|
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 244 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
Wat ik dus ook niet snap je zit met 2 backs op de bank en B Moreels die het centraal in de verdediging goed doet wordt op backrechts gezet ten einde de heer Siereveld te laten klungelen.
|
| 18 Okt 2009, 8:13 |
|
|
Reserve
Het is al jaren zo, ze denken enkel aan hun systeem en niet om spelers op hun beste plaats uit te spelen. Geen systeem, geen ploeg, geen visie...
|
| 18 Okt 2009, 8:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik snap inderdaad niet waarom we als supporters gisteren zo stil gebleven zijn. We hadden VDH moeten buiten roepen. Want blijkbaar ziet ons bestuur het zelf niet.
|
| 18 Okt 2009, 8:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
het is duidelijk dat er aktie moet komen , harde aktie.... ik stel voor dat we massaal volgende week NIET naar de wedstrijd gaan MAAR wel aan de hoofdingang ons ongenoegen uiten , spandoeken zoals "parel van de denderstreek??, in welk jaar?? ... als we dit massaal kunnen doen zal hunne "euro" wel vallen zeker... Wij de supporters " de beste supporters" van gans derde klasse worden als strxnt behandeld , onze eendracht is op sterven na dood , doodziek zijn we...het is nu of nooit !!
![]() |
| 18 Okt 2009, 9:26 |
|
|
Junior
VDH doet juist hetzelfde als Dillen.Iedere week 4-5 andere spelers in zijn basis zetten en op andere plaatsen.Hoe kunt ge zo automatismes en combinaties kweken tussen de spelers onderling.En van de aankopen zijn enkel Depoitre en W.Moreels een meerwaarde voor de ploeg.Als ge al Van Damme en De Schutter in uwe kern hebt, waarom moet ge dan nog meer verdedigende middenvelders binnenhalen.Nen echte aanvallende spelverdeler a la Pardo in den tijd hebben we al 2 seizoenen niet meer.
|
| 18 Okt 2009, 9:41 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
tsjoep schreef: het is duidelijk dat er aktie moet komen , harde aktie.... ik stel voor dat we massaal volgende week NIET naar de wedstrijd gaan MAAR wel aan de hoofdingang ons ongenoegen uiten , spandoeken zoals "parel van de denderstreek??, in welk jaar?? ... als we dit massaal kunnen doen zal hunne "euro" wel vallen zeker... Wij de supporters " de beste supporters" van gans derde klasse worden als strxnt behandeld , onze eendracht is op sterven na dood , doodziek zijn we...het is nu of nooit !! ![]() Juist tsoep, nu moet er actie komen van onze kant ! We mogen dit niet zo laten gebeuren...... Verdomme waar zijn die toch mee bezig ?Onze favoriete voetbalploeg aan 't kapot maken OVER MIJN LIJK GR Wim (alles ok tsoep? en mé de vrouw en de kids ? ) |
| 18 Okt 2009, 9:43 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
bert schreef: VDH doet juist hetzelfde als Dillen.Iedere week 4-5 andere spelers in zijn basis zetten en op andere plaatsen.Hoe kunt ge zo automatismes en combinaties kweken tussen de spelers onderling.En van de aankopen zijn enkel Depoitre en W.Moreels een meerwaarde voor de ploeg.Als ge al Van Damme en De Schutter in uwe kern hebt, waarom moet ge dan nog meer verdedigende middenvelders binnenhalen.Nen echte aanvallende spelverdeler a la Pardo in den tijd hebben we al 2 seizoenen niet meer. Onze laatste echte goeien spelverdeler was in mijn ogen Van Wambeke, nen dirigent pur sang ! |
| 18 Okt 2009, 9:46 |
|
|
toevallige voorbijganger
ik ben gisteren gaan kijken en degene die nu nog durft beweren dat Siereveld beter is dan onze eigen jeugd moet weggestopt worden in een instelling. Waar waren zijn goede lange passen? duels? elk kopbalduel verloren. sorry mensen maar ik vrees dat ik gelijk had over hem. ik hoopte dat ik verkeerd was en we een goede speler bij hadden maar iedereen die er was ,zal gezien hebben dat hij het niveau niet aankan. Filipovic was inderdaad enkele keren in discussie gegaan me Siereveld ,gewoon omdat ook hij mee leeft met de club en ziet dat deze speler geen meerwaarde heeft.
|
| 18 Okt 2009, 9:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
En dan zeggen dat nen fitte seminck niet eens tot de wedstrijd kern behoord?
VDH ge zijt nen streke pee ![]() |
| 18 Okt 2009, 9:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De (9)Bilde schreef: tsjoep schreef: het is duidelijk dat er aktie moet komen , harde aktie.... ik stel voor dat we massaal volgende week NIET naar de wedstrijd gaan MAAR wel aan de hoofdingang ons ongenoegen uiten , spandoeken zoals "parel van de denderstreek??, in welk jaar?? ... als we dit massaal kunnen doen zal hunne "euro" wel vallen zeker... Wij de supporters " de beste supporters" van gans derde klasse worden als strxnt behandeld , onze eendracht is op sterven na dood , doodziek zijn we...het is nu of nooit !! ![]() Juist tsoep, nu moet er actie komen van onze kant ! We mogen dit niet zo laten gebeuren...... Verdomme waar zijn die toch mee bezig ?Onze favoriete voetbalploeg aan 't kapot maken OVER MIJN LIJK GR Wim (alles ok tsoep? en mé de vrouw en de kids ? ) alles ok Wim , dank u , voor mij mag er al aktie komen met de trainingen , toeme toch , kdacht dat we alles al meegemaakt hadden met den iendracht , en nu dit.... |
| 18 Okt 2009, 9:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
En waarom toch steeds met zes man achteraan blijven als je achter staat, onbegrijpelijk !
Voor mij is het ook genoeg geweest met deze trainer, weg ermee !!!! |
| 18 Okt 2009, 10:01 |
|
|
Ancien
tsjoep schreef: het is duidelijk dat er aktie moet komen , harde aktie.... ik stel voor dat we massaal volgende week NIET naar de wedstrijd gaan MAAR wel aan de hoofdingang ons ongenoegen uiten , spandoeken zoals "parel van de denderstreek??, in welk jaar?? ... als we dit massaal kunnen doen zal hunne "euro" wel vallen zeker... Wij de supporters " de beste supporters" van gans derde klasse worden als strxnt behandeld , onze eendracht is op sterven na dood , doodziek zijn we...het is nu of nooit !! ![]() Daarvoor wil ik mij nog eens richting P.C.stadion begeven. Als er geen aktie komt, ok, maar zolang er niets aan al dat sportief geklungel gedaan wordt blijf ik rustig thuis, met mijn centen gaan ze niet langer lachen. Ik wacht af wat jullie beslissen, dat het zo niet verder kan is evident, we zitten diep in het moeras op weg naar de sportieve afgrond. Ik probeer mezelf tot kalmte aan te manen, maar de onverschilligheid en gelatenheid van bestuurszijde brengt me stilletjes tot mijn kookpunt. Ik mag er niet aan denken, de krantenkoppen"Den Iendracht is niet meer.." ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Okt 2009, 10:04 |
|
|
Freak
ik heb onze eigen jeugd toch ook niet gezien gisteren.van damme heeft ook geen enkel duel gewonnen.en podevijn? heeft die mee gedaan?ja,van op 2 meter naast de goal schieten.
|
| 18 Okt 2009, 10:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: tsjoep schreef: het is duidelijk dat er aktie moet komen , harde aktie.... ik stel voor dat we massaal volgende week NIET naar de wedstrijd gaan MAAR wel aan de hoofdingang ons ongenoegen uiten , spandoeken zoals "parel van de denderstreek??, in welk jaar?? ... als we dit massaal kunnen doen zal hunne "euro" wel vallen zeker... Wij de supporters " de beste supporters" van gans derde klasse worden als strxnt behandeld , onze eendracht is op sterven na dood , doodziek zijn we...het is nu of nooit !! ![]() Daarvoor wil ik mij nog eens richting P.C.stadion begeven. Als er geen aktie komt, ok, maar zolang er niets aan al dat sportief geklungel gedaan wordt blijf ik rustig thuis, met mijn centen gaan ze niet langer lachen. Ik wacht af wat jullie beslissen, dat het zo niet verder kan is evident, we zitten diep in het moeras op weg naar de sportieve afgrond. Ik probeer mezelf tot kalmte aan te manen, maar de onverschilligheid en gelatenheid van bestuurszijde brengt me stilletjes tot mijn kookpunt. Ik mag er niet aan denken, de krantenkoppen"Den Iendracht is niet meer.." ![]() idem Hugo ![]() |
| 18 Okt 2009, 10:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
we moeten gewoon massaal aktie voeren , het heeft totaal geen zin om met 5 man te schreeuwen , dan kunt ge beter thuis blijven in uwe zetel!!
|
| 18 Okt 2009, 10:12 |
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 244 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |