|
|
| Pagina 8 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Bartos schreef: @Onderkroiper: ik heb uwe foto deruit gehaald, ik denk niet dat iemand derachter vraagt om in den topic van de match tegen Union op ne foto van ne melaatse te stoten. Statement gemaakt, maar wat het te maken had met deze topic is mij nog altijd onduidelijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Sep 2008, 22:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Bartos schreef: @Onderkroiper: ik heb uwe foto deruit gehaald, ik denk niet dat iemand derachter vraagt om in den topic van de match tegen Union op ne foto van ne melaatse te stoten. Statement gemaakt, maar wat het te maken had met deze topic is mij nog altijd onduidelijk. Foto was in feite bedoeld als reactie van Gruunwit met zijn link naar de Damiaanaktie die in Varesse niet aanwezig zal zijn . De enkelingen die deze foto gezien hebben zullen wel beseft hebbenwat ik wou bedoelen . Inderdaad wat cru om te vinden in een topic van Den Union. Ben ik gelukkig dat ik enkel sportfoto's en wat ambiancemomenten vastleg op de gevoelige plaat ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Sep 2008, 23:13 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Prodialoog schreef: Ik ben voor 15€ naar Cercle-Anderlecht geweest in Augustus. Mijn zoontje van 6 betaalde er 4 €. Neen sorry. Ik heb een abbonement voor de zittribune in Aalst en probeer zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pikken maar ik ben niet van plan om me te laten afpersen. Ik zoek wel een wedstrijdje in eerste dit weekend. Lokeren-Cercle kan ook al voor 15€ en 5€ voor de kleinen. En gaan supporteren voor de bezoekende club in het vak van Lokeren roept een nostalgisch gevoel op. Ik hoop natuurlijk op een overwinning van EA. Het enige wat nu telt is de punten. Met enkel mooi voetbal koop je niets. bedoel je misschien in het seizoen 93-94, toen we met de supportersbussen al onderweg waren naar Boom voor onze match, maar tijdens de rit op de hoogte werden gebracht dat de match wegens de regen werd afgelast? Dan werd à l'improviste besloten om naar Lokeren-Westerlo te rijden en te gaan kijken om tegen Lokeren te supporteren (als medefavoriet voor de titel in tweede toen). Komen we daar aan met 2-3 bussen in Lokeren, een 10-tal agenten met vragende blikken in de ogen (want er waren maar een 20-tal Westerlosupporters uiteraard). Het bezoekende vak van Westerlo loopt dan vol met zingende zwart-witte EA supporters, wat als een rode lap op een stier bij de supporters van Lokeren aan de overkant en de zittribunes werkt Politie in paniek en snel-snel versterking opgeroepen, en als de match gedaan is zonder overdrijven zeker een 150-tal flikken die in cordon de bussen terug op weg naar Aalst brengen, boze uitdagen Lokerensupporters op het voetpad tegenhoudend de goede oude tijd ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Sep 2008, 0:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 25 Sep 2008, 3:53 |
|
|
Ancien
hoe zit da na is't bier en sossis zondag of is't stoaking geloik dei mannen zonder papieren?
Meigen weir ni mè nen iemer woater binnen want ze geiven meer as 20°! Iendracht forever ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Sep 2008, 21:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: hoe zit da na is't bier en sossis zondag of is't stoaking geloik dei mannen zonder papieren? Meigen weir ni mè nen iemer woater binnen want ze geiven meer as 20°! Iendracht forever ![]() Ik ben ne kier krejeis of dat ze allemoal hoar op heir tannen goan emmen en niks goan drinken in dâ stadionneken van Den Union . Oiek gien sausiskes vèr ons .Ben doarjust nog in Café Ajoin geweest en de tickets zullen worden gekocht moar na komt prinsjipoljste : Weir bleiven op den bus zoelang meigelijk en verdoen doar onzen dest . 1 Euroken vèr e fris Jupilerken . Pissen in het stadion kost niks peis ek Dus supporters aaft de knip op eiren portemonnee ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Sep 2008, 22:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: hoe zit da na is't bier en sossis zondag of is't stoaking geloik dei mannen zonder papieren? Meigen weir ni mè nen iemer woater binnen want ze geiven meer as 20°! Iendracht forever ![]() Ik ben ne kier krejeis of dat ze allemoal hoar op heir tannen goan emmen en niks goan drinken in dâ stadionneken van Den Union . Oiek gien sausiskes vèr ons .Ben doarjust nog in Café Ajoin geweest en de tickets zullen worden gekocht moar na komt prinsjipoljste : Weir bleiven op den bus zoelang meigelijk en verdoen doar onzen dest . 1 Euroken vèr e fris Jupilerken . Pissen in het stadion kost niks peis ek Dus supporters aaft de knip op eiren portemonnee ![]() Ben benieuwd hoeveel er gaan zondigen... ![]() _________________
|
| 26 Sep 2008, 12:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
