|
|
| Pagina 9 van 17 |
[ 250 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
AALST.TV EN TV.OOST WAREN ER OOK.
Maar Ik weet niet of ze de matchwinnaar geinterviewd hebben. IK wel voor EATv maar de vertaling moet morgen nog gebeuren. Echt goed interview, ik kijk er naar uit, sympathieke jongen die Gallucci! Slopwel! Ben al van 5 op! ![]() |
| 05 Mar 2011, 1:01 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Jammer dat de aftrap van Seminck verloren ging in het niets, te luide muziek en slechte aankondiging van die speaker. Ik zal de rekening sturen om die te mogen lenen, inclusief mijn commissieloon (dat is wel aan een vriendenprijsje). ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Mar 2011, 1:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: Jammer dat de aftrap van Seminck verloren ging in het niets, te luide muziek en slechte aankondiging van die speaker. Vond ik ook heel jammer. Ik denk dat de meesten zelfs niet gezien/gehoord (door de rook en het gezang) hebben dat Seminck de aftrap gegeven heeft. |
| 05 Mar 2011, 1:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Na die kans van Moreels W kunnen we eigenlijk naar het laatste kwartier gaan, want voor de rest was het niets veel soeps.
Cappellen had misschien wel een punt verdiend, ma bon, wij zijn met de drie weg .Ons middenveld kreeg geen voet aan de grond en dien 26 van hen heeft ons meermaals pijn gedaan. VDN was outstanding en ook Kestens, waar ik normaal geen fan van ben, heeft zeer goed gespeeld. De scheids was echt ondermaats. Theatraal op kleine fouten, maar bij de (weinige) grote fouten grandioos de mist in (tackle op Deschutter). Dan keurt hij die goal van Deschutter plots af. Ik dacht eerst dat hij floot omdat het offside was ofzo maar toen bleek het een duwfout (of hands?) te zijn? Geen idee wat die daar zag, maar ook daar ging hij toch serieus de mist in. Laatste kwartier kon Cappellen het toch niet meer belopen en werden tegen de goal gedrukt, met de verlossende goal tot gevolg. Prachtige sfeer en enorm veel volk, dat weliswaar geen mooi voetbal kreeg te zien, maar wel ne geweldigen afterparty ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 05 Mar 2011, 1:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
de clerus schreef: Na die kans van Moreels W kunnen we eigenlijk naar het laatste kwartier gaan, want voor de rest was het niets veel soeps. Cappellen had misschien wel een punt verdiend, ma bon, wij zijn met de drie weg .Ons middenveld kreeg geen voet aan de grond en dien 26 van hen heeft ons meermaals pijn gedaan. VDN was outstanding en ook Kestens, waar ik normaal geen fan van ben, heeft zeer goed gespeeld. De scheids was echt ondermaats. Theatraal op kleine fouten, maar bij de (weinige) grote fouten grandioos de mist in (tackle op Deschutter). Dan keurt hij die goal van Deschutter plots af. Ik dacht eerst dat hij floot omdat het offside was ofzo maar toen bleek het een duwfout (of hands?) te zijn? Geen idee wat die daar zag, maar ook daar ging hij toch serieus de mist in. Laatste kwartier kon Cappellen het toch niet meer belopen en werden tegen de goal gedrukt, met de verlossende goal tot gevolg. Prachtige sfeer en enorm veel volk, dat weliswaar geen mooi voetbal kreeg te zien, maar wel ne geweldigen afterparty ![]() Da was toch crispyn bij die afgekeurde goal en niet de schutter en het spel intresseert mij om eerlijk te zijn niets .Wel chapeau aan verheyden hij heeft het geleerd hoe ge een bal echt van de lijn moet keren Voor de rest om het met de woorden van jp vandevelde te zeggen:Aalst heeft het beste publiek van belgie. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 05 Mar 2011, 2:13, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Mar 2011, 1:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
giejne seminck gezien door den doemp, wel davy claessens na de match!
