|
|
| Pagina 1 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
Bericht Aalst riskeert boete van 18.500 euro
Aalst riskeert boete van 18.500 €
Eendracht Aalst zal zich moeten verantwoorden wegens oerwoudgeluiden in de bekerclash op Dender de derdeklasser riskeert een boete van minimun 18.400€ en een duel achter gesloten deuren. Ondanks dat de ref Gumienny de spreekorer naar Denderspits Munyaneza formeel rapporteerde, reageert Aalst erg verbolgen: Dit nemen wij niet aldus Geert de Ridder.wij hoorden in de verste verte geen racistische geluiden hooguit een kwetsende koren . Er is vuile zwarte geroepen naar de Ref.Maar dat gebeurd op alle velden. Volgens De Ridder ie de zaak opgeklopt. Muynaneza heeft de fans na zijn goal uitgedaagd. Die hebben gerageerd maar zeker niet strutueel. Wij hoorden op de tribunne geen oerwoudgeluiden. we begrepen niet waarom de ref de match stillegde. Gumienne veegt dat van tafel. Zowel ikzelf als de assistent de vierde Ref en de waarnemende van het scheidsrechterscomité (csv) hoorden de oerwoudgeluiden.Ik zeg niet dat 3000 mensen riepen anders was het tot in brussel te horen, maar het was vanop het veld duidelijk verstaanbaar.Omdat Aalst geen profclub is komt de zaal allicht voor de amateurkamer vac het sportcomité op 6 februari. De KBVB volgt in zake racisme de FIFA wetgeving die een boete van minstens 30.0000 zwitserse frank en een partij achter gesloten deuren voorschrijft. De bond kan de straf wel voorwaardelijk opleggen. bron Het Laaste Nieuws. _________________ Op naar 2 de klas Laatst gewijzigd door Dannyp98 op 15 Jan 2008, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Jan 2008, 9:35 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bericht Re: Aalst riskeert boete van 18.500 euro
Wa is da nu voor dikke zever zeg. Jawadde jong... onnozelaars da da zijn.
Die oerwoudgeluiden zijn er gekomen na zijn provocatie en theeft toch wel zekers ne minuut geduurd. En opnieuw begonnen toen de speaker et voor nen tweeden (onbegrijpelijke keer) afriep. Gumienny deed zelf teken naar mayonais dattem wegmoest. Jawat jong, de mop van het jaar alweer _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 15 Jan 2008, 10:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ze zijn weer zwaar aan het overdrijven bij de bond. Hopelijk komt het zover niet. Mocht er toch een match achter gesloten deuren komen, moeten we ons als abonnees verenigen en klacht indienen tegen den bond. Ons abonnement is voor 15 matchen, ze mogen ons geen match afpakken. En als da niet helpt moet EA TV de match maar filmen en rechtstreeks uitzenden op groot scherm op de parking. We zullen vandaar onzen Iendracht wel aanmoedigen.
Maar zover zal het hopelijk wel niet komen. Ze erg was het zondag allemaal niet en het is pas begonnen nadat het afgeroepen is. K hoop dus dat het zonder gevolg blijft. Bij de veroordeling voor de match op FCN was er wel gezegd dat er het volgende jaar ofzo niks mocht gebeuren. Hopelijk heeft dit geen invloed. K hoop dat degenen die geroepen hebben, in't vervolg nu toch eens twee keer gaan nadenken. Het is alleen maar nadelig voor onze club. En bovendien hebben we met Boto, Shabi, Couli, Lord en Arnold zelf 5 kleurlingen in de kern. |
| 15 Jan 2008, 11:11 |
|
|
Scholier
Vind ik wel wa belachelijk. Hopelijk is het de laatste keer da er mensen da roepen dan ook. 18500 EUR is denk ik wel een serieuze aderlating.
|
| 15 Jan 2008, 11:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gewoon te belachelijk voor woorden.
