|
|
| Pagina 9 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Gedeelde recette is echt wel een schande ! Dat zou zo moeten zijn indien er een bepaald percentage betalende bezoekers t.o.v. betalende thuissupporters wordt behaald.
Ik heb ze geteld, ze waren met 7 !!! En let maar op, wedstrijd volledig herspelen en verliezen. |
| 25 Nov 2008, 13:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
zotvawies schreef: Verbechio schreef: Dat is volgens mij idd ondoenbaar om diegene die betaald hadden, voor niets binnen te laten. Die tickets zijn alle keren dezelfde. Ge kunt evengoed nu naart stadion gaan en daar 1 vd grond rapen. Tzal te betalen worden of ze zouden vanuit het bestuur iets speciaals moeten doen. We zullen dan een weeksken langer spelen zeker voor de winterstop ![]() Ben abonnee dus kan het gemakkeljiker bewijzen uiteraard, maar zou het echter niet erg vinden als ik opnieuw moet betalen, voor mijn club heb ik dat over, maar studenten zullen het waarschijnlijk minder leuk vinden. Ze kunnen misschien iedereen een gratis drankbonnetje geven, dan komt iedereen eens langs in de kantine die er anders niet komen en drinken misschien meer als één pintje. Ik zou het in principe niet zo erg vinden, maar correct zou het alvast niet zijn hé. Dan heeft iedereen zondag de volle pot betaald voor één time, waarvan achteraf dan bleek dat de uitslag niet meetelde. Ze zouden misschien beter gratis entree voor iedereen doen: Ze hebben toch al hun ticketinkomsten van vorige zondag (en drank!) en dan zal dit zeker en vast een hoop volk extra opleveren (matchen in provinciale zijn immers al gedaan). |
| 25 Nov 2008, 14:14 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Aangezien bijna alles in provinciale dit weekend ook afgelast is, zullen die misschien ook op 21/12 die match inhalen he.
Ik denk dat iedereen gewoon zal moeten betalen, vermits het gedeelde recette is. Wel een meevaller voor die mannen... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Nov 2008, 14:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Bartos schreef: de langen schreef: Bartos schreef: Vandaag stond in de krant dat als de match herspeeld wordt het gedeelde recette is ook. Wablieft? Er stonden hooguit 5 man in het bezoekersvak, en die moeten de helft van de reccette hebben.Die waalse ploegen worden zo al genoeg gesponsord door het Waals Gewest. Die mannen winnen inderdaad de jackpot doordat die match herspeeld wordt (ik heb het opgezocht en het reglement zegt inderdaad dat als een match herspeeld wordt het gedeelde recette is). En bovendien zullen ze vantiennegen nog eens dienen achterstand ook uitgewist zien worden. Als ze bij ons slim zijn , iedereen gratis of halve prijs ![]() _________________
|
| 25 Nov 2008, 19:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gunther schreef: Bartos schreef: de langen schreef: Bartos schreef: Vandaag stond in de krant dat als de match herspeeld wordt het gedeelde recette is ook. Wablieft? Er stonden hooguit 5 man in het bezoekersvak, en die moeten de helft van de reccette hebben.Die waalse ploegen worden zo al genoeg gesponsord door het Waals Gewest. Die mannen winnen inderdaad de jackpot doordat die match herspeeld wordt (ik heb het opgezocht en het reglement zegt inderdaad dat als een match herspeeld wordt het gedeelde recette is). En bovendien zullen ze vantiennegen nog eens dienen achterstand ook uitgewist zien worden. Als ze bij ons slim zijn , iedereen gratis of halve prijs ![]() Vandaag in Het Laatste Nieuws staat in artikel op het einde : " De fans vragen zich af of ze voor te herspelen wedstrijd en tweede ticket moeten kopen. We zijn nog op zoek naar creatieve oplossing om onze aanhang ter wille te zijn " _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Nov 2008, 20:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jullie moeten eens gaan kijken op teletekstpagina 543 van de VRT waar duidelijk staat:
De wedstrijden die afgelopen weekend zijn stopgezet in derde en vierde klasse worden voortgespeeld op 20 en 21 december. Dat heeft de Kalendercommissie van de KBVB dinsdag bekendgemaakt. Onder voortspelen versta ik de 1-0 behouden en de 2de helft verder spelen!!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 25 Nov 2008, 20:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
the_red_ant69 schreef: Als onzen Iendracht eens een echte geste zou willen doen stellen ze hun deuren open voor iedereen ... doen ze direct misschien serieus aan klantenbinding met mensen die 'ne keer komen zien' en vervolgens na nieuwjaar terugkomen + moeten ze geen recente delen met Dour. Alhoewel 21/12 sowieso de zondag voor Kerstmis is, dus er dus al heel veel naar de kerstshopping zullen zijn. Die mannen zullen er zich vrees ik niet bij neer leggen dat Aalst beslist om de match gratis te maken voor abo's of mensen die hun orginele ticket bij hebben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Nov 2008, 20:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Jullie moeten eens gaan kijken op teletekstpagina 543 van de VRT waar duidelijk staat: De wedstrijden die afgelopen weekend zijn stopgezet in derde en vierde klasse worden voortgespeeld op 20 en 21 december. Dat heeft de Kalendercommissie van de KBVB dinsdag bekendgemaakt. Onder voortspelen versta ik de 1-0 behouden en de 2de helft verder spelen!!!!! De Kalendercommissie van het nationale Amateurvoetbal besliste de wedstrijden van de eerste ploegen van de Afdelingen 3de Nationale en Bevorderingen die tijdens het weekend van 22 en 23 november 2008 werden afgelast of stopgezet en die herspeeld moeten worden, vast te leggen tijdens het weekend van 20 en 21 december 2008. Komt van de site van de KBVB en hieruit versta ik toch dat de volledige match herspeeld word. |
| 25 Nov 2008, 20:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Logisch is het allerminst ,hé !!! Waarom iets herspelen !!! als iets al voor een stuk, ja zelfs voor de helft gespeeld is ...... Belachelijk gewoon !!! De kaartenlast van de spelers telt mee, dat staat al vast !! Is dat nu zo moeilijk ?? Het zijn de debielen van de bond die de zondagmatchen hebben laten doorgaan !! Waarom kunnen ze dan geen faire oplossing uitwerken?? De scheidsrechters zijn toch nog zo dwaas niet dat ze gewoon de tijd kunnen vervolledigen van de wedstrijd ? Het is gewoon te belachelijk voor woorden...... aalst die een goal wordt afgepakt door een sneeuwbui...... het zou al zo debiel zijn als de bond die eens te meer zijn paraplu nogmaals opengetrokken heeft ondanks dat de sneeuw toen allang gepasseerd was !!
