|
|
| Pagina 10 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Jeroen schreef: Wat een complete ramp jongens, niveau derde provinciale. Totaal geen tempo, er is gewoon geen middenveld. Een chance dat Oudenaarde nog zwakker was maar dit was echt bij het slechtste van wat ik al gezien heb. De eerste 10 minuten waren goed, daarna vielen ze weer in slaap. inderdaad, wa was da weer zeg, de eerste helft ging er nog door maar toch, ik vrees dat we de volgende 3 matchen niks, maar dan ook niks gaan rapen en dan nog zonder depoitre en normaal wordt deze week ook zijn andere rode kaart van hoogstraten uitgesproken, het kan goed zijn dat hij alles bij elkaar 3 weken niet speelt. |
| 27 Sep 2009, 18:13 |
|
|
Freak
ne spits moeten we niet hebben,we hebben er genoeg.
![]() |
| 27 Sep 2009, 18:18 |
|
|
Junior
Heel slechte wedstrijd van beide ploegen.
'k vond het overweldigend applaus van onze supporters na de match ongepast. Ok, we hebben wel gewonnen, maar vieren als na een topmatch is er toch wat over. |
| 27 Sep 2009, 18:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwetwit schreef: Jeroen schreef: Wat een complete ramp jongens, niveau derde provinciale. Totaal geen tempo, er is gewoon geen middenveld. Een chance dat Oudenaarde nog zwakker was maar dit was echt bij het slechtste van wat ik al gezien heb. De eerste 10 minuten waren goed, daarna vielen ze weer in slaap. inderdaad, wa was da weer zeg, de eerste helft ging er nog door maar toch, ik vrees dat we de volgende 3 matchen niks, maar dan ook niks gaan rapen en dan nog zonder depoitre en normaal wordt deze week ook zijn andere rode kaart van hoogstraten uitgesproken, het kan goed zijn dat hij alles bij elkaar 3 weken niet speelt. Ook zonder de schutter(3xgeel) trouwens op waregem en aangezien dat voor seminck die match nog iets te vroeg zal komen zal siereveld mogen spelen. |
| 27 Sep 2009, 18:26 |
|
|
Freak
een heerlijke pot degradatievoetbal met twee ploegen die spelen voor de rechterkolom. Eerste helft kon de schijn nog opgehouden worden, tweede helft was ronduit zorgwekkend. Een geluk dat w.moreels die bal van de lijn kopt, of t kot was te klein.
en voor tomas troch heb ik één boodschap, = Dat wegwerpgebaar, daar hebben wij helemaal geen boodschap aan en dat verdienen wij niet. Is dat onze dank om op en af naar hoogstraten te rijden. Verander dringend je attitude man, of een streep op aa bakkes zal je deel zijn. Enkel bij winst moedig je je teammaats aan, bij een achterstand hoor je hem niet. Schandalig gewoon. Neem een voorbeeld aan de wekelijkse prestaties van een De Schutter of Depoitre, in plaats van na één goeie assist, dergelijke cinema te verkopen. Presteer eens constant man, verdedig mee, maar nee dat is te veel gevraagd. Druk op de bal is nihil. volgende week geen de schutter en depoitre...moeten we dan eigenlijk wel naar waregem rijden? Want dat zal weer niets worden! En Oudenaarde, tja als wij daar met veel geluk van winnen, dan zal het voor ons ook een heel lang seizoen worden. Een billijk gelijkspel had voor beide teams nog te veel geweest... Laatst gewijzigd door El Corredor op 27 Sep 2009, 18:35, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Sep 2009, 18:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Citeer: "tevredenheid vandaag ..." Als je de krant zal lezen zul je waarschijnlijk denken dat we met geluk gewonnen hebben maar als je de match zag dan kan je toch stellen dat wij de beste ploeg waren. Vandaag zag ik een goeie combinatie met Ken en Kristof. Natuurlijk terug jammer dat Ken na de rust uitvalt toen hij zijn enkel verzwikte. Als je in de eerste helft de kansen bekijkt, moet je toch 2-0, 3-0 voorstaan bij de rust maar Jens heeft het momenteel moeilijk en kon de kansen niet benutten en als het publiek dan begint te morren dan is het natuurlijk mentaal moeilijk voor een speler. Je ziet de twijfel terug toeslaan in de ploeg. De laatste minuten heb ik ook enkele keren geroepen op de doelman waarom de lange ballen als je dit de hele wedstrijd niet doet en dan plots terug wel terwijl je weet dat er vooraan niemand is. Zo creëer je alleen maar onnodig balverlies. Vandaag overheerst bij mij vooral tevredenheid. De druk in Aalst is inderdaad groot zowel voor trainersstaf als spelers. Er zijn heel veel nieuwe spelers en sommige hebben het daar al wat moeilijker mee dan andere maar het bestuur blijft steeds achter ons staan. Ik vind het maar een onnozele nabeschouwing. Sinds wanneer zijn wij beginnen 'morren' tov Jens? Alé, de coach is tevreden. Ik ben blij dat we met een gelukje de 3 punten hebben gepakt, maar tevreden? Totaal niet. |
| 27 Sep 2009, 18:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: en voor tomas troch heb ik één boodschap, = Dat wegwerpgebaar, daar hebben wij helemaal geen boodschap aan en dat verdienen wij niet. Is dat onze dank om op en af naar hoogstraten te rijden. Verander dringend je attitude man, of een streep op aa bakkes zal je deel zijn. Enkel bij winst moedig je je teammaats aan, bij een achterstand hoor je hem niet. Schandalig gewoon. Wat is er gebeurd? |
| 27 Sep 2009, 18:33 |
|
|
Vaste Waarde
Wat betreft die bal al dan niet over de lijn, hij was er ZEKER over, dit hebben personen die in de tribune zaten overduidelijk gezien. Behalve die pipo's van ne ref en lijnrechter.
[/quote]ik zat voor één keer in tribune E, ter hoogte van de kleine backlijn en dienen bal was er NIET in. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 27 Sep 2009, 18:35 |
|
|
Junior
waly 2 schreef: ne spits moeten we niet hebben,we hebben er genoeg. ![]() haha toen ik dat postte nog voor het seizoen begonnen was kreeg ik hier 4-5 gasten over mij ! en nu... jongens jongens. ![]() |
| 27 Sep 2009, 18:35 |
|
|
Freak
Eendracht boekt een verdiende eerste thuisoverwinning van het seizoen die meteen zorgt voor een mentale opsteker. Hopelijk is de trein nu definitief vertrokken.off.site.
verdiend? mentale opsteker? ja twas champagnevoetbal grand cru vandaag! laat me nie lachen zeg! ![]() en die nabeschouwingen van VDH komen stilaan ook mijn oren uit zeg. Hij is tevreden, we waren de beste ploeg, lees de minst slechte. Dat zo iemand dan les geeft aan de heizelschool, tja dan zou ik ook nen Hollander pakken . de wedstrijd van deze namiddag was precies een kopie van die van vorig jaar. Laatst gewijzigd door El Corredor op 27 Sep 2009, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Sep 2009, 18:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
2-1 winst, drie punten en dat is het belangrijkste!
Zagen en kreften kunt ge altijd. Beginnen met 3 ptn te pakken is alvast een begin. En liever met slecht voetbal die punten dan een dikke match spelen en met lege handen achter blijven. Ik onthou vooral de "goede" eerste helft, het verschil te spelen mét Kestens en de invalbeurt van Wouter Moreels. Waar ik wel wil op kreften: Alweer een incompetente ref die daar maar met kaarten staat te zwaaien voor doordeweekse duels. Echte fouten vergeet hij dan weer te bestraffen. Eerste kaart van Depoitre is lachertje. Zuiver bal! De 2de heeft Laurent zelf gezocht... + ongetwijfeld compensatie voor het 2de geel van Degroote. Ook deze van De Schutter is ronduit lachwekkend. Achja als ge nie beter kunt. Sebiet moeten we nog compassie hebben met de bond. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 27 Sep 2009, 18:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: verdiend? Was ook verdiend. El Corredor schreef: mentale opsteker? Na zo een slechte reeks is een overwinning altijd een mentale opsteker. El Corredor schreef: ja twas champagnevoetbal grand cru vandaag! laat me nie lachen zeg! ![]() Was ook niet voorspeld dat er champagnevoetbal zou gespeeld worden hé. Voor champagnevoetbal moet ge tegenwoordig zelfs in Anderlecht niet zijn, nietwaar? Er moest gewonnen worden, er is gewonnen. El Corredor schreef: en die nabeschouwingen van VDH komen stilaan ook mijn oren uit zeg. Geen mens die zegt dat ge die moet blijven lezen. El Corredor schreef: Hij is tevreden, we waren de beste ploeg, lees de minst slechte. Kan moeilijk ontevreden zijn met 3 punten. Oudenaarde was op zn minst veel zwakker dan ons, dus idd, wij waren de beste ploeg. El Corredor schreef: Dat zo iemand dan les geeft aan de heizelschool Heeft niks met de match van vandaag te maken. Irrelevant. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 27 Sep 2009, 18:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Pas op, pas op - hij zag wel een goeie tandem Kestens en Van Damme en het dient gezegd, Troch kon daar in de eerste helft soms van profiteren... Tweede helft niks meer...
Net ook de beelden gezien en het dient toch gezegd, Van Steenberghe gaat niet vrijuit... Volgende week beter?? Voor de positivo's: iedereen zegt hier dat Oudenaarde nog zoveel zwakker was dan ons - correct... Waarom krijgen we het dan nog moeilijk tegen die mannen??? Ze kwamen hier bijna winnen met 3 tussen de palen getrapte ballen zeg... Dan mag je als trainer niet tevreden zijn, maar juist heeeeeeeeel opgelucht... |
| 27 Sep 2009, 18:59 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
BVW schreef: 2-1 winst, drie punten en dat is het belangrijkste! Zagen en kreften kunt ge altijd. Beginnen met 3 ptn te pakken is alvast een begin. En liever met slecht voetbal die punten dan een dikke match spelen en met lege handen achter blijven. Ik onthou vooral de "goede" eerste helft, het verschil te spelen mét Kestens en de invalbeurt van Wouter Moreels. Waar ik wel wil op kreften: Alweer een incompetente ref die daar maar met kaarten staat te zwaaien voor doordeweekse duels. Echte fouten vergeet hij dan weer te bestraffen. Eerste kaart van Depoitre is lachertje. Zuiver bal! De 2de heeft Laurent zelf gezocht... + ongetwijfeld compensatie voor het 2de geel van Degroote. Ook deze van De Schutter is ronduit lachwekkend. Achja als ge nie beter kunt. Sebiet moeten we nog compassie hebben met de bond. ge zegt het : een zielige bende. |
| 27 Sep 2009, 18:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
BVW, RESPECT voor uw positieve ingesteldheid, dat meen ik
maar ik vind je wel heel naief. Een nipte overwinning tegen een archi-slechte ploeg is geen reden tot blij zijn. En VDH's nabeschouwing moeten we zeker niet lezen, maar het is wel belangrijk om te weten hoe hij er over denkt. En als hij dan zo positief blijft... weet je wat Jan Mulder zei van de Rode Duivels : met Dick Advocaat is er eindelijk eens een trainer die zijn spelers niet zal beschermen, maar ze duidelijk zal laten blijken als het om te was.wel, wat VDH bereikt, is dat ze bij Aalst gaan denken dat ze het nog goed gedaan hebben ook. Ik denk dat het dat is wat El Corredor bedoelde. nogmaals, respect voor je ingesteldheid, maar het gevoel dat het zal beteren, zal na een kutoverwinning tegen de SLECHTSTE ploeg van de reeks niet toenemen.... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 27 Sep 2009, 19:01 |
|
| Pagina 10 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 18 Volgende |