|
|
| Pagina 87 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
|
| 05 Okt 2010, 18:12 |
|
|
Vaste Waarde |
BVW schreef: Bram schreef: OPC059 schreef: atv vind ik beter dan tv oost ik denk dat we nu al blij mogen zijn met de response, uiteindelijk hebben we er ons nog niet massaal achter gezet en hebben we toch al wat weerklank gevonden, dus als we nu allemaal onze mond nog wat meer open doen kunnen we het misschien nog wat verder drijven... komaan gasten ![]() Zal wel zijn! Ik begin precies toch al beetje hoop te krijgen op extra kaarten. tuurlijk, nu blijven doorgaan!! komaan meisjes _________________
|
| 05 Okt 2010, 18:17 |
|
|
toevallige voorbijganger
Lid geworden op: 14 Jan 2007, 6:22 Berichten: 18 Leeftijd: 48 Locatie: Aalst |
Merci mannen voor de inspanning want ik heb daarnet eens rond gebeld voor tickets en zijn allemaal de deur uit bij de supportersclubs volgens wat ik te horen kreeg.
Straks mijn steentje bijdragen en ook een mailke sturen naar alle email adressen die er vermeld staan in de oproep. ![]() _________________ IENDRACHT FOREVER!!!! |
| 05 Okt 2010, 18:17 |
|
|
Vaste Waarde |
Onderkroiper schreef: De problematiek werd goed in beeld gebracht op ATV en hopelijk ziet het er goed uit. Morgen reeds samenkomst politie om eventueel het vak uit te breiden Van minuut 07.27 en dit bijna 2 minuten lang Onze website staat centraal en teksten duidelijk leesbaar in beeld gebracht. http://www.atv.be/item/dagnieuws-5-oktober-2010 daarmee dak tes het beste vind _________________
|
| 05 Okt 2010, 18:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jongens ge kunt het ni geloven maar kheb echt weer hoop , weir zèn "iendrachters"!!!!
|
| 05 Okt 2010, 18:19 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: De problematiek werd goed in beeld gebracht op ATV en hopelijk ziet het er goed uit. Morgen reeds samenkomst politie om eventueel het vak uit te breiden Van minuut 07.27 en dit bijna 2 minuten lang Onze website staat centraal en teksten duidelijk leesbaar in beeld gebracht. http://www.atv.be/item/dagnieuws-5-oktober-2010 wat mij bij de beelden ook opviel was jouw avatar met Fuck off Beerschot. Dat kwam ook heel goed in beeld. ik stel voor dat ge die verwijderd, kwestie van goodwill te kweken en niets opruiends te doen. het is maar een voorstel, je doet ermee wat je wil. |
| 05 Okt 2010, 18:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik ga vanavond ook eens in mijn pen kruipen en een paar lezersbrieven schrijven naar verschillende kranten. Ge weet maar nooit.
En de Patrick krijgt ook nog een mailke sebiet. |
| 05 Okt 2010, 18:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Onderkroiper schreef: De problematiek werd goed in beeld gebracht op ATV en hopelijk ziet het er goed uit. Morgen reeds samenkomst politie om eventueel het vak uit te breiden Van minuut 07.27 en dit bijna 2 minuten lang Onze website staat centraal en teksten duidelijk leesbaar in beeld gebracht. http://www.atv.be/item/dagnieuws-5-oktober-2010 De supporters van Eendracht-Aalst zijn boos...asge t' moar wetj. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Okt 2010, 18:27 |
|
|
Freak
het niveau bij ATV ligt toch merkelijk hoger dan TV Oost...
ik zit vol ongeduld op de Patrick zijn gedacht te wachten ![]() |
| 05 Okt 2010, 18:28 |
|
|
Miniem
Nice!
Atv heeft het wel mooi in beeld gebracht, stukken beter dan tv-oost. Hopen dat het goedkomt. By the way: P-Magazine publiceert ook veel lezersbrieven, dus daar kunde ook ene naar sturen. Weet wel niet of het veel zal uitdoen. |
| 05 Okt 2010, 18:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
tsjoep schreef: jongens ge kunt het ni geloven maar kheb echt weer hoop , weir zèn "iendrachters"!!!! En belangrijkste, tijdens die interviews waren er zowel mensen die een kaart zouden hebben,als mensen die er geen zouden hebben ,dus egoistisch zijn we al zeker niet ![]() |
|
|
Iendracht.be - beheer
Heeft den Beerschot eigenlijk een deftig forum ? Ik heb er een gevonden maar dat is blijkbaar buiten gebruik. Het valt mij trouwens op dat veel eersteklassers en tweedeklassers hun supporters niet op een deftig gezamenlijk forum kunnen krijgen...
|
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: Heeft den Beerschot eigenlijk een deftig forum ? Ik heb er een gevonden maar dat is blijkbaar buiten gebruik. Het valt mij trouwens op dat veel eersteklassers en tweedeklassers hun supporters niet op een deftig gezamenlijk forum kunnen krijgen... http://forum.germinal-beerschot.be/ |
| 05 Okt 2010, 18:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jeroen schreef: Heeft den Beerschot eigenlijk een deftig forum ? Ik heb er een gevonden maar dat is blijkbaar buiten gebruik. Het valt mij trouwens op dat veel eersteklassers en tweedeklassers hun supporters niet op een deftig gezamenlijk forum kunnen krijgen... Ook geprobeerd, en ook tevergeefs. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Okt 2010, 18:32 |
|
|
toevallige voorbijganger
Lid geworden op: 14 Jan 2007, 6:22 Berichten: 18 Leeftijd: 48 Locatie: Aalst |
Nog een ideetje voor media aandacht. De Stip op VTM. Of ze het gaan toelaten is een andere vraag...
![]() _________________ IENDRACHT FOREVER!!!! |
| 05 Okt 2010, 18:33 |
|
| Pagina 87 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 200 Volgende |