Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht
Reserve

Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
de langen schreef:
Waarom Franck steeds 90 min mag spelen begrijp ik niet.Waarom eens nie starten met Tim Aelbrecht op midden midden en Franck eens op de bank.
Den beste speler was Tomas Spotbeen die dan jammer genoeg nog werd vervangen.
Hopelijk is diene Rus van beter niveau en kan hij vooraan het tij doen keren.

Ik vrees dat diene dat ook niet alleen gaat kunnen. Ze krijgen met moeite nen bruikbare bal vanop de flank voor da kot! Voor mij blijft dat middenveld archislecht en ze staan daar dan nog meestal met 5!

19 Okt 2008, 17:50
Ancien

Leeftijd: 38
Zat Kabongo eigenlijk wel op de bank vandaag?

19 Okt 2008, 17:52
Freak

Leeftijd: 35
s@té schreef:

Nee.

19 Okt 2008, 17:53
Ancien

Leeftijd: 38
Iendrachter90 schreef:
s@té schreef:

Nee.

Begrijp ik ook niet, het is misschien geen superspits maar om hem daarom al niet op de bank te zeggen. :hmm:

(Dit behoudens blessure uiteraard)

19 Okt 2008, 17:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Ja jongens, zo'n twee grijze muizen tegen elkaar ... Eerlijk gezegd: verliezen verdienden ze vandaag nu zeker ook niet, maar het geluk dat ze de eerste weken hadden, kon natuurlijk ook niet blijven duren. Volgende week beter, zeggen ze dan, zeker? Ik vrees echter dat het een lang en allesbehalve opwindend seizoen wordt. Dat het bestuur alvast maar begint aan zijn huiswerk, want het zal nodig zijn ...
En Kabongo niet op de bank, tja, Boussoufa zat er op hé jongens. De man waar ze hier in Aalst nu al ongeveer een jaar van spreken, stond voor het eerst op het scheidsrechtersblad van een officiële match van de eerste ploeg vandaag ... En dan moet ge rekenen dat ze er deze week nu nog eentje gekocht hebben om daar vooraan wat in de weg te komen lopen (Boussoufa, Kabongo, Arnold ... en geen ene die een bal tussen de palen krijgt), dus de trainer zal er in de toekomst bij regelmaat wel eens ene van het scheidsrechtersblad moeten laten.
Ze hadden inderdaad beter iets gedaan aan hun nog veel groter probleem: centraal op het middenveld hebt ge niks van ideeën. Franck is een ander type dan Troch zeggen ze dan. Ge kunt moeilijk zeggen dat dat een leugen is: zelf een man voorbij gaan kan hij niet en een goeie pass kan hij geven op voorwaarde dat ze hem eens vijf minuten gerust laten. Met zo'n gasten kunt ge niet naar de oorlog in het voetbal van tegenwoordig, hé ...

Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 19 Okt 2008, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Okt 2008, 18:08
Vaste Waarde

Xander schreef:
Tja....... wat kan ik zeggen van de match... 2 kansen op een 90min is te weinig.
Franck die weer geen enkele goeie pas geeft...wat sommigen daar in zien begrijp ik niet.
Arnold probeert , maar kan niet (al hoop ik dat hij ooit zen oude niveau terug krijgt)
De veirman die voor mij in de fout gaat , op die bal moet hij altijd uitkomen !
Thomas Spotbeen speelde wel een goede wedstrijd.
Seminck heel goede wedstrijd , en ook steurs speelde goed. Spijtig genoeg allemaal verdedigers...

ik reageer hier niet dikwijls maar het begint mij te degouteren.......

Franck gaf 3 goeie hoekschoppen
Franck gaf op zijn minst 3 à 4 goeie "drops" voor de spitsen die het werk vandaag niet afmaakten
voor de rest speelde hij absoluut niet slecht met inderdaad een 2-tal slechte passes (wat serieus onder het collectief gemiddelde ligt)

de ploeg gaf ons een niet al te slechte match waar vooral falen bij de afwerking opviel.

