|
|
| Pagina 9 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: URS Du Centre - Eendracht Aalst
chunga schreef: Wordt er geen topic "man van de match" geopend ![]() Van de 13dat gisteren op het veld stondenof eropkwamen,heb ik er maar é stuk of drie geteld dat er nog echt voor wouden gaan,dus ja alsge een topic opent zouden altijd dezelfde namen moeten terugkeren. |
| 22 Mar 2009, 11:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Man van de match:
1) 6p voor mijzelf want ik ben thuisgebleven bij mijne chou 2) 2p voor mijn buurvrouw die gisteren haar korte rok aanhad. 3) 2p voor onze nieuwe trainer die onder deze omstandigheden toch nog een contract heeft getekend ,wetende dat hij bij fcn kon tekenen. Ik heb er smilies bijgezet omdat ik het positief wil houden. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Mar 2009, 11:46 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: Man van de match: 1) 6p voor mijzelf want ik ben thuisgebleven bij mijne chou 2) 2p voor mijn buurvrouw die gisteren haar korte rok aanhad. 3) 2p voor onze nieuwe trainer die onder deze omstandigheden toch nog een contract heeft getekend ,wetende dat hij bij fcn kon tekenen. Ik heb er smilies bijgezet omdat ik het positief wil houden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 11:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik schrijf wekelijks het wedstrijdverslag voor deze website maar na gisteren kon ik het echt niet opbrengen. Ik heb wel iets anders in de plaats gezet. Wie wil, kan het gerust nalezen in plaats van het matchverslag.
|
| 22 Mar 2009, 11:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
zwawi schreef: Ik schrijf wekelijks het wedstrijdverslag voor deze website maar na gisteren kon ik het echt niet opbrengen. Ik heb wel iets anders in de plaats gezet. Wie wil, kan het gerust nalezen in plaats van het matchverslag. Als ze niemer willen spelen, bol et dan af!!!! _________________ Iendracht till i die!! |
| 22 Mar 2009, 11:55 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
josken schreef: zwawi schreef: Ik schrijf wekelijks het wedstrijdverslag voor deze website maar na gisteren kon ik het echt niet opbrengen. Ik heb wel iets anders in de plaats gezet. Wie wil, kan het gerust nalezen in plaats van het matchverslag. Als ze niemer willen spelen, bol et dan af!!!! Zouden de supportersclubs geen brief kunnen schrijven naar de spelers toe met een verwijzing naar hun plichten tov de supporters toe ,en als zij zondag oorlog willen dat zij die kunnen krijgen ook |
| 22 Mar 2009, 12:00 |
|
|
Ancien
zwawi schreef: Ik schrijf wekelijks het wedstrijdverslag voor deze website maar na gisteren kon ik het echt niet opbrengen. Ik heb wel iets anders in de plaats gezet. Wie wil, kan het gerust nalezen in plaats van het matchverslag. Ik begrijp volledig je ontgoocheling, ik zie dat je onze club een warm hart toedraagt, maar laat je niet ontmoedigen door de wanprestaties van sommige spelers. Want de meeste mensen op dit forum vinden het fijn om je wedstrijdverslag iedere week te kunnen lezen. Komaan Zwawi, voorbeschouwingen en wedstrijdverslagen en alle informatie over onze club is volgens mijn bescheiden mening van het allergrootste belang op dit forum. En daarvoor heb ik alle respect voor jullie wekelijkse inzet. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 12:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gilles schreef: Blijkbaar weer een 4-5-1? ![]() VDH opteert voor een 4-3-3 en daar kan zeker aanvallend voetbal meespelen. Voorwaarde is wel dat je backs mee inschuiven en over voldoende aanvallend vermogen beschikken. Als er natuurlijk niet iedereen meewil en je komt volledig in de verdrukking dan kom je inderdaad tot een 4-5-1.Voetbal speel je nu eenmaal met 11. |
| 22 Mar 2009, 12:17 |
|
|
Voor mij is het simpel hoor. Wilden ze gisteren nie, da ze hen dan allemaal nen trap onder hun luie kont geven en buiten! En kunnen ze effectief nie beter, awel, dan kunnen we er ook niks mee doen als ge den top wil spelen in derde! Kortom: de conclusie is 2 keer dezelfde, volgend jaar ander en beter!
