3de klasse A (seizoen 2008-2009) - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 725 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 49
 3de klasse A (seizoen 2008-2009) 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Gruunwit schreef:
Olensen iendrachter schreef:
Manman, voor mij persoonlijk ist kwa afstand echt wel ne rotslechte kalender!!!
Als ge zie da der in die ander reeks: geel, mol,turnhout, dessel en hoogstraten sta ( waar trouwens harald meyssen volgend jaar speelt ( in hoogstraten dus he :D )) dan hadek daar mee aalst wel wille tussen staan. Mor sportief gezien denk ik ook wel da we in de meest doenbare reeks terecht gekomen zijn.
Laat het ons alvast hopen !!! :EA: :banana:

Je moet wel eens een beter gazet kopen, want Harald Meyssen gaat voor Mol-Wezel spelen, bij Hoogstraten gaat o.a. Karel Snoeckx spelen.

Eerlijk gezegd, als Racinger, heb ik al heimwee naar de A-reeks. Vorig seizoen maakten we ons druk over het aankoopbeleid van Oudenaarde, even een kampioenenploegske kopen, maar in de A-reeks vind ik dat nog veel erger, daar lijken alle zogezegde "kleintjes" zo'n tactiek toe te passen. Resultaat hiervan is dat die zogenaamde vedetten zich nog eens een 5-tal wedstrijden op een seizoen amuseren als er eens een club met wat supporters op bezoek komt en de overige speeldagen lopen die er meestal ongeïnteresseerd bij.

Racing heeft al te kennen gegeven dit seizoen iets verder te willen geraken in de bekercompetitie, dus misschien zit er nog een matchke tegen jullie in.

Oei ja men excuses, ge hebt gelijk da was mol wezel.
Moja das ok ni ver dus... :D

04 Jun 2008, 20:05
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Vicky schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Wij hebben dat vant jaar super veel gezien als we met de bus meegingen op verplaatsing. Iedere keer dien bus plat vant lachen :-D

kan ik daar geen klacht tegen indienen ofzo? Dat werkt echt wel op mijn zenuwen...

Of anders gaan we eens op teambuilding naar merelbeke, dat ding slopen! Er toch niets dat beter de teamspirit aanwakkert dan deschacht neer te halen he?

Begint nen topic opt forum van Anderlecht. Daar roepen ze naart schijnt de laatsten tijd veel mensen op om samen dingen te doen. En tegen ODS dan nog, daarvoor zult ge veel gegadigden vinden.

04 Jun 2008, 20:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Is er al ergens gepost dat Andy Vandenabbeele naar Londerzeel gaat? Wat met Sakalis daar?

05 Jun 2008, 9:36
nieuw in de eerste ploeg

jullie gaan er blijkbaar van uit dat jullie reeks zwakker is dan onze reeks.ik denk juist het omgekeerde.Woluwe-zaventem is een zeer degelijke ploeg die o.a.stuckens van tubeke al aantrokken en volgens mij mee gaan doen bovenaan.Wij zitten met een paar kleppers maar ook met vb.geel waar naar mijn mening niet veel zal gebeuren om de degr.te vermijden.

06 Jun 2008, 10:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Je kan dat nu gewoon niet inschatten. Elke reeks zal zoals elk jaar een 5tal sterke ploegen hebben.. Zelfs na 15 speeldagen kan je nog niet zeggen of een ploeg bovenaan of in de middenmoot zal eindigen (kijk maar naar onze terugval).

06 Jun 2008, 10:12
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
placietjen schreef:
Jeroen schreef:
Ik zie wel niet in waarom de ploeg op papier een stuk sterker dan nu zal zijn ?

Vertrekkers worden vervangen, en Bousouffa komt erbij...

Evenwaardig, maar sterker ?
Met deze jonge kern is een jaarke meer ervaring ook nooit slecht... een jaar mee aan de kop draaien met een constante druk + een bekercampagne. Voor een De Schutter, Spotbeen, Boto en Podevijn zal dat volgend jaar zijn vruchten wel afwerpen.
Ik zie trouwens niet in waarom ge een vervanger moet zoeken voor Troch ?
voor Dugardeyn is er toch ook een ander type speler gezocht en gevonden ? Je moet Franck gewoon uitspelen zoals hij graag speelt. 'k hoorde het gisteren wat volk zeggen en had dat ook zo al wat voor ogen, ik denk dat je van Franck niet zo een flitsen of dribbels moet verwachten zoals van Troch maar dat zijn voorzetten en laatste passes er meer zullen uit komen. Ik denk in ieder geval dat onze flanken volgend jaar ijzersterk gaan zijn. Dat aangevuld met een ervaren middenveld en een fitte Arnold moet wel mogelijkheden bieden.

en jaarke meer ervaring... ik heb dat in 't verleden toch nog niet al te veel zien gebeuren. er zijn inderdaad individueel gezien altijd wel spelers die op een jaar tijd enorme progressie boeken, of nekeer pieken, zoals bijvoorbeeld ne steve cooreman, maar er zijn er ook altijd een heel deel die één of een half goed seizoen spelen en erna al veel minder zijn (zoals ne frank magerman)

naar mijn gevoel, en ik kan me uiteraard vergissen, zijn we met de huidige transfers noch verzwakt noch versterkt... al is het nog maar pas gedaan met die eindronde.. tegen dit en de eerste match kan er nog veeeeel veranderen

06 Jun 2008, 20:19
Nationale Ploeg

woeps, verkeerd topic. Sorry!

