|
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 263 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Dries schreef: allemaal sebiet op post om 14.15 aan het denderhof voor de corteo!!! COMON YOU BLAAAAAAAAAACKS (nu nog hopen dak er zelf op tijd geraak )Aanwezig! Hopelijk met veel volk en nen goeien ambiance! |
| 31 Okt 2010, 11:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
eintracht frankfurt schreef: Onderkroiper schreef: Dries schreef: niet vergeten dat het vannacht overschakelen is naar winteruur e! een uurke langer slapen ![]() Een uurke langer op ' t forum ![]() een uur langer poepen met het lief eerst met het lief en dan nog eens met de vrouw ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 31 Okt 2010, 12:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Velen willen hier misschien een punt en ook ik zou dat geen ramp vinden , maar winnen is toch hetgene waarnaar we moeten streven met Oudenaarde in het vooruitzicht.
|
| 31 Okt 2010, 12:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
gweninho schreef: Velen willen hier misschien een punt en ook ik zou dat geen ramp vinden , maar winnen is toch hetgene waarnaar we moeten streven met Oudenaarde in het vooruitzicht. Iedereen heeft het over Coxyde doch ik vermoed dat het volgende week nog moeilijker gaat worden in Oudenaarde. Steeds moeilijke wedstrijden in Oudenaarde. En zou tevreden zijn om een puntje mee te brengen, daarom is het straks zo belangrijk die 3 punten thuis te houden. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Okt 2010, 12:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Iedereen heeft het over Coxyde doch ik vermoed dat het volgende week nog moeilijker gaat worden in Oudenaarde. Steeds moeilijke wedstrijden in Oudenaarde. En zou tevreden zijn om een puntje mee te brengen, daarom is het straks zo belangrijk die 3 punten thuis te houden. Zo denk ik er ook over... |
| 31 Okt 2010, 12:51 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: gweninho schreef: Velen willen hier misschien een punt en ook ik zou dat geen ramp vinden , maar winnen is toch hetgene waarnaar we moeten streven met Oudenaarde in het vooruitzicht. Iedereen heeft het over Coxyde doch ik vermoed dat het volgende week nog moeilijker gaat worden in Oudenaarde. Steeds moeilijke wedstrijden in Oudenaarde. En zou tevreden zijn om een puntje mee te brengen, daarom is het straks zo belangrijk die 3 punten thuis te houden. voor ene keer deel ik u mening ![]() |
| 31 Okt 2010, 12:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Velen willen hier misschien een punt en ook ik zou dat geen ramp vinden , maar winnen is toch hetgene waarnaar we moeten streven met Oudenaarde in het vooruitzicht. We willen 3punten ,maar zijn ook tevreden met een punt,gemoet dat zo bekijken Ik verwacht geen problemen vandaag,de enige match waar ik dat wel verwachte was cappellen en daar zijn we ook over gewalst. |
| 31 Okt 2010, 13:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
De uitslagen van Koksijde van de laatste weken zijn zo schitterend ni. Da wilt ni zeggen da we hier zomaar van gaan winnen maar als ge den titel wilt, moet ge in dees matchen thuis ni al te veel laten liggen. Tis zoals den Onderkroiper zegt, volgende week ist zeker ni gemakkelijker! Laat ons hopen da keirekes zijn gekende gebaar (
) niet terug moet bovenhalen In matchen zoals deze namiddag zijn details vaak beslissend. Als ons spelers scherp zijn en aan de match beginnen zoals ze altijd deden, moet dit goekomen. ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 31 Okt 2010, 13:46 |
|
|
Freak
Verbechio schreef: De uitslagen van Koksijde van de laatste weken zijn zo schitterend ni. Da wilt ni zeggen da we hier zomaar van gaan winnen maar als ge den titel wilt, moet ge in dees matchen thuis ni al te veel laten liggen. Tis zoals den Onderkroiper zegt, volgende week ist zeker ni gemakkelijker! Laat ons hopen da keirekes zijn gekende gebaar ( ) niet terug moet bovenhalen In matchen zoals deze namiddag zijn details vaak beslissend. Als ons spelers scherp zijn en aan de match beginnen zoals ze altijd deden, moet dit goekomen. ![]() dat blijft ook wel hilarisch. Jan De Langhe die na zijn doelpunt nietsvermoedend naar de kant loopt, en een van keirekes mocht ontvangen... ![]() |
