SV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ik heb ook nooit gezegd dat ik twijfel aan de capaciteiten van een Moreels. Maar een echte diepe spits zoals Depoitre is hij toch niet ?

We moeten eens stoppen met ons te gaan verschuilen achter belachelijke excuses.

Wij hebben 10x meer slagkracht (op ALLE gebied) dan een Temse of Heist en zelfs Rupel-Boom maar tegen deze ploegen verliezen we wel keer op keer. Ik stel vast dat deze ploegen zeer verstandig inkopen. Chapeau dat die met een heel beperkt budget ons keer op keer in de doeken doen. Het zijn ieder jaar wel andere ploegen die net dat ietsje meer hebben dan ons.

Op den duur werkt dat heel frustrerend. Want ik denk dat iedereen wel hogerop wil.

28 Feb 2010, 17:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
2-1 Troch

28 Feb 2010, 17:15
Scholier

2-1

28 Feb 2010, 17:16
Ancien

Leeftijd: 65
salvador schreef:
Vyking schreef:
2-0
"geluksgoal" in de kruising

En toch is het, gezien de omstandigheden, nog niet gedaan... (zei de eeuwige supporter)...
Laat Troch in de tweede helft inkomen en zo veel mogelijk vanuit het centrum naar doel knallen, veel meer tactiek is er bij zo een omstandigheden niet nodig...
Maar het is wel zo dat we te weinig punten halen tegen de toppers en als dat zo blijft moeten we gewoon eerlijk zeggen dat we de eindronde niet verdienen, al zou ik dat heel spijtig vinden...

;)

28 Feb 2010, 17:17
Scholier

BVW schreef:
2-1 Troch

come on iendracht nu kan het nog

28 Feb 2010, 17:17
forumlegende

Ben eens benieuwd...

28 Feb 2010, 17:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
salvador schreef:
salvador schreef:
Vyking schreef:
2-0
"geluksgoal" in de kruising

En toch is het, gezien de omstandigheden, nog niet gedaan... (zei de eeuwige supporter)...
Laat Troch in de tweede helft inkomen en zo veel mogelijk vanuit het centrum naar doel knallen, veel meer tactiek is er bij zo een omstandigheden niet nodig...
Maar het is wel zo dat we te weinig punten halen tegen de toppers en als dat zo blijft moeten we gewoon eerlijk zeggen dat we de eindronde niet verdienen, al zou ik dat heel spijtig vinden...

;)

salva, salva, salva ;)

28 Feb 2010, 17:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Alee, ik trek (voorlopig) mijn woorden over Troch van daarnet maar even terug ... :)

En wat de concurrenten voor de eindronde betreft: aangezien alle ploegen duidelijk bij regelmaat hun mindere periodes hebben en ook gezien het door inhaalmatchen sterk vertekende klassement, zou ik geen enkele ploeg uit de eerste helft van de rangschikking definitief afschrijven voor de eindronde. Waakzaamheid blijft geboden ...

28 Feb 2010, 17:19
Nationale Ploeg

Iendracht02 schreef:
Alee, ik trek (voorlopig) mijn woorden over Troch van daarnet maar even terug ... :)

En wat de concurrenten voor de eindronde betreft: aangezien alle ploegen duidelijk bij regelmaat hun mindere periodes hebben en ook gezien het door inhaalmatchen sterk vertekende klassement, zou ik geen enkele ploeg uit de eerste helft van de rangschikking definitief afschrijven voor de eindronde. Waakzaamheid blijft geboden ...

eerst maken dat we daar zelf blijven, een puntje zou dan vandaag wel eens van levensbelang kunnen zijn. ;)

28 Feb 2010, 17:21
Ancien

Leeftijd: 65
panoleon schreef:
salvador schreef:
salvador schreef:

;)

salva, salva, salva ;)

Salva heb ik er eens vier in één helft zien maken, als Troch dat vandaag ook doet zou ik zelfs eventjes overwegen om mijn naam te veranderen... (maar het toch maar niet doen, uiteindelijk...).
In elk geval: komaan Eendracht, Thoams of éénder wie anders, zo nog eens ouderwets van 2-0 naar 2-3 zoals verschillende keren in ons memorabel seizoen dat we Europees haalden, 't zou zalig zijn.

28 Feb 2010, 17:24
toevallige voorbijganger

salvador schreef:
Deinze_Forever schreef:
Het zal tussen Aalst, Deinze en vooral niet vergeten Koksijde gaan voor de 4e plek denk ik.
Tenzij Waregem en Hamme nog zouden terugkomen. Volgens mij zal er strijd zijn tot het einde.
Ik vind dat de kern van Aalst niet moet onderdoen voor die van ons wél integendeel. Spelers als Galluci, Troch, Moreels, Depoitre, Lord, Podevijn die hebben wij niet lopen hoor.

Ik Denk dat ook. Ik zag Deinze in de heenmatch tegen een zielloos stervend Aalst en het was nu niet dat jullie erover liepen en ons van het veld speelden, hé...

zeker niet, hadden we jullie enkele weken later getroffen was het beslist helemaal iets anders geweest.

28 Feb 2010, 17:25
Nationale Ploeg

nog een kwartier mannekes, komaan EA alles geven
2-2 Kestens

Laatst gewijzigd door panoleon op 28 Feb 2010, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Feb 2010, 17:31
Scholier

Schot tegen de paal voor Aalst...
Wij zijn beter in de 2de helft.

28 Feb 2010, 17:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
2-2 Kestens

*** Com'on you Spurs ***

28 Feb 2010, 17:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Alee, nog eentje ...
Maar ook niet te overenthousiast en het deksel op de neus, zoals we ook al iets te dikwijls voor hadden!

28 Feb 2010, 17:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 19