KMSK Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 17
 KMSK Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Citeer:
Eendracht lijdt zijn derde nederlaag op rij na een zeer matige prestatie op het veld van KMSK Deinze. Met een nul op negen doet Eendracht er de komende weken best aan een driepunter te nemen om de kloof met de middenmoot niet te groot te laten worden....

:plat:

Met deze kern en onze 'vakman' naar 2e was de bedoeling zeker. Nu moeten we al gaan krabben voor een plaats in de middenmoot. Man man. Eendracht Aalst is ziek, doodziek.

17 Okt 2009, 23:30
nieuw in de eerste ploeg

Gilles schreef:
Citeer:
Eendracht lijdt zijn derde nederlaag op rij na een zeer matige prestatie op het veld van KMSK Deinze. Met een nul op negen doet Eendracht er de komende weken best aan een driepunter te nemen om de kloof met de middenmoot niet te groot te laten worden....

:plat:

Met deze kern en onze 'vakman' naar 2e was de bedoeling zeker. Nu moeten we al gaan krabben voor een plaats in de middenmoot. Man man. Eendracht Aalst is ziek, doodziek.

amai mor da trezeken percies nie? :plat:

17 Okt 2009, 23:52
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
dit was van het slechtste dat ik ooit zag van ons ploeg
derde klasse onwaardig was het... 't is erg maar 't is niet anders.. zonder die penalty in cadeauverpakking was er niets om ons aan op te warmen.

onbegrijpelijk dat ze dit afleveren...
.. 't is gewoon een grote puinhoop... ik heb echt spijt da'k gaan zien ben. 'tdeed pijn aan de ogen.

op ieper verwacht ik amper nog volk... 't uitvak was nu al een zeer schrijnend teken aan de wand, maar god ja, als je dit soort rommel voorgeschoteld krijgt, ist logisch... kgeef het op... wat een ramp was dat zeg.

smetje vat het goed samen: "superslecht"

17 Okt 2009, 23:58
Ancien

boer touch schreef:
amai mor da trezeken percies nie? :plat:

:offtopic: :D

17 Okt 2009, 23:59
Miniem

De wedstrijd gezien en was echt heel slecht.We vertrokken met lood in de benen.
Na de lichte strafschop zat er even iets meer in , maar het geloof ontbrak.

Een trainerswissel lijkt mij noodzakelijk evenals een opkuis van de groep,Siereveld en Filipovic waren blijkbaar niet de beste maatjes tijdens de eerste helft.

Chapeau voor Van Damme!!Inzet tot het einde en goed voetbal!!

Voor de rest blijf ik erbij dat het probleem bij de sportieve cel ligt:deze groep past gewoon niet bij elkaar en ook vormen de aangekochte spelers geen meerwaarde , op 1 of 2 uitzonderingen na.
Er is ons een titel,top 5,eindronde beloofd maar onze sportieve mensen kunnen gewoon geen spelers met meerwaarde binnenhalen!!!
Laat ons hopen dat ze nu niet beginnen dat er geen budgetruimte voor een nieuwe trainer is of voor wintertransfers want dan kan het degradatiespook lang blijven hangen..

18 Okt 2009, 1:16
Junior

ik hoop dat allen die hier destijds een vakman als Limpens gebasht hebben ondertussen al eens goed nagedacht hebben over hun fout, en inzien dat ze complete voetbalanalfabeten zijn zodat ze in de toekomst, als de grote mensen spreken, hun waffel houden. net als de jongetjes die hier in een deuk lagen toen nog voor het seizoen gesteld werd dat we er een spits bij moesten halen. ik sluit me ondertussen spijtig genoeg aan bij de 'VDHK is niet langer houdbaar' meute (had zowieso veel liever Van Wambeke zien komen maar heb het een kans gegeven). mijn hoop als opvolger: Van Rentergem. daarna nog steeds Van Wambeke. ik hoop ook dat VDHK zelf ontslag neemt, ik respecteer Dillen daarvoor trouwens nog een beetje, maar vrees dat ne VDHK daar te cynisch voor zal zijn... in elk geval spijtig dat die geit van een Sottegem-voorzitster wel gelijk blijkt te krijgen.

18 Okt 2009, 1:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Van Wambeke was een heel goeie speler en ik zie hem nog altijg graag komen op den Iendracht. Maar ik denk toch niet dat hij een geschikte opvolger is. Wie we dan wel moeten pakken als opvolger weet ik niet.

18 Okt 2009, 1:53
Ancien

Aimé Antheunis. En ja tis voor te lachen.

