|
|
| Pagina 10 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
zwawi schreef: Die kaarten hebben trouwens geen belang bij ons want er was nog geen enkele kaart gegeven. Gedeelde recette, mja, tis het reglement nu eenmaal he. En er zijn er hier velen die zeggen dat het bestuur den helft moet vragen of gratis toegang ofzo maar ik denk dat ge bij een gedeelde recette als clubs allebei akkord moet zijn met de gevraagde prijs. En ik denk nu nie da die walen er gaan mee akkoord zijn om iedereen zomaar binnen te laten. Gedeelde recette staat in het reglement, maar ik denk niet dat er iets over de toegangsprijs staat en die wordt volgens mij door de thuisploeg bepaald. Ik denk mij te herinneren dat Anderlecht in zijn eerste bekerrondes tegen ploegen uit lagere klassen in het verleden slechts 5 euro inkom vroeg en dat die daar ook niet altijd blij mee waren, maar toch was het zo. Als het kan dus iedereen gratis binnenlaten en op die manier misschien nieuwe supporters trekken + meer opbrengst voor de kantines (en dat wordt niet gedeeld). |
| 25 Nov 2008, 23:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Omdat Anderlecht dan ook aan die ploegen gewoon een bedrag "fixe" geeft om dan zelf de prijs te bepalen en zelf de inkomsten van de dag te ontvangen...
Maar Anderlecht zit dan ook in een dermate onderhandelingspositie bij zulke zaken tegenover 2de klassers dat die 2de klassers direkt akkoord zijn. Iets in mij zegt dat die van Dour de kan tot op de bodem zullen willen ledigen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Nov 2008, 23:17 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
en als A'lecht de gewone prijzen zou moeten vragen voor een bekermatch tegen een pakweg 2de klasser,dan komt er geen kat van A'lecht en hebben ze nog minder
|
| 25 Nov 2008, 23:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Toch wat fotokes van de sneeuwmatch dank zij Pascal ( EA-TV ) nu op de fotosite
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2008, 0:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Bartos kan ons misschien vertellen of er in het reglement iets te vinden is over de toegangsprijs tot een te herspelen wedstrijd.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 26 Nov 2008, 1:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Er staat in het reglement duidelijk dat je GEEN gratis toegang mag geven bij een wedstrijd die herspeeld wordt zonder toestemming van de bezoekende club. Ik denk dus dat zelfs als onze club wilt het gewoon niet wettelijk is om iedereen gratis binnen te laten. Het is WEL toegestaan om abonnementen ook te laten gelden voor deze herspeelde wedstrijd. Abonnees kunnen ze dus wel binnenlaten zonder te laten bijbetalen.
Het is trouwens evenmin toegestaan om zelfs maar de gewone inkomprijs te verminderen. Als Boussu Dour Borinage dus niet akkoord is (en dat gaan ze natuurlijk en ook logischerwijze niet zijn), zal iedereen gewoon 8 euro moeten betalen. reglement schreef: De geldigheid van de abonnementen en de hierboven vermelde doorlopende kosteloze toegangsbewijzen mag uitgebreid worden tot de wedstrijden die herspeeld worden. Bij die gelegenheid heeft de club niet het recht kosteloze tickets uit te geven, uitsluitend geldig voor die wedstrijd of de gewone toegangsprijs te verminderen zonder het akkoord van de bezoekende club. |
| 26 Nov 2008, 9:43 |
|
|
Knaap
Is het niet normaal dat er opnieuw dient betaald te worden? En zie het zo, de extra euro's die je betaald om te kunnen zijn alleen maar een extra steun voor onze ploeg, en dat willen we toch allemaal?
En gedeelde recette, als het zo is, is het zo. Is het nu zo moeilijk om je bij de regels neer te leggen. Had het omgekeerd geweest hadden we wel complottheorieën bovengehaald hoe schandalig de tegenstander zou proberen om zo weinig mogelijk inkomsten aans ons te gunnen... Dat is de bluts met de buil nemen mannekes. |
| 26 Nov 2008, 11:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
gisjken schreef: Is het niet normaal dat er opnieuw dient betaald te worden? En zie het zo, de extra euro's die je betaald om te kunnen zijn alleen maar een extra steun voor onze ploeg, en dat willen we toch allemaal? En gedeelde recette, als het zo is, is het zo. Is het nu zo moeilijk om je bij de regels neer te leggen. Had het omgekeerd geweest hadden we wel complottheorieën bovengehaald hoe schandalig de tegenstander zou proberen om zo weinig mogelijk inkomsten aans ons te gunnen... Dat is de bluts met de buil nemen mannekes. |
| 26 Nov 2008, 12:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Volgens mij halen ze (en zeker op termijn) meer uit een vrije inkom met bijvoorbeeld een feestje achteraf in de kantines dan uit een match met gedeelde recette.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 26 Nov 2008, 13:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Volgens mij halen ze (en zeker op termijn) meer uit een vrije inkom met bijvoorbeeld een feestje achteraf in de kantines dan uit een match met gedeelde recette. Mja, ze mogen het zelf nog willen, als de reglementen het niet toelaten, is daar weinig aan te doen hé. En op de toestemming van Boussu Dour Borinage moet ge al zeker niet rekenen, hetgeen hun goed recht is natuurlijk hé. |
| 26 Nov 2008, 13:44 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bartos schreef: Casual1919 schreef: Volgens mij halen ze (en zeker op termijn) meer uit een vrije inkom met bijvoorbeeld een feestje achteraf in de kantines dan uit een match met gedeelde recette. Mja, ze mogen het zelf nog willen, als de reglementen het niet toelaten, is daar weinig aan te doen hé. En op de toestemming van Boussu Dour Borinage moet ge al zeker niet rekenen, hetgeen hun goed recht is natuurlijk hé. Wat ook wel te begrijpen is, om die match een tweede keer te spelen, moeten die mannen ook een tweede keer kosten maken he. Dienen bus moet ook nen tweede keer betaald worden he. En Boussu heeft nu het geluk dat die match tegen ons was en dat ze waarschijnlijk wel wat ontvangsten zullen krijgen. |
| 26 Nov 2008, 19:21 |
|
|
Nationale Ploeg
De wedstrijden die afgelopen weekend
zijn stopgezet in derde en vierde klas- se worden voortgespeeld op 20 en 21 de- cember. Dat heeft de Kalendercommissie van de KBVB dinsdag bekendgemaakt. bron: een teletekst _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 27 Nov 2008, 0:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Titus schreef: De wedstrijden die afgelopen weekend zijn stopgezet in derde en vierde klas- se worden voortgespeeld op 20 en 21 de- cember. Dat heeft de Kalendercommissie van de KBVB dinsdag bekendgemaakt. bron: een teletekst Ik mag het hopen ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Nov 2008, 2:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Dat ding van teletekst heeft hier al gestaan en is blijkbaar volledig onwaar.
![]() |
| 27 Nov 2008, 8:55 |
|
|
forumlegende
Nochtans is de berichtgeving op teletekst van één normaal gezien correct.
|
| 27 Nov 2008, 10:35 |
|
| Pagina 10 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 29 Volgende |