Diegem - Eendracht aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 17
 Diegem - Eendracht aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Onderkroiper schreef:
Davy schreef:
the_red_ant69 schreef:
Wil er in t vervolg iemand de zwawi trouwens van da plein houden aub? Verjaardag of niet, die hoort met zijn zatte botten niet thuis op da plein, als dat een voorbeeld moet zijn voor de supporters? :stom: ... hij werd trouwens volgens mij ook vriendelijk gevraagd op te hoepelen door iemand van de ploeg.

idd dat is ne keer grappig... maar eh, als dat het imago is dat de club wil uitdragen, dan pas ik hoor. ofwel was dieje stiepelzat en was het beter om hem van da veld te halen, ofwel was em niet zat, maar dan ist eigenlijk echt een intrieste zaak voor dieje mens en is het zeeeeeker iemand om van het veld te houden

Ik wil hier géén lans breken voor de Zwawi, doch ja op zijn verjaardag misschien wat teveel van het goede . In ieder circus is er een clown . Ik zal met hem eerstdaags hierover eens praten . Julien doet voor goed te doen, en de supporters warm te maken om erzo wat ambiance te brengen . Zwawi heeft de volledige bus in de heenrit een drankje betaald ( Ik zie het er weinig nadoen ). Hij zal in de aanloop naar de verplaatsing wel het nodige gerstenvocht genuttigd hebben ter gelegenheid van zijn verjaardag . Maar als ik mocht kiezen tussen een supporter die voor de match wat gekke kuren op het veld komt maken of tussen de supporter die tijdens de wedstrijd ononderbroken de scheidsrechters blijven bestoken met vulgaire praat , is mijn keuze snel gemaakt . :wadde:

dieje mens doet allicht idd om goed te doen... en hij heeft dat al heel goe gedaan... maar vandaag vond ik, en ik niet alleen, het er toch ewa over
volledig akkoord met dat laatste trouwens... dat is met recht en rede dat je dat aanhaalt: ook dat is intriest hoe sommigen "tekeergaan".

16 Nov 2008, 22:56
Ancien

Onderkroiper schreef:
Davy schreef:
the_red_ant69 schreef:
Wil er in t vervolg iemand de zwawi trouwens van da plein houden aub? Verjaardag of niet, die hoort met zijn zatte botten niet thuis op da plein, als dat een voorbeeld moet zijn voor de supporters? :stom: ... hij werd trouwens volgens mij ook vriendelijk gevraagd op te hoepelen door iemand van de ploeg.

idd dat is ne keer grappig... maar eh, als dat het imago is dat de club wil uitdragen, dan pas ik hoor. ofwel was dieje stiepelzat en was het beter om hem van da veld te halen, ofwel was em niet zat, maar dan ist eigenlijk echt een intrieste zaak voor dieje mens en is het zeeeeeker iemand om van het veld te houden

Ik wil hier géén lans breken voor de Zwawi, doch ja op zijn verjaardag misschien wat teveel van het goede . In ieder circus is er een clown . Ik zal met hem eerstdaags hierover eens praten . Julien doet voor goed te doen, en de supporters warm te maken om erzo wat ambiance te brengen . Zwawi heeft de volledige bus in de heenrit een drankje betaald ( Ik zie het er weinig nadoen ). Hij zal in de aanloop naar de verplaatsing wel het nodige gerstenvocht genuttigd hebben ter gelegenheid van zijn verjaardag . Maar als ik mocht kiezen tussen een supporter die voor de match wat gekke kuren op het veld komt maken of tussen de supporter die tijdens de wedstrijd ononderbroken de scheidsrechters blijven bestoken met vulgaire praat , is mijn keuze snel gemaakt . :wadde:

Het is al te gemakkelijk je frustraties af te reageren op Julien , als jullie een verjaardag vieren gaat het er soms ook heavy aan toe.
Ten tweeden geef mij maar gerust een stadium vol Juliens die hun leven lang den iendracht trouw zijn en hun ploeg overal met hart en ziel steunen.
Foei foei foei als je iemand op dergelijke manier wilt kleineren, kijk eerst eens naar jezelf voor je iemand veroordeeld om zijn levenswijze. :x

16 Nov 2008, 22:59
Ancien

Leeftijd: 46
Hugo schreef:
Dergelijk voetbal is om kotsziek van te worden, we moeten eerlijk zijn we hebben gewoon de kwaliteit niet om een rol van betekenis te spelen dit seizoen.
Ik ben er echt ziek van als je weet dat we volgend jaar 90 jaar bestaan en dit in derde klasse zullen moeten vieren, bye bye eventuele nieuwe sponsors enz..de gevolgen zijn niet te overzien geloof me vrij de toekomst van EA staat op het spel.
Als de heren van het bestuur eens hun huiswerk zouden maken moeten ze toch de conclusie komen dat al hun transfers toekomst gericht voor 2de klasse één grote flop zijn, en als je dan eens je gedacht zegt ben je een doemdenker of een paniekzaaier.
Dit is in mijn ogen de ploeg met de minste kwaliteit die we ooit hadden, zelfs onze ploeg waarmee we de titel behaalden in vierde klasse was kwalitatief veel sterker.
Ik ben er echt ziek van en het begint stilletjes aan ferm mijn ... :x

Allez Hugo - het gaat toch goe volgens onzen trainer :lol:

Neen serieus, ik snap u heel goed... Maar volgens mij is er kwaliteit genoeg - alleen speelt niet de beste PLOEG...

16 Nov 2008, 23:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Hugo schreef:
Onderkroiper schreef:
Davy schreef:
the_red_ant69 schreef:

Het is al te gemakkelijk je frustraties af te reageren op Julien , als jullie een verjaardag vieren gaat het er soms ook heavy aan toe.
Ten tweeden geef mij maar gerust een stadium vol Juliens die hun leven lang den iendracht trouw zijn en hun ploeg overal met hart en ziel steunen.
Foei foei foei als je iemand op dergelijke manier wilt kleineren, kijk eerst eens naar jezelf voor je iemand veroordeeld om zijn levenswijze. :x

Volgens zijn levenswijze :lol: :lol: :lol: :lol: man, man, man :kiss:

16 Nov 2008, 23:07
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Hugo schreef:
Onderkroiper schreef:
Davy schreef:
the_red_ant69 schreef:

ni overdrijven he vriend. julien heeft niets met mijn frustraties te maken, en ik geloof niet dat wij al eens samen mijne verjaardag gevierd hebben ook. ik wil niemand met dergelijke 'levenswijze' kleineren...dus dat van da kleineren da's voor uw eigen rekening, dat werd hier nog door niemand gedaan

16 Nov 2008, 23:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Ik dacht hier ook een reactie te plaatsen maar na wat ik hier allemaal lees over een "goedspelende" :whistle: Aelbrecht en een "onterecht afwezige" :whistle: Arnold heb ik er geen zin meer voor.
Ik wil wel het volgende kwijt : zolang we niet ophouden om de scheidsrechter en de grensrechter(s) 90 minuten te bestoken zal er niks veranderen. Wat ik vandaag allemaal hoorde was verschrikkelijk. Voor mij stond nen ouwe grijze zak die gans de match de grensrechter heeft uitgemaakt. En hij was niet alleen! Awel, als ik in die mensen hun plaats was ik zou ook in het voordeel van de andere ploeg fluiten of vlaggen. Soms ben ik echt beschaamd om een EA-supporter te zijn! :kots:

16 Nov 2008, 23:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
SERRE schreef:
Ik dacht hier ook een reactie te plaatsen maar na wat ik hier allemaal lees over een "goedspelende" :whistle: Aelbrecht en een "onterecht afwezige" :whistle: Arnold heb ik er geen zin meer voor.
Ik wil wel het volgende kwijt : zolang we niet ophouden om de scheidsrechter en de grensrechter(s) 90 minuten te bestoken zal er niks veranderen. Wat ik vandaag allemaal hoorde was verschrikkelijk. Voor mij stond nen ouwe grijze zak die gans de match de grensrechter heeft uitgemaakt. En hij was niet alleen! Awel, als ik in die mensen hun plaats was ik zou ook in het voordeel van de andere ploeg fluiten of vlaggen. Soms ben ik echt beschaamd om een EA-supporter te zijn! :kots:

Dat is ook mijn gedacht, amaai ik was alsook beschaamd, omdat de lijnrechter de volle laag kreeg voor de toegekende strafschop . :wadde: :nieje:

16 Nov 2008, 23:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
achter mij en mijn zoon stond ook zo enen van de eerste minuut constant 'smeerlap' naar de grensrechter te roepen, ... ik heb eens boos omgekeken en kreeg als antwoord "ze beschouwen ons toch als krapuul, awel dan zullen we ons ook zo gedragen" ... leg dat maar eens uit aan kinderen van 10-11 jaar :stom:

17 Nov 2008, 0:02

the_red_ant69 schreef:
achter mij en mijn zoon stond ook zo enen van de eerste minuut constant 'smeerlap' naar de grensrechter te roepen, ... ik heb eens boos omgekeken en kreeg als antwoord "ze beschouwen ons toch als krapuul, awel dan zullen we ons ook zo gedragen" ... leg dat maar eens uit aan kinderen van 10-11 jaar :stom:

Dat zal de enige NIET geweest zijn zeker, doch zalig zijn de armen van geest .
Respect is bij vele mensen ver te zoeken . Ik zou als lijnrechter misschien ook twijfachtige beslissingen in het voordeel van de andere ploeg toewijzen .

Misschien eens een cursus " Het perfecte gedrag van een supporter ! " organiseren .

Ja, hoe leg je dat gedrag eens uit aan uw kinderen ? :stom:

17 Nov 2008, 0:09

Twee bijna identieke filmpjes op You-tube van de gelijkmaker (y)

http://www.youtube.com/watch?v=bijjLFr_Q7Q

http://www.youtube.com/watch?v=TI1Z9ChN7UY

17 Nov 2008, 0:46

Diegenen die het optreden van Zwawi NIET zagen hier is zijn optreden .

http://www.youtube.com/watch?v=JaIKQo_QheA

17 Nov 2008, 1:55
Ancien

Leeftijd: 38
Onderkroiper schreef:
Diegenen die het optreden van Zwawi NIET zagen hier is zijn optreden .

http://www.youtube.com/watch?v=JaIKQo_QheA

De Zwawi is zat olé olé :D

17 Nov 2008, 2:14
Freak

Leeftijd: 35
Onderkroiper schreef:
SERRE schreef:

Dat is ook mijn gedacht, amaai ik was alsook beschaamd, omdat de lijnrechter de volle laag kreeg voor de toegekende strafschop . :wadde: :nieje:

Terwijl de lijnrechter zelfs niet vlagde het was de ref dat meteen floot,maar iedereen heeft gisteren toch op de ref geroepen é? De ene al wat vriendelijker dan den andere.

17 Nov 2008, 9:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Allé, ne keer goed gelachen met die grap die ze een opstelling noemen, maar laten we misschien de volgende match eens met onze beste ploeg spelen ipv de betere spelers op de bank of naast de kern te zetten.

Gelukkig hadden we weer een ijzersterkde Dessaer, met kop en schouders den beste en opnieuw goed voor een levensbelangrijke goal. Ook Niels De Schutter zoals elke match weer meer dan degelijk. Daarnaast nog goeie punten voor Lieven De Veirman (die met een fantastische save nog een punt pakt), voor Aelbrecht (die heel veel ballen veroverde en een degelijke match speelde), voor Steurs (degelijk op linksachter en uitstekende assist) en voor Boussoufa (ne jongen waar toch iets inzit).
Roel op de bank, daar kan ik dus niet bij. Die viel echt uitstekend in en zo ne gast moet altijd in de ploeg, zonder discussie. Als ge ziet wat voor krabbers op het plein staan, echt een aantal jongens die nog genen bal kan controleren. En dan ziet ge iemand als Roel, technisch één van de beteren, sterk in de duels, altijd vol inzet, ik kan er echt niet bij dat die op de bank moet zitten.
Dan kom ik bij het middenveld. Wat Franck en Van Mieghem daar lieten zien, das echt schandelijk. Franck blijft het maar doen om altijd tot naast de speler in balbezit te gaan en daar den bal op te pikken ipv zich vrij te lopen en aan te bieden. Bovendien gene goeie pas op gans de match. Van Mieghem, mja, ik zou er eigenlijk geen woorden meer mogen aan vuil maken. Gewoon niet goeg genoeg voor derde. Verliest als ne preminiem elk duel, geeft genen enkele goeie constructieve pas, kan genen bal controleren, loopt zelfs meer in de weg dan iets anders. Geen flauw benul op welke basis die in de ploeg staat.
Dan was er nog Lorenzo Wouter ook. Wat is me dat zeg? Die kan sowieso al niet mee in derde, en ook niet in vierde, maar na zijn blessure mag die zomaar direct de basiself in, en als ge dan ziet wie er allemaal nog naast de kern vielen. Echt belachelijk.
Tot slot onze nieuwe Rus. Mja, ik wil hier absoluut gene speler afschrijven op basis van enen helft, maar laten we het nog zacht uitdrukken door te zeggen dat hij wel heel onbeholpen is met den bal aan de voet hé. Wat die liet zien, is van het slechtere dat ik hier de voorbije jaren gezien heb, precies dat het den eerste keer was dat hij op een voetbalveld stond. Maar ik zeg het, hopelijk was hij gewoon wat zenuwachtig, want als dit effectief zijn niveau is, zijn we alweer een illusie armer alleszins.

Voor mij de ploeg voor volgende week:

------------------------------De Veirman-----------------------------------

T. Spotbeen -------------Seminck---------Dessaer---------Steurs------------

Aelbrecht---------------Van Den Brande-----De Schutter-------Lord--------

-----------------------Boussoufa----------Arnold of Boto--------------------

Bank: Lambrecht, Van Dender, Franck of Coulibaly, Arnold of Boto

Geen Van Mieghem in de kern, geen Franck in de ploeg, maar op uw middenveld jongens die hun duels winnen. Bovendien is Roel ook offensief voor mij de beste optie die we hebben centraal op ons middenveld. Van Dender na zijn blessure nog niet in de basis, ook al omdat Steurs het er goed doet, maar op termijn zal Steurs het toch moeilijk krijgen, want een fitte Van Dender is toch nog van een ander niveau hoor.

17 Nov 2008, 9:59
Vaste Waarde

Die vervanging van Aelbrecht gisteren op het moment dat we de wedstrijd in handen hadden gaat er bij mij nog altijd niet in.Ik had eerder gedacht dat hij er Franck ging afnemen omdat die rondliep met krampen.
Soit volgende zondag beter, desnoods met Dessaer en Roel in de spits en Couli naast Seminck in de verdediging.En voor de rest werkers a la Aelbrecht en Van Damme in het middenveld.

17 Nov 2008, 10:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 17