|
|
| Pagina 8 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
ajoin_bart schreef: supersossis schreef: er is toch nog meer dan tijd genoeg om de sneeuw van het veld te krijgen tegen de zondag zeker....ze doen da hier en daar toch al dacht ik? maar ja...t is nie altijd hoe ge het zou willen he.... ![]() ma ze geven vriezen, ook overdag, dus plein zal bevrozen en gralek glad liggen.. ach ja:-) we zien wel en zondag opnieuw sneeuwbuien... Dus voetbal mogen we dit weekend waarschijnlijk vergeten. |
| 17 Dec 2009, 16:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Nationaal
Het Sportcomité van de K.B.V.B. kondigt de algemene afgelasting aan van alle officiële en vriendschappelijke wedstrijden van de Nationale Reserven Afdelingen 2, 3 en Bevorderingen evenals van alle nationale jeugdploegen voorzien voor donderdag 17, vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 december 2009. Antwerpen Voor donderdag 17, vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 december 2009 is er een algemene afgelasting van alle kampioenschapswedstrijden en alle vriendschappelijke wedstrijden voor reserven en jeugd. De wedstrijden van eerste elftallen heren en dames worden wel gespeeld. Brabant Voor het weekend van 18, 19 en 20 december 2009, heeft het Provinciaal Comité van Brabant beslist over te gaan tot een algemene afgelasting met uitzondering van de wedstrijden van de eerste mannelijke en vrouwelijke ploegen. Voor deze laatste zal er een definitieve beslissing genomen worden op zaterdag ten laatste voor 12u00.De wedstrijden van de corporatieve groeperingen : ABSSA en Interbanken zijn eveneens afgelast. Limburg Geen afgelastingen tot nader bericht. Oost-Vlaanderen Geen afgelastingen tot nader bericht. West-Vlaanderen Geen afgelastingen tot nader bericht. tot hier toe gaget dus nog door |
| 17 Dec 2009, 16:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Plumeau schreef: ajoin_bart schreef: supersossis schreef: er is toch nog meer dan tijd genoeg om de sneeuw van het veld te krijgen tegen de zondag zeker....ze doen da hier en daar toch al dacht ik? maar ja...t is nie altijd hoe ge het zou willen he.... ![]() ma ze geven vriezen, ook overdag, dus plein zal bevrozen en gralek glad liggen.. ach ja:-) we zien wel en zondag opnieuw sneeuwbuien... Dus voetbal mogen we dit weekend waarschijnlijk vergeten. als t niet door zou gaan zullen ze daar schoon zitten me hun kerstmutsen....bewaren voor volgend jaar want half januari nog met een kerstmuts op uwen bol rondlopen is nogal belachelijk he...en hopen da het dan de week voor de laatste match van het jaar weeral eens niet sneeuwt , waait , stormt , giet , overstroomt , vriest , of wa weet ik nog allemaal....opwarming van de aarde noemen ze da zeker? pfu! ![]() |
| 17 Dec 2009, 17:04 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kzou de voetbal aflassen (plein vrijkrijgen is 1 ding ma me zulken omstandigheden zoekte blessures) ma organiseer een langlaufwedstrijd tss Santa Julien en Silly Womers
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 17 Dec 2009, 17:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Of gewoon het stadion openstellen, kerstmutsen uitdelen en wa Dobbele Palmkes serveren.
![]() |
| 17 Dec 2009, 17:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jowwan schreef: aflassen ,aflassen assemen op kamp mosten in t leger was er oek niks af te lassen. Doorgaan ! Ja zwijg mij daarvan,in Vogelzang daar lag er wa meer dan 2 cm sneeuw,maar met ons leopard tanks was diene meter sneeuw geen probleem ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Dec 2009, 18:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bakkie schreef: jowwan schreef: aflassen ,aflassen assemen op kamp mosten in t leger was er oek niks af te lassen. Doorgaan ! Ja zwijg mij daarvan,in Vogelzang daar lag er wa meer dan 2 cm sneeuw,maar met ons leopard tanks was diene meter sneeuw geen probleem ![]() ah dan hebt gij da kruisken neffest dienen adelaar uit dienen berg gereden ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 17 Dec 2009, 20:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Plumeau schreef: ajoin_bart schreef: supersossis schreef: er is toch nog meer dan tijd genoeg om de sneeuw van het veld te krijgen tegen de zondag zeker....ze doen da hier en daar toch al dacht ik? maar ja...t is nie altijd hoe ge het zou willen he.... ![]() ma ze geven vriezen, ook overdag, dus plein zal bevrozen en gralek glad liggen.. ach ja:-) we zien wel en zondag opnieuw sneeuwbuien... Dus voetbal mogen we dit weekend waarschijnlijk vergeten. vergeet ook niet dat het makkelijker is om te verdedigen op zo een veld als aan te vallen. En wie doet niets liever als verdedigen, idd Sottegem. Bijkomend hebben toch heel wat spelers een aantal kleine kwaaltjes, ik zou het plein niet sneeuwvrij maken, hoe jammer ook van de kerstmutsactie, alhoewel, zoals aangehaald, poorten open, uitdelen, ne goeien dobbelen en dan naar het jeneverkot ![]() _________________ geer'n bè |
