|
|
| Pagina 9 van 15 |
[ 224 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Champagnevoetbal vandaag,Oudenaarde kwam er den eerste helft niet aan te pas.Olé
![]() |
| 08 Feb 2009, 20:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
waly 2 schreef: 3 goals op verplaatsing en nog niet kunnen winnen. Tis goed, dat gij ondanks een propagandamatch en eindelijk eens een beresterke match hier met enkele onsamenhangende woorden enkel wa komt zagen, hebben we ondertussen ook al door. |
| 08 Feb 2009, 20:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
We speelden vandaag goed maar de uitslag is er niet naar. Meer kan je over dees match ni zeggen.
Als we wel winnen (penalty erin) dan ister ier geen kat da zaagt. Alst goe is magget ook es gezegd worden. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 08 Feb 2009, 20:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Zeker een mooie wedstrijd gezien waarin de veldbezetting eens klopte.
Op een zekere manier werkte het bevrijdend om zonder Lord te spelen omdat er voetballende oplossingen langs bijde flanken werden gezocht. Steurs en Jens bleven ook mooi langs de zijlijn en hielden het spel breed. Ze werden beiden ook goed gesteund in de opbouw door Flipo en Niels. In het midden was het Franck die de pases verstuurde en Van Damme die de stofzuigerfunctie op zich nam. Het verschil zat hem ook vooraan waar een Dellie niet veel nodig had om een kans of doelpunt uit te puren. Ook weegt hij op de verdediging door zijn voortdurend jagen op de bal. Ik heb genoten van de wedstrijd en ben al tevreden dat ik een goed spelend Eendracht Aalst gezien heb dat aanspraak kon maken op een uitzegen. Laat de veldbezetting nu eens ongewijzigd voor de komende wedstrijden en wie weet halen we toch nog iets uit dit seizoen. Wordt zondag vervolgd.... |
| 08 Feb 2009, 20:19 |
|
|
Freak
yes massa bartos.
![]() |
|
|
Freak
beste wedstrijd van het jaar van onze kant. Enkel moeten er met den time 3 inliggen. wat een pegel van franck zeg
. Steurs goed, podevijn en Franck. En delie ziet ge een ganse match niet, en doet zelden naar de goal, maar hij staat vaak op de juiste plaats, en das natuurlijk dé kwaliteit als spits!.benieuwd wie er volgende week plaats moet ruimen voor lionel? En wat was de reden voor vervanging van de veirman? Ik vond het maar raar. Van steenberghe warmt zich op tijdens de rust en komt er pas na een kwartier in den tweede time in? Hopelijk trekken we de lijn door in de derde periode want anders wordt het nog een lang jaar... en oudenaarde bijna winnaar tweede periode, zo'n flauwe ploeg. enkel die nummer 20 schamp kon mij bekoren. voor de rest maar een bende houthakkers tesamen... |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: beste wedstrijd van het jaar van onze kant. Enkel moeten er met den time 3 inliggen. wat een pegel van franck zeg . Steurs goed, podevijn en Franck. En delie ziet ge een ganse match niet, en doet zelden naar de goal, maar hij staat vaak op de juiste plaats, en das natuurlijk dé kwaliteit als spits!.benieuwd wie er volgende week plaats moet ruimen voor lionel? En wat was de reden voor vervanging van de veirman? Ik vond het maar raar. Van steenberghe warmt zich op tijdens de rust en komt er pas na een kwartier in den tweede time in? Hopelijk trekken we de lijn door in de derde periode want anders wordt het nog een lang jaar... en oudenaarde bijna winnaar tweede periode, zo'n flauwe ploeg. enkel die nummer 20 schamp kon mij bekoren. voor de rest maar een bende houthakkers tesamen... De veirman was licht geblesseerd . |
| 08 Feb 2009, 20:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: 3 goals op verplaatsing en nog niet kunnen winnen. Als je na 80 minuten 3-1 achterstaat en je scoort dan nog 2 keer, mag je heel content zijn volgens mij. Was ongetwijfeld onze beste wedstrijd van het seizoen en hebben in de eerste helft een ongelooflijk arrogant spelend Oudenaarde (die nr 2 en die 9 wat was da jong?) gewoon voetballes gegeven. Alleen jammer dat de kansen niet werden afgemaakt... Ballen van de lijn gehaald, knappe reddingen, net niet goed genoeg afgewerkt... Hopelijk kunnen we deze lijn nu eens doortrekken... |
| 08 Feb 2009, 20:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: benieuwd wie er volgende week plaats moet ruimen voor lionel? En wat was de reden voor vervanging van de veirman? Ik vond het maar raar. Van steenberghe warmt zich op tijdens de rust en komt er pas na een kwartier in den tweede time in? Gekneusde ribben... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 08 Feb 2009, 20:30 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
gezien de hoopgevende prestatie van vandaag zou'k volgende week gewoon dezelfde ploeg laten starten... jammer voor lord, maar dat zou voor iedereen gelden. het is hier eerder al aangegeven... met het wegvallen van lord, moest er op een andere manier worden gespeeld... waarbij zowel linker als rechtervleugel beter werd benut. het grote verschil was dat het allemaal niet zo stereotiep voetbal was, en dat we met een aantal snelle tikken zeer vaak in de 16 kwamen.
de tandem steurs-filipovic links, en dan rechts vandamme-podevijn, vooraan delie, die goed positie kiest, en uit de tweede lijn franck en de groote... het plaatje klopte niets tegen lord, we zullen hem nog nodig hebben... maar ik hoop dat we volgende week met de zelfde elf gaan starten, want hier zit muziek in. dit was een hele mooie middag! volgende week winnen we! |
| 08 Feb 2009, 20:30 |
|
|
forumlegende
Alé, we speelden één goede match en de beste speler, die in bijna al onze goals dit seizoen een voet had, moet volgende week op de bank starten. Jongens toch, het verstand is hier soms ver te zoeken.
|
| 08 Feb 2009, 20:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Dani schreef: Alé, we speelden één goede match en de beste speler, die in bijna al onze goals dit seizoen een voet had, moet volgende week op de bank starten. Jongens toch, het verstand is hier soms ver te zoeken. Maar wel terecht na de match van vandaag! Wie kunt ge in godsnaam offeren na de prestatie van vandaag? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 08 Feb 2009, 20:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Alé, we speelden één goede match en de beste speler, die in bijna al onze goals dit seizoen een voet had, moet volgende week op de bank starten. Jongens toch, het verstand is hier soms ver te zoeken. Ik weet dat het delicaat ligt en ik ben Lord ook erkentelijk voor ons dit seizoen zowat op zijn eentje nog iets van voetbalplezier te schenken, maar ik versta wel de vraag wie er dan zou uitmoeten voor Lord. Het was nu eindelijk eens goed, het klopte eindelijk eens, maar als Lord er bijkomt, riskeert ge weer uw ploeg op zowat elke positie te moeten omgooien. Want laten we wel wezen, deze Marijn Steurs kunt ge eigenlijk nooit op de bank zetten en ook Franck kunt ge na zo een glansprestatie niet op de bank zetten. |
| 08 Feb 2009, 20:38 |
|
|
Freak
Dani schreef: Alé, we speelden één goede match en de beste speler, die in bijna al onze goals dit seizoen een voet had, moet volgende week op de bank starten. Jongens toch, het verstand is hier soms ver te zoeken. daar heb je natuurlijk ook een grond van waarheid. iedereen vond het schandalig dat van damme er soms naast viel. en akkoord franck was vandaag heel goed, maar voor mij zit hij op de bank en speelt lord. Als het met den time noste week tegengaat, kunt ge nog wisselen... |
| 08 Feb 2009, 20:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Het was genieten van het voetbal dat we speelden.
Sterk spelende Franck, Steurs, Podevijn en al wie da'k vergete zen Jammer dat die strafschop er niet inging maar we buigen zomaar eventjes een 3-1 achterstand om, wie had dit ooit gedacht Laat volgende week maar dezelfde elf starten! _________________
|
| 08 Feb 2009, 20:40 |
|
| Pagina 9 van 15 |
[ 224 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Volgende |