Sporting Ternat - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 16
 Sporting Ternat - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Mannekes, het is vijf voor twaalf !

Er moet gewoon iets gebeuren want een slechte competitiestart achtervolgt je het hele seizoen.

Ik vrees, als er helemaal niets gebeurt, dat een slechte competitiestart een feit zal zijn.

20 Aug 2008, 15:58
Nationale Ploeg

Koen, chapeau voor jouw positieve benadering en het is zeker niet de bedoeling om te weinig respect te tonen.

Maar je zegt het zelf, we moeten er staan op 31/8. dat is binnen 11 (elf) dagen. Wetende dat we al sinds nieuwjaar aan het klungelen zijn, zal er meer moeten gebeuren dan enkel even de neuzen in de juiste richting zetten met de competitie voor de deur.

Drastische maatregelen dringen zich op. Stel dat we nog een maand verder sukkelen, dan zijn we drie speeldagen ver. In het slechtste geval nul op zes ... mja, daar gaan je titelambities.

20 Aug 2008, 16:06
Vaste Waarde

Mannekes zijn jullie nu echt nog zo naief om te geloven dat we gaan meespelen voor de titel?
Kijk ik ben een van de laatste om negatief te doen he.
Maar het is gewoon een feit dat onze financiele shit nog steeds niet opgelost is.
En zonder financiele ademruimte kan je geen wonderen verrichten.
Ge kunt hier nog uren discussieren over trainers enzo maar volgens mij is geld het enigste probleem.
Zo simpel is het ik vind het allen flauw van het bestuur dat ze geen open kaart spelen en ambities uitspreken die gewoon nu niet haalbaar zijn.

20 Aug 2008, 16:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Ajuin schreef:
En ge moogt me noemen wa ge wilt (nietwaar BVW)

Ik had me voorgenomen hier nimmer te reageren, maar als ik persoonlijk aangesproken word, dan moet ge wel es een uitzonderingske maken. Dit terzijde.

Alleszins als jij dat na 1 week nog es boven moet halen, dan moet mijn uitspraak toch wat blijven hangen zijn... Soit tot daar aan toe, want sebiet gaat het hier weer meer over al dan niet respekt hebben, dan over het absolute pijnpunt: het sportieve.

Ik ben iemand die me lang kan intomen, maar als em over loopt dan loopt em over. Ik blijf niet met mijne kop int zand zitten. Als het goed is moet het gezegd worden, maar als het slecht is ook. Sportief zijn we sinds jan 2008 geen fluit meer waard.

Limpens heeft zijn herkansing voor mij reeds gekregen in de eindronde. En hij heeft gefaald. Zijn 2de herkansing (deze voorbereiding) faalt hij de ene week na de andere.
Wie dit niet inziet, zal het nooit meer inzien vrees ik. Weg die handel!

Ik heb jaren "geknokt" om zoveel mogelijk wedstrijden te zien, maar die gedrevenheid is ook bij mij weg momenteel. Ze (spelers, maar vooral trainers) gaan hun kunde eerst nog es mogen bewijzen vooraleer den deze zich nog es vertoont. Er zijn net iets belangrijkere dingen in het leven dan u wekelijks belachelijk te laten maken, en 's anderdaags tegen familie en vrienden die "acteurs" nog es te gaan verdedigen bij.

Tijd brengt raad zeggen ze. Ik wacht vol ongeduld...

20 Aug 2008, 17:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
BVW, hier vrees ik ook een stukje voor ... als het de komende weken echt niet zal beteren zullen we binnen 2-3 thuismatchen met moeite nog voor 1500 man spelen denk ik, en noem deze mensen dan succes supporters, ik noem dit eerder voetballiefhebbers, en als dat 'voetbal' er niet is, versta ik maar al te goed dat ze daar hun zondagmiddag + 8 euro niet meer gaan aan opofferen ... en dan kom je snel in een neerwaardse spiraal - minder inkomsten (inkom + drank etc), nog minder geld, nog minder prestaties, enz

En dit is geen pessimistische benadering, eerder puur realisme.

20 Aug 2008, 18:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
De ontgoocheling van gisteren is al verdwenen hier.

Ik heb wa kritiek op de gang van zaken in onze ploeg, let wel, niet op het bestuur, laat dat duidelijk zijn ;)

Maar het is meer dan tijd dat Limpens hem nu bewijst als trainer,
aan hem om zijn spelers wakker te schudden , dat ze de oorzaak zoeken van hun slechte resultaten en voetbal, noem maar op.

En hoe slecht de voorbereiding al niet is, op Wetteren sta ik er toch, net zoals in iedere match, ook al gaan we volgens sommigen naar vierde :p

20 Aug 2008, 18:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Maar jongens toch, wat ge hier allemaal moet horen. 2 jaar geleden kampioen, vorig jaar halve finale eindronde en omdat we nu een slechte voorbereiding hebben gaat er maar 1500 man meer zitten.

Als ge het nu reeds laat afweten dan zijt ge inderdaad wel een succesupporter. Ik heb daar niks op tegen hoor, ieder komt zien wanneer hij wilt, maar als ge dan terugkomt als het weer beter gaat dan is daar toch maar 1 term voor ?

Ik begrijp sommigen toch niet hoor. We hebben twee jaar in tweede klasse vanachter gehangen, om vervolgens het jaar derop compleet belachelijk gemaakt te worden in derde klasse (met bovendien een voorzitter die de fans wegjaagt). Dan is het gene wat er nu voorvalt toch twee keer niks ??

Verstand komt met de jaren zeggen ze dan :wow: :wow: :wow:

20 Aug 2008, 18:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
BVW schreef:
Ajuin schreef:
En ge moogt me noemen wa ge wilt (nietwaar BVW)

Ik had me voorgenomen hier nimmer te reageren, maar als ik persoonlijk aangesproken word, dan moet ge wel es een uitzonderingske maken. Dit terzijde.

Alleszins als jij dat na 1 week nog es boven moet halen, dan moet mijn uitspraak toch wat blijven hangen zijn... Soit tot daar aan toe, want sebiet gaat het hier weer meer over al dan niet respekt hebben, dan over het absolute pijnpunt: het sportieve.

Ik ben iemand die me lang kan intomen, maar als em over loopt dan loopt em over. Ik blijf niet met mijne kop int zand zitten. Als het goed is moet het gezegd worden, maar als het slecht is ook. Sportief zijn we sinds jan 2008 geen fluit meer waard.

Limpens heeft zijn herkansing voor mij reeds gekregen in de eindronde. En hij heeft gefaald. Zijn 2de herkansing (deze voorbereiding) faalt hij de ene week na de andere.
Wie dit niet inziet, zal het nooit meer inzien vrees ik. Weg die handel!

Ik heb jaren "geknokt" om zoveel mogelijk wedstrijden te zien, maar die gedrevenheid is ook bij mij weg momenteel. Ze (spelers, maar vooral trainers) gaan hun kunde eerst nog es mogen bewijzen vooraleer den deze zich nog es vertoont. Er zijn net iets belangrijkere dingen in het leven dan u wekelijks belachelijk te laten maken, en 's anderdaags tegen familie en vrienden die "acteurs" nog es te gaan verdedigen bij.

Tijd brengt raad zeggen ze. Ik wacht vol ongeduld...

In tweede en derde maakten we ons wekelijks "belachelijk". Als ge nu vind dat ge u belachelijk gaat laten maken door de eerste competitiematchen te komen supporteren, dan scheelt er toch iets zé !

20 Aug 2008, 18:29
Vaste Waarde

gewoon afwachten en zien wat het geeft als het om de knikkers gaat......

maar eerlijk is eerlijk................. dit is een SHIT voorbereiding, niet meer niet minder

20 Aug 2008, 18:38
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Maar jongens toch, wat ge hier allemaal moet horen. 2 jaar geleden kampioen, vorig jaar halve finale eindronde en omdat we nu een slechte voorbereiding hebben gaat er maar 1500 man meer zitten.

Als ge het nu reeds laat afweten dan zijt ge inderdaad wel een succesupporter. Ik heb daar niks op tegen hoor, ieder komt zien wanneer hij wilt, maar als ge dan terugkomt als het weer beter gaat dan is daar toch maar 1 term voor ?

Ik begrijp sommigen toch niet hoor. We hebben twee jaar in tweede klasse vanachter gehangen, om vervolgens het jaar derop compleet belachelijk gemaakt te worden in derde klasse (met bovendien een voorzitter die de fans wegjaagt). Dan is het gene wat er nu voorvalt toch twee keer niks ??

Er wordt hier geregeld gezeurd over respekt, maar deze past ook wel in dat rijtje.
Misschien moeten we wel wachten tot uw verstand gekomen is
:wadde:

(koekje van eigen deeg heten ze dit)

*** Com'on you Spurs ***

20 Aug 2008, 18:45
Freak

Leeftijd: 35
BVW schreef:
Jeroen schreef:

Misschien moeten we wel wachten tot uw verstand gekomen is

(koekje van eigen deeg heten ze dit)

Van jeroen bennek zkr dat hij verstand heeft,maar daje gij u ploeg laat vallen omdaje schrik hebt om belachelijk gemaakt te worden,daar zienek het nut ni van in.Gedoet wat ge ni laten kunt natuurlijk.

20 Aug 2008, 18:47
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:

In tweede en derde maakten we ons wekelijks "belachelijk". Als ge nu vind dat ge u belachelijk gaat laten maken door de eerste competitiematchen te komen supporteren, dan scheelt er toch iets zé !

De laatste aan wie ik verantwoording moet afleggen voor het al dan niet komen supporteren, dat zal wel tegen u zijn, laat staan voor een forum.
Trouwens supporteren kunt ge ook vanuit uwe zetel. De eerste 2 kompetitiematchen zal dat in mijn geval dan vanin mijne ligzetel zijn, vanop een mooi strandje in Spain.

Ik spreek hier enkel voor mezelf, en of gij daar het woord successupporter wilt aan kleven, dat is uw zaak. Na jaren trouw op post, in goede en (toch wel) slechte tijden heb ik er efkes genoeg van, mag ik?

Dank voor uw begrip ;)

*** Com'on you Spurs ***

20 Aug 2008, 18:51
Ancien

Geef BVW gelijk, als we weer een jaartje gaan klungelen. Salut ze...mag dan in 18 jaar EA voor sommigen een successupporter zijn. Ik ga naar Wetteren, daar zal ik mijn conclusies trekken.

Ge zit verdomme sinds vorig jaar al met een spitsenprobleem, om nu te constateren dat we nog steeds één hebben!

20 Aug 2008, 18:52
Junior

Leeftijd: 46
de makkelijkste oplossing is steeds den trainer buitenwippen
(ben het ook bijlange niet veel eens met limpens de laatste tijd)

maar kvind vooral op het veld dat er geen bezielers zijn
bijna geen één die iet of wat een knokkers-mentaliteit uitstraalt

persoonlijk vind ik de verdediging (met Seminck, Dessear, Van Dender erbij) in orde
aansluiting verdediging - middenveld ok

maar dan begint het...
- aansluiting middenveld - aanval is :fuck: slecht!
- aanval die geen bal kan bijhouden
- en balrecuperatie bij balverlies (n)

20 Aug 2008, 19:02
Junior

Leeftijd: 46
om nog te zwijgen over scorend vermogen

20 Aug 2008, 19:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 16