|
|
| Pagina 97 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Dani schreef: Amai, toch even een mentale tik voor Deinze. Dit kan echt een goede zaak voor ons betekenen. Wij moeten echter morgen de drie punten pakken. Cappellen speelt overigens ook morgen één van hun laatste troeven uit. Mits winst kunnen die ook een goei zaak doen... |
| 27 Mar 2010, 23:06 |
|
|
forumlegende
Bwa, Capellen incasseerde een zware tik in Mechelen en mist een handvol basisspelers.
Geen excuses morgen. |
| 27 Mar 2010, 23:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dani schreef: Bwa, Capellen incasseerde een zware tik in Mechelen en mist een handvol basisspelers. Geen excuses morgen. Zowiezo geen excuses van capellen moet ge gewoon winnen, dat ze hun punten maar halen tegen deinze en temse. |
| 27 Mar 2010, 23:09 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
nonkeltje schreef: Iendracht02 schreef: Deinze doet inderdaad een slechte zaak, maar er van uit gaan dat ze uitgeteld zijn, is wel zowat het stomste dat wij nu zouden kunnen doen. Laat het ons zo stellen dat ze het niet meer zelf in de hand hebben. Als Aalst en Temse beiden nog wat punten halen zijn ze kansloos; anders ... vanuit Deinze bereikte mij vorige week het bericht dat ze niet enthousiast waren om de eindronde te spelen wegens financiële perikelen. Ik heb het beschouwd als een kwakkel van formaat, doch wie weet moet ik mijn mening niet herzien ? Bwah ja, maar dan toch niet per se op basis van die nederlaag van vandaag ... We kennen het matchverloop niet. Voor 't zelfde geld hadden ze veldoverwicht, misten ze een paar kansen, kregen ze het deksel op de neus, werden ze vervolgens een beetje zenuwachtig met alle gevolgen voor het spelniveau en kregen ze vervolgens nog een keer het deksel op de neus .... Dan is het ook 0-2, hé. Morgen moogt ge geen punten laten liggen, maar door onderschatting zijn er al grotere ploegen op hun bek gegaan. Oppassen, secuur spelen en ze van in het begin bij de keel grijpen, zou ik zo zeggen, want hoe langer het 0-0 blijft, hoe meer ze zullen beginnen te schoppen naar alles wat beweegt en als ge dan per briefwisseling enen binnen krijgt, kom dan nog maar terug ... |
| 27 Mar 2010, 23:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
De spectaculaire ommekeer in Temse zou wel eens een gouden driepunter kunnen worden...
![]() |
| 27 Mar 2010, 23:23 |
|
|
Junior
mooi. ik speel liever tegen Deinze dan tegen Temse in de eindronde. Temse is voetballend een pak beter, Deinze het soort team dat doorgaans aan 1 kans genoeg heeft om 2 keer te scoren. en die liggen ons doorgaans minder. dat Deinze niet aan de eindronde zou willen meedoen betwijfel ik sterk: das doorgaans financieel interessant én bij promotie zou hun hoofdsponsor VDK allicht wél gebleven zijn.enfin, alles kan maar ik denk dat als Deinze de eindronde zou halen ze meteen ver geraakt zouden zijn: de stugheid van 3de en de ervaring van 2de. ik hoopte op winst voor Temse. Natuurlijk: morgen zélf winnen moet nog gebeuren he ! Capellen heeft ons nog al dwarsgelegen
![]() |
| 27 Mar 2010, 23:26 |
|
|
Junior
nu nog Boom kampioen en Racing op een veilige plaats. aan dat laatste kunnen we morgen ook wat helpen.
