|
|
| Pagina 8 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Dit seizoen ongeslagen? Moet dat niet, dit kalenderjaar zijn? Ik wou inderdaad dit jaar zetten. Tis al aangepast. Toch ene die wakker is allé .En dan nog enen van die niet van Aalst is ._________________
|
| 19 Feb 2009, 15:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Dit seizoen ongeslagen? Moet dat niet, dit kalenderjaar zijn? Ik wou inderdaad dit jaar zetten. Tis al aangepast. Toch ene die wakker is allé .En dan nog enen van die niet van Aalst is .Ik peis dat al degene die wel van Aalst zijn momenteel meer geïnteresseerd zijn in de bestuursperikelen dan in de eerstkomende wedstrijd. |
| 19 Feb 2009, 15:32 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Ik wou inderdaad dit jaar zetten. Tis al aangepast. Toch ene die wakker is allé .En dan nog enen van die niet van Aalst is .Ik peis dat al degene die wel van Aalst zijn momenteel meer geïnteresseerd zijn in de bestuursperikelen dan in de eerstkomende wedstrijd. En in carnaval waarschijnlijk ook. _________________
|
| 19 Feb 2009, 15:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Van het SottegemForum ;
Scheidsrechter komende zaterdag is Stijn Hutsebaut. Even gegoogled en zowat overal wordt deze man afschoten... ziehier een reactie van H. Vanhazebrouck: Een stortvloed van kaarten leverde de Belgische scheidsrechter Stijn Hutsebaut een flinke dosis kritiek op. Tweedeklasser KV Kortrijk overweegt zelfs middels een kort geding de arbiter van het veld te houden. Vooral Kortrijk voelde zich onheus bejegend door Hutsebaut, die zaterdag in de wedstrijd tegen Tubeke (2-2) in totaal veertien gele kaarten trok. Tien daarvan waren er voor Kortrijk. 'Ik heb twintig jaar in een eerste elftal gevoetbald en ben zes jaar trainer, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt', vertelde trainer Hein Vanhazebrouck, die naar de tribune werd verwezen. 'Die scheidsrechter ging gewoon compleet door het lint. En dat blijkt ook helemaal niet de eerste keer.' 'Sterk was zeker dat hij op den duur vanaf twintig meter kaarten toonde naar spelers die gewoon hun armen opstaken als reactie op een andere gele kaart. Zo werden Nong en Makhloufi met een tweede geel weggestuurd', aldus Vanhazebrouck. Voorzitter Jozef Allijns keek verder dan de eigen toekomst en wil via een rechterlijke uitspraak afdwingen dat Hutsebaut niet meer aan fluiten toekomt. 'In het belang van het voetbal moet die man van het veld blijven. Ik kan vrede hebben met de uitslag (2-2), maar misschien moet de match overgespeeld worden.' _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Feb 2009, 17:49 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Casual1919 schreef: Van het SottegemForum ; Scheidsrechter komende zaterdag is Stijn Hutsebaut. Even gegoogled en zowat overal wordt deze man afschoten... ziehier een reactie van H. Vanhazebrouck: Een stortvloed van kaarten leverde de Belgische scheidsrechter Stijn Hutsebaut een flinke dosis kritiek op. Tweedeklasser KV Kortrijk overweegt zelfs middels een kort geding de arbiter van het veld te houden. Vooral Kortrijk voelde zich onheus bejegend door Hutsebaut, die zaterdag in de wedstrijd tegen Tubeke (2-2) in totaal veertien gele kaarten trok. Tien daarvan waren er voor Kortrijk. 'Ik heb twintig jaar in een eerste elftal gevoetbald en ben zes jaar trainer, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt', vertelde trainer Hein Vanhazebrouck, die naar de tribune werd verwezen. 'Die scheidsrechter ging gewoon compleet door het lint. En dat blijkt ook helemaal niet de eerste keer.' 'Sterk was zeker dat hij op den duur vanaf twintig meter kaarten toonde naar spelers die gewoon hun armen opstaken als reactie op een andere gele kaart. Zo werden Nong en Makhloufi met een tweede geel weggestuurd', aldus Vanhazebrouck. Voorzitter Jozef Allijns keek verder dan de eigen toekomst en wil via een rechterlijke uitspraak afdwingen dat Hutsebaut niet meer aan fluiten toekomt. 'In het belang van het voetbal moet die man van het veld blijven. Ik kan vrede hebben met de uitslag (2-2), maar misschien moet de match overgespeeld worden.' Ale dat beloofd. ![]() |
| 19 Feb 2009, 17:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Ik wou inderdaad dit jaar zetten. Tis al aangepast. Toch ene die wakker is allé .En dan nog enen van die niet van Aalst is .Ik peis dat al degene die wel van Aalst zijn momenteel meer geïnteresseerd zijn in de bestuursperikelen dan in de eerstkomende wedstrijd. Is 't zaterdag match misschien ? |
| 19 Feb 2009, 20:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik heb er alleszins veel goesting in.
Ondanks de minder aangename berichten de laatste tijd, ondanks het belachelijke aanvangsuur, ondanks het tegenvallende seizoen tot dusver, ... ik heb verdomme zin in onze carnavalsmatch. Mijn kostum lag al weken klaar, verleden week nog enkele prullen gekocht en daarnet alles eens bij elkaar aangedaan! Ik denk te mogen zeggen dat ik er klaar voor ben. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Feb 2009, 21:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik uk man. Wel nog vanalles moeten regelen ma die match willek echt ni mankeren (enkel in uiterste nood
).Ktwijfel wel nog ofdant verkleed zal zen of ni mor eigenlijk moet da wel e Vant jaar gamen die match winnen ook, ontaget ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Feb 2009, 22:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Mijn pa stuurt mij hier een bericht op het werk dat de trainers van Zottegem gaan opstappen...
Klopt dat? |
| 20 Feb 2009, 13:15 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 04 Jun 2005, 18:21 Berichten: 19 |
Ja das juist!!!!
|
| 20 Feb 2009, 14:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
We zijn blijkbaar niet de enige waar het naast het veld rommelt, want in Zottegem is het precies ook serieuze chaos. Van wat ik er op hun forum van versta, is hunne belangrijkste geldschieter samen met de ganse technische staf opgestapt.
|
| 20 Feb 2009, 14:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Jaja, die komen ons versterken he, dat wordt een derde groep
![]() |
| 20 Feb 2009, 14:16 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Gohja, dienen trainer mag van mij gerust komen...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Feb 2009, 14:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bartos schreef: We zijn blijkbaar niet de enige waar het naast het veld rommelt, want in Zottegem is het precies ook serieuze chaos. Van wat ik er op hun forum van versta, is hunne belangrijkste geldschieter samen met de ganse technische staf opgestapt. we kunnen dan morgen gezamenlijk staan bleiten van pure miserie. pfff wat een week zeg |
| 20 Feb 2009, 14:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Boris schreef: Gohja, dienen trainer mag van mij gerust komen... Idd, laat maar komen! Als ge ene noemt mét voetbalverstand én die al bewezen heeft dan is hij het wel. Dillen komt nog nie tot aan zn knoezjels... Tis in Sottegem alleszins nie veel beter dan hier... 't zal daar morgen schoon worden... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 20 Feb 2009, 14:40 |
|
| Pagina 8 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 13 Volgende |