Ik stond midden in de spionkop en hoorde niets van oerwoudgeluiden tot wanneer de speaker het nodig vond om 2x op te roepen tot rust in de tribunes. Misschien waren er enkelingen die wel wat riepen maar dan zou het mij verbazen dat dat hoorbaar was tot bij de positie van de ref. Indien het zover komt zullen we met de supporters wel een of andere actie voorzien om ons ongenoegen te uiten en eventueel om een inzameling te doen om de kosten wat te helpen dekken. Hopelijk kunnen Geert en co alsnog deze boete en strafmaatregel ongedaan maken. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Jan 2008, 11:41 |
|
|
toevallige voorbijganger
ook ik stond te midden van de spionkop tot mijn mond van verbazing openviel toen ze afriepen van die zogenaamde racistische spreekoren dit was volgens mij het vuur aan de lont steken en zuivere provocatie van munyaneza word dan wel over het hoofd gezien en denderspeler de petter mag dan wel keihard ne bal in de dugout van aalst schieten ook dit was in de sfeer van de wedstrijd
en over die boete ; dat zou ik wel erg vinden dan zouden ze elke match in gelijk welke klasse een boete kunnen innen of hebben ze bij aalst geld geroken aangezien we een fanshop hebben dat vele eerste klassers doen watertanden en dat bij een AMATEURPLOEG ze hebben altijd aalst gezocht en ze zullen aalst altijd blijven vinden ik zou zeggen geert laat je niet doen man en wij staan als één man achter onze ploeg ![]() |
| 15 Jan 2008, 12:46 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
big daddy schreef: denderspeler de petter mag dan wel keihard ne bal in de dugout van aalst schieten 't was Irribarren _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jan 2008, 13:02 |
|
|
toevallige voorbijganger
[quote="boris clitoris"][quote="big daddy"]denderspeler [b]de petter [/b]mag dan wel keihard ne bal in de dugout van aalst schieten[/quote]
't was Irribarren[/quote] exuseer mij missen is menselijk he ![]() |
| 15 Jan 2008, 13:06 |
|
|
Scholier
boris clitoris schreef: big daddy schreef: denderspeler de petter mag dan wel keihard ne bal in de dugout van aalst schieten 't was Irribarren Mja, ge weet da ze serieus streng zijn he op "racistische" uitlatingen. Denk wel ni da het zover zal komen da we een boete van 18500 EUR gaan krijgen hoor. Hopelijk is het een lesje voor die enkelingen die dit hebben gedaan. |
| 15 Jan 2008, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik blijf erbij dat het een foute interpretatie is van Guiminy.
Toen de fans 'Roel' op bekende manier aanmoedigden draaide hij reeds zijn hoofd richting ons vak. |
| 15 Jan 2008, 13:31 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Dan moeten ze elk weekend e pak ploegen die boete geven zenne want praktisch overal zijn er enkelingen die dergelijke zaken roepen.
Ikzelf heb er trouwens niks van gehoord en was verbaasd toen dienen da afriep. Ik heb e paar kameraden die Dender supporter zijn, iedereen heeft mankementen he , en ook zij hebben niks gehoord. Zelfs Boskamp zei in een reactie da het ewa belachelijk was en dan zou diene ref da zo duidelijk gehoord hebben, kan nie hoor. |
| 15 Jan 2008, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Los van dit feit begint die hele heisa rond racisme en discriminatie een beetje de spuigaten uit te lopen. Mag iemand op den duur nog zijn mond opendoen zonder een klacht van het CGKR te riskeren?
|
| 15 Jan 2008, 13:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boris clitoris schreef: big daddy schreef: denderspeler de petter mag dan wel keihard ne bal in de dugout van aalst schieten 't was Irribarren ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2008, 13:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zienaa schreef: Los van dit feit begint die hele heisa rond racisme en discriminatie een beetje de spuigaten uit te lopen. Mag iemand op den duur nog zijn mond opendoen zonder een klacht van het CGKR te riskeren? Het zou enorm jammer zijn dat daardoor onze groei geremd wordt... zelfs als wordt : "roel, roel, roel" verkeerd verstaan (dat zal deze keer wel niet het geval geweest zijn). Dan moeten we er spijtig genoeg maar iets anders op verzinnen om Roel aan te moedigen hé desnoods. Dat is ook niet echt met mijn volle goesting maar die voorwaardelijke boetes zullen niet blijven duren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2008, 13:52 |
|
|
Scholier
Gumienny is er toch maar weer eens in geslaagd zich tot "man van de match"
|
| 15 Jan 2008, 13:55 |
|
| Pagina 1 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 … 10 Volgende |