|
|
| Pagina 75 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
In het Nieuwsblad vandaag gelezen bij wedstrijd Lokeren-GBA:
Om veiligheidsredenen waren enkel tickets in vvk te verkrijgen. Slechts 4.808 toeschouwers kwamen hierdoor opdagen, onder wie 285 bezoekers... |
| 04 Okt 2010, 15:33 |
|
|
Freak
waarom abonnementhouders eerst een kaart geven?ik heb geen abonnement maar ga naar elke wedstrijd.zowel thuis als op verplaatsing.dus die die alleen naar de thuiswedstrijden gaan,en zo zijn er wel wat,gaan voor?dat noem ik nu eens discriminatie zie.
![]() |
| 04 Okt 2010, 15:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Toch logisch zeker... Als ge dan toch naar alle thuiswedstrijden gaat, koopt u dan een abonnement he, in die brief voor de abonnee's staat trouwens dat je door abonnee te zijn extra voordelen krijgt...
Ik heb dit jaar trouwens ook geen abonnement maar dat is toch de normaalste zaak van de wereld zeker... |
| 04 Okt 2010, 15:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Toch logisch zeker... Als ge dan toch naar alle thuiswedstrijden gaat, koopt u dan een abonnement he, in die brief voor de abonnee's staat trouwens dat je door abonnee te zijn extra voordelen krijgt... Ik heb dit jaar trouwens ook geen abonnement maar dat is toch de normaalste zaak van de wereld zeker... Dat vind ik toch ook, iedereen krijgt de kans zich een abonnement te kopen. Bovendien is het de enige manier om ergens wat onderscheid te maken tussen vaste en occasionele supporters, want van degenen die geen abonnement hebben, kunt ge onmogelijk uitmaken wie elke match komt zien of wie nog nooit komen zien is. Als ge niet iedereen een ticket kunt geven, is het niet evident om een onderscheid tussen uw supporters te maken. Als ge de mensen die altijd met den bus gaan voorrang geeft, zijn degenen die met den auto gaan ambetant. En als de de abonnees voorrang geeft, zijn degenen die altijd zonder abonnement gaan zien ambetant. Voor alleman goed doen, is gewoon onmogelijk, maar ge moet toch ergens een onderscheid maken waarmee ge het meest kans hebt voorrang te geven aan vaste supporters en geen mensen die er altijd staan in de kou te laten staan voor mensen die nog nooit komen zien zijn (hetgeen zou mogelijk zijn als ge ze zomaar voor iedereen tegelijk in voorverkoop gooit). |
| 04 Okt 2010, 15:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Heeft iemand de contactgegevens (email / telefoonnummer) van het secretariaat van Beerschot ?
|
| 04 Okt 2010, 15:56 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Bartos schreef: Jeroen schreef: Toch logisch zeker... Als ge dan toch naar alle thuiswedstrijden gaat, koopt u dan een abonnement he, in die brief voor de abonnee's staat trouwens dat je door abonnee te zijn extra voordelen krijgt... Ik heb dit jaar trouwens ook geen abonnement maar dat is toch de normaalste zaak van de wereld zeker... Dat vind ik toch ook, iedereen krijgt de kans zich een abonnement te kopen. Bovendien is het de enige manier om ergens wat onderscheid te maken tussen vaste en occasionele supporters, want van degenen die geen abonnement hebben, kunt ge onmogelijk uitmaken wie elke match komt zien of wie nog nooit komen zien is. Als ge niet iedereen een ticket kunt geven, is het niet evident om een onderscheid tussen uw supporters te maken. Als ge de mensen die altijd met den bus gaan voorrang geeft, zijn degenen die met den auto gaan ambetant. En als de de abonnees voorrang geeft, zijn degenen die altijd zonder abonnement gaan zien ambetant. Voor alleman goed doen, is gewoon onmogelijk, maar ge moet toch ergens een onderscheid maken waarmee ge het meest kans hebt voorrang te geven aan vaste supporters en geen mensen die er altijd staan in de kou te laten staan voor mensen die nog nooit komen zien zijn (hetgeen zou mogelijk zijn als ge ze zomaar voor iedereen tegelijk in voorverkoop gooit). tfeit is en blijft dat er te weinig kaarten zijn.. en't blijft gelijk wie bij de gelukkige is. Der moeten meer kaarten komen en daarmee basta! _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 04 Okt 2010, 16:01 |
|
|
Ancien
Man, man man wat een gedoe allemaal voor een bekerwedstrijd.
Speel met jong Eendracht Aalst en wij blijven allemaal thuis, en voor den Beerschot en Janssens, steek die kaarten maar in je .... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Okt 2010, 16:03 |
|
|
Freak
voor thuismatchen kan ik nog verstaan dat abonnementen voor gaan.maar bij verplaatsingen?
|
| 04 Okt 2010, 16:06 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Jeroen schreef: Toch logisch zeker... Als ge dan toch naar alle thuiswedstrijden gaat, koopt u dan een abonnement he, in die brief voor de abonnee's staat trouwens dat je door abonnee te zijn extra voordelen krijgt... Ik heb dit jaar trouwens ook geen abonnement maar dat is toch de normaalste zaak van de wereld zeker... Dat vind ik toch ook, iedereen krijgt de kans zich een abonnement te kopen. Bovendien is het de enige manier om ergens wat onderscheid te maken tussen vaste en occasionele supporters, want van degenen die geen abonnement hebben, kunt ge onmogelijk uitmaken wie elke match komt zien of wie nog nooit komen zien is. Als ge niet iedereen een ticket kunt geven, is het niet evident om een onderscheid tussen uw supporters te maken. Als ge de mensen die altijd met den bus gaan voorrang geeft, zijn degenen die met den auto gaan ambetant. En als de de abonnees voorrang geeft, zijn degenen die altijd zonder abonnement gaan zien ambetant. Voor alleman goed doen, is gewoon onmogelijk, maar ge moet toch ergens een onderscheid maken waarmee ge het meest kans hebt voorrang te geven aan vaste supporters en geen mensen die er altijd staan in de kou te laten staan voor mensen die nog nooit komen zien zijn (hetgeen zou mogelijk zijn als ge ze zomaar voor iedereen tegelijk in voorverkoop gooit). Plasj op. Iedereen loopt hier zo gefrustreerd rond dat hier echt vreemde uitspraken worden gedaan. 'laat ons eens ons eigen ploeg boycotten, dan laten we zien hoe graag we ons ploeg willen zien spelen'. Toch wel een vreemde denkwijze. Momenteel zijn er 650 kaarten wa wilt zeggen dat er 650 gelukkigen zijn. Iedereen da een kaart wil, zal moeten aanschuiven of er snel moeten bijzijn. Punt uit. Die 650 gelukkigen hebben dan de zware taak om onze spelers vooruit te roepen en hopen op nen stunt. Dan staan we met zen allen weer me 4000 weer in ons eigen vak tegen Brugge, abonnee of niet. Ik blijf hopen op extra kaarten. En hoop dat al die mails en brieven naar de burgemeesters iets uitdoen zodat we minstens met dubbel zoveel kunnen naar afzakken naar het Kiel Maar nen boycot vind ik er echt wel over.'ik kan niet gaan, dus de rest mag ook niet'. De enige die we daar mee boycotten zijn ons eigen spelers. Onze Spelers zullen liever voor 650 supporters spelen dan voor lege stoelekes. GBA zal daar niet van wakker liggen. Patrick Janssens evenmin. Als de media amper aandacht schenkt aan nen boycot van Standard of KVM, dan zal het nie veel anders zijn dan nen 3de klasser. Soms heb ik den indruk da mensen heel graag eens op Studio 1 willen komen. Hopen op meer kaarten. Zoniet, hopen op een ticket. En misschien moeten we ook eens over de match zelf gaan praten? |
| 04 Okt 2010, 16:13 |
|
|
Vaste Waarde
Bart Van den Neste schreef: Bart Van den Neste schreef: jammen schreef: Nog een sjans dammen ier ne politieker rondloeipen emmen. ![]() Nu we gezien hebben dat ze toch graag naar de voetbal komt kijken moogt ge er geen gras laten over groeien hé ![]() Heb ondertussen al reactie gekregen van haar. Zij gaat dit aanstaande dinsdag met Burgemeester Janssens bespreken. Onze voorzitter had haar hier ook al over ingelicht, dit toont toch ook dat ons bestuur met de zaak bezig is Hopelijk levert het gesprek van dinsdag iets op. Op mijn vraag heeft de schepen Ann Van de Steen naar haar partijgenoot Patrick Janssens daarjuist een brief gestuurd met de uitdrukkelijke vraag om over de toegewezen plaatsen aan Eendrachtsupporters opnieuw te kunnen onderhandelen!! In deze brief benadrukt ze het groot enthousiasme van onze supporters voor dergelijke matchen verwijzend naar 1200 supporters op Westerlo vorig jaar! |
| 04 Okt 2010, 16:15 |
|
|
ik vraag mij af waarom er op beerschot maar 650 tickets zijn?als ze voor andere ploegen meer tickets emmen ver wa dan nie ver ons?
![]() |
| 04 Okt 2010, 16:17 |
|
|
Ancien
parol schreef: Bart Van den Neste schreef: Bart Van den Neste schreef: Nu we gezien hebben dat ze toch graag naar de voetbal komt kijken moogt ge er geen gras laten over groeien hé ![]() Heb ondertussen al reactie gekregen van haar. Zij gaat dit aanstaande dinsdag met Burgemeester Janssens bespreken. Onze voorzitter had haar hier ook al over ingelicht, dit toont toch ook dat ons bestuur met de zaak bezig is Hopelijk levert het gesprek van dinsdag iets op. Op mijn vraag heeft de schepen Ann Van de Steen naar haar partijgenoot Patrick Janssens daarjuist een brief gestuurd met de uitdrukkelijke vraag om over de toegewezen plaatsen aan Eendrachtsupporters opnieuw te kunnen onderhandelen!! In deze brief benadrukt ze het groot enthousiasme van onze supporters voor dergelijke matchen verwijzend naar 1200 supporters op Westerlo vorig jaar! Goe bezig mannen, hopelijk komt er iets positiefs uit de bus. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Okt 2010, 16:19 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
filleken schreef: ik vraag mij af waarom er op beerschot maar 650 tickets zijn?als ze voor andere ploegen meer tickets emmen ver wa dan nie ver ons? ![]() andere ploegen krijgen daar ook maar 650 plaatsen ze. Maar ik kan mij wel voorstellen dat het voor een match tegen Brugge/Anderlecht/Standard langs GBA zijde ook volledig volloopt het stadion. Nu laten ze een tribune volledig leeg (de andere tribune achter doel). |
| 04 Okt 2010, 16:26 |
|
|
awel ja,maar waarom?ze weten nu toch oek da we veel supporters mee emmen?ver de een ploeg wel en ver de ander nie?tzou nie megen
![]() |
| 04 Okt 2010, 16:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ik ben persoonlijk ook niet echt voorstander van een boycot,
maar ik vind wel dat als we geen extra kaarten krijgen, we met alle supportersclubs samen een nationaal persartikel zouden moet opmaken waarin we ons ongenoegen uitten tegen deze manier van ticketverkoop. Voor ons zal het dan wel niet veel meer uit doen, maar misschien kunnen we toch iets in gang zetten waardoor dit probleem opnieuw de aandacht krijgt. Her en der wil men nieuwe stadions, maar welk nut heeft dat als ze in een stadion van pakweg 12 000 man beperkingen opleggen op het aantal toe te laten toeschouwers. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 04 Okt 2010, 16:39 |
|
| Pagina 75 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 200 Volgende |