|
|
| Pagina 8 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Concentreren op de volgende match en dat is Oudenaarde en niet Koksijde.
Gedane zaken nemen geen keer en de geschiedenis kun je sowieso niet veranderen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Nov 2010, 12:35 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: Concentreren op de volgende match en dat is Oudenaarde en niet Koksijde. Gedane zaken nemen geen keer en de geschiedenis kun je sowieso niet veranderen. twordt tijd dat het weekend is ze, azo filosoferen... |
| 05 Nov 2010, 12:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: jammen schreef: Concentreren op de volgende match en dat is Oudenaarde en niet Koksijde. Gedane zaken nemen geen keer en de geschiedenis kun je sowieso niet veranderen. twordt tijd dat het weekend is ze, azo filosoferen... Ik vertrek zoals jaarlijk reeds om 14.45 met den Tjoeken Trein om er de omgeving te verkennen samen met mijn collega's. Eerste invalspunt is Café De Valk aan het station , daarna richting stadion om te eindigen in Café Président Terugreis met bus van 't Ajuintje. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2010, 12:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: voorbijganger schreef: jammen schreef: Concentreren op de volgende match en dat is Oudenaarde en niet Koksijde. Gedane zaken nemen geen keer en de geschiedenis kun je sowieso niet veranderen. twordt tijd dat het weekend is ze, azo filosoferen... Ik vertrek zoals jaarlijk reeds om 14.45 met den Tjoeken Trein om er de omgeving te verkennen samen met mijn collega's. Eerste invalspunt is Café De Valk aan het station , daarna richting stadion om te eindigen in Café Président Terugreis met bus van 't Ajuintje. ![]() Tegen dat de match begint ga je Tjoeken Teut zijn. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Nov 2010, 12:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: voorbijganger schreef: jammen schreef: Concentreren op de volgende match en dat is Oudenaarde en niet Koksijde. Gedane zaken nemen geen keer en de geschiedenis kun je sowieso niet veranderen. twordt tijd dat het weekend is ze, azo filosoferen... Ik vertrek zoals jaarlijk reeds om 14.45 met den Tjoeken Trein om er de omgeving te verkennen samen met mijn collega's. Eerste invalspunt is Café De Valk aan het station , daarna richting stadion om te eindigen in Café Président Terugreis met bus van 't Ajuintje. ![]() Ik ben vanaf 18u30 te vinden in Café President _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Nov 2010, 13:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: Onderkroiper schreef: voorbijganger schreef: twordt tijd dat het weekend is ze, azo filosoferen... Ik vertrek zoals jaarlijk reeds om 14.45 met den Tjoeken Trein om er de omgeving te verkennen samen met mijn collega's. Eerste invalspunt is Café De Valk aan het station , daarna richting stadion om te eindigen in Café Président Terugreis met bus van 't Ajuintje. ![]() Ik ben vanaf 18u30 te vinden in Café President Tot in de President _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2010, 13:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Naar aanleiding van zijn rode kaart op Cappellen werd Ewen Verheyden opgeroepen om voor het sportcomite te verschijnen op woensdag 10/11 om 15 uur 15. Ook scheidsrechter Boelen werd opgeroepen.
|
| 05 Nov 2010, 15:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
zwawi schreef: Naar aanleiding van zijn rode kaart op Cappellen werd Ewen Verheyden opgeroepen om voor het sportcomite te verschijnen op woensdag 10/11 om 15 uur 15. Ook scheidsrechter Boelen werd opgeroepen. Krijgtem zenne sinte metten? |
| 05 Nov 2010, 15:16 |
|
|
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2010, 19:38 |
|
|
jowwan schreef: ksvo4ever schreef: Voorbeschouwing staat op http://www.ksvoudenaarde.be Onze voorbeschouwer "Tiger" heeft er zijn werk van gemaakt : al 2 delen geschreven, derde wordt morgen geplaatst. deinen eit zekers veel toid (in prépensioen?) ; mor 't es wel kids Bah neen, jong! Bijlange nog geen prépensioen én een full-time job. Gewoon twee avondjes doorgewerkt! Hoeveel volk mogen we nu verwachten? Klopt dat van die 1200 Ajoinen op Olsa Brakel? Met hoe meer, hoe liever. Want in het Thienpontstadion ambiance krijgen met die piste er rond, is niet gemakkelijk (alhoewel ik - uit ervaring - niet twijfel aan jullie capaciteiten )Mannen... Tot morgen!!! ![]() |
| 05 Nov 2010, 22:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Tiger schreef: jowwan schreef: ksvo4ever schreef: Voorbeschouwing staat op http://www.ksvoudenaarde.be Onze voorbeschouwer "Tiger" heeft er zijn werk van gemaakt : al 2 delen geschreven, derde wordt morgen geplaatst. deinen eit zekers veel toid (in prépensioen?) ; mor 't es wel kids Bah neen, jong! Bijlange nog geen prépensioen én een full-time job. Gewoon twee avondjes doorgewerkt! Hoeveel volk mogen we nu verwachten? Klopt dat van die 1200 Ajoinen op Olsa Brakel? Met hoe meer, hoe liever. Want in het Thienpontstadion ambiance krijgen met die piste er rond, is niet gemakkelijk (alhoewel ik - uit ervaring - niet twijfel aan jullie capaciteiten )Mannen... Tot morgen!!! ![]() 1200 is misschien wat overdreven , al kunt ge da nooit exact zeggen. Ik hou het bij 800 |
| 05 Nov 2010, 22:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Denk dat er morgen toch niet meer dan 800 man zal zijn hoor. Zaterdagavond en toch wel een vriejt ongezellig stadion. Al staat ge wel op een deftige tribune met een dak boven u hoofd.
|
| 05 Nov 2010, 22:36 |
|
|
Jeroen schreef: Denk dat er morgen toch niet meer dan 800 man zal zijn hoor. Zaterdagavond en toch wel een vriejt ongezellig stadion. Al staat ge wel op een deftige tribune met een dak boven u hoofd. In ieder geval meer dan vorig jaar(carnavalsmatch nochtans) , maar da was een ijspiste toen. Ik weet nog dat ze pas om 17uur beslisten om te spelen , terwijl toch veel mensen dachten dat het sowieso afgelast zou zijn. |
| 05 Nov 2010, 22:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Van vorig jaar herinner ik mij nog bitterweinig, maar morgen uiteraard weer van de partij.
|
| 05 Nov 2010, 22:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Jeroen schreef: Denk dat er morgen toch niet meer dan 800 man zal zijn hoor. Zaterdagavond en toch wel een vriejt ongezellig stadion. Al staat ge wel op een deftige tribune met een dak boven u hoofd. In ieder geval meer dan vorig jaar(carnavalsmatch nochtans) , maar da was een ijspiste toen. Ik weet nog dat ze pas om 17uur beslisten om te spelen , terwijl toch veel mensen dachten dat het sowieso afgelast zou zijn. Iedereen wist vorig jaar goed genoeg dat er gespeeld zou worden,dieje ref moest van zo ver komen dat hij nooit de match ging aflassen als hij ook maar 1procent kans tot spelen zag. |
| 05 Nov 2010, 22:39 |
|
| Pagina 8 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 21 Volgende |