| 31 Okt 2010, 13:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: gweninho schreef: Velen willen hier misschien een punt en ook ik zou dat geen ramp vinden , maar winnen is toch hetgene waarnaar we moeten streven met Oudenaarde in het vooruitzicht. Iedereen heeft het over Coxyde doch ik vermoed dat het volgende week nog moeilijker gaat worden in Oudenaarde. Steeds moeilijke wedstrijden in Oudenaarde. En zou tevreden zijn om een puntje mee te brengen, daarom is het straks zo belangrijk die 3 punten thuis te houden. voor ene keer deel ik u mening ![]() Wij gaan nog vriendjes worden en onze verzameling aan Eendrachtschatten delen in het belang van onze teergeliefde club. Hoogtijd om eens samen te komen en documentatie eens vergelijken Bij deze is de eerste stap gezet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Okt 2010, 13:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Iedereen heeft het over Coxyde doch ik vermoed dat het volgende week nog moeilijker gaat worden in Oudenaarde. Steeds moeilijke wedstrijden in Oudenaarde. En zou tevreden zijn om een puntje mee te brengen, daarom is het straks zo belangrijk die 3 punten thuis te houden. voor ene keer deel ik u mening ![]() Wij gaan nog vriendjes worden en onze verzameling aan Eendrachtschatten delen in het belang van onze teergeliefde club. Hoogtijd om eens samen te komen en documentatie eens vergelijken Bij deze is de eerste stap gezet ![]() jawadde, bloeit daar iets moois ? El Corredor, pas op voor uwen brommer he ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 31 Okt 2010, 14:15 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Iedereen heeft het over Coxyde doch ik vermoed dat het volgende week nog moeilijker gaat worden in Oudenaarde. Steeds moeilijke wedstrijden in Oudenaarde. En zou tevreden zijn om een puntje mee te brengen, daarom is het straks zo belangrijk die 3 punten thuis te houden. voor ene keer deel ik u mening ![]() Wij gaan nog vriendjes worden en onze verzameling aan Eendrachtschatten delen in het belang van onze teergeliefde club. Hoogtijd om eens samen te komen en documentatie eens vergelijken Bij deze is de eerste stap gezet ![]() er stond voor ene keer hé ![]() |
| 31 Okt 2010, 14:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Iedereen heeft het over Coxyde doch ik vermoed dat het volgende week nog moeilijker gaat worden in Oudenaarde. Steeds moeilijke wedstrijden in Oudenaarde. En zou tevreden zijn om een puntje mee te brengen, daarom is het straks zo belangrijk die 3 punten thuis te houden. Zo denk ik er ook over... Dat vind ik er ook van. Met ons moeilijke programma de volgende weken moeten we er naar streven om thuis alles te winnen op verplaatsing telkens een puntje mee te brengen. |
| 31 Okt 2010, 14:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Smetje schreef: Jan schreef: Onderkroiper schreef: Iedereen heeft het over Coxyde doch ik vermoed dat het volgende week nog moeilijker gaat worden in Oudenaarde. Steeds moeilijke wedstrijden in Oudenaarde. En zou tevreden zijn om een puntje mee te brengen, daarom is het straks zo belangrijk die 3 punten thuis te houden. Zo denk ik er ook over... Dat vind ik er ook van. Met ons moeilijke programma de volgende weken moeten we er naar streven om thuis alles te winnen op verplaatsing telkens een puntje mee te brengen. Zo speel je kampioen!!! Voor mij mag het vandaag een "droge" 1-0 worden. En hopelijk laat Waregem iets liggen. Komaan Iendracht. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Okt 2010, 14:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Komaan Iendracht, 1 pnt is goed, 3 ptn nog beter
![]() _________________ MCMXIX |
| 31 Okt 2010, 16:06 |
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 263 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |