|
|
| Pagina 8 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Oei, is er zo weinig interesse voor de match van vanavond ?
|
| 29 Jun 2010, 9:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Dani schreef: Oei, is er zo weinig interesse voor de match van vanavond ? verschillende redenen volgens mij : zééééér ongelukkige datum (is overal proclamatie/ouderavond op scholen) - kan om die reden zelf niet WK voetbal op TV Anderlecht met tal van onbekende spelers + 2e X op rij ook niet echt goedkoop voor een oefenmatchke |
| 29 Jun 2010, 10:09 |
|
|
forumlegende
Raar, ik kan nochtans ni wachten om nor 't PC-stadion af te zakken. Eindelijk nog isj voetbal, goe weer, leuke tegenstander,... Wa moet ne mens meer emmen?
Heb ook wel al van gasten gehoord die vorig jaar komen zien zijn ,da ze nu liever thuis in hunne zetel blijven zitten voor Portugal-Spanje _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Jun 2010, 10:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Timoilsjt schreef: Raar, ik kan nochtans ni wachten om nor 't PC-stadion af te zakken. Eindelijk nog isj voetbal, goe weer, leuke tegenstander,... Wa moet ne mens meer emmen? Heb ook wel al van gasten gehoord die vorig jaar komen zien zijn ,da ze nu liever thuis in hunne zetel blijven zitten voor Portugal-Spanje Portugal-Spanje ?! Als ge Depoitre live aan het werk kunt zien blijft ge toch niet in uw zetel voor Ronaldo ? |
| 29 Jun 2010, 10:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
elfahem schreef: Timoilsjt schreef: Raar, ik kan nochtans ni wachten om nor 't PC-stadion af te zakken. Eindelijk nog isj voetbal, goe weer, leuke tegenstander,... Wa moet ne mens meer emmen? Heb ook wel al van gasten gehoord die vorig jaar komen zien zijn ,da ze nu liever thuis in hunne zetel blijven zitten voor Portugal-Spanje Portugal-Spanje ?! Als ge Depoitre live aan het werk kunt zien blijft ge toch niet in uw zetel voor Ronaldo ? match is tenslotte op tijd gedaan om nog een groot stuk van het wk mee te pikken op café _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Jun 2010, 10:41 |
|
|
forumlegende
Mariner schreef: elfahem schreef: Timoilsjt schreef: Raar, ik kan nochtans ni wachten om nor 't PC-stadion af te zakken. Eindelijk nog isj voetbal, goe weer, leuke tegenstander,... Wa moet ne mens meer emmen? Heb ook wel al van gasten gehoord die vorig jaar komen zien zijn ,da ze nu liever thuis in hunne zetel blijven zitten voor Portugal-Spanje Portugal-Spanje ?! Als ge Depoitre live aan het werk kunt zien blijft ge toch niet in uw zetel voor Ronaldo ? match is tenslotte op tijd gedaan om nog een groot stuk van het wk mee te pikken op café Yep, da was ik ook van zin. Mor ja, gelegenheidssupporters zien dit anders zekerst, en laten den iendrahct liever links liggen ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Jun 2010, 11:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
elfahem schreef: Timoilsjt schreef: Raar, ik kan nochtans ni wachten om nor 't PC-stadion af te zakken. Eindelijk nog isj voetbal, goe weer, leuke tegenstander,... Wa moet ne mens meer emmen? Heb ook wel al van gasten gehoord die vorig jaar komen zien zijn ,da ze nu liever thuis in hunne zetel blijven zitten voor Portugal-Spanje Portugal-Spanje ?! Als ge Depoitre live aan het werk kunt zien blijft ge toch niet in uw zetel voor Ronaldo ? Da peizekik der oeik van, als Den Iendracht 't ploin oplupt tèn, en tèn alien, stoat er iet te gebeiren. Vanoaved oindelek nog isj nor de voebaal. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Jun 2010, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Verleiden joor viel door nog iet ver te zeggen. 't Was een soert galamatsj ver de verjoordag, tesaumen me die tentoeinstellink en zoei ... da was nog iet. Mor naa verstoon ek et ni goed. Ze zen in foite nog ni defteg on't treinen, as derdeklasser keeje teigen een ploeg gelek as 'n anderlecht toch niet beginnen, 't es veil te weirem ver op een schappelekke manier te voebaalen ... een matsj woor da volgest moi 'n iendracht niks oon eit.