SERRE schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: hoe zit da na is't bier en sossis zondag of is't stoaking geloik dei mannen zonder papieren? Meigen weir ni mè nen iemer woater binnen want ze geiven meer as 20°! Iendracht forever ![]() Ik ben ne kier krejeis of dat ze allemoal hoar op heir tannen goan emmen en niks goan drinken in dâ stadionneken van Den Union . Oiek gien sausiskes vèr ons .Ben doarjust nog in Café Ajoin geweest en de tickets zullen worden gekocht moar na komt prinsjipoljste : Weir bleiven op den bus zoelang meigelijk en verdoen doar onzen dest . 1 Euroken vèr e fris Jupilerken . Pissen in het stadion kost niks peis ek Dus supporters aaft de knip op eiren portemonnee ![]() Ben benieuwd hoeveel er gaan zondigen... ![]() Ver den bus van den ajoin zal da gien probleem zen peizek, die zitten geiren op den bus. In het verleden hemmen we al dikwijls omwegen gemokt om langer op dienen bus te zitten ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 26 Sep 2008, 12:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
SERRE schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: hoe zit da na is't bier en sossis zondag of is't stoaking geloik dei mannen zonder papieren? Meigen weir ni mè nen iemer woater binnen want ze geiven meer as 20°! Iendracht forever ![]() Ik ben ne kier krejeis of dat ze allemoal hoar op heir tannen goan emmen en niks goan drinken in dâ stadionneken van Den Union . Oiek gien sausiskes vèr ons .Ben doarjust nog in Café Ajoin geweest en de tickets zullen worden gekocht moar na komt prinsjipoljste : Weir bleiven op den bus zoelang meigelijk en verdoen doar onzen dest . 1 Euroken vèr e fris Jupilerken . Pissen in het stadion kost niks peis ek Dus supporters aaft de knip op eiren portemonnee ![]() Ben benieuwd hoeveel er gaan zondigen... ![]() Misschien beter flyers uitdelen aan de ingang. Niet iedereen leest het forum. Er zitten er nog veel op hun werk, dus printen geblazen :-) |
| 26 Sep 2008, 12:26 |
|
|
forumlegende |
das inderdaad nog het beste daje kunt doen.
Zo weet toch iedereen van de actie af en hopelijk zal iedereen er dan ook aan meedoen... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 26 Sep 2008, 12:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik zal voor op onzen bus (Forza en Spionkop Lé) zeker flyers maken
_________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Sep 2008, 12:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: das inderdaad nog het beste daje kunt doen. Zo weet toch iedereen van de actie af en hopelijk zal iedereen er dan ook aan meedoen... Van de bokkal boys moete we dat al niet verwachten die gaan alleen naar de voetbal om te drinken. |
| 26 Sep 2008, 12:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
eintracht frankfurt schreef: Prodialoog schreef: Ik ben voor 15€ naar Cercle-Anderlecht geweest in Augustus. Mijn zoontje van 6 betaalde er 4 €. Neen sorry. Ik heb een abbonement voor de zittribune in Aalst en probeer zoveel mogelijk uitwedstrijden mee te pikken maar ik ben niet van plan om me te laten afpersen. Ik zoek wel een wedstrijdje in eerste dit weekend. Lokeren-Cercle kan ook al voor 15€ en 5€ voor de kleinen. En gaan supporteren voor de bezoekende club in het vak van Lokeren roept een nostalgisch gevoel op. Ik hoop natuurlijk op een overwinning van EA. Het enige wat nu telt is de punten. Met enkel mooi voetbal koop je niets. bedoel je misschien in het seizoen 93-94, toen we met de supportersbussen al onderweg waren naar Boom voor onze match, maar tijdens de rit op de hoogte werden gebracht dat de match wegens de regen werd afgelast? Dan werd à l'improviste besloten om naar Lokeren-Westerlo te rijden en te gaan kijken om tegen Lokeren te supporteren (als medefavoriet voor de titel in tweede toen). Komen we daar aan met 2-3 bussen in Lokeren, een 10-tal agenten met vragende blikken in de ogen (want er waren maar een 20-tal Westerlosupporters uiteraard). Het bezoekende vak van Westerlo loopt dan vol met zingende zwart-witte EA supporters, wat als een rode lap op een stier bij de supporters van Lokeren aan de overkant en de zittribunes werkt Politie in paniek en snel-snel versterking opgeroepen, en als de match gedaan is zonder overdrijven zeker een 150-tal flikken die in cordon de bussen terug op weg naar Aalst brengen, boze uitdagen Lokerensupporters op het voetpad tegenhoudend de goede oude tijd ![]() K'was daar ook toen. ![]() |
| 26 Sep 2008, 12:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Mariner schreef: ik zal voor op onzen bus (Forza en Spionkop Lé) zeker flyers maken Ik zou voorstellen dat al de supporters naar de bussen komen om daar een drankje te nuttigen. Dit is ook goed voor de supportersclubs hun kas. ![]() |
| 26 Sep 2008, 13:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ge denkt toch niet dat ze u met den time gaan toelaten om allemaal naar den bus te gaan ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Sep 2008, 13:05 |
|
| Pagina 8 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 16 Volgende |