Eendracht Aalst - KVSK United (beker) - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 15
 Eendracht Aalst - KVSK United (beker) 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United (beker)
Iendrachter90 schreef:
suppo schreef:
josken schreef:
Wat me ook opviel was dat Kevin Van Den Noortgate na 1 keer getwijfeld te hebben in de eerste helft zeer goed gekeept heeft.
we zitten met 2 goeie keepers

Was veel beter dan Van Steenberghe in Zottegem! Zou hem voluit zijn kans geven.

Wat heeft van steenberghe in sottegem verkeerd gedaan?

Van Steenberghe keept volgens mij al heel de voorbereiding en op zottegem foutloos maar soit.

23 Aug 2009, 20:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Twan schreef:
Iemand weet waarom Steven Van Steenberghe niet meespeelt? zelf niet op de bank? (verslag KVSK)

Nogtans staat hij wel op off. site dat hij ging spelen..

Net voor de wedstrijd sprak ik Steven en hij wist te vertellen dat het niets te maken met zijn voet die hij gisterenavond even omsloeg. Het betreft een schouderverrekking.
Afbeelding

23 Aug 2009, 20:31
Miniem

Leeftijd: 44
josken schreef:
Iendrachter90 schreef:
suppo schreef:

Was veel beter dan Van Steenberghe in Zottegem! Zou hem voluit zijn kans geven.

Van Steenberghe keept volgens mij al heel de voorbereiding en op zottegem foutloos maar soit.

Vond VDNoortgaete vandaag een sterke match spelen . Volgens mij speelde Kevin in de voorbereiding minstens even goed, kheb de wedstrijd op Zottegem gezien en vond Steven toch twijfelachtig bij beide doelpunten . Voor mij verdient VDNoortgaete zijn kans tegen Rupel boom .

23 Aug 2009, 20:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
zambiot schreef:
josken schreef:
Iendrachter90 schreef:

Vond VDNoortgaete vandaag een sterke match spelen . Volgens mij speelde Kevin in de voorbereiding minstens even goed, kheb de wedstrijd op Zottegem gezien en vond Steven toch twijfelachtig bij beide doelpunten . Voor mij verdient VDNoortgaete zijn kans tegen Rupel boom .

Als Steven zijn letsel niet hersteld is, staat hij sowieso in de goal :wow:

23 Aug 2009, 20:43
Ancien

Leeftijd: 38
zambiot schreef:

Nu gaat het wel snel. In het verleden bleven de keepers wel langer staan, al dan niet goed presterend. (Ja, ik ben in therapie :hmm: )

Laat VD Noortgaete maar verder groeien in de schaduw van Steven. Hij zal zijn kans wel nog krijgen, hij kan ondertussen verder doorgroeien.

23 Aug 2009, 20:44
Miniem

Leeftijd: 44
Gilles schreef:
zambiot schreef:

Nu gaat het wel snel. In het verleden bleven de keepers wel langer staan, al dan niet goed presterend. (Ja, ik ben in therapie :hmm: )

Laat VD Noortgaete maar verder groeien in de schaduw van Steven. Hij zal zijn kans wel nog krijgen, hij kan ondertussen verder doorgroeien.

OK dat is ook een optie maar doorgroeien kan hij aleen maar in de goal nu hij is denk ik ook al 23 jaar en heeft ook redelijk al wat ervaring . Maar ben ook al paar keer naar de training gaan zien en zie ook wel de inzet van bijde keepers en zie dan soms bij de eene wat meer dan bij de andere . Maar zijn alle twee goeie keepers ik zeg niet dat Steven niet goed is hé :-) :EA:

Laatst gewijzigd door zambiot op 23 Aug 2009, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

23 Aug 2009, 20:54
Vaste Waarde

als alle gekwetsten terug kunnen meespelen gaan de plaatsjes inderdaad erg duur worden.
Doch, we gaan de ruime kern goed kunnen gebruiken. En als ze de bankzitters + afvallers scherp en tevreden kunnen houden, gaan we nog veel goeie matchen zien.

23 Aug 2009, 21:00
Vaste Waarde

Demba, als die 100% fit is, zou dit wel een enorme versterking zijn.
Het is geleden van het uitvallen van Arnold op Wetteren dat de ploeg nog zo goed speelde als vandaag.
De enige mindere speler was die centrumspits die aan den 2de helft begon, voor de rest niks op aan te merken.

23 Aug 2009, 21:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Goeie match gezien vandaag, 2e klassers liggen ons gewoon beter, kunt ge tenminste tegen voetballen zonder een muur van 5 man voor het doel te vinden.
Nu hopen op een goeie loting: topploeg of Lokeren om Orlans nog eens uit te sch....n! (en hier thuis te verslaan uiteraard).

23 Aug 2009, 21:06
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Vandaag een goeie match gezien (en af en toe heel af en toe ook eens het geluk gehad dat we vorige woensdag niet hadden), maar ik hoop nu wel dat het woensdag even goed is, want anders is deze overwinning spijtig genoeg niet veel waard, vind ik.

En de trekking: geef maar een hele grote, zijnde Anderlecht, Club, Standard of eventueel Gantoise. Zo één keer een eersteklasser in de beker, is altijd leuk, maar een nieuwe stunt hoeft voor mij nu vooral niet meer, want dan zijt ge gegarandeerd de enige derdeklasser in de 1/8 finales en dat kost U, zeker gezien het nu al héél drukke programma, altijd, maar dan ook altijd punten in de competitie. Het zijn geen profspelers, hé mannekes, en dan gaat dat op den duur wel doorwegen zenne ...

23 Aug 2009, 21:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Goeie match van ons ploeg met een furieus openingskwartier, we waren veel gretiger dan United dat precies nog aan't genieten was van hun overwinning op Leuven. Penalty was dom van de speler van United, maar vanuit de staantribune leek het er een. En dan een fantastische goal van Galucci die van een onmogelijk hoek binnenschoot.

Goede match van zowat iedereen, Podevijn was ook goed vandaag en in het spel van Verheyden en Troch zit duidelijk verbetering (y) . Ik heb Coppens nu twee keer zien invallen en vandaag zien starten en die doet dat toch meer dan behoorlijk hoor. Net zoals De Castro op de verdedigende mid en Niels De Schutter en Brecht Moreels spelen eigenlijk al een hele tijd zeer goed.

Ik denk dat United voetballend geen een kans bijeen heeft gevoetbald. Op vrije trappen (we hebben wel heel wat domme fouten net buiten de bak gemaakt) en corners waren ze dan weer aartsgevaarlijk omdat zowat al onze spelers die groter dan 1m80 in de lappenmand liggen. Zo troffen ze in de eerste helft de paal en in de tweede helft werd het ook een paar keer heet voor de goal. Maar als dit nu de ploeg is die Leuven naar huis gespeeld heeft en voor de promotie gaat in tweede ? :?

Zoals iedereen dus al weet hebben we een zeer goede kern maar vooraan hebben we dus echt nog een spits nodig. Die Gacem was vandaag heel wat minder, maar het is ook geen cadeau om onder de gegeven omstandigheden diep in de spits in te vallen. Hij is echt niet snel en dat is toch wel spijtig.

Alleszinds proficiat aan de spelers. In de tweede helft misten we maar liefst 8 (!!!!!) spelers waarvan er 7 normaal zeker en vast aansprake moeten maken op een basisplek. Als je dan zo'n prestatie levert tegen United waar er slechts 2 man geblesseerd was (y)

23 Aug 2009, 21:26
Miniem

Citeer:
http://kvsk.be/seizoen/nieuwsbericht.php?bericht=2422

Citeer:
We zijn goed 10 minuten aan het spelen wanneer Lord in duel gaat met Pinxten, de Aalstenaar laat zich maar wat theatraal vallen na het schouderduel en de door het thuispubliek beïnvloedde scheidsrechter legt de bal heel makkelijk op de stip.

Beetje een belachelijke kijk want zij lagen al 10 minuten onder, maar soit ze hebben dan ook verloren...

Ik vond dat we United in vrijwel elke linie overklasten vandaag. Coppens goed, de driehoek De Castro-Ewen-Troch vond'k al een stuk beter dan alle voorgaande matchopstellingen. Verdedigend weinig weggeven, ook op de stilstaande fases hebben die mannen weinig klaargemaakt(op die twee na waar Van De Noorgaete de bal op zich getrapt krijgt in de kleine rechthoek), zelfs al lagen die vrije trappen altijd tegen de backlijn.
Chapeau voor de ploeg, tegen woensdag positieve selectieproblemen voor VDH: Siereveld is speelgerechtigd & Depoitre komt meer dan waarschijnlijk terug, al heeft geen van beide wedstrijdritme en Siereveld is trouwens nog maar 4 weken aan het trainen.

Gacem gaat -als hij nog wat aan zelfvertrouwen wint en een booke meer eet- een goede aanwinst zijn voor het eerste elftal, hij moet juust nog wat zoeken en wennen aan het positiespel met de teammaats.

Laatst gewijzigd door StanyMTBer op 23 Aug 2009, 21:35, 4 keer totaal gewijzigd.

23 Aug 2009, 21:28
Miniem

Jeroen schreef:

Zoals iedereen dus al weet hebben we een zeer goede kern maar vooraan hebben we dus echt nog een spits nodig. Die Gacem was vandaag heel wat minder, maar het is ook geen cadeau om onder de gegeven omstandigheden diep in de spits in te vallen. Hij is echt niet snel en dat is toch wel spijtig.

Vind ik toch niet hoor, versterking is uiteraard altijd welkom, maar als het iemand van de tweede garnituur is, dan opteer ik wel om deze jonge jeugdspeler te laten groeien op training met de A-kern(zoals de voorbije 2 weken)...
Die jongen heeft getoond dat hij wat body heeft en een mannetje kon afhouden en dat tegen een geroutineerde Harald Pinxten he!!!

23 Aug 2009, 21:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Jonge spelers laten groeien is goed maar niet ten koste van alles he. Ik denk dat jongeren echt wel voldoende kansen krijgen op Eendracht en in die Gacem zit zeker wat potentieel, maar ten eerste niet als diepe spits en tweede moet die jongen nog rustig groeien. Met hem een seizoen diep in de spits te droppen ga je hem geen plezier doen.

En als je een kampioenenploeg wilt hebben dan gaan er weken zijn waar er goede voetballers, die ongetwijfeld hun best doen, niet de selectie halen...

23 Aug 2009, 21:37
Freak

Leeftijd: 45
de langen schreef:
Demba, als die 100% fit is, zou dit wel een enorme versterking zijn.
Het is geleden van het uitvallen van Arnold op Wetteren dat de ploeg nog zo goed speelde als vandaag.
De enige mindere speler was die centrumspits die aan den 2de helft begon, voor de rest niks op aan te merken.

bekermatch op Sint-Truiden... :whistle:

23 Aug 2009, 21:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 15