18 Okt 2009, 1:56
forumlegende

Leeftijd: 45
dit was gewoon superslecht!
de vorige 2 matchen speelden ze goe maar vandaag...
dit was echt om den trainer buiten te spelen...hoop ik
want anders zitten we volgend jaar in 4de
en die penalty...mijn zus hare vent was referee vandaag ;)
ik zeg niet dat hij hem express gegeven heeft maar ik weet 1 ding,hy heeft ook compassie met het "grote"
eendracht aalst :(
triestig is het,wanneer gaat dit eindelijk eens stoppen?

18 Okt 2009, 2:13
Vaste Waarde

Na de match in kantine aan VDH gevraagd wat het excuus vandaag kon zijn.
UITLEG WAS THOMAS EN LAURENT AFWEZIG!, waarna ik zei kris hou aub de ee aan uzelf.
Hierop kwam van hauwermeiren op een tamelijk aggressieve wijze tussenbeidde en zei:
Ik zet u weer buiten e! Aan onze staf raakt ge niet!
Bij deze heb ook ik mijn conclusies getrokken voorlopig en hoeft EA niet meer op deze manier.
We worden gewoon voor schut gezet en het wordt geaccepteerd!

18 Okt 2009, 2:59
Ancien

Gilles schreef:
Prodialoog schreef:
Ik ben benieuwd naar "Het excuus van de week". :haha:

Dat kan je nu toch al raden...

We missen Thomas door blessure en Laurent door schorsing.

Neutralboy schreef:
UITLEG WAS THOMAS EN LAURENT AFWEZIG!, waarna ik zei kris hou aub de ee aan uzelf.
Hierop kwam van hauwermeiren op een tamelijk aggressieve wijze tussenbeidde en zei:
Bij deze heb ook ik mijn conclusies getrokken voorlopig en hoeft EA niet meer op deze manier.

Was voorspelbaar e.

18 Okt 2009, 3:21
nieuw in de eerste ploeg

Alé,bij hetgeen ik hier door bijna drie vierden van forum afgeschoten wordt begint den euro nu toch te vallen.
Maw hetgeen allang gebeurd is dat van der haeghen wegmoet is nog geen feit. En eindelijk begint men dat dus hier ook in te zien. Nugoed, tis allang te laat en alsof dat nog niet erg genoeg is doen ze der nog niks aan ook.
Maar goed, ze zullen wel genoeg safirkes na de match gedronken hebben, ...... onze waarde heren van het bestuur en onze glorierijke trainer. Nugoed, me nacht gewerkt en niks gemist gisteren, zoals trouwens vooraf kon voorspeld worden.
Het enige wat we nu nog kunnen uitgereikt krijgen is een degradatie. Benieuwd hoever de heren van het bestuur daarin nog russische roulette gaan spelen.

18 Okt 2009, 7:42
forumlegende

Leeftijd: 43
Inderdaad Wim De Brandt, de sportieve cel heeft gefaald want de ploeg draait langs geen kanten. Net zoals er vorig seizoen gefaald werd want toen was het al even slecht maar goals in de laatste minuten hielden ons uit degradatiegevaar. Ik wil wel efkes opmerken dat het merendeel van de supporters nu wel tevreden was met het gevoerde transferbeleid terwijl ge vorig seizoen direct wist dat het verkeerd ging aflopen met Wouters en andere Iakovlevski's.

18 Okt 2009, 7:55
nieuw in de eerste ploeg

Er waren er die het vorige week slecht vonden.In vergelijing met gisteren was dat dus zeer goed.Slechter kan niet meer.Wat Verheyden op het veld loopt te doen is mij een raadsel.Hij komt overal te laat en als hij de bal heeft komt er niets van.En dat was onze spelmaker.
Ook Siereveld bracht er niets van terecht.Dat is 1m92 en kan niet koppen en heeft maar ene voet.Grote mond dat wel.Gewoon een kat inzak die men heeft binnengehaald.

18 Okt 2009, 7:58
forumlegende

Leeftijd: 43
Neutralboy schreef:

Een excuus dat niet aanvaardbaar is. Als ge maar 1 echte spits in uw kern hebt, dan weet je dat je dit kunt tegenkomen en dan moede da nie als excuus gaan inroepen!
Ik ben altijd achter den trainer blijven staan want hij kan er tenslotte ook niks aan doen dat de kansen niet worden afgewerkt zoals tegen Waregem en Temse. Maar na wat ik gisteren gezien heb, is ook voor mij de maat vol. Er zat niks van vuur in die ploeg en er zat op geen enkel moment puntenwinst in. Zelfs na de penaltygoal (kadooke van de ref) geloofden ze er niet in en das toch wel schrijnend!
Ik vind trouwens da de supporters na de rust te braaf zijn gebleven. We hadden beter moeten laten horen da we het niet eens zijn met de gang van zaken. VOORZITTER, DOE HIER AUB IETS AAN OF WE SPELEN VOLGEND SEIZOEN IN VIERDE KLASSE!!!

18 Okt 2009, 8:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 17