Ik bedoel....... er zijn andere spelers die verdomd veel slechter voetballend voor de dag komen en strooien met slechte passes die dat allemaal vergeven wordt (sorry, ik heb het op Roel - die ik ook wel graag zie spelen - maar die soms als een kip zonder kop op den bal ramt en onnodig veel kaarten pakt wat ook niet écht goed is voor de ploeg)

Ik kan Franck maar één goeie raad geven........ vertrek met nieuwjaar naar een dankbaarder publiek want je zal meer dan SUPER moeten zijn voor ze het hier gewoon goed zullen vinden.......... sommigen krijgen hier gewoon veel minder krediet dan ze verdienen.
Als de "supporters" dat dan ook nog eens laten voelen speel je sowieso al met een strop rond je nek............... en dan spreken we hier nog over een eigen jeugdprodukt....... :hmm:

19 Okt 2008, 18:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Franck mocht vandaag meer aanavellend spelen en deed het volgens mij niet zo slecht zenne. VDB, in plaats van dat die zich bezighoudt met armgebaren naar de sups zou die is beter deftig leren uitvoetballen en ni anderen aanroepen om naar de bal te lopen waar hij naartoe moet gaan, haal da kieken van da plein!
Waarom trouwens Tomas Spotbeen naar de kant? VDB kon nimeer vooruit, ook al is't een blessure vraag dan u vervanging. Niels had ik ook wat langer laten staan, slechter als Boussoufa was die toch ni?
Arnold, tjah, kan nog steeds geen bal aannemen en wint nooit meer een kopduel.
Iemand gezien hoe men met 2 man bleef staan toen men al dacht dat de bal achter de achterlijn was? Schandalig, da ziet ge nog in 't sportverbond!
Dit is de eerste keer sinds ik naar aalst kom zien da'k tegen men goesting naar de voetbal kom....Ge ziet toch geen kloten op een match!

Gelukkig konden we vandaag nog rekenen op Seminck, De Schutter en Tomas die onbegrijpelijk naar de kant moest!

19 Okt 2008, 18:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
CeltiC1919 schreef:
Ik bedoel....... er zijn andere spelers die verdomd veel slechter voetballend voor de dag komen en strooien met slechte passes die dat allemaal vergeven wordt (sorry, ik heb het op Roel - die ik ook wel graag zie spelen - maar die soms als een kip zonder kop op den bal ramt en onnodig veel kaarten pakt wat ook niet écht goed is voor de ploeg)

Ik kan Franck maar één goeie raad geven........ vertrek want je zal meer dan SUPER moeten zijn voor ze het hier gewoon goed zullen vinden.......... sommigen lrijgen hier gewoon veel minder krediet dan ze verdienen.
Als de "supporters" dat dan ook nog eens laten voelen speel je sowieso al met een strop rond je nek.

Ik hoop bij deze dat hij uw goeie raad opvolgt ...

Ge moet trouwens geen appelen met peren vergelijken. Franck is aangetrokken om het spel te verdelen en dat kan hij blijkbaar niet. Van Den Brande speelt twee slechte matchen, maar staat in eerste instantie wel op het veld als een verdediger en dat iemand met het talent van Franck -ik ga er nog altijd van uit dat hij het heeft- de inzet en de duelkracht zou hebben van een Van Den Brande, het zou ons misschien iets opleveren. Het is omdat Franck bijna al zijn ballen opzij of achteruit legt, dat mensen als Roel, de (slechte) pass naar voor mogen komen geven. Van Den Brande kan dat gewoon niet, hé, maar die staat ook niet met die bedoeling op 't veld.

19 Okt 2008, 18:25
Freak

Iendracht02 schreef:
CeltiC1919 schreef:

Ik kan Franck maar één goeie raad geven........ vertrek want je zal meer dan SUPER moeten zijn voor ze het hier gewoon goed zullen vinden.......... sommigen lrijgen hier gewoon veel minder krediet dan ze verdienen.
Als de "supporters" dat dan ook nog eens laten voelen speel je sowieso al met een strop rond je nek.

Ge moet trouwens geen appelen met peren vergelijken. Franck is aangetrokken om het spel te verdelen en dat kan hij blijkbaar niet. Van Den Brande speelt twee slechte matchen, maar staat in eerste instantie wel op het veld als een verdediger en dat iemand met het talent van Franck -ik ga er nog altijd van uit dat hij het heeft- de inzet en de duelkracht zou hebben van een Van Den Brande, het zou ons misschien iets opleveren. Het is omdat Franck bijna al zijn ballen opzij of achteruit legt, dat mensen als Roel, de (slechte) pass naar voor mogen komen geven. Van Den Brande kan dat gewoon niet, hé, maar die staat ook niet met die bedoeling op 't veld.

