|
|
| Pagina 69 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: neverending quiz
Neeneeje, het klopt zeker en vast.
idd een flatertje van Kujo die tegengoal, hield nochtans een hele namiddag elke onmogelijke bal tegen, behalve diene dus. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2009, 17:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ok, een vraagske met wat werk aan.
Hoeveel spelers kunnen we dit seizoen bij onze tegenstanders in Derde A tegen het lijf lopen die ooit nog bij ons in de eerste ploeg gespeeld hebben? Ik bedoel dus als ze fit zijn of in de ploeg staan. |
| 10 Dec 2009, 17:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik bedoel, voor alle duidelijkheid, dat ze speler zijn bij onze tegenstanders hé, dus geen trainers.
|
| 10 Dec 2009, 17:22 |
|
|
Ik ben hier bijna weg op mijn werk, binnen een uurke kan ik zeggen of eventuele antwoorden correct zijn.
|
| 10 Dec 2009, 17:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Ok, een vraagske met wat werk aan. Hoeveel spelers kunnen we dit seizoen bij onze tegenstanders in Derde A tegen het lijf lopen die ooit nog bij ons in de eerste ploeg gespeeld hebben? Ik bedoel dus als ze fit zijn of in de ploeg staan. 18? |
| 10 Dec 2009, 18:11 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: Ok, een vraagske met wat werk aan. Hoeveel spelers kunnen we dit seizoen bij onze tegenstanders in Derde A tegen het lijf lopen die ooit nog bij ons in de eerste ploeg gespeeld hebben? Ik bedoel dus als ze fit zijn of in de ploeg staan. 18? Komt aardig in de buurt, maar het zijn er nog iets meer. |
| 10 Dec 2009, 18:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: Ok, een vraagske met wat werk aan. Hoeveel spelers kunnen we dit seizoen bij onze tegenstanders in Derde A tegen het lijf lopen die ooit nog bij ons in de eerste ploeg gespeeld hebben? Ik bedoel dus als ze fit zijn of in de ploeg staan. 18? Komt aardig in de buurt, maar het zijn er nog iets meer. Kzou ni weten waar dat ik die over het hoofd gezien heb,dus ik ga niet meer hertellen.Ze moeten speelminuten hebben bij de eerste ploeg é,op de bank is gezeten hebben is niet genoeg? |
| 10 Dec 2009, 18:48 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Kzou ni weten waar dat ik die over het hoofd gezien heb,dus ik ga niet meer hertellen.Ze moeten speelminuten hebben bij de eerste ploeg é,op de bank is gezeten hebben is niet genoeg? Ik tel er 21, maar voor uw inspanningen alleen al moogt gij van mij de volgende vraag stellen .Ik tel deze 21: Sottegem: Cedric Boto, Stefaan Van Dender, Maxime Seminck en Ruud Limpens Rupel Boom: Frank Magerman Hoogstraten: Tim De Keyser Temse: Sammy Van Den Bossche Deinze: Arnold Nguekam, Joeri Pardo en Alain Van Mieghem Willebroek Meerhof: Segun Shabi FCN: David Van Hoyweghen Coxyde: Joachim Van Holm Ternat: Kurt Van Vaerenbergh Hamme: Nicolas De Lange, Koen Van Der Heyden, Sebastian Hermans, Marijn Steurs en Tidiany Coulibaly Oudenaarde: Kevin Franck en Wouter De Groote |
| 10 Dec 2009, 18:56 |
|
|
Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Kzou ni weten waar dat ik die over het hoofd gezien heb,dus ik ga niet meer hertellen.Ze moeten speelminuten hebben bij de eerste ploeg é,op de bank is gezeten hebben is niet genoeg? Ik tel er 21, maar voor uw inspanningen alleen al moogt gij van mij de volgende vraag stellen .Ik tel deze 21: Sottegem: Cedric Boto, Stefaan Van Dender, Maxime Seminck en Ruud Limpens Rupel Boom: Frank Magerman Hoogstraten: Tim De Keyser Temse: Sammy Van Den Bossche Deinze: Arnold Nguekam, Joeri Pardo en Alain Van Mieghem Willebroek Meerhof: Segun Shabi FCN: David Van Hoyweghen Coxyde: Joachim Van Holm Ternat: Kurt Van Vaerenbergh Hamme: Nicolas De Lange, Koen Van Der Heyden, Sebastian Hermans, Marijn Steurs en Tidiany Coulibaly Oudenaarde: Kevin Franck en Wouter De Groote Limpens en van hoyweghen had ik niet opgemerkt.De keyser had ik wel gevonden maar volgens de officiele site heeft die geen matchen gespeeld(maarja,die zitten er wel meer naast). |
| 10 Dec 2009, 19:02 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Kzou ni weten waar dat ik die over het hoofd gezien heb,dus ik ga niet meer hertellen.Ze moeten speelminuten hebben bij de eerste ploeg é,op de bank is gezeten hebben is niet genoeg? Ik tel er 21, maar voor uw inspanningen alleen al moogt gij van mij de volgende vraag stellen .Ik tel deze 21: Sottegem: Cedric Boto, Stefaan Van Dender, Maxime Seminck en Ruud Limpens Rupel Boom: Frank Magerman Hoogstraten: Tim De Keyser Temse: Sammy Van Den Bossche Deinze: Arnold Nguekam, Joeri Pardo en Alain Van Mieghem Willebroek Meerhof: Segun Shabi FCN: David Van Hoyweghen Coxyde: Joachim Van Holm Ternat: Kurt Van Vaerenbergh Hamme: Nicolas De Lange, Koen Van Der Heyden, Sebastian Hermans, Marijn Steurs en Tidiany Coulibaly Oudenaarde: Kevin Franck en Wouter De Groote Limpens en van hoyweghen had ik niet opgemerkt.De keyser had ik wel gevonden maar volgens de officiele site heeft die geen matchen gespeeld(maarja,die zitten er wel meer naast). De Keyser heeft hier zeker matchen gespeeld voor ons. |
| 10 Dec 2009, 19:13 |
|
|
In het seizoen 2005-2006verloor aalst van wetteren met 1-5, wie maakte de goal voor aalst en wie was de speler van aalst die geveld lag,net voor wetteren de 1-1 scoorde?Dat is een weggeverke,kben niet echt goed in vragen stellen.
|
| 10 Dec 2009, 19:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
De geblesseerde was Jasper Lootens, en de doelpuntenmaker Seminck?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 10 Dec 2009, 20:59 |
|
|
De_steve schreef: De geblesseerde was Jasper Lootens, en de doelpuntenmaker Seminck? Klopt niet volledig. |
| 10 Dec 2009, 21:02 |
|
|
Freak
lootens lag neer en mertens scoorde dacht ik...
|
| 10 Dec 2009, 21:10 |
|
|
El Corredor schreef: lootens lag neer en mertens scoorde dacht ik... De volgende vraag is aan u ![]() |
| 10 Dec 2009, 21:12 |
|
| Pagina 69 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 113 Volgende |