|
|
| Pagina 10 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Bericht Re: Eindronde
Bartos schreef: Als het effectief vanavond loting is, zou ik toch wel eens heel graag willen weten hoe dat in zijn werk zal gaan zonder dat ze met zekerheid de deelnemende ploegen kennen hoor. Andere jaren is die loting altijd pas maandag na afloop van de competitie, ik vraag me echt af waarom dat dit jaar niet het geval is. Waarschijnlijk zal geloot worden als volgt: winnaar eerste periode 3de klasse A - winnaar derde periode 3de klasse B ... Dan vullen ze volgende week gewoon de ploegen in... Positief is toch om te zien of we eerst thuis of uit spelen, ik hoop eerst uit omdat we dan in de terugwedstrijd het laken naar ons kunnen trekken door de ploeg vooruit te roepen. Als we natuurlijk de heenwedstrijd met 4-0 verliezen zal er miss maar een kleine opkomst zijn in de terugwedstrijd, dat is dan weer negatief... Hoe zit het trouwens met de recette? word deze verdeeld zoals bij bekerwedstrijd of is het ieder voor zich? |
| 05 Mei 2008, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Roel1919 schreef: Bartos schreef: Als het effectief vanavond loting is, zou ik toch wel eens heel graag willen weten hoe dat in zijn werk zal gaan zonder dat ze met zekerheid de deelnemende ploegen kennen hoor. Andere jaren is die loting altijd pas maandag na afloop van de competitie, ik vraag me echt af waarom dat dit jaar niet het geval is. Waarschijnlijk zal geloot worden als volgt: winnaar eerste periode 3de klasse A - winnaar derde periode 3de klasse B ... Dan vullen ze volgende week gewoon de ploegen in... Positief is toch om te zien of we eerst thuis of uit spelen, ik hoop eerst uit omdat we dan in de terugwedstrijd het laken naar ons kunnen trekken door de ploeg vooruit te roepen. Als we natuurlijk de heenwedstrijd met 4-0 verliezen zal er miss maar een kleine opkomst zijn in de terugwedstrijd, dat is dan weer negatief... Hoe zit het trouwens met de recette? word deze verdeeld zoals bij bekerwedstrijd of is het ieder voor zich? Aangezien elke ploeg een thuiswedstrijd speelt, zal iedere ploeg recht hebben op zijn eigen recette zeker. |
| 05 Mei 2008, 10:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Roel1919 schreef: Waarschijnlijk zal geloot worden als volgt: winnaar eerste periode 3de klasse A - winnaar derde periode 3de klasse B ... Dan vullen ze volgende week gewoon de ploegen in Dat lijkt me wel allesbehalve ideaal. Dan zullen ze normaalgezien voor de tweede periode (gewonnen door La Louvière) de hoogst geklasseerde van Racing Waregem en Racing Mechelen nemen en voor de derde periode (gewonnen door Péruwelz of Ronse) de laagst geklasseerde van die twee. Maar die twee staan nu dus gelijk. Dan kunnen die voor de laatste speeldag nog zien welke positie hen de gunstigste loting zou opleveren, dat trekt ook op niks hé. Nu, als ze heel zeker zijn dat La Louvière niet mag deelnemen aan de eindronde kunnen ze natuurlijk de vijf zekerheden voor derde klasse (Eendracht Aalst, Racing Waregem, Racing Mechelen, Woluwe en Turnhout) al invullen en de zesde naam evenals de ploeg uit tweede klasse openlaten tot de naam bekend is. Voor die zesde ploeg komen als ik het juist bekijk nog maar liefst vier ploegen in aanmerking. Niet alleen Cappellen en Visé dus, maar ook Bocholt en Mol-Wezel maken in de B-reeks blijkbaar nog een mathematische kans op de derde periode. Voor de ploeg uit tweede klasse, tja, daar hangt het met nog één match te gaan ongelofelijk kort bij mekaar. De vraag is natuurlijk hoeveel ploegen daar gaan zakken. Als ze weer naar 18 ploegen gaan, speelt de 16de eindronde, als ze met 19 ploegen voortdoen, speelt de 17de eindronde. In beide gevallen lijken de ploegen die mathematisch nog op die plaatsen kunnen eindigen UR Namen, Oostende, Deinze en Red Star Waasland te zijn. Eupen kan door een enorme samenloop van omstandigheden nog als 16de eindigen. |
| 05 Mei 2008, 10:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk dat een loting tegen RC Waregem niet slecht zou zijn om te beginnen. Daar hoop ik op.
|
| 05 Mei 2008, 11:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Voor die zesde ploeg komen als ik het juist bekijk nog maar liefst vier ploegen in aanmerking. Niet alleen Cappellen en Visé dus, maar ook Bocholt en Mol-Wezel maken in de B-reeks blijkbaar nog een mathematische kans op de derde periode. Is dat uitsluitsel er ondertussen nog niet in de vorm van Visé want die wonnen op Luik en gisteren was toch de laatste speeldag in derde B (in tegenstelling tot in 3de A waar we nog een wedstrijd te gaan hebben)...? |
| 05 Mei 2008, 11:56 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
ik vind het toch raar dat men derde klasse wel al zou loten, en vierde klasse pas volgende week....