Daarmee dat seminck altijd zijn gaten moet toe lopen omdat meneer nog vanvoor staat te koekeloeren.Komaan é zeg franck afbreken en altijd de schuld geven is gewoon te simpel.Vandenbrande is back é die moeten nog altijd nen deftige voorzet hebben moeste nu zeggen dat dat niet de taak van seminck(die meer als ene goeie naar voorgesmeten heeft vandaag) of spotbeen is ja maar vandenbrande moet dat kunne toch.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 19 Okt 2008, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Okt 2008, 18:56
Nationale Ploeg

Kvond de eerste helft eigenlijk nog degelijk. Als we dan 1-0 voorstaan kunde niks zeggen.

In de tweede helft was het veel minder, tot we dan op achterstand komen en ze ineens wel aan aanvallen gaan denken. Vreemd dat dat alleen in de laatste minuten gebeurt.

Boussouffa (of hoe ge da ook schrijft) bracht volgens mij minder dan Kabongo de afgelopen weken. Ik heb hem geen mannetje voorbij zien gaan met een individuele actie bijvoorbeeld.
Franck deed zijn best en 'durfde' al wat meer vooruit spelen. Het is genen Troch, maar ik zie hem liever spelen dan Van Mieghem.
Lieven heeft weer zelfvertrouwen, maar vandaag precies een klein bekke te veel. Hij doet het nog altijd goed, maar af en toe heb ik toch serieus gevloekt ze. Hopeijk blijft hij zich concentreren, want ik denk wel dat hij een uitstekende keeper kan worden voor den Iendracht.
Roel deed zijn best, maar is en blijft 'de Roel'. Volgende speeldag Spotbeen terug op rechtsback? Die jongen heeft zich vandaag getoond. Chapeau.
Lord was goed, heeft weer een paar gevaarlijke acties uit zijn schoenen getoverd, maar 90 minuten zijn persies toch net iets te lang.

Wat ik uit de wedstrijd van vandaag concludeer: er zit nog altijd potentieel in, maar de titel is wsl wel gaan vliegen. Het is nu hopen op de tweede of derde periode, dan hebben ze nog een beetje tijd om op elkaar ingespeeld te geraken. Hopelijk komt er binnenkort ook een soort 'typeploeg', want nu is het toch elk weekend ewa schuiven he.
Twas ni goed vandaag, maar het komt wel in orde.

19 Okt 2008, 18:58
Freak

De Jean schreef:
Kvond de eerste helft eigenlijk nog degelijk. Als we dan 1-0 voorstaan kunde niks zeggen.

In de tweede helft was het veel minder, tot we dan op achterstand komen en ze ineens wel aan aanvallen gaan denken. Vreemd dat dat alleen in de laatste minuten gebeurt.

Boussouffa (of hoe ge da ook schrijft) bracht volgens mij minder dan Kabongo de afgelopen weken. Ik heb hem geen mannetje voorbij zien gaan met een individuele actie bijvoorbeeld.
Franck deed zijn best en 'durfde' al wat meer vooruit spelen. Het is genen Troch, maar ik zie hem liever spelen dan Van Mieghem.
Lieven heeft weer zelfvertrouwen, maar vandaag precies een klein bekke te veel. Hij doet het nog altijd goed, maar af en toe heb ik toch serieus gevloekt ze. Hopeijk blijft hij zich concentreren, want ik denk wel dat hij een uitstekende keeper kan worden voor den Iendracht.
Roel deed zijn best, maar is en blijft 'de Roel'. Volgende speeldag Spotbeen terug op rechtsback? Die jongen heeft zich vandaag getoond. Chapeau.
Lord was goed, heeft weer een paar gevaarlijke acties uit zijn schoenen getoverd, maar 90 minuten zijn persies toch net iets te lang.

Wat ik uit de wedstrijd van vandaag concludeer: er zit nog altijd potentieel in, maar de titel is wsl wel gaan vliegen. Het is nu hopen op de tweede of derde periode, dan hebben ze nog een beetje tijd om op elkaar ingespeeld te geraken. Hopelijk komt er binnenkort ook een soort 'typeploeg', want nu is het toch elk weekend ewa schuiven he.
Twas ni goed vandaag, maar het komt wel in orde.

