Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Ik vond het vandaag vooral opvalend hoe er niet opgeschoven word als we de kans hebben. Er zijn toch duidelijk momenten genog geweest dat ge met 2 tegen 5 man staat hallo! 1ste helft was nog redelijk maar toch moet het weer bijna allemaal van lord komen. Het syteem met couli deschutter en frank was toch al wat beter as de vorige matchen ,maar we moeten toch leren veel sneller op de gas te gaan staan ze. Miljaar de leste 10 min :stom:

19 Okt 2008, 19:37
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
Titel gaan vliegen?ik meen mij te herinerren dat wij ook 8punten voorsprong hadden vorig jaar en waar we uiteindelijk geeindigd zijn weet iedereen ,maar ik blijf erbij met dezen trainer worde nooit kampioen want zijn motto:"liever één dan geen punt"dat kan niet voor een titelkandidaat bij londerzeel kunde dat toepassen ja maar bij aalst.

Ik denk idd dat het spel dat we nu tonen niet goed genoeg is voor de titel. Tegen de tijd dat we dat spel hebben gevonden, vrees ik dat we al te veel puntjes kwijt gaan zijn. Ma hopelijk ben ik dus mis he!

Ik begrijp ni goed vanwaar ge dat 'motto' haalt trouwens. Dillen speelt toch helemaal ni voor een gelijkspel?

19 Okt 2008, 19:44
Freak

Leeftijd: 35
De Jean schreef:
Iendrachter90 schreef:
Titel gaan vliegen?ik meen mij te herinerren dat wij ook 8punten voorsprong hadden vorig jaar en waar we uiteindelijk geeindigd zijn weet iedereen ,maar ik blijf erbij met dezen trainer worde nooit kampioen want zijn motto:"liever één dan geen punt"dat kan niet voor een titelkandidaat bij londerzeel kunde dat toepassen ja maar bij aalst.

Ik denk idd dat het spel dat we nu tonen niet goed genoeg is voor de titel. Tegen de tijd dat we dat spel hebben gevonden, vrees ik dat we al te veel puntjes kwijt gaan zijn. Ma hopelijk ben ik dus mis he!

Ik begrijp ni goed vanwaar ge dat 'motto' haalt trouwens. Dillen speelt toch helemaal ni voor een gelijkspel?

Simpel hij heeft het zelf in de krant gezegd. ;)

19 Okt 2008, 19:45
Nationale Ploeg

Oei, da wist ik ni :) Khad het in ieder geval nog niet afgeleid uit zijn tactiek/opstellingen/vervangingen.

19 Okt 2008, 19:46
Freak

De Jean schreef:
Oei, da wist ik ni :) Khad het in ieder geval nog niet afgeleid uit zijn tactiek/opstellingen/vervangingen.

Ik ook niet maarja als hij het zelf zegt ,maarja kem is gezien é zo'n9minuten voor tijd wij hadden den bal en we stonden nog met 6vanachter.

19 Okt 2008, 19:47
Nationale Ploeg

En 8 minuten voor tijd stonden we met 6 vanvoor en liepen ze ni eens meer terug om te verdedigen. Toch just è?

19 Okt 2008, 19:51
Freak

De Jean schreef:
En 8 minuten voor tijd stonden we met 6 vanvoor en liepen ze ni eens meer terug om te verdedigen. Toch just è?

Bajaat,maja we zender allemaal vet mee.

19 Okt 2008, 19:52
Freak

Leeftijd: 42
Kheb hier ni alles gelezen ma wou toch ff zeggen da hetgeen ge vandaag te zien kreeg, echt zwak was. Ge begon vrij goed ma hoe verder in de match hoe droever.
Iets wat mij erg stoorde (en niet enkel vandaag), was de immense ruimte die Roel altijd weggaf. Hij had totaal geen oog vr de tegenstander. Soms stond Boussoufa en zelfs Franck op de plaats waar Roel moest staan.
Franck vond ik vandaag, als spelmaker, toch weer niet genoeg en vrees ervoor of hij het gaat kunnen in de toekomst. Hij liet soms wel zien dat hij iets kan, maar andere (meeste) momenten ...
Voor mij ligt het probleem aan het middenveld. De aanvoer naar voor is echt ondermaats en dat zal niet beteren door spitsen te blijven aantrekken.
De ingesteldheid van Dillen kan ik wel smaken (aanvallende ingrepen) maar vandaag pakte het niet, tegen een vrij zwak Sottegem.
Volgende week hopen op beterschap want terug een verlies zou wel heel pijnlijk zijn (ook in het klassement).

19 Okt 2008, 20:09
Nationale Ploeg

Laatste minuut moet het altijd 0-2 worden, spits van Zottegem kon nog een pintje gaan bestellen, iedereen liet hem rustig begaan... Nooit gezien in 3de klasse !!!!

De kansen die wij missen is echt niet meer te doen, zeker 6 open doelkansen worden vakkundig verknoeid...
Middenveld zorgt bovendien nog steeds voor veel te weinig gevaar + aansluiting naar de spitsen toe, wanneer gaat iemand van die gasten eens op doel trappen (en liefst binnen de palen ) ?????

19 Okt 2008, 20:14
Ancien

malder schreef:
De Veirman: matig, had op zijn minst naar die bal moeten gaan
Seminck: matig
De Schutter: speelt minstens één klasse te laag, met voorsprong de beste op het veld
Spotbeen: ça va
VDB: plattekes
Steurs: zet zich in, speelt volgens zijn niveau
Coulibaly: pfff
Frank: pfffffffffffffff
Arnold: verliest zijn laatste krediet bij zijn fans
Lord: te plat na de rust
andere Spotbeen: kan iets
Boussoufa: goed geprobeerd
Aelbrecht: pfff

Een match die eigenlijk geen winnaar verdient en die nog maar eens aantoont dat er geen middelveld is en geen spits die het verschil kan maken met een flits. Er is wel weer gebreid dat het een lieve lust is. Er gaat niemand koud hebben deze winter!

Gij zijt zeker ook de slimsten thuis Seminck en Thomas waren vandaag wel de enige lichtpunten ik zal moeten geloven dat ge de wedstrijd niet gezien hebt of anders moet ge een andere bril gaan halen. :crazy:

19 Okt 2008, 20:15
Freak

Leeftijd: 42
Boussoufa: goed geprobeerd? kzou daar toch ook nen pffffffff durven zetten. Constant wisselen van kant met Lord en langs de beide kanten nix klaarmaken. Voor mij bewees hij dat hij geen meerwaarde is.

En idd, die kans op het einde voor Sottegem was echt het toppunt. Ze stonden er gewoon op te gapen :stom:

19 Okt 2008, 20:19
nieuw in de eerste ploeg

het enige pluspunt vandaag vond ik de sfeer ...mag ook gezegd worden , spijtig dat je daar geen enkel puntje voor krijgt .

19 Okt 2008, 20:20
Ancien

Leeftijd: 38
Gijzegem Vaneigest schreef:
Laatste minuut moet het altijd 0-2 worden, spits van Zottegem kon nog een pintje gaan bestellen, iedereen liet hem rustig begaan... Nooit gezien in 3de klasse !!!!

Die fase was echt schrijnend. De Schutter heeft hem dan NOG maar eens kapotgelopen om die kerel terug te halen en de meubelen te redden én met succes.

19 Okt 2008, 20:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Iendrachter90 schreef:
De Jean schreef:
Iendrachter90 schreef:

Simpel hij heeft het zelf in de krant gezegd. ;)

Nuttige link voor u:

http://www.gbswemmel-mediacenter.be/hot ... tekens.htm

19 Okt 2008, 20:22
Miniem

Blijkbaar kan Franck niks voor sommigen maar de kansen die hij aangeeft en de nek worden omgedraaid geen woord .hoeveel kansen vooe sottegem laat ons optimist zijn 5 en binnen,nochthans kon Franck vorig jaar in tweede bin kvsk united wel het spel maken,misschien konden die spitsen daar wel iets met zijn afgeleverde passen.En indien Troch zo super was vorig jaar waarom spelen wij dan nu nog in derde,ik denk nogthans dat ze er op het moment dat het minder ging na nieuwjaar liepen ze er toch ook bij maar ja dit jaar is het altijd Franck zijn fout.Jammer voor een speler als je geen kans krijgt bij je eigen supporters en voor velen onder ons Troch heeft bij de ajuinen gespeeld maar zal nooit een ajuin zijn want zijn ouderlijk huis staat op nog geen kilometer van het terrein van Wetteren.Dit moest er even af na het aanheffen van het lied vorige week.

19 Okt 2008, 20:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 23