carnaval begintj al goed, na meiren den okapi winnen en we zijn vertrokken... ![]() |
| 05 Mar 2011, 1:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
vantjen schreef: AALST.TV EN TV.OOST WAREN ER OOK. Maar Ik weet niet of ze de matchwinnaar geinterviewd hebben. IK wel voor EATv maar de vertaling moet morgen nog gebeuren. Echt goed interview, ik kijk er naar uit, sympathieke jongen die Gallucci! Slopwel! Ben al van 5 op! ![]() Aalst.Tv heeft galucci geinterviewd alleszins. |
| 05 Mar 2011, 2:18 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Iendrachter90 schreef: de clerus schreef: Na die kans van Moreels W kunnen we eigenlijk naar het laatste kwartier gaan, want voor de rest was het niets veel soeps. Cappellen had misschien wel een punt verdiend, ma bon, wij zijn met de drie weg .Ons middenveld kreeg geen voet aan de grond en dien 26 van hen heeft ons meermaals pijn gedaan. VDN was outstanding en ook Kestens, waar ik normaal geen fan van ben, heeft zeer goed gespeeld. De scheids was echt ondermaats. Theatraal op kleine fouten, maar bij de (weinige) grote fouten grandioos de mist in (tackle op Deschutter). Dan keurt hij die goal van Deschutter plots af. Ik dacht eerst dat hij floot omdat het offside was ofzo maar toen bleek het een duwfout (of hands?) te zijn? Geen idee wat die daar zag, maar ook daar ging hij toch serieus de mist in. Laatste kwartier kon Cappellen het toch niet meer belopen en werden tegen de goal gedrukt, met de verlossende goal tot gevolg. Prachtige sfeer en enorm veel volk, dat weliswaar geen mooi voetbal kreeg te zien, maar wel ne geweldigen afterparty ![]() Da was toch crispyn bij die afgekeurde goal en niet de schutter en het spel intresseert mij om eerlijk te zijn niets .Wel chapeau aan verheyden hij heeft het geleerd hoe ge een bal echt van de lijn moet keren Voor de rest om het met de woorden van jp vandevelde te zeggen:Aalst heeft het beste publiek van belgie. Crispyn dan ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 05 Mar 2011, 8:14 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik vond da we vrij goed aan de match begonnen zijn en Ken Van Damme kreeg dan ook de eerste mogelijkheid toen hij de diepte ingestuurd werd. Jammer genoeg verslikte hij zich in de bal waardoor de kans direct verkeken was. Jammer genoeg konden we daar gedurende deze eerste helft maar 1 kans meer aan toevoegen. Wouter Moreels door de buitenspelval maar zijn poging belandde aan de verkeerde kant van de paal. Nadien was het de beurt aan de bezoekers om voor doelgevaar te zorgen maar ze vonden een goeie Van Den Noortgaete op hun weg. Eerst weerde onze keeper een afstandsschot af en uit de daaropvolgende corner maakte hij een kopbal onschadelijk.
Na de pauze tekenden wij voor de eerste doelpoging met het schot van Brecht Moreels, dat door keeper Brughmans al bij al vrij makkelijk in hoekschop geduwd werd. We speelden krampachtig voetbal met een slechte passing tot gevolg. Ik denk dat onze spelers te graag wilden winnen waardoor ze bij momenten te overhaast gingen spelen. Feit was wel dat Cappellen op dat moment de bovenhand nam en dus ook kansen kreeg. Eerst duwde Van Den Noortgaete een schot van invaller Bouyfoulkitne in corner en op deze hoekschop komen we dan twee keer goed weg. Verheyden die de bal deze keer reglementair van de lijn haalt en Van Den Noortgaete die op de rebound nog een mooie reflex in huis heeft. De laatste tien minuten waren weer voor ons. Eerst werd er een goal afgekeurd nadat de scheidsrechter een fout had gezien en even later spatte de knal van de goed ingevallen Crispyn op de lat uit mekaar. Vijf minuten voor tijd ontplofte het zeer goed gevulde stadion dan toch toen Damien Gallucci de bal tegen de netten kopte. Voor Cappellen is dit ongetwijfeld een serieuse mentale tik want voor hetzelfde geld winnen zij de match hier gewoon. Voor ons zijn dit dan weer drie gouden punten en een weekje dichter bij de fel begeerde titel. En vanaf nu ben ik voor de rest van den dag supporter van Izegem ![]() |
| 05 Mar 2011, 8:50 |
|
|
VC Eendracht Aalst - Cappellen FC 1-0
