|
|
| Pagina 82 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Om 12.30u komt Tv Oost filmen aan het stadion en ze zoeken nog enkele supporters om een interview mee te doen... al wie zich straks dus eventjes kan vrij maken: afspraak aan trap secretariaat !
_________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2010, 10:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Mijn mailtje naar Patrick Janssens is ook verstuurd:
Citeer: Geachte Heer Janssens, Ik stuur u deze mail naar aanleiding van de bekermatch tussen Germinal Beerschot en Eendracht Aalst. Als Eendracht Aalst supporter was ik verwonderd en teleurgesteld te horen dat wij slechts 650 toegangskaarten ter beschikking krijgen voor deze wedstrijd. Voor Germinal Beerschot is dit “maar” een match tegen een derdeklasser waarvoor de publieke opkomst dan ook beperkt zal zijn en het stadion zelfs niet half gevuld zal raken. Voor ons daarentegen is een bekermatch tegen een eersteklasser één van de (feestelijke) hoogtepunten van het seizoen. Getuige daarvan onze bekermatchen de vorige seizoenen tegen Sint Truiden en Westerlo waar telkens een 1200-tal Aalstenaars aanwezig waren en waarvoor we ook in de pers alle lof kregen voor de hoeveelheid supporters en de positieve sfeer en ambiance. Nooit waren er problemen of ongeregeldheden. De positieve houding van Sint Truiden en Westerlo bood ons bestuur ook de kans om een speciale actie te organiseren voor de jeugd, waardoor vele jonge spelertjes een onvergetelijke avond beleefden. Door het beperkt aantal tickets voor de match tegen Germinal Beerschot zullen al deze spelertjes ontgoocheld moeten worden. Ook een hele hoop andere supporters zullen zwaar ontgoocheld moeten worden. Alvorens tegen een eersteklasser te mogen spelen, hebben wij al een aantal voorrondes moeten afwerken. Daarbij onder andere een match op Woluwe Zaventem, een ploeg zonder stadion. Toch stonden we daar met een duizendtal Aalstenaars in de gietende regen en met onze voeten in de modder om onze ploeg te steunen in de hoop door te stoten en weer een onvergetelijke avond tegen een eersteklasser te beleven. Door de beperking van het aantal tickets moeten een groot deel van deze supporters, die hun ploeg wekelijks steunen in weer en wind in de meest tot de verbeelding sprekende “stadions”, nu teleurgesteld worden. Het kan toch niet dat een stad, die het WK2018 wil ontvangen, niet in staat is om 1200 Eendracht supporters te ontvangen terwijl alle derde- en zelfs vierdeklassers (waaronder “grootsteden” als Opwijk, Wielsbeke, Zottegem, …) waar we de laatste jaren tegen speelden daar nooit een probleem van maakten. Als laatste wil ik het ook nog hebben over het financiële aspect van deze wedstrijd. Het gaat hier namelijk over een wedstrijd met gedeelde recette. U kan begrijpen dat de inkomsten uit zo een match voor een derdeklasser een serieuze surplus betekennen. Een beperking van het aantal tickets zorgt dus ook voor heel wat gemiste inkomsten voor onze club. Bij deze zou ik u dan ook met aandrang willen vragen om uw beslissing om slechts 650 bezoekers toe te laten te herzien. Er wordt steeds opgeroepen om van voetbal een feest te maken en gestreefd naar volle stadions en positieve sfeer. Wanneer wij daar als club en supporters wil aan bijdragen, zou het zonde zijn om dit in de weg te staan. Hopend op een positief antwoord. Met Hoogachting |
| 05 Okt 2010, 11:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bram schreef: Om 12.30u komt Tv Oost filmen aan het stadion en ze zoeken nog enkele supporters om een interview mee te doen... al wie zich straks dus eventjes kan vrij maken: afspraak aan trap secretariaat ! Op een werkdag gewoon overdag is natuurlijk geen ideaal uur. Het zou super zijn om hier met zoveel mogelijk aanwezig te zijn. Dus iedereen die tijd heeft, ga langs. Ikzelf zit op het werk en kan er niet bijzijn. |
| 05 Okt 2010, 11:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Smetje schreef: Mijn mailtje naar Patrick Janssens is ook verstuurd: Citeer: Geachte Heer Janssens, Ik stuur u deze mail naar aanleiding van de bekermatch tussen Germinal Beerschot en Eendracht Aalst. Als Eendracht Aalst supporter was ik verwonderd en teleurgesteld te horen dat wij slechts 650 toegangskaarten ter beschikking krijgen voor deze wedstrijd. Voor Germinal Beerschot is dit “maar” een match tegen een derdeklasser waarvoor de publieke opkomst dan ook beperkt zal zijn en het stadion zelfs niet half gevuld zal raken. Voor ons daarentegen is een bekermatch tegen een eersteklasser één van de (feestelijke) hoogtepunten van het seizoen. Getuige daarvan onze bekermatchen de vorige seizoenen tegen Sint Truiden en Westerlo waar telkens een 1200-tal Aalstenaars aanwezig waren en waarvoor we ook in de pers alle lof kregen voor de hoeveelheid supporters en de positieve sfeer en ambiance. Nooit waren er problemen of ongeregeldheden. De positieve houding van Sint Truiden en Westerlo bood ons bestuur ook de kans om een speciale actie te organiseren voor de jeugd, waardoor vele jonge spelertjes een onvergetelijke avond beleefden. Door het beperkt aantal tickets voor de match tegen Germinal Beerschot zullen al deze spelertjes ontgoocheld moeten worden. Ook een hele hoop andere supporters zullen zwaar ontgoocheld moeten worden. Alvorens tegen een eersteklasser te mogen spelen, hebben wij al een aantal voorrondes moeten afwerken. Daarbij onder andere een match op Woluwe Zaventem, een ploeg zonder stadion. Toch stonden we daar met een duizendtal Aalstenaars in de gietende regen en met onze voeten in de modder om onze ploeg te steunen in de hoop door te stoten en weer een onvergetelijke avond tegen een eersteklasser te beleven. Door de beperking van het aantal tickets moeten een groot deel van deze supporters, die hun ploeg wekelijks steunen in weer en wind in de meest tot de verbeelding sprekende “stadions”, nu teleurgesteld worden. Het kan toch niet dat een stad, die het WK2018 wil ontvangen, niet in staat is om 1200 Eendracht supporters te ontvangen terwijl alle derde- en zelfs vierdeklassers (waaronder “grootsteden” als Opwijk, Wielsbeke, Zottegem, …) waar we de laatste jaren tegen speelden daar nooit een probleem van maakten. Als laatste wil ik het ook nog hebben over het financiële aspect van deze wedstrijd. Het gaat hier namelijk over een wedstrijd met gedeelde recette. U kan begrijpen dat de inkomsten uit zo een match voor een derdeklasser een serieuze surplus betekennen. Een beperking van het aantal tickets zorgt dus ook voor heel wat gemiste inkomsten voor onze club. Bij deze zou ik u dan ook met aandrang willen vragen om uw beslissing om slechts 650 bezoekers toe te laten te herzien. Er wordt steeds opgeroepen om van voetbal een feest te maken en gestreefd naar volle stadions en positieve sfeer. Wanneer wij daar als club en supporters wil aan bijdragen, zou het zonde zijn om dit in de weg te staan. Hopend op een positief antwoord. Met Hoogachting Prachtig, iets in die aard (maar beknopter) heb ik ook gestuurd met de nadruk op de jeugd, de positieve sfeer bij vorige bekercampagne's en het WK. _________________ oilsjt, goi alien... Laatst gewijzigd door jammen op 05 Okt 2010, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Okt 2010, 11:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Mijn mailtje naar Patrick Janssens is ook verstuurd: Zelfs ik neem de tijd niet om zo nen epistel te lezen, laat staan dat Patrick Janssens er de tijd gaat voor nemen . |
| 05 Okt 2010, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Smetje schreef: Mijn mailtje naar Patrick Janssens is ook verstuurd: Citeer: Geachte Heer Janssens, Ik stuur u deze mail naar aanleiding van de bekermatch tussen Germinal Beerschot en Eendracht Aalst. Als Eendracht Aalst supporter was ik verwonderd en teleurgesteld te horen dat wij slechts 650 toegangskaarten ter beschikking krijgen voor deze wedstrijd. Voor Germinal Beerschot is dit “maar” een match tegen een derdeklasser waarvoor de publieke opkomst dan ook beperkt zal zijn en het stadion zelfs niet half gevuld zal raken. Voor ons daarentegen is een bekermatch tegen een eersteklasser één van de (feestelijke) hoogtepunten van het seizoen. Getuige daarvan onze bekermatchen de vorige seizoenen tegen Sint Truiden en Westerlo waar telkens een 1200-tal Aalstenaars aanwezig waren en waarvoor we ook in de pers alle lof kregen voor de hoeveelheid supporters en de positieve sfeer en ambiance. Nooit waren er problemen of ongeregeldheden. De positieve houding van Sint Truiden en Westerlo bood ons bestuur ook de kans om een speciale actie te organiseren voor de jeugd, waardoor vele jonge spelertjes een onvergetelijke avond beleefden. Door het beperkt aantal tickets voor de match tegen Germinal Beerschot zullen al deze spelertjes ontgoocheld moeten worden. Ook een hele hoop andere supporters zullen zwaar ontgoocheld moeten worden. Alvorens tegen een eersteklasser te mogen spelen, hebben wij al een aantal voorrondes moeten afwerken. Daarbij onder andere een match op Woluwe Zaventem, een ploeg zonder stadion. Toch stonden we daar met een duizendtal Aalstenaars in de gietende regen en met onze voeten in de modder om onze ploeg te steunen in de hoop door te stoten en weer een onvergetelijke avond tegen een eersteklasser te beleven. Door de beperking van het aantal tickets moeten een groot deel van deze supporters, die hun ploeg wekelijks steunen in weer en wind in de meest tot de verbeelding sprekende “stadions”, nu teleurgesteld worden. Het kan toch niet dat een stad, die het WK2018 wil ontvangen, niet in staat is om 1200 Eendracht supporters te ontvangen terwijl alle derde- en zelfs vierdeklassers (waaronder “grootsteden” als Opwijk, Wielsbeke, Zottegem, …) waar we de laatste jaren tegen speelden daar nooit een probleem van maakten. Als laatste wil ik het ook nog hebben over het financiële aspect van deze wedstrijd. Het gaat hier namelijk over een wedstrijd met gedeelde recette. U kan begrijpen dat de inkomsten uit zo een match voor een derdeklasser een serieuze surplus betekennen. Een beperking van het aantal tickets zorgt dus ook voor heel wat gemiste inkomsten voor onze club. Bij deze zou ik u dan ook met aandrang willen vragen om uw beslissing om slechts 650 bezoekers toe te laten te herzien. Er wordt steeds opgeroepen om van voetbal een feest te maken en gestreefd naar volle stadions en positieve sfeer. Wanneer wij daar als club en supporters wil aan bijdragen, zou het zonde zijn om dit in de weg te staan. Hopend op een positief antwoord. Met Hoogachting Schitterend ![]() _________________ MCMXIX |
| 05 Okt 2010, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg
kunnen we niet snel die van dender, die vorig jaar met hun protestactie aan het stadion stonden, optrommelen? Die hebben daar toch een goeie beurt gemaakt, niet?
Kwestie van daar niet te veek tegen te vallen als tv oost komt filmen. |
| 05 Okt 2010, 11:36 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37 Berichten: 62 Locatie: hofstade Aalst |
69 schreef: Smetje schreef: Mijn mailtje naar Patrick Janssens is ook verstuurd: Citeer: Geachte Heer Janssens, Ik stuur u deze mail naar aanleiding van de bekermatch tussen Germinal Beerschot en Eendracht Aalst. Als Eendracht Aalst supporter was ik verwonderd en teleurgesteld te horen dat wij slechts 650 toegangskaarten ter beschikking krijgen voor deze wedstrijd. Voor Germinal Beerschot is dit “maar” een match tegen een derdeklasser waarvoor de publieke opkomst dan ook beperkt zal zijn en het stadion zelfs niet half gevuld zal raken. Voor ons daarentegen is een bekermatch tegen een eersteklasser één van de (feestelijke) hoogtepunten van het seizoen. Getuige daarvan onze bekermatchen de vorige seizoenen tegen Sint Truiden en Westerlo waar telkens een 1200-tal Aalstenaars aanwezig waren en waarvoor we ook in de pers alle lof kregen voor de hoeveelheid supporters en de positieve sfeer en ambiance. Nooit waren er problemen of ongeregeldheden. De positieve houding van Sint Truiden en Westerlo bood ons bestuur ook de kans om een speciale actie te organiseren voor de jeugd, waardoor vele jonge spelertjes een onvergetelijke avond beleefden. Door het beperkt aantal tickets voor de match tegen Germinal Beerschot zullen al deze spelertjes ontgoocheld moeten worden. Ook een hele hoop andere supporters zullen zwaar ontgoocheld moeten worden. Alvorens tegen een eersteklasser te mogen spelen, hebben wij al een aantal voorrondes moeten afwerken. Daarbij onder andere een match op Woluwe Zaventem, een ploeg zonder stadion. Toch stonden we daar met een duizendtal Aalstenaars in de gietende regen en met onze voeten in de modder om onze ploeg te steunen in de hoop door te stoten en weer een onvergetelijke avond tegen een eersteklasser te beleven. Door de beperking van het aantal tickets moeten een groot deel van deze supporters, die hun ploeg wekelijks steunen in weer en wind in de meest tot de verbeelding sprekende “stadions”, nu teleurgesteld worden. Het kan toch niet dat een stad, die het WK2018 wil ontvangen, niet in staat is om 1200 Eendracht supporters te ontvangen terwijl alle derde- en zelfs vierdeklassers (waaronder “grootsteden” als Opwijk, Wielsbeke, Zottegem, …) waar we de laatste jaren tegen speelden daar nooit een probleem van maakten. Als laatste wil ik het ook nog hebben over het financiële aspect van deze wedstrijd. Het gaat hier namelijk over een wedstrijd met gedeelde recette. U kan begrijpen dat de inkomsten uit zo een match voor een derdeklasser een serieuze surplus betekennen. Een beperking van het aantal tickets zorgt dus ook voor heel wat gemiste inkomsten voor onze club. Bij deze zou ik u dan ook met aandrang willen vragen om uw beslissing om slechts 650 bezoekers toe te laten te herzien. Er wordt steeds opgeroepen om van voetbal een feest te maken en gestreefd naar volle stadions en positieve sfeer. Wanneer wij daar als club en supporters wil aan bijdragen, zou het zonde zijn om dit in de weg te staan. Hopend op een positief antwoord. Met Hoogachting Schitterend ![]() Moest ik burgemeester zijn, en deze brief lezen zou ik direct nog eens 650 kaarten bijgeven ! ![]() _________________ mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar |
| 05 Okt 2010, 11:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
laat diene koen de kakker maar gerust of sebiet de polis aan ons deur ...
sebiet aanwezig ,rap iet eten |
| 05 Okt 2010, 11:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Mijn artikel voor Gazet van Antwerpen is al binnen op de redactie.
Ik heb gevraagd om het artikel ook door te spelen aan de andere edities (Antwerpen, Kempen, Mechelen-Lier, maar dan natuurlijk vooral voor de editie Antwerpen) _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 05 Okt 2010, 11:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
tsjoep schreef: laat diene koen de kakker maar gerust of sebiet de polis aan ons deur ... sebiet aanwezig ,rap iet etenIk woon vlakbij het stadion,maar op tv komen zie ik niet zitten,dus ik ga er mij niet aan wagen ![]() |
| 05 Okt 2010, 11:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
blijkbaar wordt het interview straks ook overgenomen door ATV en volgt er reactie van Patrick Janssens zelf.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2010, 11:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bram schreef: blijkbaar wordt het interview straks ook overgenomen door ATV en volgt er reactie van Patrick Janssens zelf. Bram, we rekenen op u he voor om half één! ![]() Die reactie van Janssens kunt ge nu al voorspellen... |
| 05 Okt 2010, 11:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stijn schreef: Bram schreef: blijkbaar wordt het interview straks ook overgenomen door ATV en volgt er reactie van Patrick Janssens zelf. Bram, we rekenen op u he voor om half één! ![]() Die reactie van Janssens kunt ge nu al voorspellen... Iets in de vorm van:Ik wil wel meer kaarten geven,maar de veiligheid laat het niet toe? |
| 05 Okt 2010, 11:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Inderdaad over die veiligheid en dat hij niet meer Politie-macht kan vrijmaken omdat er s'anderendaags ook politie-macht moet aanwezig zijn op de lokale rommelmarkt of zoiets.
Maw, het gewoon op het budget draaien in plaats van op zijn eigen verantwoordelijkheid. Ik hoop op voldoende kritische vragen van Tvoost uit maar vrees dat dat ijdele hoop is. Ze zouden bijv. kunnen vragen of Janssens dan contact heeft opgenomen met STVV of Westel, welke politie-macht zij hadden voorzien. Of zelf contact opnemen en hem met die cijfers confronteren. Andere vraag zou kunnen zijn of Janssens niet denkt van hier net agressie mee uit te lokken. Ik zal misschien best naar Tvoost bellen om te vragen of ik nog kan meerijden naar Antwerpen |
| 05 Okt 2010, 11:50 |
|
| Pagina 82 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 200 Volgende |