En dan komen ze ons na de match nog groeten ook, ge moet maar durven he seg! En als de ex-bestuurders (kzal ze zo maar noemen zeker) effectief ne grijns op hun gezicht hadden, dan zijnt echt wel iendrachters jong. Bij diene mislukte politieker Markey wast waarschijnlijk wel zo want echt ongelukkig zag hij er toch nie uit. De andere heb ik (gelukkig) nie gezien. Ze verwijten anderen da ze tegen hun pkloeg supporteren en nu doen ze hetzelfde, goe bezig! Nu ja, volgende week komt Troch op bezoek (als we ne sleutel krijgen om binnen te gaan tenminste). Hopelijk laat hij aan De Ridder zijn kunstjes nog eens zien en lapt hij er e stuk of twee binnen. Erg da ge da moe zeggen eh! |
| 22 Mar 2009, 12:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Iendrachter90 schreef: chunga schreef: Wordt er geen topic "man van de match" geopend ![]() Van de 13dat gisteren op het veld stondenof eropkwamen,heb ik er maar é stuk of drie geteld dat er nog echt voor wouden gaan,dus ja alsge een topic opent zouden altijd dezelfde namen moeten terugkeren. Dat zijn er dan toch 3 meer als ik gezien heb... |
| 22 Mar 2009, 12:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
zwawi schreef: En als de ex-bestuurders (kzal ze zo maar noemen zeker) effectief ne grijns op hun gezicht hadden, dan zijnt echt wel iendrachters jong. Bij diene mislukte politieker Markey wast waarschijnlijk wel zo want echt ongelukkig zag hij er toch nie uit. De andere heb ik (gelukkig) nie gezien. Ze verwijten anderen da ze tegen hun pkloeg supporteren en nu doen ze hetzelfde, goe bezig! Die mensen waren net als alle andere supps zwaar ontgoocheld... |
| 22 Mar 2009, 12:34 |
|
|
Bomber schreef: zwawi schreef: Bij diene mislukte politieker Markey wast waarschijnlijk wel zo want echt ongelukkig zag hij er toch nie uit. Markey was allesbehalve gelukkig hoor, Geert heb ik niet gezien. Kweet nie. Toen ik hem zag was hij op zijne GSM bezig maar droevig zag hij er toch nie uit. Gij hebt hem misschien gesproken en dan zulde het wel beter weten as kik. Geert heb ik ook nie gezien. |
| 22 Mar 2009, 12:35 |
|
|
Ancien
zwawi schreef: Voor mij is het simpel hoor. Wilden ze gisteren nie, da ze hen dan allemaal nen trap onder hun luie kont geven en buiten! En kunnen ze effectief nie beter, awel, dan kunnen we er ook niks mee doen als ge den top wil spelen in derde! Kortom: de conclusie is 2 keer dezelfde, volgend jaar ander en beter! En dan komen ze ons na de match nog groeten ook, ge moet maar durven he seg!En als de ex-bestuurders (kzal ze zo maar noemen zeker) effectief ne grijns op hun gezicht hadden, dan zijnt echt wel iendrachters jong. Bij diene mislukte politieker Markey wast waarschijnlijk wel zo want echt ongelukkig zag hij er toch nie uit. De andere heb ik (gelukkig) nie gezien. Ze verwijten anderen da ze tegen hun pkloeg supporteren en nu doen ze hetzelfde, goe bezig! Nu ja, volgende week komt Troch op bezoek (als we ne sleutel krijgen om binnen te gaan tenminste). Hopelijk laat hij aan De Ridder zijn kunstjes nog eens zien en lapt hij er e stuk of twee binnen. Erg da ge da moe zeggen eh! Wij laten niet met ons sollen, het is alsof je eerst een mes in je rug krijgt en ze nadien je een handdruk komen geven. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 12:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: zwawi schreef: Voor mij is het simpel hoor. Wilden ze gisteren nie, da ze hen dan allemaal nen trap onder hun luie kont geven en buiten! En kunnen ze effectief nie beter, awel, dan kunnen we er ook niks mee doen als ge den top wil spelen in derde! Kortom: de conclusie is 2 keer dezelfde, volgend jaar ander en beter! En dan komen ze ons na de match nog groeten ook, ge moet maar durven he seg!En als de ex-bestuurders (kzal ze zo maar noemen zeker) effectief ne grijns op hun gezicht hadden, dan zijnt echt wel iendrachters jong. Bij diene mislukte politieker Markey wast waarschijnlijk wel zo want echt ongelukkig zag hij er toch nie uit. De andere heb ik (gelukkig) nie gezien. Ze verwijten anderen da ze tegen hun pkloeg supporteren en nu doen ze hetzelfde, goe bezig! Nu ja, volgende week komt Troch op bezoek (als we ne sleutel krijgen om binnen te gaan tenminste). Hopelijk laat hij aan De Ridder zijn kunstjes nog eens zien en lapt hij er e stuk of twee binnen. Erg da ge da moe zeggen eh! Wij laten niet met ons sollen, het is alsof je eerst een mes in je rug krijgt en ze nadien je een handdruk komen geven. ![]() Er was alleszins ruzie tussen seminck en van dender ,een van de 2zal gezegd hebben we moeten ze gaan groeten en de andere het tegenovergestelde.De week ervoor tegen lalouviere hetzelfde verhaal toen was het filipovic met.... dat er over aant discussiere waren. |
| 22 Mar 2009, 12:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
zwawi schreef: Ik schrijf wekelijks het wedstrijdverslag voor deze website maar na gisteren kon ik het echt niet opbrengen. Ik heb wel iets anders in de plaats gezet. Wie wil, kan het gerust nalezen in plaats van het matchverslag. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Mar 2009, 12:47 |
|
| Pagina 9 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 17 Volgende |