| 17 Dec 2009, 20:48 |
|
|
Vaste Waarde
Vicky schreef: zouden ze in nationale algemeen aflassen? Als ze terplaatse maar aflassen, houden we sneeuwballengevecht op't plein he jodelahiti, met Vicky in de sneeuw spelen........ _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 17 Dec 2009, 20:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
nonkeltje schreef: Vicky schreef: zouden ze in nationale algemeen aflassen? Als ze terplaatse maar aflassen, houden we sneeuwballengevecht op't plein he jodelahiti, met Vicky in de sneeuw spelen........ En dan stadionverbod omdat je het speelveld betreden hebt... ![]() |
| 17 Dec 2009, 20:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bomber schreef: MTSA is volledig afgelast. Maarja, wij brengen dan ook oogstrelend en hoogstaand voetbal he ![]() allicht zo oogstrelend dat de ogen er effenaf pijn van doen |
| 17 Dec 2009, 21:18 |
|
|
Over Boto... Boto is een spits die het best rendeert als Nouhass naast hem staat, maar aangezien die geblesserd is, en boto niet duelsterk, kapbalsterk of snel is speelt hij nogal op een eiland de laatste weken.
Gelukkig zitten we met een Jelle Cherlet die in supervorm is. Ik hoop dat de wedstrijd absoluut doorgaat!!! Voor de mensen die zeggen dat Sottegem betonvoetbal speelt of niet voetbalt. Ieder jaar zien we een ploeg die voetbalt, altijd probeert een voetballende oplossing te zoeken, ook als we achter staan. Maar nu aangezien we:--- ik citeer Luc Limpens :"we hebben meer kwaliteit maar minder Kwantiteit".-- dus weinig kwaliteit hebben moeten we ons beperken tot het betonvoetbal. We kunnen helaas niet anders. Van alle versterkingen die we gehaald hebben is Boto de enige die iet of wat rendeet, maar dat is alleen door zijn goals. Voor ons is een versterking nodig want anders zullen we nog mogen vechten tegen degradatie. |
| 17 Dec 2009, 21:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bomber schreef: MTSA is volledig afgelast. Maarja, wij brengen dan ook oogstrelend en hoogstaand voetbal he ![]() Dat was zelfs onder mij al zo, moar weir pakten ook geen punten ... ![]() _________________ geer'n bè |
| 17 Dec 2009, 21:27 |
|
|
Vaste Waarde
Bram_ksvs schreef: Over Boto... Boto is een spits die het best rendeert als Nouhass naast hem staat, maar aangezien die geblesserd is, en boto niet duelsterk, kapbalsterk of snel is speelt hij nogal op een eiland de laatste weken. Gelukkig zitten we met een Jelle Cherlet die in supervorm is. Ik hoop dat de wedstrijd absoluut doorgaat!!! Voor de mensen die zeggen dat Sottegem betonvoetbal speelt of niet voetbalt. Ieder jaar zien we een ploeg die voetbalt, altijd probeert een voetballende oplossing te zoeken, ook als we achter staan. Maar nu aangezien we:--- ik citeer Luc Limpens :"we hebben meer kwaliteit maar minder Kwantiteit".-- dus weinig kwaliteit hebben moeten we ons beperken tot het betonvoetbal. We kunnen helaas niet anders. Van alle versterkingen die we gehaald hebben is Boto de enige die iet of wat rendeet, maar dat is alleen door zijn goals. Voor ons is een versterking nodig want anders zullen we nog mogen vechten tegen degradatie. in voetbal kan 't rap veranderen he..... _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 17 Dec 2009, 21:30 |
|
|
Vaste Waarde
Plumeau schreef: ajoin_bart schreef: supersossis schreef: er is toch nog meer dan tijd genoeg om de sneeuw van het veld te krijgen tegen de zondag zeker....ze doen da hier en daar toch al dacht ik? maar ja...t is nie altijd hoe ge het zou willen he.... ![]() ma ze geven vriezen, ook overdag, dus plein zal bevrozen en gralek glad liggen.. ach ja:-) we zien wel en zondag opnieuw sneeuwbuien... Dus voetbal mogen we dit weekend waarschijnlijk vergeten. ik ben bereid mijn zaterdagnamiddag op te offeren om sneeuw te ruimen, met of zonder Vicky _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 17 Dec 2009, 21:35 |
|
| Pagina 8 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 30 Volgende |