|
|
| Pagina 84 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
voor wie zin heeft om de lokale radiozenders in antwerpen op de hoogte te brengen:
http://www.clubfmantwerpen.be/contact.html http://www.antwerpen.fm/ _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Okt 2010, 13:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
ajoineuh schreef: Aster echt nog mensjen zen die nog 2 plosjkes kennen bemachtigen stuur me ten e privé berichtjen ik antwoer vanavet wel..grtz Alsge een abonnement hebt kunt ge naar de voorverkoop indien niet is er slechts 1mogelijkheid=>ge gaat naar het begin van deze topic en in de poll neemt ge de 2de mogelijkheid. Sommige kunnen hier ongelooflyk domme vragen stellen ze,der zijn 50kaarten per club,waarvan de meeste zelfs meer dan 50leden hebben . Ajuin=vol blackwans=vol black en white=vol spionkop lede=vol veronderstellek spionkop aalst= ook veronderstellek,hier zult ge misschien nog de meeste kans hebben,ik kan mij ook vergissen natuurlijk. Bokkal boys=ja rijden die eigenlijk? ![]() |
| 05 Okt 2010, 14:03 |
|
|
Miniem
Ten iejste was da gin stomme vraug... omdat persoeinlijk ver moi en men finne zou zen.. dus twee paskes zen twieje koorten en twieje plosjkes op den bus.. das volgens moi ten wel gin domme vraug eh.. ter bestoon gin domme vraugen.. wel domme mensjen..
![]() |
| 05 Okt 2010, 14:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Schijnt dat SC Mijlbeek ook terug (eenmalig?) boven water gekomen is, heb trouwens dit weekend gehoord dat Bokkal ni zou rijden wegens niet op de vergadering?
|
| 05 Okt 2010, 14:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
ajoineuh schreef: Ten iejste was da gin stomme vraug... omdat persoeinlijk ver moi en men finne zou zen.. dus twee paskes zen twieje koorten en twieje plosjkes op den bus.. das volgens moi ten wel gin domme vraug eh.. ter bestoon gin domme vraugen.. wel domme mensjen.. ![]() Gehebt nooit gezegd dat ge aan kaarten zou geraken in u vorige posten é man,als gij 2plaatsen vraagt veronderstel ik dat ge ook kaarten wilt hebben van die supportersclub en als dat het geval is dan zijn er geen plaatsen meer vrij,logisch toch?(tenzij mijlbeek alsnog zou rijden). In het andere geval:alsge een kaart hebt via via of voorverkoop nog en gewilt een verplaatsing naar gba,dat kan altijd met den black en white ![]() |
| 05 Okt 2010, 14:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Zienaa schreef: Schijnt dat SC Mijlbeek ook terug (eenmalig?) boven water gekomen is, heb trouwens dit weekend gehoord dat Bokkal ni zou rijden wegens niet op de vergadering? Bokal rijd wel en ze hebben ook 50 kaarten. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Okt 2010, 14:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Smetje schreef: Mijn mailtje naar Patrick Janssens is ook verstuurd: Citeer: Geachte Heer Janssens, Ik stuur u deze mail naar aanleiding van de bekermatch tussen Germinal Beerschot en Eendracht Aalst. Als Eendracht Aalst supporter was ik verwonderd en teleurgesteld te horen dat wij slechts 650 toegangskaarten ter beschikking krijgen voor deze wedstrijd. Voor Germinal Beerschot is dit “maar” een match tegen een derdeklasser waarvoor de publieke opkomst dan ook beperkt zal zijn en het stadion zelfs niet half gevuld zal raken. Voor ons daarentegen is een bekermatch tegen een eersteklasser één van de (feestelijke) hoogtepunten van het seizoen. Getuige daarvan onze bekermatchen de vorige seizoenen tegen Sint Truiden en Westerlo waar telkens een 1200-tal Aalstenaars aanwezig waren en waarvoor we ook in de pers alle lof kregen voor de hoeveelheid supporters en de positieve sfeer en ambiance. Nooit waren er problemen of ongeregeldheden. De positieve houding van Sint Truiden en Westerlo bood ons bestuur ook de kans om een speciale actie te organiseren voor de jeugd, waardoor vele jonge spelertjes een onvergetelijke avond beleefden. Door het beperkt aantal tickets voor de match tegen Germinal Beerschot zullen al deze spelertjes ontgoocheld moeten worden. Ook een hele hoop andere supporters zullen zwaar ontgoocheld moeten worden. Alvorens tegen een eersteklasser te mogen spelen, hebben wij al een aantal voorrondes moeten afwerken. Daarbij onder andere een match op Woluwe Zaventem, een ploeg zonder stadion. Toch stonden we daar met een duizendtal Aalstenaars in de gietende regen en met onze voeten in de modder om onze ploeg te steunen in de hoop door te stoten en weer een onvergetelijke avond tegen een eersteklasser te beleven. Door de beperking van het aantal tickets moeten een groot deel van deze supporters, die hun ploeg wekelijks steunen in weer en wind in de meest tot de verbeelding sprekende “stadions”, nu teleurgesteld worden. Het kan toch niet dat een stad, die het WK2018 wil ontvangen, niet in staat is om 1200 Eendracht supporters te ontvangen terwijl alle derde- en zelfs vierdeklassers (waaronder “grootsteden” als Opwijk, Wielsbeke, Zottegem, …) waar we de laatste jaren tegen speelden daar nooit een probleem van maakten. Als laatste wil ik het ook nog hebben over het financiële aspect van deze wedstrijd. Het gaat hier namelijk over een wedstrijd met gedeelde recette. U kan begrijpen dat de inkomsten uit zo een match voor een derdeklasser een serieuze surplus betekennen. Een beperking van het aantal tickets zorgt dus ook voor heel wat gemiste inkomsten voor onze club. Bij deze zou ik u dan ook met aandrang willen vragen om uw beslissing om slechts 650 bezoekers toe te laten te herzien. Er wordt steeds opgeroepen om van voetbal een feest te maken en gestreefd naar volle stadions en positieve sfeer. Wanneer wij daar als club en supporters wil aan bijdragen, zou het zonde zijn om dit in de weg te staan. Hopend op een positief antwoord. Met Hoogachting Schitterend _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Okt 2010, 14:31 |
|
|
Miniem
Waarschijnlijk al gezegd:
Hallo, wij hebben enkele mails binnen gekregen van ontevreden iendracht-supporters ivm met de (of het gebrek aan) tickets voor de bekerwedstrijd tegen Germinal Beerschot. Wij zouden graag vandaag nog iemand van jullie daarover even interviewen. Kan u ons zo snel mogelijk opbellen aub? Dankuwel en vriendelijke groeten Dieter Stas journalist atv - Antwerpse televisie 0476/89.84.23 03/212.13.82 Indien iemand dit ziet zitten. |
| 05 Okt 2010, 16:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
---redhat--- schreef: Waarschijnlijk al gezegd: Hallo, wij hebben enkele mails binnen gekregen van ontevreden iendracht-supporters ivm met de (of het gebrek aan) tickets voor de bekerwedstrijd tegen Germinal Beerschot. Wij zouden graag vandaag nog iemand van jullie daarover even interviewen. Kan u ons zo snel mogelijk opbellen aub? Dankuwel en vriendelijke groeten Dieter Stas journalist atv - Antwerpse televisie 0476/89.84.23 03/212.13.82 Indien iemand dit ziet zitten. fillou mss? |
| 05 Okt 2010, 16:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Is al in orde, ATV neemt de reportage van Tv Oost over (+ waarschijnlijk met reactie van P. Janssens zelf)
_________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2010, 16:15 |
|
|
Ancien
Juist thuis , jullie hebben niet stil gezeten zie ik, den Bram is in volle actie geschoten.
Goe bezig mannen, hopelijk komt er een positieve reactie op. Is die uitzending op TV-Oost reeds voor deze avond Bram? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 16:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hugo schreef: Juist thuis , jullie hebben niet stil gezeten zie ik, den Bram is in volle actie geschoten. Goe bezig mannen, hopelijk komt er een positieve reactie op. Is die uitzending op TV-Oost reeds voor deze avond Bram? Nu moet ik wel zeggen dat ik niet lang kunnen blijven heb want tussen de soep en de patatten door heb hier opt werk een jaarafsluiting lopen . Onderkroiper is nog wat gebleven misschien dat hij meer weet ?_________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2010, 16:31 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Hugo schreef: Juist thuis , jullie hebben niet stil gezeten zie ik, den Bram is in volle actie geschoten. Goe bezig mannen, hopelijk komt er een positieve reactie op. Is die uitzending op TV-Oost reeds voor deze avond Bram? Nu moet ik wel zeggen dat ik niet lang kunnen blijven heb want tussen de soep en de patatten door heb hier opt werk een jaarafsluiting lopen . Onderkroiper is nog wat gebleven misschien dat hij meer weet ?Kort en bondig uw mening verkondigen, meer moet dat niet zijn Bram. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 16:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De regionale media is al gelukt, hopelijk kunnen we nu ook nog iets bereiken in de nationale media (kranten nationaal, teletekst, ...)
|
| 05 Okt 2010, 16:39 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Hugo schreef: Juist thuis , jullie hebben niet stil gezeten zie ik, den Bram is in volle actie geschoten. Goe bezig mannen, hopelijk komt er een positieve reactie op. Is die uitzending op TV-Oost reeds voor deze avond Bram? Nu moet ik wel zeggen dat ik niet lang kunnen blijven heb want tussen de soep en de patatten door heb hier opt werk een jaarafsluiting lopen . Onderkroiper is nog wat gebleven misschien dat hij meer weet ?Ja die mannen van den NMBS hebben natuurlijk meer tijd of het zal misschien een schoein masken geweest zen die het interview afnam? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 16:40 |
|
| Pagina 84 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 200 Volgende |