|
|
| Pagina 10 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
iemand wel,maar franck niet.
|
| 07 Dec 2008, 19:19 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Kuyo schreef: s@té schreef: De eeuwige positivo is gevonden. ![]() correctie: de eeuwige eendracht-supporter vandaag was het barslecht, maar als het geluk meezit win je wel En hoeveel open kansen hebt ge gezien? 7-8-9 of 10,ik heb ze niet kunnen bijhouden,zoveel kansen waren het.Trouwens eeuwige eendrachtssupporter,ik sta er ook elke week zé en ik zeg mijn mening,als het goed is mag het ook gezegd worden,maar we hebben dit seizoen nog niets goed gezien. tja, ik wel, mijn verwachtingen zijn waarschijnlijk iets realistischer dan de uwe, 1e helft kunnen we voorkomen, je moet geen 10 kansen krijgen om een match te winnen (kijk maar naar Wielsbeke) _________________
|
| 07 Dec 2008, 19:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kuyo schreef: Dirk schreef: Kuyo schreef: aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis. voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen. voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed. eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie en voor mezelf, iendracht forever goe of slecht, ik blijf u aanmoedigenen over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn ![]() mooie reactie Ik denk dat gij beter pitjesbak kunt gaan spelen. Van voetbal hebt ge niet al te veel verstand precies. Ge kunt onzen trainer meevragen, daar gaan schitterende conversaties van komen !!! |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: iemand wel,maar franck niet. wie dan? _________________
|
|
|
Jeroen schreef: Kuyo schreef: Dirk schreef: Kuyo schreef: aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis. voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen. voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed. eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie en voor mezelf, iendracht forever goe of slecht, ik blijf u aanmoedigenen over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn ![]() mooie reactie Ik denk dat gij beter pitjesbak kunt gaan spelen. Van voetbal hebt ge niet al te veel verstand precies. Ge kunt onzen trainer meevragen, daar gaan schitterende conversaties van komen !!! van pitjesbak heb ik ook al geen verstand van de trainer moet ik niet zo hebben, sorry _________________
|
| 07 Dec 2008, 19:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Kuyo schreef: Dirk schreef: Kuyo schreef: aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis. voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen. voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed. eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie en voor mezelf, iendracht forever goe of slecht, ik blijf u aanmoedigenen over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn ![]() mooie reactie Sorry, maar ik moest even bekomen van uw reactie Dit is de grootste zever dat ik hier al gelezen heb. Oftewel ben je 1. Dillen zelf, 2. familie van ....( vul zelf maar in) 3. stekeblind. Wilt u enige voorbeelden ? Van Damme wordt gewoon geslachtofferd omdat hij op een positie moest spelen die hem bijlange niet ligt en in de tweede helft daar de dupe van wordt. Ook al zijn er zeven spitsen dan nog is het nodig om je verdediging te ontwrichten en Dessaer in de punt te zetten Ik kan je nog verder repliek geven maar ik ga eens doen zoals de meeste spelers die vandaag die wandeling op het plein gebracht hebben, mijn kop laten hangen.In ieder geval bedankt om mijn zondagavond nog eventjes op te fleuren met een welgemeende lachbui. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 07 Dec 2008, 19:22 |
|
|
Freak
ienne die kan voetballen.
|
| 07 Dec 2008, 19:22 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Iendrachter90 schreef: Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst . Ge neemt mij de woorden uit de mond! Er zijn er veel, zeker van de versterkingen, die ge nu eigenlijk al in een groot postpak kunt terug sturen naar de plaats van waar ze gekomen zijn en alleen Franck vervangen, zal spijtig genoeg niet voldoende zijn om van dit zootje ongeregeld een ploeg te maken, maar: eeeeeeiiiiiiiiindelijk! Volgende week is er hij niet bij en is dat toch al eentje minder om mij aan te ergeren ... En Franck het spel verdelen??? Hij heeft het dit jaar nog geen enkele keer verdeeld, dus veel verschil zal dat niet maken. Ze zullen nu misschien eens met elf spelers die er hun kop voor leggen aan een match beginnen in plaats van met tien. Troch deed in verdedigend opzicht inderdaad ook niks, maar kon zich dat met zijn aanvallend talent enigszins permitteren. Franck vergelijken met Troch is eigenlijk gewoon te belachelijk voor woorden, Kuyo. Ze moeten voor mij Troch niet terug halen, maar 't mag toch wel iets meer zijn dan dat wat het bestuur ons dit seizoen "cadeau" gedaan heeft ... ik hoop dat het bestuur in de winterstop niet te veel kosten meer doet op 't sterfhuis, want om van dit seizoen nog iets te maken, daarvoor is deze kern op teveel plaatsen simpelweg veel te doorsnee. Dat kunt ge met de winterstop niet meer keren op de transfermarkt. Dat ze nu al maar beginnen aan hun huiswerk voor volgend seizoen. Dat zal al meer dan moeilijk genoeg zijn. En dat ze alsjeblief deze trainer zijn seizoen laten uitdoen. We zullen er niet uit vliegen en meer zit er met een nieuwe trainer toch niet in. Of zit er hier een gulle mecenas die goesting heeft om voor de rest van het seizoen drie trainers te betalen? Ik wist dat ik voor deze match zeker niet moest thuisblijven van Madrid. Ik zal ze vanavond bij Real eens vragen of ze Kevin Franck nog kennen. 't Zou kunnen dat ze mij onmiddellijk buiten gooien op Bernabéu ... |
| 07 Dec 2008, 19:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Wat Lordte vertellen had: hier kwam het op neer: sommige spelers kunnen niet om met de negatieve reacties van de supps. Hij vraagt om dat niet meer te doen
.WIJ moeten ons hier nie excuseren hé, maar de vedetten die op het veld staan! Sommigen verweten dan tactisch inzicht van de trainer, andere viseren vooral een gebrek aan inzet van....en prezen Lord voor het woordje uitleg. Het was een rustig gesprek. Hij vraagt om de jongens te blijven steunen. Maar daarvoor moeten we nu eerst voetbal zien. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Dec 2008, 19:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bah, 5weken met in totaal een 30tal mensen werken om onze ploeg (door middel van een sfeeractie) terug op de rails te krijgen ... en allemaal voor niks. Ik denk dat vandaag de laatste positieve supporters er genoeg van hadden en dat was te horen in de tribunes.
Na de match stonden er een 5Otal supporters de spelers op te wachten. Slechts enkele hebben hun laten zien, en daarvan een heel deel die vandaag (en vorige matchen) wel hun best deden. Dessaer, Lord, Seminck, De Schutter, ... De rest hebben we niet gezien en daarmee bevestigen ze onze woede. Even een evaluatie van de heenronde tot dusver ; Spelers die thuishoren bij ons en zelfs in de hogere afdelingen ; Seminck ; Topspeler, elke week inzet, zelden een slechte match. Dessaer ; Outstanding, zowat elke wedstrijd! Geef hem maar alvast de prijs van MVDM De Schutter ; Ongelukkig vandaag, maar telkens inzet en nog jong! Lord ; Top, super speler die minstens een niveau te laag zit Spelers die mits wat ervaring in bovenstaande lijst horen ; T. Spotbeen ; Klasse, en een vechter die zeker in de ploeg moet Podevijn ; Idem Vechters, en zeker spelers voor derde klasse ; Roel ; Iemand die er telkens helemaal voor gaat, zie ik graag spelen. Steurs ; Je kan hem nooit inzet verwijten, kan volgens mij zelfs beter ... Mogen weg voor mijn part ; Lieven ; Sorry Stef, maar kan mij na 1seizoen en half nog steeds niet overtuigen. Van Mieghem ; Buiten, en liefst morgen nog Wouter ; 2x niks Kabongo ; Te licht Sjottereminski ; Eveneens te licht Blijven nog over ; Lambrecht ; nog maar weinig van gezien om over te oordelen. Van Dender ; Als zijn blessure in orde komt kan die zeker mee Couli ; Heeft een ploeg nodig om te presteren, die is er nu niet Aelbrecht ; Bewees laatste weken wel dat hij iets kan, maar hoger als 3de denk ik niet Franck ; Ging er toch wel weer voor, kan wel presteren als de ploeg dat ook doet. Arnold ; Idem Van Dender Boto ; Niet slecht, blessuregevoelig, maar 3de is volgens mij de top Boussoufa ; Nog te weinig van gezien om te oordelen. Vandaag lieten we alvast weten hoe wij als supporters erover denken. Het MOET veranderen en wel snel, anders gaan we nog wat meemaken dit seizoen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Dec 2008, 19:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
In 25 jaar dat ik kom kijken zelden meegemaakt een match zoals vandaag.Op den duur zou ge nog beginnen denken dat ze moesten verliezen met 3 goalen verschil.
Weet er iemand wat Lord vertelde na de match? _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 07 Dec 2008, 19:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
En nogmaals:
witzwet schreef: Wat Lord te vertellen had: hier kwam het op neer: sommige spelers kunnen niet om met de negatieve reacties van de supps. Hij vraagt om dat niet meer te doen .WIJ moeten ons hier nie excuseren hé, maar de vedetten die op het veld staan! Sommigen verweten dan tactisch inzicht van de trainer, andere viseren vooral een gebrek aan inzet van....en prezen Lord voor het woordje uitleg. Het was een rustig gesprek. Hij vraagt om de jongens te blijven steunen. Maar daarvoor moeten we nu eerst voetbal zien. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Dec 2008, 19:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Kuyo schreef: aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis. voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen. voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed. eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie en voor mezelf, iendracht forever goe of slecht, ik blijf u aanmoedigenen over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn Beste vriend, Ik ga al jaren naar den iendracht zien. Heb de laatste jaren geen enkele match gemist, sta er al jaren op elke match (uit, thuis, competie, beker, oefematchen, ...), zit in het bestuur van een supportersclub en steek al mijn vrije tijd in OPC, ... maar ik laat mij wel niet belachelijk maken he. Vandaag was slecht als nooit tevoren, zelf in ons degradatiejaren vochten ze meer voor elke bal. Je moet een keer laten horen dat het zo niet verder kan! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Dec 2008, 19:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Kuyo schreef: Iendrachter90 schreef: Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst . slechte nieuws, wie ga je het spel laten verdelen T zijn zeker oscarnominaties? Dit is voor mij de uitspraak van het jaar ![]() |
| 07 Dec 2008, 19:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Het werd hoogtijd dat wij ons als supporters eens lieten horen dat we niet tevreden zijn met de huidige gang van zaken!
Voor het eerst in 20 jaar ga ik godver tege men goesting naar de voetbal om da we niks te zien krijgen! Ik ben het beu! Maar toch zal den deze der volgende week staan.... _________________
|
| 07 Dec 2008, 19:39 |
|
| Pagina 10 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 28 Volgende |