Eendracht Aalst - Cappellen - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 15
 Eendracht Aalst - Cappellen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
waly 2 schreef:
ja, el corredor gij zijt ook niet gauw content.we waren 2 klassen te sterk ,en galluci was de beste op het veld.als het bij de half time 3-0 is was het niets teveel.en lord was ziek,die kon je niet opstellen,en andere aanvallers hebben we niet.

ik respecteer je mening, maar deel ze toch niet. Ik had wouter moreels in de basis gezet :whistle:

08 Nov 2009, 20:01
Ancien

Leeftijd: 38
Zwak Capellen gezien vandaag, er stond maar 1 ploeg op het terrein en dat waren wij.

Ik vond onze verdediging subliem en als er toch eens een schot doorkwam stond VDN goed te keepen. (y)

Galucci vond ik heel sterk en ook Depoitre speelde weer een dijk van een wedstrijd. Terechte opmerking wel van El Corredor dat we terug in de 4-5-1 spelen en je ziet toch dat een jongen als Depoitre zich gewoon kapot moet lopen en moet werken en wroeten, dat hij dan wat scherpte voor doel mist, tja... Hopelijk snel terug een 4-4-2.

Proficiat voor de sfeer vandaag mannen, dit was van het betere werk. (y)

08 Nov 2009, 20:01
Vaste Waarde

voor mij was den Iendracht gewoon 2 klassen te sterk. Ik vind wel dat ze teveel kansen nodig hebben om te scoren, in feite had het aan de rust al 2-0 moeten zijn.

08 Nov 2009, 20:05
Freak

zonder lord kunnen we geen 4-4-2 spelen.

08 Nov 2009, 20:09
Ancien

Leeftijd: 38
waly 2 schreef:
zonder lord kunnen we geen 4-4-2 spelen.

Wouter Moreels moet dat toch kunnen met zijn snelheid en techniek naast Depoitre.

08 Nov 2009, 20:10
Freak

wouter was de voorbije week ook gekwetst.ze hebben zeker geen risico willen nemen.

08 Nov 2009, 20:16
Junior

goeie match van ons, duidelijk de goede kant op aan het gaan. aan de rust 1-richtingsverkeer, Capellen 1 keer naar de goal gedaan, maar VDN pakt hem knap. moesten een a twee nul voorgestaan hebben met de rust. gezien de afwezigen o phet laatste moment gewone knappe ploegopstelling van de trainer, ook al zijn er hier weer een paar randdebielen die inktzwartnegatief-beterwetend-oliedom-marginaal als ze altijd zijn dat betwijfelen (n) en als kers op de taart de nul (eens) gehouden. scoren is al sinds de trainerwissel geen probleem meer, als ons verdediging ook de nul nog gaat beginnen houden (Flippo gezien vandaag, out-standing !) zit er nog heel wat in. en... 4 puntjes nog maar op die 4 de plaats. ook mooi, de manier waarop de trainer Potjes bleef aanmoedigen, ook al speelde Potjes eigenlijk... echt wel een slechte wedstrijd. waarop Potjes dan een hele mooie goal scoorde. das een trainer die een speler beter kan maken, laat hem maar doen... hopelijk verneuken die vaste zagen hier het klimaat weer niet. best dat de spelers en staf van EA niet te veel op dit forum kijken, anders verlizen ze alleen maar hun respect voor hun 'fans'. op FCN een punt pakken, meer moet dat (voor 1 keer) niet zijn wat mij betreft. :EA: :banana: :EA:

08 Nov 2009, 20:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
El Corredor schreef:
waly 2 schreef:
ja, el corredor gij zijt ook niet gauw content.we waren 2 klassen te sterk ,en galluci was de beste op het veld.als het bij de half time 3-0 is was het niets teveel.en lord was ziek,die kon je niet opstellen,en andere aanvallers hebben we niet.

ik respecteer je mening, maar deel ze toch niet. Ik had wouter moreels in de basis gezet :whistle:

Dat systeem met 1 spits, daar krijg ik ook stillekesaan de sijskes van. Dat is gelijk in den mtsa. Ik hoor den trainer voor de match al bezig: "Depoitre jongen, gij zijt ne grote, sterke kerel, ik stel voor da we u in de punt zetten. Aan de anderen, shot de ballekes naar Depoitre, hij zal d'er wel iets mee doen." Dat je dan geen goed voetbal ziet, daar moet ge niet van verschieten.

Maar den trainer heeft gelijk zeker, de drie punten zijn binnen.

08 Nov 2009, 20:28
Freak

Leeftijd: 45
Ajoinenfan schreef:
goeie match van ons, duidelijk de goede kant op aan het gaan. aan de rust 1-richtingsverkeer, Capellen 1 keer naar de goal gedaan, maar VDN pakt hem knap. moesten een a twee nul voorgestaan hebben met de rust. gezien de afwezigen o phet laatste moment gewone knappe ploegopstelling van de trainer, ook al zijn er hier weer een paar randdebielen die inktzwartnegatief-beterwetend-oliedom-marginaal als ze altijd zijn dat betwijfelen (n) en als kers op de taart de nul (eens) gehouden. scoren is al sinds de trainerwissel geen probleem meer, als ons verdediging ook de nul nog gaat beginnen houden (Flippo gezien vandaag, out-standing !) zit er nog heel wat in. en... 4 puntjes nog maar op die 4 de plaats. ook mooi, de manier waarop de trainer Potjes bleef aanmoedigen, ook al speelde Potjes eigenlijk... echt wel een slechte wedstrijd. waarop Potjes dan een hele mooie goal scoorde. das een trainer die een speler beter kan maken, laat hem maar doen... hopelijk verneuken die vaste zagen hier het klimaat weer niet. best dat de spelers en staf van EA niet te veel op dit forum kijken, anders verlizen ze alleen maar hun respect voor hun 'fans'. op FCN een punt pakken, meer moet dat (voor 1 keer) niet zijn wat mij betreft. :EA: :banana: :EA:

el corredor = randdebiel en genen snuggere

nog steeds die dt-fouten niet verwerkt precies...en oliedom, het is ne goeien die het zegt... :cool:

Laatst gewijzigd door El Corredor op 08 Nov 2009, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Nov 2009, 20:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Mariner schreef:
Zalige sfeer en goeie match 2de helft, we zijn vertrokken. Wat een goal van potjes :crazy:
Op naar ons zwart beest.

Schitterend om zien dat er 10 na de match en langer bij het uitlopen nog altijd een 30-tal supporters bleven doorgaan en zingen. Ik stond al aan de overkant, ticketje voor st niklaas gaan halen, was zalig om zien (y)

Prachtig, wat die supporters deden (y)
Fotoken straks op de site ;)

08 Nov 2009, 20:44
Duivelke

Leeftijd: 37
Kvond Gallucci vandaag sterk spelen,
hard gewerkt, mooie goal, goe gespeeld.
En Ken Van Damme was ook goe vandaag,
eigenlijk vond ik het vandaag collectief goe.

:EA:

08 Nov 2009, 20:47
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
DT-fouten tellen is hier blijkbaar nog steeds aan de orde :D

De trainer kon niet anders dan Depoitre alleen in de spits opstellen bij gebrek aan een tweede spits.
We hebben gewoon een goede wedstrijd gespeeld. De organisatie was goed, de flanken kwamen goed opzetten en Depoitre moest zijn ballen niet komen halen op het middenveld.
Als je de eerste helft afsluit met 7 doelrijpe kansen kan je moeilijk van een zwakken eerste helft spreken. Iedereen voelde dat het ging gebeuren, we hebben er alleen tot in de tweede helft moeten op wachten.
Laat me ook nog een woordje van lof brengen aan Verheyden. Chapeau om na al die bakken kritiek dat nu te brengen.

Nu ons nog naar een puntje :boks: op Sint Niklaas en ik ben tevreden. Al is de volle buit natuurlijk ook goed.

08 Nov 2009, 20:52
Ancien

We gingen Kapellen opeten, awel, we hebben ze opgegeten en onze honger is nog steeds niet gestild.
Fcn is onze volgende prooi
Sterke prestatie van de ganse ploeg en als ik er dan toch ene moet boven uitsteken; Galucci.

08 Nov 2009, 21:23
Junior

Verdiende overwinning tegen een zwakke tegenstander. En die (zware) rode kaart heeft hun zeker niet geholpen. De eerste helft vond ik zeker niet slecht met 7 echte doelkansen (tegen een tweetal voor Capellen). Het feit dat er daar geen enkele van in gaat kan/moet natuurlijk beter. De tweede helft was na de 2-0 overbodig al kwam er toch terug een zwak kwartier van ons na een uur spelen. Gelukkig nam Podevijn met een knappe goal het laatste restje hoop van Capellen weg.
Er zijn er hier toch een aantal die vergeten dat we 3 matchen geleden nog maar 7 punten hadden en op een degradatieplaats stonden. Ik zag ook liever de opstelling van op Ieper maar zonder Lord zie ik weinig alternatieven hiervoor. En al was het niet onze beste match, we waren toch een stuk beter dan Capellen en de 3 punten blijven verdiend thuis. Genieten van deze 9 op 9 is hier dus meer op zijn plaats dan kreften op de opstelling, den trainer of kweetniewanogallemaal.
Knappe match van Galucci en Verheyden vond ik.

08 Nov 2009, 21:25
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
4-2, 1-3, 3-0 en tussendoor onverdiend op Westerlo verloren... zwak niveau of niet, het zijn cijfers die kunnen tellen.
Op FCN zal het spelniveau wellicht wel beter zijn (betere tegenstander) en doorgaan op dit elan. (y)

ondertussen met de beide voetjes op de grond blijven, want woensdag verliezen en het is terug naar af omwille van de dramatische seizoensstart. Hoewel het seizoen nog lang is uiteraard. Iedereen lijkt nu punten te verliezen behalve Boom... en wij :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

08 Nov 2009, 21:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 15