Misschien een foutje in het "Staatsblad" van de bobo's uit het glazen huis? En anders zal het effectief zo zijn, dat men de 5 gekende deelnemers al loot, met een open naam voor de zesde ploeg (en de tweedeklasser uiteraard, vanaf de tweede ronde). _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 05 Mei 2008, 12:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Bartos schreef: Voor die zesde ploeg komen als ik het juist bekijk nog maar liefst vier ploegen in aanmerking. Niet alleen Cappellen en Visé dus, maar ook Bocholt en Mol-Wezel maken in de B-reeks blijkbaar nog een mathematische kans op de derde periode. Is dat uitsluitsel er ondertussen nog niet in de vorm van Visé want die wonnen op Luik en gisteren was toch de laatste speeldag in derde B (in tegenstelling tot in 3de A waar we nog een wedstrijd te gaan hebben)...? Ook in Derde B is er nog ne speeldag te gaan hé, er is dus nog geen uitsluitsel. Al moet ik wel zeggen dat ik geen idee heb over wie er in derde B over een licentie beschikken. |
| 05 Mei 2008, 12:26 |
|
|
eintracht frankfurt schreef: ik vind het toch raar dat men derde klasse wel al zou loten, en vierde klasse pas volgende week.... Misschien een foutje in het "Staatsblad" van de bobo's uit het glazen huis? En anders zal het effectief zo zijn, dat men de 5 gekende deelnemers al loot, met een open naam voor de zesde ploeg (en de tweedeklasser uiteraard, vanaf de tweede ronde). Het verschil zal waarschijnlijk dat ze in vierde pas een volledige week na de laatste speeldag beginnen aan de eindronde en wij al den donderdag (of zelfs woensdag) erna. Als ge maandag pas loot en er wordt woensdag al gespeeld, is er wel heel weinig tijd om een match te organiseren. |
| 05 Mei 2008, 12:27 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
yup als ge het zo bekijkt, lijkt het logisch. Al kunt ge in bepaalde gevallen natuurlijk met "vervalste" slotspeeldagen zitten.
Allee vanavond weten we wie we eruit gaan kegelen op zich moeten wij van niemand schrik hebben, al zou ne KVO wel tegenslag zijn (moeste we in de 2de ronde geraken) want die zitten idd in een zeer goeie periode. Al denkek da KVO nog van die plaats zal verdwijnen._________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Mei 2008, 12:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bartos schreef: eintracht frankfurt schreef: ik vind het toch raar dat men derde klasse wel al zou loten, en vierde klasse pas volgende week.... Misschien een foutje in het "Staatsblad" van de bobo's uit het glazen huis? En anders zal het effectief zo zijn, dat men de 5 gekende deelnemers al loot, met een open naam voor de zesde ploeg (en de tweedeklasser uiteraard, vanaf de tweede ronde). Het verschil zal waarschijnlijk dat ze in vierde pas een volledige week na de laatste speeldag beginnen aan de eindronde en wij al den donderdag (of zelfs woensdag) erna. Als ge maandag pas loot en er wordt woensdag al gespeeld, is er wel heel weinig tijd om een match te organiseren. u heeft gelijk PS : alle samenvattingen al bekeken trouwens? Of probeer je sommige nachten nog te slapen? ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 05 Mei 2008, 12:35 |
|
|
eintracht frankfurt schreef: PS : alle samenvattingen al bekeken trouwens? Of probeer je sommige nachten nog te slapen? ![]() Ik beperk me voorlopig tot de klassiekers . |
| 05 Mei 2008, 12:48 |
|
|
Dit is trouwens, op één match van het einde, de voorlopige stand in de derde periode in Derde B.
1. Visé: 16 punten 2. Bocholt: 15 punten 3. FC Luik: 14 punten 4. Mol-Wezel: 13 punten Cappellen kan enkel nog meedoen aan de eindronde als FC Luik alsnog de derde periode wint. Ik vind wel niks terug van een aanvraag voor een licentie van Bocholt en Mol-Wezel, ik weet dus niet of die mogen meedoen aan een eindronde. Als één van die geen licentie heeft, maar toch de eindronde wint, kan Cappellen ook op die manier nog naar de eindronde. Visé moet op de slotspeeldag nog thuis tegen Woluwe, tweede in het klassement en al zeker van eindronde, en heeft kwalificatie voor de eindronde dus in eigen handen. |
| 05 Mei 2008, 13:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Visé ligt voorbij Luik ? Dat is ook een serieuze verplaatsing voor op donderdagavond te doen !
|
| 05 Mei 2008, 14:04 |
|
|
Jeroen schreef: Visé ligt voorbij Luik ? Dat is ook een serieuze verplaatsing voor op donderdagavond te doen ! Ja, ik denk dat Turnhout en mogelijk dus Visé zowat de enige echt verre verplaatsingen zijn die we kunnen loten. Bij Visé spelen trouwens met o.a. Emmanuel Pirard, Gunter Verjans en Sven Vandenbroeck nog heel wat spelers die nog in eerste klasse gespeeld hebben. |
| 05 Mei 2008, 14:06 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Visé ligt voorbij Luik ? Dat is ook een serieuze verplaatsing voor op donderdagavond te doen ! Hebben wij al niet eens tegen Wezet gespeeld in een eindronde? Is niet zo ver (Waals-Brabant). |
| 05 Mei 2008, 15:06 |
|
| Pagina 10 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 23 Volgende |