|
|
| Pagina 68 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 66 67 68 69 70 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Wannes schreef: dit is toch te gek voor woorden. Ze willen de wereldbeker organiseren maar ze kunnen nog geen 3e klasser opvangen. Zielig. ![]() Ahjawel toch, ze hebben toch de oplossing? Met den bus komen De Argentijnen zullen lachen als ze opt kiel moeten shotten . |
| 02 Okt 2010, 18:25 |
|
|
forumlegende
Voor mij is het duidelijk : ik zal niet aanwezig zijn. Ik ga ook 9 op de 10 keren met de wagen op verplaatsing en heb geen abo dus zal sowieso njet zijn. Voor een simpele voetbalmatch moet ge verdomme allerlei kunstgrepen gaan uithalen om aan een ticket te geraken, daar doe ik niet meer aan mee.
Boycotten die handel. Belgium-Holland Bid : laat me ni lachen... ![]() |
| 02 Okt 2010, 18:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iemand een idee hoeveel abonnees we hebben?
|
| 03 Okt 2010, 1:18 |
|
|
900 abo (zit en staan)
|
| 03 Okt 2010, 1:33 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Redelijk idioot lijkt me.
Zal zoals paar kameraden aan gba kant staan. hopelijk volgen nog vele eendrachters dit, en laten we het ons niet aan ons hart komen dat dergelijke besturen, niet meer dan een reflectie zijn van ons belgie. Geen kl*** verstand van besturen! buiten deze uitlaat: gaan met die , iendracht!zal moeilijk beheersen zijn, als we daar voorkomen, daar in dat vak... 1° 1°_________________ Iendracht foreverrrrr |
| 03 Okt 2010, 4:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Wat ik eigenlijk nog het ergste van al vind, is dat dit toch een soort "competitievervalsing" is naar onze spelers toe... De eersteklassers worden al bevoordeeld door zo laat in het tornooi te stappen, geen schorsingen en als er een laaggeklasseerde ploeg op bezoek komt met wat supporters, gaan ze die nog kloten ook. Wat voor iedereen een feest moest zijn, wordt een afknapper van formaat... Super zenne voor onze spelers -> een stadion van 20.000 man, gevuld met hooguit 3.675 man, cool...
We waren zo aan het sakkeren dat het hopelijk niet op Eupen ging zijn, wel pak GBA maar als grootste kutploeg om als bezoeker naartoe te gaan... Ik zie geen enkele andere eersteklasser die zo onnozel doet als GBA... Als die mannen echt willen, zouden ze wel met Janssens rond de tafel gaan zitten hoor.. En dan vragen die zich af waarom Antwerp de grootste club van Antwerpen blijft??? |
| 03 Okt 2010, 9:30 |
|
|
Junior
3675 man, dat aantal gaat ge ook halen bij uitzenden in het pc-stadion op een groot scherm.
|
| 03 Okt 2010, 10:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
K.AA.Gent K.VK.Tienen
K.Racing Waregem Yellow-Red KV.Mechelen K.AS.Eupen K.V. Turnhout K.VC.Westerlo K.SV.Roeselare K.Stand.Wetteren K.SC.Lokeren O.Vl. R.Standard de Liège R.Antwerp FC. R.FC.Tournai K.St.-Truidense VV. Germinal Beerschot Antw. VC.Eendr.Aalst 2002 R.White Star Woluwe FC. SV.Zulte-Waregem K.Lierse SK. K.Rupel Boom FC. KV.Kortrijk R.Excelsior Virton K.FC.Lille Cercle Brugge K.SV. K.VV.Coxyde K.RC.Genk Club Brugge KV. Lommel United Sp.du Pays de Charleroi KV.RS.Waasland-SK.Beveren Als je daar een live uitzendig van wil maken is er volgens mij maar 1match die ons kan kloppen en dat is Standard-Antwerp. Had deze er niet geweest had ik de kans groot gezien dat wij live op tv kwamen _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Okt 2010, 10:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Had ook al dagje verlof gevraagd voor de verplaatsing.
