|
|
| Pagina 81 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Ook de Schepen van Sport Ludo Van Campenhout werd reeds per brief en e-mail hierover aangesproken !
Hopelijk komt er nog een oplossing voor ons allen uit de bus ! afwachten !!!! ![]() |
| 05 Okt 2010, 7:47 |
|
|
Ancien
Het ligt zwaar op mijn maag , dat onze jeugd moet thuis blijven, het was voor die jonge Iendrachters toch ook een ganse beleving waar ze naar uitkeken.
Ons bestuur heeft van in het begin gezegd dat wij een echte familieclub moeten worden en ik geloof dat we goed op weg zijn . Het echte Eendrachtgevoel is er weer, zowel bij jong en oud en dat is toch een onwaarschijnlijk goed gevoel moet ik zeggen. Voor mij staat een ding vast, we gaan met zen allen of we blijven thuis! Iendracht forever! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 8:10 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Eerste kleine vermelding in het Nieuwsblad vandaag...
|
| 05 Okt 2010, 8:21 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
Indien het familiegevoel voor ons bestuur zo belangrijk is denk ik dat het aan het bestuur is om de knoop door te hakken ;maar we moeten ook realistisch zijn , een boycot wil zeggen dat er een verlies aan inkomsten zijn voor onze club van enkele duizenden euro's en dat deze aangezuiverd dienen te worden !
Moeten toch een beetje realistisch blijven ! Ben inderdaad akkoord dat de jeugd de kans had moeten hebben om naar deze match te gaan... Oplossing voor het bestuur : Laat alle jeugdspelers gaan en eveneens alle vrijwilligers, stewards, personeel en helpers en laat alle supporters van onze club de match in het PC stadionvolgen op groot scherm ! |
| 05 Okt 2010, 8:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
verlies van inkomsten? meer inkomsten zeker ,als we de match kunnen volgen in ons eigen pc-stadion , er zal meer volk aanwezig zijn dan ....en den drank is ook volledig voor Aalst dan . Verlies van inkomsten vergeet het maar!
|
| 05 Okt 2010, 8:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik denk dat sommigen der toch iets te gemakkelijk vanuitgaan dat de match wel op groot scherm zal uitgezonden worden. Pas op, ik zou dat zeker een aanvaardbaar alternatief vinden, maar ik denk ook dat dit absoluut niet zo evident is om dit te organiseren.
|
| 05 Okt 2010, 8:55 |
|
|
Ancien
De Rosse schreef: Indien het familiegevoel voor ons bestuur zo belangrijk is denk ik dat het aan het bestuur is om de knoop door te hakken ;maar we moeten ook realistisch zijn , een boycot wil zeggen dat er een verlies aan inkomsten zijn voor onze club van enkele duizenden euro's en dat deze aangezuiverd dienen te worden ! Moeten toch een beetje realistisch blijven ! Ben inderdaad akkoord dat de jeugd de kans had moeten hebben om naar deze match te gaan... Oplossing voor het bestuur : Laat alle jeugdspelers gaan en eveneens alle vrijwilligers, stewards, personeel en helpers en laat alle supporters van onze club de match in het PC stadionvolgen op groot scherm ! Als je voldoende plaats in je stadion hebt, om de bezoekers veilig de wedstrijd te laten volgen, en dan kom je met zo een onvriendelijke beslissing op de proppen, foei.. ![]() Verlies aan inkomsten, je kunt ook rekenen en tellen, ik ga nog niet overdrijven maar normaal gezien hebben we zeker het dubbel aantal fans mee voor deze verplaatsing, hoeveel inkomsten gaan hier niet verloren voor onze club? Den boycot begon niet bij Aalst hoor besteken, maar wel aan de Antwerpse kant, nietwaar? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 9:10 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Hugo schreef: Het ligt zwaar op mijn maag , dat onze jeugd moet thuis blijven, het was voor die jonge Iendrachters toch ook een ganse beleving waar ze naar uitkeken. Ons bestuur heeft van in het begin gezegd dat wij een echte familieclub moeten worden en ik geloof dat we goed op weg zijn . Het echte Eendrachtgevoel is er weer, zowel bij jong en oud en dat is toch een onwaarschijnlijk goed gevoel moet ik zeggen. Voor mij staat een ding vast, we gaan met zen allen of we blijven thuis! Iendracht forever! ![]() Groot gelijk Hugo, Het is nu aan alle supportersclubs om een oproep te doen om thuis te blijven ,als wij niet meer dan 650 kaarten te beschikking krijgen ! de supportersclubs zouden die oproep a.s. zondag bij de thuiswedstrijd al kunnen doen door bvb pamfletten uit te delen. Zo zouden ze in Antwerpen kunnen zien dat het ons menens is. |
| 05 Okt 2010, 9:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Als één ding duidelijk is, dan wel dat een boycot van de supportersclubs en vooral de club moet uitgaan. Je kan enkel een boycot organiseren door ervoor te zorgen dat de tickets gewoon niet te koop worden aangeboden. Als de tickets te koop gaan - al dan niet via supportersclubs en/of de club zelf - kan je moeilijk verwachten dat de supporters zelf onder het motto van nen boycot zich geen tickets aanschaffen om daar dan gewoon 650 anderen (want ze zullen er toch genoeg vinden die een ticket willen kopen) in ons plaats te zien staan. Als er een boycot is en er niemand gaat, dan zal ik me daar graag bij aansluiten alleszins, maar als de tickets toch gewoon te koop gaan, dan zal ik (zoals bijna iedereen veronderstel ik) ook wel proberen aan een ticket te geraken. Ook al ben ik, ondanks het feit dat ik quasi nooit een match mis en een abonnement heb, helemaal niet zeker dat ik ook überhaupt aan een ticket geraak.
|
| 05 Okt 2010, 9:30 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
heeft er iemand naar "extra time" op canvas gezien gisteren? op het einde tonen ze een mail adres voor als ge eens een opname wilt bijwonen, we zullen die ook eens bestoken
![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Okt 2010, 9:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
idd Bartos , men spreekt enkel van een algemene boycot als het bestuur de tickets terugstuurd naar het antwerpse , voor mij en vele andere mag het zo alleszins gebeuren ...
|
| 05 Okt 2010, 9:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Mijn madam zal het nooit geloven (en mag het zeker nooit horen), maar op 27/10 blijven weir thois!!
Waar in Oilsjt, dat is een andere zaak. Gans Oilsjt es moinen thois ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 05 Okt 2010, 9:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
't STAD heeft MAIL!!!!!!!!!!!
![]() |
| 05 Okt 2010, 10:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
ondertussen heb ik een vriendelijk mailtje van van voetbalkrant ontvangen:
Beste Davy, Ik zou graag hebben dat jullie op jullie forum vragen om Voetbalkrant.com niet te spammen allemaal met hetzelfde bericht ! We weten het, we zullen het ook publiceren. Jullie kunnen beter met zijn allen de burgemeester van Antwerpen Spammen ipv de goodwill bij de pers te gaan benadelen door elke dag 10 berichten van jullie te krijgen! Bedankt ! -- ondertussen ook even de hoofdzetel, hoofdredacteur en de eindredacteur van sport/voetbalmagazine gemaild [email protected] [email protected] (hoofdred.) [email protected] (eindred.) _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Okt 2010, 10:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bartos schreef: Ik denk dat sommigen der toch iets te gemakkelijk vanuitgaan dat de match wel op groot scherm zal uitgezonden worden. Pas op, ik zou dat zeker een aanvaardbaar alternatief vinden, maar ik denk ook dat dit absoluut niet zo evident is om dit te organiseren. Klopt, ik werk 'in de sector' en ik kan je verzekeren dat dit geen goedkoop grapje is. Zowel de captatie van de wedstrijd als het 'sturen' naar een scherm zijn erg duur. Indien het via Sporza verloopt, moet de VRT een uitzondering maken op de uitzendrechten en die kans is echt heel klein. |
| 05 Okt 2010, 10:34 |
|
| Pagina 81 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 200 Volgende |