Cappellen FC is er niet in geslaagd om te stunten op het terrein van Aalst. Toch moest de autoritaire leider uit derde nationale heel diep gaan om de drie punten in de eigen carnavalsstad te houden. Pas vijf minuten voor affluiten kon Gallucci de bal voorbij Brughmans werken en zo de zege veilig stellen. Onder het oog van zo'n 3.000 uitgelaten toeschouwers begon de thuisploeg het sterkst aan de partij. Van Damme mocht al snel alleen op doel afgaan, maar vond Brughmans op zijn weg. Even later pareerde de Kapelse doelman een poging van Gallucci. Stilaan kwam ook Cappellen de neus aan het venster steken. Een voorzet van Oduro werd maar half weggewerkt en Aborah schoot naast. Halfweg de eerste periode kon Wouter Moreels zich doorzetten. De mooie lob verdween echter net naast. Cappellen kon zich zonder veel problemen naast de Aalstenaars zetten en Van Hoydonck kon zich net niet sterk genoeg doorzetten om de Aalsterse verdediging in de problemen te brengen. Even voor de rust kwam geelrood zelfs sterk opzetten. Eerst redde Van den Noortgaete een knal van Van Hoydonck in hoekschop. Daarop kopte Van Den Brul binnen het bereik van de Oost-Vlaamse doelman. Ook na de rust begon de thuisploeg het sterkst en Gueye kon al snel uitbreken. Hij liet de bal echter te ver van de voet springen en Brughmans greep goed in. Even later redde Brughmans een schot van Verheyden in hoekschop. Weer kon Cappellen gaandeweg de wedstrijd in handen nemen met enkele goede kansen tot gevolg. Na een collectieve aanval moest Van den Noortgaete redding brengen op een trap van Bouyfoulkitne en even later werd bij een scrimmage de bal tot tweemaal toe van de lijn gered. Allachi kopte nog eens naast. De Aalsterse wissels leidden een slotoffensief van de leider in. Brughmans redde een schot van Crispyn in hoekschop en een doelpunt van De Schutter werd afgekeurd na een duwfout. Tussendoor brak Cappellen uit via Bouyfoulkitne, maar Van den Noortgaete bracht redding. Aalst zocht de openingstreffer, maar zag de knal van Crispyn uit elkaar spatten op de lat. Uiteindelijk kwam het thuisdoelpunt er toch. Een hoekschop geraakte niet weg en Gallucci velde het zware verdicht voor Cappellen: 1-0. bron cappellen _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 05 Mar 2011, 9:48 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
amai...als die mannen 0-1 scoren (wat was dat met die carambole op een corner, dat die bal er niet in ging
), kunnen we niks zeggen... goed ploegske, wat staat die onderaan te doen?? maar, we hebben het kampioenengeluk dit jaar, VDN houdt de 0 op het bord en Yombo doet de match kantelen in het laatste kwartier. Waarom mag die niet direct meedoen? wat ik wel niet snap.. als je eerste 37 lange ballen verloren gaan om dat je tegen die torens de eerste 37 kopballen verliest, dat je tot de 75ste minuut zo blijft spelen... het laatste kwartier spelen we over de grond, en krijgen we de ene kans na de andere... in ieder geval : Ist mir scheiss egal !! nog 6x winnnen en 't is ps : en 3500 man?? zeker 5000.doet me denken aan de thuismatch tegen Levski Sofia inde Uefacup... officieel mochten er van de UEFA maar 7,500 binnen... dus officieel waren er dan ook 7,500, hoewel we als sardinen op mekaar gepakt stonden ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 05 Mar 2011, 9:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Morgen om 14u00 een verslag op TV-OOST
|
| 05 Mar 2011, 10:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Aalst idd zeer zenuwachtig en daardoor slecht voetbal...Capellen staat afgaande op wat ze gisteren lieten zien niet op hun plaats, we zagen hier slechtere ploegen die meer bovenin stonden. Maar mss waren die mannen wel zo goed omdat wij soms echt nergens waren gisteren. Wat ik wel vond opvallen, was bij een corner van die mannen stonden die allemaal op een 5à6tal meter van de goal weg en werden telkens heel goed genomen. Onze invallers deden de match langzaam kantelen zeker? Soit, de 3ptn zijn binnen. Ik vrees wel dat al onze resterende matchen met het mes tussen de tanden zal moeten gestreden worden...het zullen nog een 6-tal echte cupmatchen worden. Als ik op voorhand mocht weten dat ze telkens zo'n ...matchen gaan spelen, maar wél winnen, laat ze maar doen de punten tellen.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Mar 2011, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Geen goede match , maar wat een sfeer
De spelers gingen ervoor , maar waren te nonchalant en wouden te snel naar voor stormen. Er was gralek veel volk! Gralek veel. En de spelers zullen na de match nog maar eens beseft hebben dat wij echt wel het beste publiek zijn van België. Twas een plezier om gisteren in de K te staan ![]() |
| 05 Mar 2011, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Serieus feestje gisteren...
Toen de goal viel werd iedereen bijna waanzinnig in de tribune, stel u voor dat we zo kampioen gaan spelen... Gisteren trouwens ook Tim Aelbrecht en JP Vandevelde gezien, beiden waren ook goed in form ![]() Aelbrecht zei dat het echt een droom is om in Aalst te voetballen, denk dat die het hier wel serieus mist. |
| 05 Mar 2011, 11:22 |
|
| Pagina 9 van 17 |
[ 250 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 17 Volgende |