|
|
| Pagina 9 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
1-1 Verroken
![]() |
| 26 Aug 2009, 21:34 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
great...
Verheyden zegt wel dat de prijzen pas op het einde worden uitgedeeld, maar als je van in het begin al de rol moet lossen, moet je niet veel prijzen in ontvangst nemen en volgende match weer een typische derdeklasse klotematch op Torhout nog 10 minuutjes hopen dus... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 26 Aug 2009, 21:39 |
|
|
Knaap
iemand al een eindstand?
|
| 26 Aug 2009, 21:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
1-1 goeie start
![]() |
| 26 Aug 2009, 22:00 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Schandalig vind ik het. Wat een absolute strontmatch. Waar is de wil bij ons jongens. Wij staan met VIJF man op dat middenveld en nog worden wij overspeeld. Magerman die voetbalt in een zetel: balleke krijgen, balleke verdelen, moet plezant spelen zijn.
Dat ze de woorden kampioen spelen maar snel uit hun hoofd zetten, want dit gaat echt niet lukken hoor. Troch, ik ben een absolute fan, maar wat is dat seg? Dat is echt 0,0. Niks duelkracht, bijna geen inzet, bijna geen bal geraakt. De Castro op het middenveld, een ramp. Gaf meer passen aan de tegenstander dan aan ons. We mogen echt nog blij zijn met 1 punt want ik heb van onze zijde NIKS van voetbal gezien, geen uitgespeelde kansen, geen mooie combinaties, niks. Trap de bal naar voor, Lord loop maar als een gek erachter en als je hem eens toevallig hebt, trek er je plan mee. die mannen speelden veel meer voetbal dan wij, ik vind zelf dat Boom de overwinning verdiende, alleen al op basis van inzet, duelkracht en de wil om er 90' voor te gaan. Lord mist daar nog voor een lege goal en ook Podevijn kon veel meer uit zijn veel te verre schoten halen maar dat was het dan ook. Andermaal dé uitblinker: Niels De Schutter in 1 woord: geweldig. Ook Galucci speelde een goed uur op hoog niveau, daarna was zijn kaars uit. Moreels vond ik nog redelijk, had het niet onder de markt tegen de grote voorspelers van Boom. Laatste detail: ik vermoed dat het een regel is van de trainer om de keeper de bal te laten inspelen op de centrumverdedigers om van daaruit de opbouw te starten. Nu zag je van in het begin dat Boom heel hoog druk zette en dat balletje uitrollen van de keeper steevast voor gevaar zorgde door het meteen pressen van de spitsen. Stuur dan toch bij als trainer, denk ik dan. Ik weet dat het alternatief ook geen optie is, want uittrappen staat meteen gelijk aan balverlies wegens geen kopkracht, geen duelkracht,... Triestig. |
| 26 Aug 2009, 22:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
kort samengevat : 90 min voetballes gekregen en met een echte afwerker bij hen krijgen we gegarandeerd 3-4 goals binnen. Eht triestig qua duelonmacht ...
|
| 26 Aug 2009, 22:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Wat een slechte match, kampioen op deze manier? Vergeet het, zo kunnen we vechten tegen degradatie!
Chapeau voor Galucci en De Schutter ook Van Steenbergen speelde goed. Verheyden veel te veel balverlies, slechte passes... Troch ging geen duels aan, inzet 0,0 Lord, veel te veel balverlies, veel te veel zelf willen doen, bal niet afgeven.... Misschien moet VDH maar eens nadenken voor de bezetting van de bank volgende week _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 26 Aug 2009, 22:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Ja jongens, wat was dat seg.
Je mag hier nog tevreden zijn met een punt want je wordt zo goed als overklast. Na de 1-0, die volledig uit de lucht valt, spelen we even wat beter maar daarna terug naar af. Voor mij vandaag absoluut zwak: verheyden, veeeel te traag! Troch, veel goede wil maar het komt er (nog) niet uit! De Castro, zo goed hij zondag was, zo een ramp vandaag! Onze keeper, waarom staat dien daar altijd een half uur met dienen bal in zijn handen. Wachten tot tegenstrever er weer staat zeker. Lord in het punt is 0,0. Da is ne flankspeler maar blijkbaar zien ze dat niet. Kortom, ik gun Boom het punt zeker, die tonen alvast veel inzet en wat een kracht en snelheid! Hun trainer was wel wat zielig... maar goed. De 'kloefkappers' van Zottegem halen wel mooi 6 op 6.... _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 26 Aug 2009, 22:28 |
|
|
Reserve
Als de mentaliteit niet veranderd, gaan we een grijs tot zwart seizoen tegemoet. Het deed me op vele momenten aan vorig jaar terugdenken! We geven veel te veel ruimte in tegenstelling tot onze tegenstander. En wat het duo Troch - Verheyden betreft, gewoonweg een ramp! Als ge geen zin hebt om je truitje nat te maken, blijf dan gewoon van dat plein.
|
| 26 Aug 2009, 22:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
de clerus schreef: Ja jongens, wat was dat seg. Je mag hier nog tevreden zijn met een punt want je wordt zo goed als overklast. Na de 1-0, die volledig uit de lucht valt, spelen we even wat beter maar daarna terug naar af. Voor mij vandaag absoluut zwak: verheyden, veeeel te traag! Troch, veel goede wil maar het komt er (nog) niet uit! De Castro, zo goed hij zondag was, zo een ramp vandaag! Onze keeper, waarom staat dien daar altijd een half uur met dienen bal in zijn handen. Wachten tot tegenstrever er weer staat zeker. Lord in het punt is 0,0. Da is ne flankspeler maar blijkbaar zien ze dat niet. Kortom, ik gun Boom het punt zeker, die tonen alvast veel inzet en wat een kracht en snelheid! Hun trainer was wel wat zielig... maar goed. De 'kloefkappers' van Zottegem halen wel mooi 6 op 6.... Neen als er zich niemand aanbied wa moet em doen? Steven speelde een goeie match, zonder hem krijgen we er ipv 1, 3 tegen ! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 26 Aug 2009, 22:30 |
|
|
Reserve
De_steve schreef: Wat een slechte match, kampioen op deze manier? Vergeet het, zo kunnen we vechten tegen degradatie! Chapeau voor Galucci en De Schutter ook Van Steenbergen speelde goed. Verheyden veel te veel balverlies, slechte passes... Troch ging geen duels aan, inzet 0,0 Lord, veel te veel balverlies, veel te veel zelf willen doen, bal niet afgeven.... Misschien moet VDH maar eens nadenken voor de bezetting van de bank volgende week Zaterdag mag ook al |
| 26 Aug 2009, 22:31 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
De_steve schreef: de clerus schreef: Ja jongens, wat was dat seg. Je mag hier nog tevreden zijn met een punt want je wordt zo goed als overklast. Na de 1-0, die volledig uit de lucht valt, spelen we even wat beter maar daarna terug naar af. Voor mij vandaag absoluut zwak: verheyden, veeeel te traag! Troch, veel goede wil maar het komt er (nog) niet uit! De Castro, zo goed hij zondag was, zo een ramp vandaag! Onze keeper, waarom staat dien daar altijd een half uur met dienen bal in zijn handen. Wachten tot tegenstrever er weer staat zeker. Lord in het punt is 0,0. Da is ne flankspeler maar blijkbaar zien ze dat niet. Kortom, ik gun Boom het punt zeker, die tonen alvast veel inzet en wat een kracht en snelheid! Hun trainer was wel wat zielig... maar goed. De 'kloefkappers' van Zottegem halen wel mooi 6 op 6.... Neen als er zich niemand aanbied wa moet em doen? Steven speelde een goeie match, zonder hem krijgen we er ipv 1, 3 tegen ! Absoluut mee akkoord, maar altijd da wachten en dan sjot em uit en heeft den tegenstrever hem toch weer in de poten. ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 26 Aug 2009, 22:31 |
|
|
suppo schreef: De_steve schreef: Wat een slechte match, kampioen op deze manier? Vergeet het, zo kunnen we vechten tegen degradatie! Chapeau voor Galucci en De Schutter ook Van Steenbergen speelde goed. Verheyden veel te veel balverlies, slechte passes... Troch ging geen duels aan, inzet 0,0 Lord, veel te veel balverlies, veel te veel zelf willen doen, bal niet afgeven.... Misschien moet VDH maar eens nadenken voor de bezetting van de bank volgende week Zaterdag mag ook al Mijn oprechte excuses Suppo ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 26 Aug 2009, 22:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Om jullie te troosten, je staat wel in schoon gezelschap met 1 op 6, VW Hamme, RC Mechelen, KSV Oudenaarde, ...
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. Laatst gewijzigd door Gruunwit op 26 Aug 2009, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd. |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
De_steve schreef: Neen als er zich niemand aanbied wa moet em doen? Steven speelde een goeie match, zonder hem krijgen we er ipv 1, 3 tegen ! Inderdaad Steve, vaak wachtte Steven ook even om onze spelers terug positie te laten innemen -wat zeer slim is-. Maar dan zie je na de uittrap dat er gewoon niemand het duel aangaat en is de bal nog sneller terug bij de keeper dan hij vertrokken is. |
|
| Pagina 9 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 25 Volgende |