|
| 25 Nov 2008, 20:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Jullie moeten eens gaan kijken op teletekstpagina 543 van de VRT waar duidelijk staat: De wedstrijden die afgelopen weekend zijn stopgezet in derde en vierde klasse worden voortgespeeld op 20 en 21 december. Dat heeft de Kalendercommissie van de KBVB dinsdag bekendgemaakt. Onder voortspelen versta ik de 1-0 behouden en de 2de helft verder spelen!!!!! De Kalendercommissie van het nationale Amateurvoetbal besliste de wedstrijden van de eerste ploegen van de Afdelingen 3de Nationale en Bevorderingen die tijdens het weekend van 22 en 23 november 2008 werden afgelast of stopgezet en die herspeeld moeten worden, vast te leggen tijdens het weekend van 20 en 21 december 2008. Komt van de site van de KBVB en hieruit versta ik toch dat de volledige match herspeeld word. Ik denk dat ze bij teletekst er soms met hun klak naar smijten. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 25 Nov 2008, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Jullie moeten eens gaan kijken op teletekstpagina 543 van de VRT waar duidelijk staat: De wedstrijden die afgelopen weekend zijn stopgezet in derde en vierde klasse worden voortgespeeld op 20 en 21 december. Dat heeft de Kalendercommissie van de KBVB dinsdag bekendgemaakt. Onder voortspelen versta ik de 1-0 behouden en de 2de helft verder spelen!!!!! De Kalendercommissie van het nationale Amateurvoetbal besliste de wedstrijden van de eerste ploegen van de Afdelingen 3de Nationale en Bevorderingen die tijdens het weekend van 22 en 23 november 2008 werden afgelast of stopgezet en die herspeeld moeten worden, vast te leggen tijdens het weekend van 20 en 21 december 2008. Komt van de site van de KBVB en hieruit versta ik toch dat de volledige match herspeeld word. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 25 Nov 2008, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
marc2 schreef: Logisch is het allerminst ,hé !!! Waarom iets herspelen !!! als iets al voor een stuk, ja zelfs voor de helft gespeeld is ...... Belachelijk gewoon !!! De kaartenlast van de spelers telt mee, dat staat al vast !! Is dat nu zo moeilijk ?? Het zijn de debielen van de bond die de zondagmatchen hebben laten doorgaan !! Waarom kunnen ze dan geen faire oplossing uitwerken?? De scheidsrechters zijn toch nog zo dwaas niet dat ze gewoon de tijd kunnen vervolledigen van de wedstrijd ? Het is gewoon te belachelijk voor woorden...... aalst die een goal wordt afgepakt door een sneeuwbui...... het zou al zo debiel zijn als de bond die eens te meer zijn paraplu nogmaals opengetrokken heeft ondanks dat de sneeuw toen allang gepasseerd was !! Kaarten vervallen volgens de site van Turnhout. Lijkt me toch logisch als ook de doelpunten vervallen _________________
|
| 25 Nov 2008, 22:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Die kaarten hebben trouwens geen belang bij ons want er was nog geen enkele kaart gegeven.
Gedeelde recette, mja, tis het reglement nu eenmaal he. En er zijn er hier velen die zeggen dat het bestuur den helft moet vragen of gratis toegang ofzo maar ik denk dat ge bij een gedeelde recette als clubs allebei akkord moet zijn met de gevraagde prijs. En ik denk nu nie da die walen er gaan mee akkoord zijn om iedereen zomaar binnen te laten. |
| 25 Nov 2008, 22:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Die kaarten hebben trouwens geen belang bij ons want er was nog geen enkele kaart gegeven. Gedeelde recette, mja, tis het reglement nu eenmaal he. En er zijn er hier velen die zeggen dat het bestuur den helft moet vragen of gratis toegang ofzo maar ik denk dat ge bij een gedeelde recette als clubs allebei akkord moet zijn met de gevraagde prijs. En ik denk nu nie da die walen er gaan mee akkoord zijn om iedereen zomaar binnen te laten. Indien het gratis zou zijn, zouden er waarschijnlijk meer supporters aanwezig zijn om aan te moedigen en dat is in het nadeel van Boussu . Wanneer begint juist het Kerstverlof ? Dus de studenten hebben géén blok meer hé. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Nov 2008, 22:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik denk dat de blok voor de meesten dan nog moet beginnen hoor
![]() |
| 25 Nov 2008, 23:04 |
|
| Pagina 9 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 29 Volgende |