|
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 224 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Vandaag een oersterk team aan het werk gezien met uitblinkers Franck en Steurs!
We moeten minstens met 2 goals voor de rust in gaan. Maar wie zijn kansen niet afmaakt.... 2de helft, na de 3-1 denk ik dan over and out. Middenveld fysisch kapot... maar niks van. Net op dat moment die prachtgoal van Franck en de schwung zat er opnieuw in. Jammer van de gemiste penalty maar op basis van zijn hele wedstrijd, chapeau voor Franck! Compleet verguisd en dan terugkeren met zo een prestatie Voor deze wedstrijd geloofde ik er nie echt in, maar als we deze lijn doortrekken in de derde periode, dan zit er zeker muziek in. En volgende week... wie ruimt plaats voor Lord ?? Enige minpunt was onze centrale verdediging die met serieus concentratieverlies te kampen had vandaag. Niettemin, hoopgevende prestatie! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 08 Feb 2009, 19:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
BVW schreef: Vandaag een oersterk team aan het werk gezien met uitblinkers Franck en Steurs! We moeten minstens met 2 goals voor de rust in gaan. Maar wie zijn kansen niet afmaakt.... 2de helft, na de 3-1 denk ik dan over and out. Middenveld fysisch kapot... maar niks van. Net op dat moment die prachtgoal van Franck en de schwung zat er opnieuw in. Jammer van de gemiste penalty maar op basis van zijn hele wedstrijd, chapeau voor Franck! Compleet verguisd en dan terugkeren met zo een prestatie Voor deze wedstrijd geloofde ik er nie echt in, maar als we deze lijn doortrekken in de derde periode, dan zit er zeker muziek in. En volgende week... wie ruimt plaats voor Lord ?? Enige minpunt was onze centrale verdediging die met serieus concentratieverlies te kampen had vandaag. Niettemin, hoopgevende prestatie! Vooral seminck,de eerste goal dat is de fout van de volledige verdeding maar de volgende 2mag hij op zijn buik schrijven,maar soit we halen een punt bij den 3den en hopelijk zetten ze deze prestatie volgende week verder. |
| 08 Feb 2009, 19:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Er verdiende maar 1 ploeg te winnen en dat was Aalst. Ik was heel blij toen het 3-3 werd, maar ging met een ambetant gevoel naar huis omdat we die penalty missen. Een overwinning was terecht geweest. Maar ja, typisch aan die derby's zeker. Ik vond het scheidsrechterlijk trio niet subliem maar kom we hebben al veel slechter gehad.
Zelfde ploeg starten volgende week. Zo een schwung is al geleden sinds de voorbereiding. Vol vertrouwen naar volgende week. ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 08 Feb 2009, 19:40 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
de clerus schreef: Er verdiende maar 1 ploeg te winnen en dat was Aalst. Ik was heel blij toen het 3-3 werd, maar ging met een ambetant gevoel naar huis omdat we die penalty missen. Een overwinning was terecht geweest. Maar ja, typisch aan die derby's zeker. Ik vond het scheidsrechterlijk trio niet subliem maar kom we hebben al veel slechter gehad. Zelfde ploeg starten volgende week. Zo een schwung is al geleden sinds de voorbereiding. Vol vertrouwen naar volgende week. ![]() er zal enen naar de bank moeten hé, ben heel benieuwd wie dat gaat zijn. _________________ iendracht! |
| 08 Feb 2009, 19:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
rollo29 schreef: de clerus schreef: Er verdiende maar 1 ploeg te winnen en dat was Aalst. Ik was heel blij toen het 3-3 werd, maar ging met een ambetant gevoel naar huis omdat we die penalty missen. Een overwinning was terecht geweest. Maar ja, typisch aan die derby's zeker. Ik vond het scheidsrechterlijk trio niet subliem maar kom we hebben al veel slechter gehad. Zelfde ploeg starten volgende week. Zo een schwung is al geleden sinds de voorbereiding. Vol vertrouwen naar volgende week. ![]() er zal enen naar de bank moeten hé, ben heel benieuwd wie dat gaat zijn. Waarom?Toch niet omdat lord weerkomt zeker,als dillen echt lef heeft zet hij em volgende week op de bank. |
| 08 Feb 2009, 19:45 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Idd. Zelfde ploeg starten.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 08 Feb 2009, 19:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: rollo29 schreef: de clerus schreef: Er verdiende maar 1 ploeg te winnen en dat was Aalst. Ik was heel blij toen het 3-3 werd, maar ging met een ambetant gevoel naar huis omdat we die penalty missen. Een overwinning was terecht geweest. Maar ja, typisch aan die derby's zeker. Ik vond het scheidsrechterlijk trio niet subliem maar kom we hebben al veel slechter gehad. Zelfde ploeg starten volgende week. Zo een schwung is al geleden sinds de voorbereiding. Vol vertrouwen naar volgende week. ![]() er zal enen naar de bank moeten hé, ben heel benieuwd wie dat gaat zijn. Waarom?Toch niet omdat lord weerkomt zeker,als dillen echt lef heeft zet hij em volgende week op de bank. Idd, das ook mijn gedacht... maar heeft Dillen lef ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 08 Feb 2009, 19:51 |
|
|
Freak
ja jonges,tegen de reserven van oudenaarde moogt ge dat nooit weggeven.onze verdediging
.3 kansjes en alle 3 binnen.om het schijt te krijgen. |
| 08 Feb 2009, 19:52 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
BVW schreef: Iendrachter90 schreef: rollo29 schreef: er zal enen naar de bank moeten hé, ben heel benieuwd wie dat gaat zijn. Waarom?Toch niet omdat lord weerkomt zeker,als dillen echt lef heeft zet hij em volgende week op de bank. Idd, das ook mijn gedacht... maar heeft Dillen lef ![]() ik hoop ook dat deze ploeg blijft staan hé, begrijp me niet verkeerd. _________________ iendracht! |
| 08 Feb 2009, 19:56 |
|
|
waly 2 schreef: ja jonges,tegen de reserven van oudenaarde moogt ge dat nooit weggeven.onze verdediging .3 kansjes en alle 3 binnen.om het schijt te krijgen.En de positieve noot van vandaag? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 08 Feb 2009, 19:58 |
|
|
Freak
t was goe weir.
|
| 08 Feb 2009, 19:59 |
|
|
BVW schreef: waly 2 schreef: ja jonges,tegen de reserven van oudenaarde moogt ge dat nooit weggeven.onze verdediging .3 kansjes en alle 3 binnen.om het schijt te krijgen.En de positieve noot van vandaag? Die moet hij nog ontdekken wss.ok,ja de verdediging heeft steken laten vallen ,maar we spelen wel onze beste match van het seizoen é .Alleen spijtig dat we die dan ook niet winnen.Maar we zagen vandaag een uitstekende franck(buiten de penalty) en steurs,een scorende spits en een middenveld dat eindelijk eens goed samenspeelde . |
| 08 Feb 2009, 20:00 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
waaaaaw, wat een verademing in vergelijking met wat we de voorbije maanden hebben gezien. tot op heden werden de supporters nog niet te veel verwend, maar het voetbal dat we vandaag te zien kregen, was echt de moeite!
Franck was echt goed! en dan podevijn... ik kan me voorstellen dat als je die moet afstoppen dat ge gene makkelijke namiddag kent. steurs is in niet te vergelijken met zijn eerste matchen, dieje kerel aan 't ontbolsteren. de hele eerste helft kwam oudenaarde er op een momentje na niet aan te pas... en da's knap tegen een ploeg die zich enorm heeft herpakt. delie staat vaak op de juiste plaats, en da's goed nieuws voor de toekomst heel veel zaken om blij over te zijn.. vandaag zat er wél evenwicht in het team, en zie: we hebben meer de achterlijn gehaald dan tijdens al de andere matchen samen (bij wijze van overdrijving/hoewel). het enige wat ons vandaag genekt heeft zijn een paar kleine foutjes achteraan, en 't feit dat we de rust niet zijn ingegaan met een 1-2 of zelfs 1-3 voorsprong. één ding is wel goed om vast te stellen, dat is dat deze ploeg fysiek weer in orde is, en de fighting spirit was er ook, ondanks de 3-1 op een bepaald moment. dit is pure propagandamatch geweest.. en tis niet eens overdreven... met een beetje geluk hadden we (terecht) de drie punten meegepakt. die van ons hebben er tenminste voor gevoetbald, hetgeen je van de thuis?ploeg niet kon zeggen. Oudenaarde scoorde vandaag bijna aan 100%, toch ook een niet te onderschatten kwaliteit wat mij betreft mogen ze altijd zo spelen! zo ist plezant om te gaan kijken! |
| 08 Feb 2009, 20:10 |
|
|
Freak
3 goals op verplaatsing en nog niet kunnen winnen.
|
| 08 Feb 2009, 20:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
cromag schreef: wie had er hier iets vernomen dat Oudenaarde amper meespeelt ? Is da nen blindegeleidenhond die da heeft doorgeseind ??? Met alle respect maar een beetje objectiviteit kan geen kwaad. En dat ziet gij hier zo vanachter uwe computer zonder de match te zien??? Sterk, heel sterk zelfs. Vooral in den eersten helft blaasden we Oudenaarde volledig weg, om dat te zien, had ge genen blindegeleidenhond nodig, maar gewoon iemand die aanwezig was op de match. |
| 08 Feb 2009, 20:11 |
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 224 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |