Eendracht Aalst - Diegem - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 22
 Eendracht Aalst - Diegem 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
witteken schreef:
El Corredor schreef:
witzwet schreef:
Probleem is gewoon dat ge met het duo Seminck-Dessaer veel kracht hebt maar weinig techniek of snelheid. Ons middenveld is ook maar zus en zo. Degroote doet zijn best maar hij tilt de ploeg niet naar een hoger niveau.

Dus aan het bestuur, het zijn de betere spelers uit derde die ge moet kopen en niet de beste van de slechtste uit tweede of eerste!

er moet naast seminck ALTIJD iemand staan met ne goeie inspeelpas en liefst ne linksvoetigen...

zo kom je aan een complementair duo

na zejje toch ont zeveren of wa.wat wil je nu zeggen dat er naast seminck ene moet staan die kan voetballen zodat hij kan blijven staan.ik heb seminck heel maar dan ook heel goei matchen zien spelen , maar hoe hij nu bezig is .sorry ik denk dat dit het jaartje te veel is.

dan vrees ik dat het voor het ganse team het jaartje te veel is hoor... :whistle:

08 Mar 2009, 20:24
Freak

Leeftijd: 35
T
El Corredor schreef:
witteken schreef:
El Corredor schreef:

er moet naast seminck ALTIJD iemand staan met ne goeie inspeelpas en liefst ne linksvoetigen...

zo kom je aan een complementair duo

na zejje toch ont zeveren of wa.wat wil je nu zeggen dat er naast seminck ene moet staan die kan voetballen zodat hij kan blijven staan.ik heb seminck heel maar dan ook heel goei matchen zien spelen , maar hoe hij nu bezig is .sorry ik denk dat dit het jaartje te veel is.

dan vrees ik dat het voor het ganse team het jaartje te veel is hoor... :whistle:

We zullen volgende week zien hoe het vanachter gaat é ,want onze slechte speler is toch geschorst.Trouwens uitbollen? jaartje teveel? Ik hoop dat ge niet op zijn leeftijd doelt want hij is er nog maar 23.

08 Mar 2009, 20:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Seminck speelt enkele slechte wedstrijden en wordt hier met de grond gelijk gemaakt,na Tim en Franck is hij de volgende in het rijtje om afgemaakt te worden hier op het forum,laat u maar eens goed gaan jongens. :hmm:

08 Mar 2009, 20:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
witteken schreef:

We zullen volgende week zien hoe het vanachter gaat é ,want onze slechte speler is toch geschorst.

geen probleem couli, of van dender in zijn plaats, iedereen is vervangbaar. Maar ons ploeg van in 4 de één voor één buiten smijten das het domste dak ooit al heb gezien. bedankt geert ik hoop da ze u rekening ook eens maken.

08 Mar 2009, 20:29
Freak

Leeftijd: 35
witteken schreef:
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:

We zullen volgende week zien hoe het vanachter gaat é ,want onze slechte speler is toch geschorst.

geen probleem couli, of van dender in zijn plaats, iedereen is vervangbaar. Maar ons ploeg van in 4 de één voor één buiten smijten das het domste dak ooit al heb gezien. bedankt geert ik hoop da ze u rekening ook eens maken.

Kzei niet dat hij niet vervangbaar is ,kbedoelde meer gezult zien we gemist.Aléja gij zult het zien,want ik maak de verplaatsing niet naar lalouviere.

08 Mar 2009, 20:31
Scholier

het is lang geleden dat ik hier eens iets geschreven heb, maar nu kan ik het mij niet meer laten.
dit was de match van de laatste kans en die moest gewonnen worden.
ik had bij god niet de indruk dat deze match moest gewonnen worden. wa voor ne kut trainer is da zeg.
ge staat achter, en diene vent zit daar vijf stoeltjes van de reserve bank. komt met moeite van zijne stoel en drurft geen enkel risico pakken( smijt er gvd nog ne spits op uk al is het mor nen halven). of dat je nu met vijf een verliest of met twee een dat blijft de klooten glijk.
ik baal hier echt van waar was de strijdlust van vorige week.
vanaf nu ga ik vissen op zondag, het seizoen is voorbij, bedankt eendracht om ons een seizoen een ilusie voor de oogen te houden. :stom:

Laatst gewijzigd door anubis op 08 Mar 2009, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Mar 2009, 20:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Opnieuw teleurgesteld vandaag.
Akkoord, iedereen die op het veld liep was niet altijd even gelukkig in zijn acties, maar als je ziet, hoever er van de man gespeeld wordt, ruimte die niet benut wordt, spelers die bang zijn om mee in te schuiven (of ni mogen??)...en nog wa vanalles....
Zien ze da ni op de bank of wille ze da ni zien :(

Goed, vergeet die derde periode (niet dat ik er ene keer in geloofd heb)
Bouw naar volgend jaar toe.
Nu 2 weken na mekaar naar La Louvière,
zonder mij, ik maak is tijd voor andere dingen.
Voor het voetbal te zien dat we nu zien heb ik geen verplaatsing over van een uur rijden

08 Mar 2009, 20:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
boer touch schreef:
suppo schreef:
Iendrachter90 schreef:

1-2verloren, seizoen over en uit.

Was dat al niet over na 5 matchen? Behalve een 5 tal spelers een gans nieuwe ploeg, nieuwe trainer en nieuw systeem aub! En geen spelers uit eerste en tweede maar van die mannen die hun truitje nog willen nat maken voor de supporters.

Amaai, zwaar ontgoogheld? nee t'is van gans het jaar nog gene vetten geweest. Proficiat aan diegem ! zij zijn beloond voor hunnen inzet en motivatie die mannen geloofden er niet voor 100% maar voor 200% in.2de goal was een gelukje maar hij zat er in hé! Dienen 11 van dieghem zou bij ons zeker niet misstaan! en dienen langen vanachter was ook sterk!Er was bij ons ook inzet vooral 2de helft maar er blijven teveel spelers onder hun niveau spelen.

Sterke invalbeurt van de schutter, 2de helft van damme sterk op het midden en flipo op links ook veel moeten oplossen vooraan en achteraan chapeau. 2de helft was iets beter met de grootte een beetje hoger spelen, maar franck was echt slecht in duel en in de passing. as dienen gast hier €4000.00 op de maand heeft zonder prims , as da klopt vind ik het een echte schande!

PS de veirman heeft bij dieghem gaan vragen om terug te komen volgend jaar.(moeten misschien vragen of ze der dillen niet bij willen.

aan het bestuur :
gedaan derde periode!! smijt den trainer buiten en begint te bouwen aan volgend jaar met mensen die gemotiveerd zijn en niet bang zijn om hun truitje nat te maken!!! en laat die supper lonen achterwege dan gaan de spelers mischien door een muur voor elkaar.

dit gezegd zijnde supporters chapeau om vandaag toch nog zo positief te blijven!!! :EA:

:lol:

08 Mar 2009, 21:06
Miniem

Als je de commentaren hier leest, is er -afgezien van de terechte ontgoocheling- één constante: deze trainer deugt niet. Hij bakt er niets van. Hij is bezig om zich een plaatsje in de annalen van Eendracht Aalst te verwerven als slechtste trainer ooit. Hij is deze ploeg niet waard. Iedereen ziet dat, iedereen behalve het bestuur... Waar zijn ze gvd mee bezig??

08 Mar 2009, 21:12
forumlegende

Website: http://www.eendracht-aalst.be
een andere conclusie als: "het trok op niet veel", kunt ge niet maken he.
de kritiek op seminck is wel fel overdreven... daaraan ziet ge wat het woord "respect" van supporters uit den dag van vandaag nog betekent. hij zal er niet zijn beste periode opzitten hebben, maar omdat hij nu ietwat minder presteert hem dit allemaal aanwrijven... onbegrijpelijk. ik hoop ten zeerste dat hij nog voor ons blijft spelen, maar blijkbaar kiest hij (misschien niet onterecht) om eens andere lucht op te snuiven. mijn respect voor seminck en de manier hoe hij hier ontbolsterde blijft heel groot.

vandaag was diegem gewoon 90 minuten beter. ik denk dat de meesten onder ons met een beetje gezond verstand wel inzien dat dat blinde streven naar tweede klasse, 1 uitzichtloos, 2 compleet zinloos is. als ploeg zijn we niet goed genoeg om die ambitie te hebben.

ik vond het een zeer sympathiek artikel in de krant van de veirman, maar waar hij al iets had opgemerkt over "automatismen" dat snap ik echt niet. vandaag zijn we'r gedurende een gans uur niet in geslaag 1 deftige offensieve actie in mekaar te boksen, niet één. en als je dan de overgave en inzet en verbetenheid en sluwheid en fitheid en kracht en DOELGERICHTHEID ziet van dit diegem kan je alleen maar spijt hebben dat er niet een paar van die mannen bij ons speelt.

individueel zit er veel meer in deze ploeg, daar ben ik zeker van. een plaats in de eindronde is misschien wel mogelijk. maar niet op de manier waarop deze ploeg wordt "gecoached". gezien hoeveel slechte passes we vandaag hebben gegeven? allemaal in de voeten van die van diegem.... ik vond die acht euro duur betaald vandaag.

08 Mar 2009, 21:14
Freak

Vandaag speel je niet goed en verlies je van een sterk Diegem. Nochtans waren deze zeker te pakken, met wat geluk haal je het zelfs nog als die kansen van Delie binnengaan. Maar vandaag verdien je gewoon geen punten. Jammer in zo'n zwakke reeks, maar dat is het verhaal van het hele seizoen zeker ....

08 Mar 2009, 21:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Heel kort :

Zet een andere trainer aan het roer en zwier Franck en Degroote er uit. Dat zijn twee dezelfde spelers die geen enkel duel winnen. Zet De Schutter, Van Damme en Coulibaly in het middenveld. Vooraan Lord, Delie en Steurs. Achteraan Spotbeen, Seminck, Dessaer en Flippo. Een 4-3-3 dus en ik zweer je dat we heel wat doelkansen zullen krijgen. Nu is het voor de tegenstander heel makkelijk. Delie alleen vooraan heeft geen enkele zin. Is veel te statisch om alleen iets te forceren. Zoals we nu spelen in een 4-5-1 waarbij de vleugelspelers dan nog vooral moeten meewerken op het middenveld raak je amper aan doelkansen. Onze trainer en ons bestuur zien dat dus blijkbaar niet.. :?

08 Mar 2009, 21:21
forumlegende

Leeftijd: 69
Wat mij vandaag vooral gestoord heeft is de houding van de spelers in de kantine na de match.
Zijn dat iendrachters????????? (n) :kots:
Zijn dat de mensen die hier goed hun brood verdienen op de rug van sponsors en supporters.

08 Mar 2009, 21:23
forumlegende

Website: http://www.eendracht-aalst.be
Casual1919 schreef:
Vandaag speel je niet goed en verlies je van een sterk Diegem. Nochtans waren deze zeker te pakken, met wat geluk haal je het zelfs nog als die kansen van Delie binnengaan. Maar vandaag verdien je gewoon geen punten. Jammer in zo'n zwakke reeks, maar dat is het verhaal van het hele seizoen zeker ....

idd!!!! dit was dé kans he zeg... niet één ploeg die echt indruk maakt, en dan zo een kwakkelseizoen... jammer, maar eerlijk gezegd: wat kan je dan gaan uitrichten in tweede, niets toch? ik hoop dat we gewoon kalm uit dit seizoen kunnen komen, dat de tijd die nu nog rest gebruikt wordt om alles eens op een rijtje te zetten en de nodige conclusies te trekken.

ik ben alleszins gewonnen voor het idee om op zoek te gaan naar een goeie trainer, die zijn strepen als trainer al heeft verdiend (hoeft geen grote naam te zijn) en hem de vrijheid te geven om mee te denken over de ploeg van volgend jaar.

nog één ding: dat we niet promoveren, dat s niet zo erg, wat mij betreft, zo evident is dat uiteindelijk allemaal niet... maar zoveel rotslechte matchen in één seizoen, dat is iets wat niet meer mag gebeuren. zelden zoveel zwakke matchen in één seizoen gezien als dit jaar.

08 Mar 2009, 21:27
Junior

SERRE schreef:
Heel kort :

Zet een andere trainer aan het roer en zwier Franck en Degroote er uit. Dat zijn twee dezelfde spelers die geen enkel duel winnen. Zet De Schutter, Van Damme en Coulibaly in het middenveld. Vooraan Lord, Delie en Steurs. Achteraan Spotbeen, Seminck, Dessaer en Flippo. Een 4-3-3 dus en ik zweer je dat we heel wat doelkansen zullen krijgen. Nu is het voor de tegenstander heel makkelijk. Delie alleen vooraan heeft geen enkele zin. Is veel te statisch om alleen iets te forceren. Zoals we nu spelen in een 4-5-1 waarbij de vleugelspelers dan nog vooral moeten meewerken op het middenveld raak je amper aan doelkansen. Onze trainer en ons bestuur zien dat dus blijkbaar niet.. :?

Toch even op wijzen dat we vandaag begonnen in een 4-4-2, met Steurs naast Delie. Maar na ons doelpunt vond Dillen het een eerste keer nodig om van tactisch plan te wijzigen. Steurs mee op het middenveld dus.

08 Mar 2009, 21:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 22