Ik ben dan wel geen lid van een supportersvereniging maar heb wel een abonnement. Toch denk ik er zeer sterk aan om een boycot mee te steunen. Ik ga deze topic zeker op de voet volgen. |
| 03 Okt 2010, 10:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: K.AA.Gent K.VK.Tienen K.Racing Waregem Yellow-Red KV.Mechelen K.AS.Eupen K.V. Turnhout K.VC.Westerlo K.SV.Roeselare K.Stand.Wetteren K.SC.Lokeren O.Vl. R.Standard de Liège R.Antwerp FC. R.FC.Tournai K.St.-Truidense VV. Germinal Beerschot Antw. VC.Eendr.Aalst 2002 R.White Star Woluwe FC. SV.Zulte-Waregem K.Lierse SK. K.Rupel Boom FC. KV.Kortrijk R.Excelsior Virton K.FC.Lille Cercle Brugge K.SV. K.VV.Coxyde K.RC.Genk Club Brugge KV. Lommel United Sp.du Pays de Charleroi KV.RS.Waasland-SK.Beveren Als je daar een live uitzendig van wil maken is er volgens mij maar 1match die ons kan kloppen en dat is Standard-Antwerp. Had deze er niet geweest had ik de kans groot gezien dat wij live op tv kwamen Ja,of lierse-boom kan ook nog.Maarja,geweet nooit dat sporza een verrassing tevoorschijn tovert.Trouwens ik dacht dat er een afspraak is tussen de vrt en de franstalige zender dat ze elk 1match nemen,dus standard zal wel op die franse zender komen. |
| 03 Okt 2010, 10:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Ik heb mij al 2 dagen verlof gevraagd
Ik moét er dus bijzijn. Ik veronderstel dat elke abonnee maar 1 kaart zal kunnen kopen zeker? |
| 03 Okt 2010, 10:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: Ik heb mij al 2 dagen verlof gevraagd Ik moét er dus bijzijn. Ik veronderstel dat elke abonnee maar 1 kaart zal kunnen kopen zeker? Inderdaad 1 kaart per abonnee Natuurlijk gaan alle abonees hun kaart niet opvragen. Nu nog dag verlof vragen op de dag van voorverkoop om te kamperen op de parking voor het secretariaat. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Okt 2010, 10:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: K.AA.Gent K.VK.Tienen K.Racing Waregem Yellow-Red KV.Mechelen K.AS.Eupen K.V. Turnhout K.VC.Westerlo K.SV.Roeselare K.Stand.Wetteren K.SC.Lokeren O.Vl. R.Standard de Liège R.Antwerp FC. R.FC.Tournai K.St.-Truidense VV. Germinal Beerschot Antw. VC.Eendr.Aalst 2002 R.White Star Woluwe FC. SV.Zulte-Waregem K.Lierse SK. K.Rupel Boom FC. KV.Kortrijk R.Excelsior Virton K.FC.Lille Cercle Brugge K.SV. K.VV.Coxyde K.RC.Genk Club Brugge KV. Lommel United Sp.du Pays de Charleroi KV.RS.Waasland-SK.Beveren Als je daar een live uitzendig van wil maken is er volgens mij maar 1match die ons kan kloppen en dat is Standard-Antwerp. Had deze er niet geweest had ik de kans groot gezien dat wij live op tv kwamen Ja,of lierse-boom kan ook nog.Maarja,geweet nooit dat sporza een verrassing tevoorschijn tovert.Trouwens ik dacht dat er een afspraak is tussen de vrt en de franstalige zender dat ze elk 1match nemen,dus standard zal wel op die franse zender komen. Zouden we daar niet op kunnen aansturen om deze match uit te zenden ? Als we wat beelden tonen van op STVV en Westel dan kunnen ze toch moeilijk een meer sfeervolle match kiezen uit bovenstaande reeks. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Okt 2010, 10:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: K.AA.Gent K.VK.Tienen K.Racing Waregem Yellow-Red KV.Mechelen K.AS.Eupen K.V. Turnhout K.VC.Westerlo K.SV.Roeselare K.Stand.Wetteren K.SC.Lokeren O.Vl. R.Standard de Liège R.Antwerp FC. R.FC.Tournai K.St.-Truidense VV. Germinal Beerschot Antw. VC.Eendr.Aalst 2002 R.White Star Woluwe FC. SV.Zulte-Waregem K.Lierse SK. K.Rupel Boom FC. KV.Kortrijk R.Excelsior Virton K.FC.Lille Cercle Brugge K.SV. K.VV.Coxyde K.RC.Genk Club Brugge KV. Lommel United Sp.du Pays de Charleroi KV.RS.Waasland-SK.Beveren Als je daar een live uitzendig van wil maken is er volgens mij maar 1match die ons kan kloppen en dat is Standard-Antwerp. Had deze er niet geweest had ik de kans groot gezien dat wij live op tv kwamen Ja,of lierse-boom kan ook nog.Maarja,geweet nooit dat sporza een verrassing tevoorschijn tovert.Trouwens ik dacht dat er een afspraak is tussen de vrt en de franstalige zender dat ze elk 1match nemen,dus standard zal wel op die franse zender komen. Zouden we daar niet op kunnen aansturen om deze match uit te zenden ? Als we wat beelden tonen van op STVV en Westel dan kunnen ze toch moeilijk een meer sfeervolle match kiezen uit bovenstaande reeks. Misschien als er iemand een berichtje stuurt naar sporza,maarja wie voelt hem geroepen? ![]() |
| 03 Okt 2010, 10:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Sfeervol.. Er zal denk ik enkel sfeer komen van onze zijde. Ik denk dat de gemiddelde gba-supporter niet echt wakker ligt van deze match en zijn kat zal sturen. Op gebied van sfeer zal Standard-Antwerp ook wel ni slecht zijn denk ik. Ik blijf voorstander van naar de pers te schrijven in de hoop toch iets te kunnen forceren!
|
| 03 Okt 2010, 10:59 |
|
| Pagina 68 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 66 67 68 69 70 … 200 Volgende |