... of 't moet zen da ze e pak geldj moeten betoolen om die mauve nor Oilsjt te kroigen. En as ek tein alliejn mor moen goon zieng om eer te kennen betoolen, tein doen ek et liever ni. |
| 29 Jun 2010, 11:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik kom daar vooral mijnen dorst lessen vanavond en klapken doen met de copaigns
die match interesseert mij geene zak, tis maar oefenmatch, tegen die louis vittonjannetten van anderlecht en gelijk fillou zegt totaal nutteloos. Maar ja, thuiszitten is ook geen optie als de wit en zwet speelt dus... ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Jun 2010, 12:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Mariner schreef: ik kom daar vooral mijnen dorst lessen vanavond en klapken doen met de copaigns die match interesseert mij geene zak, tis maar oefenmatch, tegen die louis vittonjannetten van anderlecht en gelijk fillou zegt totaal nutteloos. Maar ja, thuiszitten is ook geen optie als de wit en zwet speelt dus... ![]() De match is inderdaad totaal nutteloos maar ik ben toch al eens benieuwde naar de nieuwe jongens _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Jun 2010, 12:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik kan gaan kijken omda mijn rapportjen goe is en ik ni nort oudercontact moen
Kdenk wel da er bekan geen volk gaat zijn : voetbal op tv , terrasjesweer , inderdaad oudercontacte e.d. Kben toch is curieus van onze nieuwe jongens Wel spijtig da Anderlecht waarschijnlijk met 5,6 a-kern spelers zal spelen en de rest b-kern , maarja |
| 29 Jun 2010, 12:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
gweninho schreef: Ik kan gaan kijken omda mijn rapportjen goe is en ik ni nort oudercontact moen Kdenk wel da er bekan geen volk gaat zijn : voetbal op tv , terrasjesweer , inderdaad oudercontacte e.d. Kben toch is curieus van onze nieuwe jongens Wel spijtig da Anderlecht waarschijnlijk met 5,6 a-kern spelers zal spelen en de rest b-kern , maarja Ik denk wel dat er volk zal komen, door het goede weer, de presentatie van de ploeg... Is het al bekend met welke spelers RSCA gaat afzakken? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Jun 2010, 12:58 |
|
|
forumlegende |
De_steve schreef: gweninho schreef: Ik kan gaan kijken omda mijn rapportjen goe is en ik ni nort oudercontact moen Kdenk wel da er bekan geen volk gaat zijn : voetbal op tv , terrasjesweer , inderdaad oudercontacte e.d. Kben toch is curieus van onze nieuwe jongens Wel spijtig da Anderlecht waarschijnlijk met 5,6 a-kern spelers zal spelen en de rest b-kern , maarja Ik denk wel dat er volk zal komen, door het goede weer, de presentatie van de ploeg... Is het al bekend met welke spelers RSCA gaat afzakken? ik peis dat ze lukaku gespaard hebben tegen knokke(laatste 25-30 minuten ingevallen) om hem tegen ons te laten spelen ik kijk er alvast naar uit... eindelijk weer voetbal ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Jun 2010, 13:15 |
|
|
josken1 schreef: Mariner schreef: ik kom daar vooral mijnen dorst lessen vanavond en klapken doen met de copaigns die match interesseert mij geene zak, tis maar oefenmatch, tegen die louis vittonjannetten van anderlecht en gelijk fillou zegt totaal nutteloos. Maar ja, thuiszitten is ook geen optie als de wit en zwet speelt dus... ![]() De match is inderdaad totaal nutteloos maar ik ben toch al eens benieuwde naar de nieuwe jongens baja natuurlijk, maar de echt voorbereiding voor eendracht (en de nieuwe spelers) moet nog beginnen hé binnen een 2-3 tal weken _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Jun 2010, 13:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Naar wat ik hoorde speelt de volledige A-kern (Lukaku, Boussoufa, Biglia,...) met de nieuwe jongens (Kljestan, Lecjaks, Chavarria en Barrios) morgen tegen Ronse.
Dus de spelers als Bulykin enzo zullen er wel zijn vanavond. Ik ga passen. _________________
|
| 29 Jun 2010, 15:16 |
|
| Pagina 8 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 59 Volgende |