Titel gaan vliegen?ik meen mij te herinerren dat wij ook 8punten voorsprong hadden vorig jaar en waar we uiteindelijk geeindigd zijn weet iedereen ,maar ik blijf erbij met dezen trainer worde nooit kampioen want zijn motto:"liever één dan geen punt"dat kan niet voor een titelkandidaat bij londerzeel kunde dat toepassen ja maar bij aalst.

19 Okt 2008, 19:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Iendrachter90 schreef:
Franck was slecht ok ,maar moet hij nu altijd geviseerd worden.We verliezen met 11man vandaag iedereen of bijna iedereen (2-3)ni was slecht gewoon.

Franck mag nooit geviseerd worden, die heeft hier nog geen enkele goede match gespeeld dus ik denk dat anderen dan wat meer krediet verdienen. Als Franck een pas verder dan 5 meter moet geven, trekt hij 9 op de 10 keer op niks.

Zottegem was eigelijk ongelofelijk zwak, maar wij nog slechter. Hoe er vanachter geprutst werd vandaag dat het een lieve lust is.... :crazy:

Zowel het bestuur, de trainer als 80 procent van de spelers zijn totaal verkeerd bezig... Ik zie echter niet in hoe ze het tij gaan keren, elke week zien we dezelfde domme fouten (opstelling die niet werkt, naïve verdediging, geen middenveld, Arnold op een eiland...)

19 Okt 2008, 19:07
Vaste Waarde

Iendracht02 schreef:
CeltiC1919 schreef:

dus als verdediger moet je in het moderne voetbal gewoon kunnen verdedigen? that's it? te zot voor woorden.............

soms zou je beschaamd zijn hier een redenering op te zetten

19 Okt 2008, 19:16
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Franck was slecht ok ,maar moet hij nu altijd geviseerd worden.We verliezen met 11man vandaag iedereen of bijna iedereen (2-3)ni was slecht gewoon.

Franck mag nooit geviseerd worden, die heeft hier nog geen enkele goede match gespeeld dus ik denk dat anderen dan wat meer krediet verdienen. Als Franck een pas verder dan 5 meter moet geven, trekt hij 9 op de 10 keer op niks.

Zottegem was eigelijk ongelofelijk zwak, maar wij nog slechter. Hoe er vanachter geprutst werd vandaag dat het een lieve lust is.... :crazy:

Zowel het bestuur, de trainer als 80 procent van de spelers zijn totaal verkeerd bezig... Ik zie echter niet in hoe ze het tij gaan keren, elke week zien we dezelfde domme fouten (opstelling die niet werkt, naïve verdediging, geen middenveld, Arnold op een eiland...)

ik wil hier niet de verdediger zijn van deze of gene speler maar het hangt mijn kloten uit:

... er is 2 keer op doel geschoten waarvan 1 keer van Franck, er zijn 3 ballen perfect - ja PERFECT - achter de verdediging van Zottegem gedropt door hem maar o fuck als er een verkeerde pass gegeven wordt.

ik hou er hier mee op want naar gewoonte ben ik hier over een paar posts familie of whatever.
Ogen open............ de collectieve col pakt ni jongens, ni meer, ni minder
kakt nog wa verder op een paar individuen, 't zal wreed werken

19 Okt 2008, 19:21
Freak

CeltiC1919 schreef:
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:

ik wil hier niet de verdediger zijn van deze of gene speler maar het hangt mijn kloten uit:

... er is 2 keer op doel geschoten waarvan 1 keer van Franck, er zijn 3 ballen perfect - ja PERFECT - achter de verdediging van Zottegem gedropt door hem maar o fuck als er een verkeerde pass gegeven wordt.

ik hou er hier mee op want naar gewoonte ben ik hier over een paar posts familie of whatever.
Ogen open............ de collectieve col pakt ni jongens, ni meer, ni minder
kakt nog wa verder op een paar individuen, 't zal wreed werken

Tis simpel zé:Franck,vandenbrande,aelbrecht,van mieghem,boto,boussoufa,kabongo ,Coulibaly,wouter allemo buiten niet mee aan te vangen.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 19 Okt 2008, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Okt 2008, 19:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 23