10 Jun 2008, 16:24
nieuw in de eerste ploeg

mattis persoons is de nieuwe spits van rupel boom.Ik denk ne goeien transfer nie??vertel eens mannen??

17 Jun 2008, 9:53
Iendracht.be - beheer

De meeste arrogante voetballer ooit ! Veel plezier ermee

17 Jun 2008, 10:01
nieuw in de eerste ploeg

maar is het ne goeien arrogante voetballer???? :lol:

17 Jun 2008, 10:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Rupelboom schreef:
maar is het ne goeien arrogante voetballer???? :lol:
Volgens mij een serieuze stap dichter richting behoud voor Rupel Boom.

Staat letterlijk en figuurlijk gekend voor zijn knokkersmentaliteit ;)

17 Jun 2008, 10:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Even meegeven voor degene die het nog niet weten,

Francs Borains gaat sinds vrijdagavond door het leven onder een nieuwe naam, Boussu-Dour-Borinage

Maar ik vermoed dat het merendeel wel de naam Francs Borains zal gebruiken zeker?

22 Jun 2008, 17:14
Ancien

Leeftijd: 47
Sandy Martens en Traore naar Oudenaarde. Traore speelde vorig seizoen voor Londerzeel.

28 Jun 2008, 16:29
Nationale Ploeg

Ale als het dit jaar niet lukt om te promoveren behoren we vanaf het seizoen 2009-2010 tot de Vlaamse voetballiga en moeten we dus geen schrik meer hebben van de vloek op Waalse bodem :D .

Geld voor jeugd, stadions en eigen liga
Na akkoord met voetbalbond kan Anciaux voluit voetbal steunen

Het uitvoerend comité van de Belgische voetbalbond heeft zich gisteren akkoord verklaard om een Vlaamse voetballiga op te richten, zegt Vlaams minister van Sport Bert Anciaux (VlaamsProgressieven).

Peter De Backer

'Dit dossier sleept al vijftien jaar aan. Eindelijk hebben we de Koninklijke Belgische Voetbalbond ertoe kunnen bewegen akkoord te gaan', zegt een niet weinig trotse Anciaux. 'Het uitvoerend comité is gisteren bijeengekomen en heeft mijn voorstel unaniem goedgekeurd. Op 1 januari 2009 moet de oprichting een feit zijn.'

Anciaux spreekt liever niet van een splitsing van de Belgische voetbalbond. 'Daar is het mij niet om te doen. Waar het over gaat is dat er een Vlaamse voetballiga of -federatie komt, waaraan wij zo'n 5,5 miljoen euro steun gaan geven.'

Het gaat om 2 miljoen euro voor de liga zélf plus nog eens zo'n 3,5 miljoen euro via andere kanalen, zoals het gemeentelijk en provinciaal decreet Sport voor Allen, waarmee hij het jeugdvoetbal zwaar gaat steunen. Anciaux ondersteunt ook de aanleg van een tachtigtal kunstgrasvelden per jaar.

Concreet is het de bedoeling dat alle ploegen vanaf derde klasse tot de nieuwe liga zullen behoren, samen met de jeugdploegen van eerste en tweede. Anciaux: 'De ploegen van eerste en tweede nationale heb ik liever niet in onze voetballiga. Die behoren tot de profliga. Die moeten wij niet steunen in hun werking.'

Daarnaast gaat de Vlaamse regering ook akkoord met de steun die Anciaux wil geven aan vier of vijf grote voetbalstadions. Daarvoor wil hij telkens tien miljoen euro op tafel leggen. Nu al heeft hij dossiers liggen van Antwerpen, Gent en Brugge, maar daar kunnen er dus bijkomen. 'Dat geld is belangrijk. Zo'n stadion kost al snel meer dan vijftig miljoen euro. Wij merken vaak dat de ploegen net de laatste vijftien procent niet vinden. Vandaar onze steun.'

Er is ruimte voor nog dossiers, waarvan één in Brussel, beklemtoont Anciaux. Maar dan moet de Vlaamse voetballiga wel eerst opgericht zijn. Anderlecht kan dus rekenen op tien miljoen euro, áls de ploeg voor Vlaanderen kiest.

Vlaanderen vraagt al langer aan de voetbalbond om tot een splitsing te komen. Sport is nu eenmaal gemeenschapsmaterie. Maar volgens de Vlaamse decreten kan Vlaanderen maar steun geven aan een sporttak als er een Vlaamse federatie is waarmee ze kan praten. De voetbalbond vond dit vroeger niet nodig omdat ze toch voldoende winst puurde uit de toernooien van de Rode Duivels. Maar ondertussen brengen die minder geld in het laatje en dus is de bond nu toch gezwicht.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

29 Jun 2008, 12:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Wanneer wordt de kalender bekent gemaakt ? Of is't nog wa vroeg hiervoor :D

29 Jun 2008, 19:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 725 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 49