|
|
| Pagina 10 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
t is al een tijdje geleden dat we ne goeie keeper alla Kujo hadden....
Hopelijk kunnen we de lijn een beetje doortrekken tot de winterstop, nadien kan nog vanalles, als je elke week de uitslagen bekijkt dan weet je als je een deftige reeks kan neer zetten je opeens weer bij de top staat.... _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 14 Dec 2008, 18:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
10 jongens kwamen ons groeten na de match, Veirmanneken durfde niet zeker?
|
| 14 Dec 2008, 18:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
elfahem schreef: Nu nog die harlekijn uit de goal en er zit misschien wel nog 's een driepunter in. Dat is echt een klucht, die jongen ! 'Al wie niet rendeert, mag beschikken', ik hoop, ik hoop écht dat ze het nu menen ! Berematch van Steurs, Niels Spotbeen en Van Damme. De andere jongens een eervolle vermelding voor hun werkkracht en inzet. Behalve de veirman dan,offside of niet bij die eerste goal ,hij moet die bal altijd hebben,is trouwens de enigste dat de supporters niet kwam groeten na de match.Steurs was overduidelijk de best vandaag . |
| 14 Dec 2008, 18:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dat hij niet kwam groeten zal wel met de ontgoocheling te maken hebben. Daar moet ge nu geen drama van maken he. Ik zou de herhaling nog eens moeten zien of er een fout was, maar het leek wel alsof hij inderdaad in de fout ging.
Voor de rest : een beresterke partij van ons. Peruwelz pakt volledig onverdiend een punt, maar mja, daar kopen we niks voor. De manier waarop we vandaag echter speelden was absoluut genieten. Dit was tenminste een ploeg. Zelfs een blinde ziet dat Coulibaly altijd op dat veld moet staan. Als je dit vergelijkt met Van Mieghem, daar zijn geen woorden voor. |
| 14 Dec 2008, 18:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
stond diene pipo der ook terug in, das problemen vragen hè
|
| 14 Dec 2008, 18:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik hoop dat ze hun woorden nu eens eindelijk hard maken en IEDEREEN die niet voldoet, dus ook de keeper laten vertrekken. Vorig seizoen ondermaats, dit seizoen niet veel beter.
Het moet frustrerend zijn om als reservekeeper op de bank te zitten denk ik. |
| 14 Dec 2008, 18:32 |
|
|
Duivelke
Moest ik van Lieven De Vliegenvanger zijn, ik zou spontaan mijn plaats afstaan.
Dat is nu al twee jaar dat diene gast hier aan het klungelen is. Ik dacht meteen na zijn flater dat hij naar de kleedkamer ging. Valse hoop, hij nam gewoon zijn favoriete positie in zo halverwege de helft van Aalst. Toeme toch, wanneer gaat ook dit icoon van vriendjespolitiek sneuvelen? ![]() |
| 14 Dec 2008, 18:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stijn schreef: Dat hij niet kwam groeten zal wel met de ontgoocheling te maken hebben. Daar moet ge nu geen drama van maken he. Ik zou de herhaling nog eens moeten zien of er een fout was, maar het leek wel alsof hij inderdaad in de fout ging. Voor de rest : een beresterke partij van ons. Peruwelz pakt volledig onverdiend een punt, maar mja, daar kopen we niks voor. De manier waarop we vandaag echter speelden was absoluut genieten. Dit was tenminste een ploeg. Zelfs een blinde ziet dat Coulibaly altijd op dat veld moet staan. Als je dit vergelijkt met Van Mieghem, daar zijn geen woorden voor. Volledig akkoord ,dus ik hoop dat dillen het lef heeft om van mieghem op de bank te zetten,franck mag nog beginnen van mij . |
| 14 Dec 2008, 18:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
s@té schreef: Ik hoop dat ze hun woorden nu eens eindelijk hard maken en IEDEREEN die niet voldoet, dus ook de keeper laten vertrekken. Vorig seizoen ondermaats, dit seizoen niet veel beter. Het moet frustrerend zijn om als reservekeeper op de bank te zitten denk ik. Ge kunt in plaats van Lambrecht beter een sanseveria op de bank zetten, die jongen maakt toch geen schijn van een kans om ooit in de ploeg te raken. Niet dat hij een wonderkeeper is, verre van, maar om beter te zijn dan pakternefestman moet ge echt niet veel kunnen... Spijtig is dat het allemaal zo lang duurt voordat ze daar in het bestuur van overtuigd geraken. Telkens is het aan de supporters om actie te ondernemen alvorens ze daar in die glazen bol tot inkeer komen. Nog al een geluk dat de spelers vorige week werden uitgefloten, anders waren we vandaag nog aan het klooien. Gaan ze nu ook wachten tot LDV geviseerd gaat worden, alvorens ze die de deur gaan wijzen ? Die zijn geklungel duurt nu al twee seizoenen. Trop is trop. |
| 14 Dec 2008, 18:41 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Onverdiend punt van peruwelz. Maja ge staat daar toch uwe 9den
Keeper heeft me nooit kunnen overtuigen en bevestigt mijn gevoel week na week. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 14 Dec 2008, 18:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
elfahem schreef: Ge kunt in plaats van Lambrecht beter een sanseveria op de bank zetten, die jongen maakt toch geen schijn van een kans om ooit in de ploeg te raken. Niet dat hij een wonderkeeper is, verre van, maar om beter te zijn dan pakternefestman moet ge echt niet veel kunnen... Spijtig is dat het allemaal zo lang duurt voordat ze daar in het bestuur van overtuigd geraken. Telkens is het aan de supporters om actie te ondernemen alvorens ze daar in die glazen bol tot inkeer komen. Nog al een geluk dat de spelers vorige week werden uitgefloten, anders waren we vandaag nog aan het klooien. Gaan ze nu ook wachten tot LDV geviseerd gaat worden, alvorens ze die de deur gaan wijzen ? Die zijn geklungel duurt nu al twee seizoenen. Trop is trop. Ik ben blij dat ik is niet alleen sta. Ik heb dit ook al meermaals gezegd op het forum om dan meteen op mijn kap te krijgen van 'de broer van'. Dat kan misschien zijn dat hij goed speelde als keeper van Diegem maar wat hij hier nu al anderhalf jaar laat zien. Triestig. Ik maak van Lambrecht ook niet de wereldkeeper, maar slechter zal het toch ook niet zijn e. Als je daar moete zitten week in week uit, wetende dat je toch geen kans krijgt ook al gaat onze nummer 1 voor de zoveelste keer in de fout. ![]() |
| 14 Dec 2008, 18:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
s@té schreef: elfahem schreef: Ge kunt in plaats van Lambrecht beter een sanseveria op de bank zetten, die jongen maakt toch geen schijn van een kans om ooit in de ploeg te raken. Niet dat hij een wonderkeeper is, verre van, maar om beter te zijn dan pakternefestman moet ge echt niet veel kunnen... Spijtig is dat het allemaal zo lang duurt voordat ze daar in het bestuur van overtuigd geraken. Telkens is het aan de supporters om actie te ondernemen alvorens ze daar in die glazen bol tot inkeer komen. Nog al een geluk dat de spelers vorige week werden uitgefloten, anders waren we vandaag nog aan het klooien. Gaan ze nu ook wachten tot LDV geviseerd gaat worden, alvorens ze die de deur gaan wijzen ? Die zijn geklungel duurt nu al twee seizoenen. Trop is trop. Ik ben blij dat ik is niet alleen sta. Ik heb dit ook al meermaals gezegd op het forum om dan meteen op mijn kap te krijgen van 'de broer van'. Dat kan misschien zijn dat hij goed speelde als keeper van Diegem maar wat hij hier nu al anderhalf jaar laat zien. Triestig. Ik maak van Lambrecht ook niet de wereldkeeper, maar slechter zal het toch ook niet zijn e. Als je daar moete zitten week in week uit, wetende dat je toch geen kans krijgt ook al gaat onze nummer 1 voor de zoveelste keer in de fout. ![]() en gelijk heb je , ik denk dat we ondertussen al met een gans vak zijn die de buik vol hebben van onze keeper..... |
| 14 Dec 2008, 18:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Veruit den beste match van het seizoen gezien, daarvoor komt een mens naar het stadion.Zeer sterke match van Steurs en Van Damme.Ik hoop dat onzen trainer met dezelfde 11 van den 2de helft volgende week aan de aftrap komt.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 14 Dec 2008, 18:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Wat hebben we vandaag gezien?
1. Een ploeg met inzet. Niels Spotbeen scoort vanuit de tweede lijn. Een lijn die Franck en Van Mieghem nooit haalden. 2. Van Damme goed draait, veel minder verdient dan onzen Real en zelfs beter is dan Van Mieghem. 3. Couli nuttig en hopelijk heeft hij zijn plaats vast. 4. Steurs zijne kop der voorlegt, mooie pas in de voeten heeft en prima match! 5. We vandaag punten verliezen door een keeper dat er nooit één was. De Veirman...u kan beschikken (en neem uw broer ook maar mee). 6. Arnold zeker weg moet, als ge nu nie geselecteerd wordt dan zal je wel moeten gaan. De ploeg die de tweede helft start mag van mij in de wedstrijd tegen Boussu ook beginnen. Van Mieghem, Iakovlevski en Boussoufa mogen niet eens bij de 16 zijn en Franck mag nog op de bank. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 14 Dec 2008, 18:56 |
|
|
Duivelke
tsjoep schreef: s@té schreef: elfahem schreef: Ge kunt in plaats van Lambrecht beter een sanseveria op de bank zetten, die jongen maakt toch geen schijn van een kans om ooit in de ploeg te raken. Niet dat hij een wonderkeeper is, verre van, maar om beter te zijn dan pakternefestman moet ge echt niet veel kunnen... Spijtig is dat het allemaal zo lang duurt voordat ze daar in het bestuur van overtuigd geraken. Telkens is het aan de supporters om actie te ondernemen alvorens ze daar in die glazen bol tot inkeer komen. Nog al een geluk dat de spelers vorige week werden uitgefloten, anders waren we vandaag nog aan het klooien. Gaan ze nu ook wachten tot LDV geviseerd gaat worden, alvorens ze die de deur gaan wijzen ? Die zijn geklungel duurt nu al twee seizoenen. Trop is trop. Ik ben blij dat ik is niet alleen sta. Ik heb dit ook al meermaals gezegd op het forum om dan meteen op mijn kap te krijgen van 'de broer van'. Dat kan misschien zijn dat hij goed speelde als keeper van Diegem maar wat hij hier nu al anderhalf jaar laat zien. Triestig. Ik maak van Lambrecht ook niet de wereldkeeper, maar slechter zal het toch ook niet zijn e. Als je daar moete zitten week in week uit, wetende dat je toch geen kans krijgt ook al gaat onze nummer 1 voor de zoveelste keer in de fout. ![]() en gelijk heb je , ik denk dat we ondertussen al met een gans vak zijn die de buik vol hebben van onze keeper..... Die krijgen we er voorlopig nog niet uit hoor. Geeft niet, Geert gaat ne spits zoeken die er meer maakt dan het aantal keer dat onze numero uno flatert. Dan is bijna iedereen weer content. |
| 14 Dec 2008, 18:58 |
|
| Pagina 10 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 23 Volgende |