|
|
| Pagina 9 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
Deef schreef: SERRE schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: hoe zit da na is't bier en sossis zondag of is't stoaking geloik dei mannen zonder papieren? Meigen weir ni mè nen iemer woater binnen want ze geiven meer as 20°! Iendracht forever ![]() Ik ben ne kier krejeis of dat ze allemoal hoar op heir tannen goan emmen en niks goan drinken in dâ stadionneken van Den Union . Oiek gien sausiskes vèr ons .Ben doarjust nog in Café Ajoin geweest en de tickets zullen worden gekocht moar na komt prinsjipoljste : Weir bleiven op den bus zoelang meigelijk en verdoen doar onzen dest . 1 Euroken vèr e fris Jupilerken . Pissen in het stadion kost niks peis ek Dus supporters aaft de knip op eiren portemonnee ![]() Ben benieuwd hoeveel er gaan zondigen... ![]() Misschien beter flyers uitdelen aan de ingang. Niet iedereen leest het forum. Er zitten er nog veel op hun werk, dus printen geblazen :-) Mij hoef je niet te overtuigen want we kunnen deze wantoestanden van de mensen uit te melken nog meermaals tegenkomen dit seizoen. Het is gemakkelijk te zeggen van ik trek mij dat niet aan 5 euro meer betalen maar mensen met kinderen die ook meegaan op verplaatsing zijn een andere mening toegedaan. Met het geld dat je moet meer betalen kan je al een drankje met een hapje bestellen. Enfin net zo als de jeugd moet ik als huisvader eveneens rekening houden met mijn budjet, het geld groeit ook niet op mijn rug en we zijn toch allemaal geen Rothschild’s! Voor derde klasse zijn dergelijke prijzen schandalig daarom zal ik deze actie tenvolle steunen en ik zal me niet storen aan dwarsliggers en beterweters , den union zal zeker een serieus financieel verlies hebben als de grote meerderheid meedoet.Goed idee trouwens om de mensen op de bus nog eens wakker te schudden voor het waarom van deze actie. Veel succes zondag mannen en hopelijk keren we terug met winst het zou een dag zijn om niet snel te vergeten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Sep 2008, 13:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Ge denkt toch niet dat ze u met den time gaan toelaten om allemaal naar den bus te gaan ? Zoals ik reeds eerder zei, op Union gaan de deuren op slot tijdens de ganse match. Met de rust gaat niemand buiten . Ik zal flyers uitdelen op den bus van De Eendrachters ( Café Ajuin oan de staujeplein ) Wie gaat wat doen op andere bussen Graag een overzicht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Sep 2008, 14:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bart Van den Neste schreef: SERRE schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: hoe zit da na is't bier en sossis zondag of is't stoaking geloik dei mannen zonder papieren? Meigen weir ni mè nen iemer woater binnen want ze geiven meer as 20°! Iendracht forever ![]() Ik ben ne kier krejeis of dat ze allemoal hoar op heir tannen goan emmen en niks goan drinken in dâ stadionneken van Den Union . Oiek gien sausiskes vèr ons .Ben doarjust nog in Café Ajoin geweest en de tickets zullen worden gekocht moar na komt prinsjipoljste : Weir bleiven op den bus zoelang meigelijk en verdoen doar onzen dest . 1 Euroken vèr e fris Jupilerken . Pissen in het stadion kost niks peis ek Dus supporters aaft de knip op eiren portemonnee ![]() Ben benieuwd hoeveel er gaan zondigen... ![]() Ver den bus van den ajoin zal da gien probleem zen peizek, die zitten geiren op den bus. In het verleden hemmen we al dikwijls omwegen gemokt om langer op dienen bus te zitten :haha: Ik zat ook op de fameuze omwegbusrit naar Opstal . Eerst naar Dendermonde en dan naar Asse en via Opwijk naar Opstal . De bakken bier woaren inderdaad leeg . Doch beschouw het als een sightseeing van ons mooi Vlaanderenland ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Sep 2008, 14:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Bart Van den Neste schreef: SERRE schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: hoe zit da na is't bier en sossis zondag of is't stoaking geloik dei mannen zonder papieren? Meigen weir ni mè nen iemer woater binnen want ze geiven meer as 20°! Iendracht forever ![]() Ik ben ne kier krejeis of dat ze allemoal hoar op heir tannen goan emmen en niks goan drinken in dâ stadionneken van Den Union . Oiek gien sausiskes vèr ons .Ben doarjust nog in Café Ajoin geweest en de tickets zullen worden gekocht moar na komt prinsjipoljste : Weir bleiven op den bus zoelang meigelijk en verdoen doar onzen dest . 1 Euroken vèr e fris Jupilerken . Pissen in het stadion kost niks peis ek Dus supporters aaft de knip op eiren portemonnee ![]() Ben benieuwd hoeveel er gaan zondigen... ![]() Ver den bus van den ajoin zal da gien probleem zen peizek, die zitten geiren op den bus. In het verleden hemmen we al dikwijls omwegen gemokt om langer op dienen bus te zitten :haha: Ik zat ook op de fameuze omwegbusrit naar Opstal . Eerst naar Dendermonde en dan naar Asse en via Opwijk naar Opstal . De bakken bier woaren inderdaad leeg . Doch beschouw het als een sightseeing van ons mooi Vlaanderenland ![]() IDEM :-) |
| 26 Sep 2008, 15:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Aan mij verkopen ze ginder alvast nog geen centiliter water, ik neem men drank wel mee in den otto .
Kinderen mogen overigens gratis binnen tot 12 jaar, dus mag ik gratis binnen als ik puur op mijn geboortedata afga, namelijk 29 februari. Ik ben dus maar 7 jaar _________________
|
| 26 Sep 2008, 17:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Onderkroiper schreef: Bram schreef: Ge denkt toch niet dat ze u met den time gaan toelaten om allemaal naar den bus te gaan ? Zoals ik reeds eerder zei, op Union gaan de deuren op slot tijdens de ganse match. Met de rust gaat niemand buiten . Ik zal flyers uitdelen op den bus van De Eendrachters ( Café Ajuin oan de staujeplein ) Wie gaat wat doen op andere bussen Graag een overzicht ![]() Zal op bus spionkop (vredeplein) wel een oproepke doen (als ik nog tijd heb flyers anders schrijf ik op café straks bierkortjes) ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 26 Sep 2008, 17:47 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bij de spionkop valt da wel nog mee. Als we Geert kunnen overtuigen en we houden ons er zelf aan
dan is de spionkop al mee ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Sep 2008, 18:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Verbechio schreef: Bij de spionkop valt da wel nog mee. Als we Geert kunnen overtuigen en we houden ons er zelf aan dan is de spionkop al mee ![]() Mij gaat dat niet lukken dus ik blijf thuis ![]() |
| 26 Sep 2008, 18:26 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Gijzegem Vaneigest schreef: Verbechio schreef: Bij de spionkop valt da wel nog mee. Als we Geert kunnen overtuigen en we houden ons er zelf aan dan is de spionkop al mee ![]() Mij gaat dat niet lukken dus ik blijf thuis ![]() We gaan just de jan aan de leiband moeten houden in het stadion ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 26 Sep 2008, 18:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gio schreef: We gaan just de jan aan de leiband moeten houden in het stadion ![]() Wa wint gij daar eigenlijk mee om altijd op mijn kap te zitten? Sebiet geef ik uw ticket aan iemand anders hé ![]() |
| 26 Sep 2008, 23:52 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
geen 'union' beer', noch iets anders 'unions' 4 me!!!
& ZEKER NO! entrance tg 15€!!! hier aan toegeven... ?waar gaat da eindigen????????????????????? die die plooien (wa er genoeg zullen zijn). Thnx 2 them zal er een vrijgeleide qua ea-tarief ontstaan!!! dus nu oftewel en masse actie! oftewel leepigheden vr lagare inkomprijs |
| 27 Sep 2008, 3:13 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ik drink daar ook genen druppel,tzal nie makkelijk zijn(met da weer
)ik ga wel binnen gaan,heb nu ook geen goesting om met 5 man daarbuiten te blijven staan |
| 27 Sep 2008, 10:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
heb hun secretariaat een vriendelijke mail gestuurd ivm inkomprijzen
da gaat inderdaad nie veel uitmaken maar tis maar dat ze het weten gaat het emailadres hier nie posten mar ge vindt het makkelijk op hun website |
| 27 Sep 2008, 10:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Tis nu wel nie da ze hunne prijs verhoogd hebben omda wij komen spelen he, tis al elke thuiswedstrijd zo geweest blijkbaar. En om mijn ploeg te zien spelen heb ik da zoals reeds gezegd wel over, wat nie wegneemt dak het ook schandalig veel geld vind maar daarom nie gaan zien, daar emmek toch gene minuut aan gedacht hoor. Maar tzal wel bij die 15 euro blijven want voor de rest geef ik daar gene cent uit.
En voor de rest, hou alles ginder rustig zoda we dit seizoen ons blazoen toch iet of wa kunnen oppoetsen. |
| 27 Sep 2008, 10:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Heb begin deze week eveneens een vlammende mail gestuurd, in mijn beste Frans dan nog, over de "prix scandaleux". Geen reactie ontvangen.
Iedereen massaal mailen verdorie!!!!! |
| 27 Sep 2008, 11:04 |
|
| Pagina 9 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 16 Volgende |