|
|
| Pagina 8 van 16 |
[ 230 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Ben hier nu pas uit mijn bed geraakt, gans de dag doodziek geweest.
Zuipen op de antibiotica als ge een goeie week uit het hospitaal zijt is ni echt een goed idee, zal morgen mijnen doemp ook wa mogen inhouden |
| 21 Nov 2009, 18:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
stijn M schreef: davy1919 schreef: Geblesseerd: Troch (spierscheur kuit), Niels Spotbeen (voetbreuk) Opmerkingen: Depoitre (ontsteking voet) raakt opgelapt. Seminck valt wellicht af als zestiende man. Selectie: Van De Noortgaete; De Castro, B. Moreels, Filipovic, De Schutter; Gallucci, Van Damme, Verheyden, Podevijn; W. Moreels, Depoitre; De Batselier, Kestens, Coppens, Seminck, Lord voor de 3 punten! Waarom zegt ge eerst dat galucci geblesseerd is? Om dan u post te veranderen,nadat ge de selectie van in het nieuwsblad gelezen hebt. |
| 21 Nov 2009, 18:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: stijn M schreef: davy1919 schreef: Geblesseerd: Troch (spierscheur kuit), Niels Spotbeen (voetbreuk) Opmerkingen: Depoitre (ontsteking voet) raakt opgelapt. Seminck valt wellicht af als zestiende man. Selectie: Van De Noortgaete; De Castro, B. Moreels, Filipovic, De Schutter; Gallucci, Van Damme, Verheyden, Podevijn; W. Moreels, Depoitre; De Batselier, Kestens, Coppens, Seminck, Lord voor de 3 punten! Waarom zegt ge eerst dat galucci geblesseerd is? Om dan u post te veranderen,nadat ge de selectie van in het nieuwsblad gelezen hebt. Awel, eerlijk gezegd, ik vroeg mij dat ook al af. Ik kon nergens iets terugvinden over de "blessure" van Damien. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Nov 2009, 18:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
roep daar morgen ewa mee voor mij
den dezen moet werken ![]() _________________ www.be-cycle.com |
| 21 Nov 2009, 20:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Iendrachter90 schreef: stijn M schreef: davy1919 schreef: Geblesseerd: Troch (spierscheur kuit), Niels Spotbeen (voetbreuk) Opmerkingen: Depoitre (ontsteking voet) raakt opgelapt. Seminck valt wellicht af als zestiende man. Selectie: Van De Noortgaete; De Castro, B. Moreels, Filipovic, De Schutter; Gallucci, Van Damme, Verheyden, Podevijn; W. Moreels, Depoitre; De Batselier, Kestens, Coppens, Seminck, Lord voor de 3 punten! Waarom zegt ge eerst dat galucci geblesseerd is? Om dan u post te veranderen,nadat ge de selectie van in het nieuwsblad gelezen hebt. hebt ge het op mij of op stijn m. ? dit is inderdaad hetgeen wat ik in het nieuwblad heb gelezen. waar en wanneer heb ik gezegd dat gallucci geblesseer is? post gerust maar mijn quote_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Nov 2009, 21:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
davy1919 schreef: Iendrachter90 schreef: stijn M schreef: voor de 3 punten! Waarom zegt ge eerst dat galucci geblesseerd is? Om dan u post te veranderen,nadat ge de selectie van in het nieuwsblad gelezen hebt. hebt ge het op mij of op stijn m. ? dit is inderdaad hetgeen wat ik in het nieuwblad heb gelezen. waar en wanneer heb ik gezegd dat gallucci geblesseer is? post gerust maar mijn quoteHet was niet op u Stijn m. had dat gepost ,maar heeft ondertussen zijn post gewijzigd . |
| 21 Nov 2009, 21:28 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 26 Okt 2009, 13:04 Berichten: 32 Leeftijd: 37 Locatie: Alosta City |
davy1919 schreef: hier mogen wij staan ze ![]() Da meent ge toch nie - azo schandalig jong. _________________ Een club fantastica !! |
| 21 Nov 2009, 21:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Den dezen zal er voor x aantal weken nie bij zijn door operatie... Roep daar maar goed voor mij mee!
![]() |
| 21 Nov 2009, 22:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Precies toch overdekt, met het weer dat ze voor morgen geven alleszins geen overbodige luxe..
| 21 Nov 2009, 22:02 |
|
|
Vaste Waarde
SERRE schreef: Precies toch overdekt, met het weer dat ze voor morgen geven alleszins geen overbodige luxe.. het is NIET overdekt _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 21 Nov 2009, 22:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Een overzicht op hun forumpje
* Beste spelers, al heel de week doen de Aalstsupporters op hun forums neerbuigend over Coxyde. Het enige passende antwoord kunnen jullie geven door te winnen. Go for it ! * @Steve: welke forums lees jij ? wat voor een poging tot stemmingmakerij is dat nu ? dikke zever. alleen over de accomodatie is er gesproken: dat het nat gaat zijn en er niet veel overdekt is. niet abnormaal dat ge daar rekening mee houdt als ge ook een uur moet rijden he. geen kat die bij ons iet slechts over Coxydes ploeg heeft gezegd, integendeel. zeveraar !!!!! * Deze zondag heerlijke Ajoinsoepe up KVVC!!We eten ze op!Forza KVVC!!! * Aalst waar ligt da? is da daar dat De bilde speelt? das het enigste dat ik ooit gehoord heb van Aalst,toch welkom in ons bescheiden KVVC-arenatje. * Dat op ons forum noemen ze nu "aalsterse spot", dat is zeker niet neerbuigend hoor * Zeg polderpatatten, 't gaat wel over jullie infrastructuur inclusief frietkraam en niet over jullie ploeg. Soit, in de modder voelen wij ons het sterkst. Ter ere van de Fronters ! ( Je mag 1 maal raden wie de poster was )* Ok dat onze accomodatie niet is zoals sommige ploegen in derde klasse. Niet vergeten dat wij 3-4jaar geleden in 2de provinciale speelden. Trouwens, het is zielig dat ploegen als Rupel Boom klachten hebben over panelen, stewards en voor speelstijl!, dat terwijl zij de punten zijn komen 'stelen'.. Koksijde gaat altijd voor de 3punten zowel thuis als uit.. Tegen jullie, Aalst, zal dat moeilijk worden, maar wie weet.. Groetjes en succes, komaan KVVC! Bas Bruneel * 1000 zal misschien een beetje veel zijn. maar je zal er nooit meer ontvangen in 3de dan je er zal ontvangen tegen ons Ajoinen ! ik heb een beetje schrik voor dat stadion, die van Rupel Boom waarschuwden ons dat jullie panelen en stewards niet echt op 3de klasseniveau zouden zijn. wij verwachten ons aan een thuisploeg die constant in haar box zal blijven liggen. ik wens het sympathieke Coxyde veel succes maar hoop dat ook jullie voor de bijl gaan want wij horen niet thuis in 3de ! * En weir goan met zen allen nor de zjie come on you blacks _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2009, 22:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hier zullen we niet binnen mogen zeker ?
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2009, 22:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Onderkroiper schreef: Hier zullen we niet binnen mogen zeker ? ![]() niet binnen kunnen bedoeld ge ![]() _________________ MCMXIX |
| 21 Nov 2009, 22:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Forum coxyde http://www.campingnoordduinen.be/web_ne/home.php
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Nov 2009, 22:37 |
|
|
Bakkie schreef: Forum coxyde http://www.campingnoordduinen.be/web_ne/home.php ![]() http://www.supporterskvvc.be/Default.aspx ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2009, 22:41 |
|
| Pagina 8 van 16 |
[ 230 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 16 Volgende |