|
|
| Pagina 10 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
El Corredor schreef: Bartos schreef: voorbijganger schreef: 'Een seminckske doen'? Seminck speelde amper nog mee. Misschien had je het gemist, maar Brecht heeft nog een halfuur ofzo meegespeeld. Mja, tis toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat nu zelfs al Kestens centraal achterin de voorkeur krijgt op de vorig seizoen nog onaantastbare Brecht Moreels. Bovendien speelde Brecht Moreels vorig seizoen toch gewoon een heel goed seizoen, terwijl het nu al snel duidelijk was dat in de matchen waar de trainer met zijn basiself begon er geen plaats was voor Brecht Moreels. Ik persoonlijk ben nog altijd voorstander van een verdediging met Brecht Moreels en Filipovic centraal, De Castro back rechts en De Schutter back links. Ok, Niels speelt er inderdaad niet graag, maar ik vind hem wel ne veel betere back dan Ringoot en met de huidige spelers vind ik het de sterkst mogelijke verdediging die we kunnen opstellen. Maar ok, den trainer beslist en als we der binnen anderhalve week Deinze mee kloppen zal hij wel gelijk hebben zeker. Ik hoop gewoon dat hij zich niet beklaagt dat hij perse wil vervangen wat vorig seizoen nog zo goed werkte. ![]() Brecht heeft een goede periode gekend, maar ik vond hem niet het hele seizoen even secuur. |
| 09 Aug 2010, 14:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
dwarskijker schreef: ik vond Van Damme vooral de ene slechte pass na de andere geven. Ons middenveld gaf mij weer geen deftige indruk, een eersteprovincialer is geen waardemeter. Een logische én verdiende overwinning, dat moge duidelijk zijn. Maar vlot combinatievoetbal? Nog te weinig of niet gezien. ik vrees een beetje dat ons middenveld gaat overlopen worden. De keuze kestens-De Schutter vind ik vreemd bij aanwezigheid van de onaantastbaar gewane Brecht Moreels. Depoitre kon ook nog een goal of twee meer gemaakt hebben, hij laat toch heel veel makkelijke goals liggen. Voorts een beauty gezien van Podevijn, die viel trouwens goed in. Van de rechtse kant komt met De Castro wel gevaar uit, maar die Ringoot, mij overtuigde hij nog niet. Vandaag ook zoveel slechte controles (ons plein is overigens een regelrechte ramp), weinig goede passes van hem Blijkbaar gaat de trainer met B Moreels een Seminckske doen.Of dat verstandig is zal nog moeten blijken. Ringoot is een goede verdediger maar zijn uitvoetballen is inderdaad bijzonder zwak. En Denijs is een zeker geen spits dat is me nu toch wel duidelijk. Cousin mist duidelijk de snelheid van een Podevijn. Dat projekt om eigen jeugd in te schakelen in de eerste ploeg draait op niets uit.De Vidts en co zullen pas in aanmerking komen voor het eerste ploeg als de Mexicaanse griep hier uitbreekt.Spelers die je enkel nodig hebt voor collectieve vervangingen zeg je beter de waarheid en laat je vertrekken. Gij draait ook met de wind precies ge hebt uwe nick naam goe gekozen._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Aug 2010, 15:16 |
|
|
Vaste Waarde
nonkel august schreef: Misschien gaat ons bestuur wel een poging doen om het thuisvoordeel af te kopen van Woluwe-Zaventem. Als die mannen zondag maar 500 toeschouwers verwachten moet dat lukken. Zou wel ideaal zijn. En dat ze dan maar rap de K waar opendoen. Met enkel zo een zittribune ister nie echt veel ambiance en haalt ge er ook niet echt een thuisvoordeel uit. Ge moogt daar zelfs niet binnen me pilskes blijkbaar. Nuchter kan ik thuis ook zijn e |
| 09 Aug 2010, 17:39 |
|
|
forumlegende |
voorbijganger schreef: nonkel august schreef: Misschien gaat ons bestuur wel een poging doen om het thuisvoordeel af te kopen van Woluwe-Zaventem. Als die mannen zondag maar 500 toeschouwers verwachten moet dat lukken. Zou wel ideaal zijn. En dat ze dan maar rap de K waar opendoen. Met enkel zo een zittribune ister nie echt veel ambiance en haalt ge er ook niet echt een thuisvoordeel uit. Ge moogt daar zelfs niet binnen me pilskes blijkbaar. Nuchter kan ik thuis ook zijn e ge moogt daar wel binnen me pilskes alst maar in een plastieken bekerke is... alle zo mocht het toch bij ons gisteren ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Aug 2010, 17:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
elfahem schreef: En het erge van de zaak is dat Seminck weg moest omdat Brecht Moreels hem uit de ploeg heeft verdrongen... Seminck moest idd weg omdat het bestuur en staf Brecht beter vonden, maar dat wil nog altijd ni zeggen da daardoor Brecht altijd gaat spelen hé. Moest Seminck hier nu zijn zou hij misschien maar 3e keuze zijn als reservespeler (na kestens en brecht). |
| 09 Aug 2010, 17:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: elfahem schreef: En het erge van de zaak is dat Seminck weg moest omdat Brecht Moreels hem uit de ploeg heeft verdrongen... Seminck moest idd weg omdat het bestuur en staf Brecht beter vonden, maar dat wil nog altijd ni zeggen da daardoor Brecht altijd gaat spelen hé. Moest Seminck hier nu zijn zou hij misschien maar 3e keuze zijn als reservespeler (na kestens en brecht). Met alle respect maar als het bestuur en staf Brecht echt beter vinden dan Seminck... dan ist echt triestig zenne ![]() |
| 09 Aug 2010, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Xander schreef: ajoin_bart schreef: elfahem schreef: En het erge van de zaak is dat Seminck weg moest omdat Brecht Moreels hem uit de ploeg heeft verdrongen... Seminck moest idd weg omdat het bestuur en staf Brecht beter vonden, maar dat wil nog altijd ni zeggen da daardoor Brecht altijd gaat spelen hé. Moest Seminck hier nu zijn zou hij misschien maar 3e keuze zijn als reservespeler (na kestens en brecht). Met alle respect maar als het bestuur en staf Brecht echt beter vinden dan Seminck... dan ist echt triestig zenne ![]() Voor degene die het nog niet doorhadden: Seminck speelt voor Racing Mechelen en Brecht voor EA. Gaat ge nu blijven mekkeren over Seminck? Als alles dan toch moet wijken voor Seminck dan kan ik maar ene raad geven: word supporter van Racing Mechelen en tprobleem is opgelost. ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 09 Aug 2010, 18:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
BVW schreef: Xander schreef: ajoin_bart schreef: Seminck moest idd weg omdat het bestuur en staf Brecht beter vonden, maar dat wil nog altijd ni zeggen da daardoor Brecht altijd gaat spelen hé. Moest Seminck hier nu zijn zou hij misschien maar 3e keuze zijn als reservespeler (na kestens en brecht). Met alle respect maar als het bestuur en staf Brecht echt beter vinden dan Seminck... dan ist echt triestig zenne ![]() Voor degene die het nog niet doorhadden: Seminck speelt voor Racing Mechelen en Brecht voor EA. Gaat ge nu blijven mekkeren over Seminck? Als alles dan toch moet wijken voor Seminck dan kan ik maar ene raad geven: word supporter van Racing Mechelen en tprobleem is opgelost. ![]() Iedereen is hier zo opgehitst ,thangt zkr in de lucht de laatste weken? ![]() Dan hebt ge is 15-16kernspelers ,dan gaanze hier beginnen mekkeren over die 6dat ernaast vallen,alé 6tis te zeggen brecht moreels.Ik hoop dat de spelers niet gaan reageren zoals ons en kunnen leven met hun status van bankzitter of dat ze bij de belofte moeten spelen,anders gaan we een leuk jaar tegemoet.Aja,twas gisteren 7-0 é jongens ,geen 0-7 En gemoogt gerust zijn ik weet waarom een forum dient,maar sommigen overdrijven hier wel fameus. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 09 Aug 2010, 18:30, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Aug 2010, 18:24 |
|
|
Reserve
Iendrachter90 schreef: BVW schreef: Xander schreef: Met alle respect maar als het bestuur en staf Brecht echt beter vinden dan Seminck... dan ist echt triestig zenne ![]() Voor degene die het nog niet doorhadden: Seminck speelt voor Racing Mechelen en Brecht voor EA. Gaat ge nu blijven mekkeren over Seminck? Als alles dan toch moet wijken voor Seminck dan kan ik maar ene raad geven: word supporter van Racing Mechelen en tprobleem is opgelost. ![]() Iedereen is hier zo opgehitst ,thangt zkr in de lucht de laatste weken? ![]() idd wa gaat da geven als we dan is verliezen |
| 09 Aug 2010, 18:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Iendrachter90 schreef: BVW schreef: Xander schreef: Met alle respect maar als het bestuur en staf Brecht echt beter vinden dan Seminck... dan ist echt triestig zenne ![]() Voor degene die het nog niet doorhadden: Seminck speelt voor Racing Mechelen en Brecht voor EA. Gaat ge nu blijven mekkeren over Seminck? Als alles dan toch moet wijken voor Seminck dan kan ik maar ene raad geven: word supporter van Racing Mechelen en tprobleem is opgelost. ![]() Iedereen is hier zo opgehitst ,thangt zkr in de lucht de laatste weken? ![]() Ik heb die mening ook, ik denk dat sommige wat in de put zitten omdat het verlof gedaan is ! komaan mannen kop omhoog wij hebben gisteren gewonnen met 7-0, ook al was het maar tegen en 1é provincialer. ![]() |
| 09 Aug 2010, 18:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
filibert schreef: Iendrachter90 schreef: BVW schreef: Voor degene die het nog niet doorhadden: Seminck speelt voor Racing Mechelen en Brecht voor EA. Gaat ge nu blijven mekkeren over Seminck? Als alles dan toch moet wijken voor Seminck dan kan ik maar ene raad geven: word supporter van Racing Mechelen en tprobleem is opgelost. ![]() Iedereen is hier zo opgehitst ,thangt zkr in de lucht de laatste weken? ![]() idd wa gaat da geven als we dan is verliezen ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 09 Aug 2010, 18:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Tom_1919 schreef: filibert schreef: Iendrachter90 schreef: Iedereen is hier zo opgehitst ,thangt zkr in de lucht de laatste weken? ![]() idd wa gaat da geven als we dan is verliezen ![]() In feite moest iedereen hier zijn echte identiteit bekendmaken,gezou derek boks hebben tussen bepaalde mensen.Gezou niet eens moeten wachten op een verliesmatch ![]() |
| 09 Aug 2010, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Das stress zeker?
Uiteindelijk zijn we nog allemaal supporter van dezelfde ploeg. Meningen kunnen verschillen maar das dan ook al |
| 09 Aug 2010, 18:39 |
|
|
Vaste Waarde
gweninho schreef: Das stress zeker? Uiteindelijk zijn we nog allemaal supporter van dezelfde ploeg. Meningen kunnen verschillen maar das dan ook al Soms wel mijn twijfels bij ze. Ge hebt er bij dat vanaf minuut 1 staan te zagen en te klagen op alles en nog wat. Veel mensen willen en hopen dat we ooit Barcelona worden van de lage landen, maar de realiteit is dat we der superver verwijderd van zijn, sommigen vergeten da wel is precies. Dage is kritiek hebt, kannek begrijpen, maar nie ast 7-0 is en op elke positie nen waardige vervanger op de bank hebt zitten. Ik kant ook nie begrijpen dat dezelfste mannen zijn da 90 minuten staan te kreften en dan opt einde fier ston zingen :'wer zen iendrachtsupporters...'. Daze thuis blijven of tenminste nie achter mij komen staan. Aaget plezant ver iederien. |
| 09 Aug 2010, 19:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Moest uw verdediging er staan dan verkomt ge dat "gezaag" zonder enige probleem hoor.
Maar uw verdediging staat er absoluut nog niet (zelfs niet tegen 1e provencialer) , zo simpel als dat. _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Aug 2010, 19:26 |
|
| Pagina 10 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 200 Volgende |