoniet zou de situatie wel eens kunnen escaleren. Kent er iemand Redant trouwens van ziens? Iemand een fotootje of zo? http://www.nederlandgaatbiologisch.nl/d ... varken.JPG Miljaar dienen ziet er nog goed uit kdacht da hij er zo goe nie uitzag ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 16 Feb 2008, 20:24 |
|
|
Vaste Waarde
Volgens Het Laatste Nieuws is de persstop opgeheven
![]() _________________ Broer van ja |
| 18 Feb 2008, 13:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Stond vandaag trouwens een lang artikel van onze voorzitter in HLN.
Hij predikte voor meer rust en vertrouwen bij de supporters en niet té hoge verwachtingen koesteren. Hij herhaalde nogmaals dat het plan was om binnen de 3 jaar naar de tweede klasse te promoveren. Het missen van promotie is dus geen ramp maar hij benadrukte wel dat ze hun huid duur gaan verkopen. |
| 19 Feb 2008, 20:22 |
|
|
Nationale Ploeg
s@té schreef: Stond vandaag trouwens een lang artikel van onze voorzitter in HLN. Hij predikte voor meer rust en vertrouwen bij de supporters en niet té hoge verwachtingen koesteren. Hij herhaalde nogmaals dat het plan was om binnen de 3 jaar naar de tweede klasse te promoveren. Het missen van promotie is dus geen ramp maar hij benadrukte wel dat ze hun huid duur gaan verkopen. Dus we mogen niet promoveren? Dat zijn ook geruchten die ik links rechts hoorde, al hechtte ik daar niet veel belang aan. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 19 Feb 2008, 20:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Titus schreef: s@té schreef: Stond vandaag trouwens een lang artikel van onze voorzitter in HLN. Hij predikte voor meer rust en vertrouwen bij de supporters en niet té hoge verwachtingen koesteren. Hij herhaalde nogmaals dat het plan was om binnen de 3 jaar naar de tweede klasse te promoveren. Het missen van promotie is dus geen ramp maar hij benadrukte wel dat ze hun huid duur gaan verkopen. Dus we mogen niet promoveren? Dat zijn ook geruchten die ik links rechts hoorde, al hechtte ik daar niet veel belang aan. waar in godsnaam leest gij da? |
| 19 Feb 2008, 20:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Kan iemand da bewuste artikel eens inscannen?
|
| 19 Feb 2008, 21:12 |
|
|
zwawi schreef: Kan iemand da bewuste artikel eens inscannen? Ik zou wel willen maar mijn scanner doet het niet. |
| 19 Feb 2008, 21:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
s@té schreef: zwawi schreef: Kan iemand da bewuste artikel eens inscannen? Ik zou wel willen maar mijn scanner doet het niet. precies Samson |
| 19 Feb 2008, 21:19 |
|
|
Spees schreef: s@té schreef: zwawi schreef: Kan iemand da bewuste artikel eens inscannen? Ik zou wel willen maar mijn scanner doet het niet. precies Samson Mijn bel doet het wel. ![]() |
| 19 Feb 2008, 21:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Titus schreef: s@té schreef: Stond vandaag trouwens een lang artikel van onze voorzitter in HLN. Hij predikte voor meer rust en vertrouwen bij de supporters en niet té hoge verwachtingen koesteren. Hij herhaalde nogmaals dat het plan was om binnen de 3 jaar naar de tweede klasse te promoveren. Het missen van promotie is dus geen ramp maar hij benadrukte wel dat ze hun huid duur gaan verkopen. Dus we mogen niet promoveren? Dat zijn ook geruchten die ik links rechts hoorde, al hechtte ik daar niet veel belang aan. Ik denk dat je iets volledig fout interpreteert. Je gaat in derde niet beter zijn dan in tweede, integendeel. Worden we geen kampioen, we zullen ook verder moeten, maar zowel spelers als bestuur zullen tot de laatste grein vechten om volgend jaar in tweede te spelen. |
| 19 Feb 2008, 22:18 |
|
| Pagina 67 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 497 Volgende |