![]() |
| 27 Mar 2010, 23:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ajoinenfan schreef: nu nog Boom kampioen en Racing op een veilige plaats. aan dat laatste kunnen we morgen ook wat helpen. ![]() Mechelen moet op 7matchen al zkr meer punten halen dan voorlopig oudenaarde om veilig te zijn ,dat zijn al 8punten en 7punten van een barrageplek(ieper).Dus het wordt zowiezo barrage of degradatie vresek. |
| 27 Mar 2010, 23:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkeltje schreef: Iendracht02 schreef: Deinze doet inderdaad een slechte zaak, maar er van uit gaan dat ze uitgeteld zijn, is wel zowat het stomste dat wij nu zouden kunnen doen. Laat het ons zo stellen dat ze het niet meer zelf in de hand hebben. Als Aalst en Temse beiden nog wat punten halen zijn ze kansloos; anders ... vanuit Deinze bereikte mij vorige week het bericht dat ze niet enthousiast waren om de eindronde te spelen wegens financiële perikelen. Ik heb het beschouwd als een kwakkel van formaat, doch wie weet moet ik mijn mening niet herzien ? Op EA levert zo een eindronde nochtans een leuk extra spaarcentje op denk ik zo, toch als daar evenveel volk op af komt als 2 jaar geleden. Ge moogt dan uw premies voor spelers er nog van af trekken..... die worden op dat moment met plezier uitbetaald denk ik. Maar op Deinze ja, de publieke belangstelling is er daar ook niet, en als VDK stopt gaat de stekker er daar voor goed uit denk ik... in die hun geval (met hun toch ook wel brede kern) denk ik dat hen dat idd een pakske geld zal kosten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Mar 2010, 10:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ajoinenfan schreef: mooi. ik speel liever tegen Deinze dan tegen Temse in de eindronde. Temse is voetballend een pak beter, Deinze het soort team dat doorgaans aan 1 kans genoeg heeft om 2 keer te scoren. en die liggen ons doorgaans minder. dat Deinze niet aan de eindronde zou willen meedoen betwijfel ik sterk: das doorgaans financieel interessant én bij promotie zou hun hoofdsponsor VDK allicht wél gebleven zijn.enfin, alles kan maar ik denk dat als Deinze de eindronde zou halen ze meteen ver geraakt zouden zijn: de stugheid van 3de en de ervaring van 2de. ik hoopte op winst voor Temse. Natuurlijk: morgen zélf winnen moet nog gebeuren he ! Capellen heeft ons nog al dwarsgelegen ![]() Foutje peis ik Ajoinenfan als ik uw eerste zin zie en dan het vervolg? |
| 28 Mar 2010, 12:01 |
|
|
Junior
DT schreef: Ajoinenfan schreef: mooi. ik speel liever tegen Deinze dan tegen Temse in de eindronde. Temse is voetballend een pak beter, Deinze het soort team dat doorgaans aan 1 kans genoeg heeft om 2 keer te scoren. en die liggen ons doorgaans minder. dat Deinze niet aan de eindronde zou willen meedoen betwijfel ik sterk: das doorgaans financieel interessant én bij promotie zou hun hoofdsponsor VDK allicht wél gebleven zijn.enfin, alles kan maar ik denk dat als Deinze de eindronde zou halen ze meteen ver geraakt zouden zijn: de stugheid van 3de en de ervaring van 2de. ik hoopte op winst voor Temse. Natuurlijk: morgen zélf winnen moet nog gebeuren he ! Capellen heeft ons nog al dwarsgelegen ![]() Foutje peis ik Ajoinenfan als ik uw eerste zin zie en dan het vervolg? jup, moest omgekeerd zijn. tjah, ik ging er niet vanuit dat iemand ne post van mij leest... ![]() |
| 28 Mar 2010, 13:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutters na 31 speeldagen in Derde A:
23 doelpunten Stavros Glouftsis (Rupel Boom) 21 doelpunten Daniel Rodrigo De Oliveira (FCN Sint Niklaas) 19 doelpunten Nils Sarrazyn (Coxyde) 18 doelpunten Steve Desaegher (Ternat) 16 doelpunten Bjorn Derycke (Torhout) 15 doelpunten Bart Webers (Heist) 14 doelpunten Jan Hendrickx (Heist), Jimmy Fockaert (Hoogstraten) 13 doelpunten Sven Van Vlasselaer (Heist), Benjamin Lutun (Ieper) 12 doelpunten Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Christof Maes (Temse) 11 doelpunten Cesar Urueta (Racing Mechelen), Jens Verroken (Rupel Boom) 10 doelpunten Sampson Twum (Deinze), Kristof Planquette (Ieper), Vincenzo Verhoeven (Hamme), Sandy Martens (Oudenaarde) 9 doelpunten Hamid Bouyfoulktine (Cappellen), Jessy Lebsir (Wielsbeke) 8 doelpunten Damien Gallucci, Thomas Troch (Eendracht Aalst), Nick De Groote (Coxyde), Steven Maes (Hamme), Jonas Vandermarliere (Temse), Yves Buelinckx (Ternat), Quissem Zarti (Wielsbeke) 7 doelpunten Laurent Depoitre, Lionel Lord (Eendracht Aalst), Dirk Mathyssen (Hoogstraten), Jerry Poorters, Nico Van Der Linden (Rupel Boom), Abdelaziz Nouhass, Jelle Cherlet (Sottegem), Dieter Yde (Torhout), Dieter Vandendriessche, Nicolas Gezelle (Racing Waregem) 6 doelpunten Karel Tanghe (Coxyde), Tim Verstraeten (FCN Sint Niklaas), Frédéric Seynhaeve (Ieper), Matthias Schamp (Oudenaarde), Cedric Boto (Sottegem), Yve Thijs (Temse), Dries Bernaert (Wielsbeke), Boualem Merrir (Willebroek-Meerhof) 5 doelpunten Rachid Allachi (Cappellen), Frederik Declercq (Deinze), Amine Belfassi (FCN Sint Niklaas), Koen Van Der Heyden, Tjorven Quintelier (Hamme), Joao Olivio Calicchio, Esteban Casagolda (Racing Mechelen), Ode Thompson (Oudenaarde), Mattis Persoons (Rupel Boom), Koen Carlier (Temse), Jiresse Makengo (Ternat), Yannick Dekeyzer (Torhout), Kristof Dupont (Racing Waregem) 4 doelpunten Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Sil Boeykens (Cappellen), Kevin Janssens (Coxyde), Arnold Nguekam (Deinze), Nicolas De Lange, Thomas De Meyer (Hamme), Stijn Janssens (Heist), Niels Cox, Jens Govaerts, Thijs Schrauwen (Hoogstraten), Wouter Commeyne (Ieper), Roel Engelen (Racing Mechelen), Jesse Martens, Tom Raes (Oudenaarde), Joren Dom (Rupel Boom), Thomas De Clercq, David Geeroms, Sammy Van Den Bossche (Temse), Bart Du Rang (Ternat), Jens Noppe (Torhout), Dempsey Vervaecke (Racing Waregem), Kevin Spreutels, Rachid El Barkaoui, Ben Van Gorp (Willebroek-Meerhof) 3 doelpunten Kristof Kestens (Eendracht Aalst), Karel Ternier (Coxyde), Thomas Weydisch, Patrick Kabeya-Mbaya, Papa Meïsa Ngom (Deinze), Nsuka Bula, Robin Praet (FCN Sint Niklaas), Brian Moing (Hamme), David Wijns, Youssuf Ozcan (Heist), Kane Develer (Hoogstraten), Frederik D'Hollander, Simon Donche (Ieper), Joris Brewaeys, Mathieu Dejonckheere (Oudenaarde), Jarich Dewoyer, Davy De Smedt (Rupel Boom), Brahim Boujouh, Miguel Capilla (Ternat), Sam Van Crugten (Torhout), Giuseppe Riolo (Racing Waregem), Gregory Houzé, Gauthier Lauwers, Olivier Vanwijnsberghe (Wielsbeke) 2 doelpunten Predrag Filipovic, Jens Podevijn, Brecht Moreels, Johann Amghar (Eendracht Aalst), Jeroen De Vlaming, Mike Van Der Linden, Eric Asante, Matti Van Minnebruggen, Hamza Rizki (Cappellen), Glenn Verdonck, Nico Vandendriessche, Bart Syx, Alan Van Laer (Coxyde), Bureima Maiga, Joeri Pardo, Caio Vlerick (Deinze), Sofiane Moumou (FCN Sint Niklaas), Fabiano Scarpino (Hamme), Wouter Van Der Mieren (Heist), Michiel Lanslots, Kurt Rombouts, Nick Van Huffel, Bob Swaegers, Toon Vervoort (Hoogstraten), Yannick Cannaert (Ieper), Michael Versteeven, Sergio Nava, Alexandre Tokpa (Racing Mechelen), Arne Houtekier, Klaas Van Den Bossche (Oudenaarde), Kenny Laevaert, Nick Van Der Westerlaken (Rupel Boom), Maxime Seminck, Samir Derraz (Sottegem), Kevin Leemans, Kenny Jacobs, Sven Van Der Heyden (Temse), Jens Lavens (Torhout), Emir Ujkani (Wielsbeke), Luis-Carlos Pitton, Kabir Amin, Vadim Dotsenko (Willebroek-Meerhof) 1 doelpunt Olivier De Castro, Kevin Van Den Noortgaete, Ewen Verheyden, Ken Van Damme (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Gideon De Graaf, Slobodan Slovic, Björn Smits (Cappellen), Angelo Paravizzini, Jeremy Borgniez, Dwight Wille, Bart Berquin (Coxyde), Mathias Velghe, Abdelhakim Laref, Abdelwahed Laaloudj, Gilles Pottie, Nana-Osei Berkoe, Gentiel Goeminne (Deinze), Mourat Gloub, Thomas Broeckaert, Kristof De Witte, Aurélien Lecaillier, David Van Hoyweghen, Lode Vertonghen, Lee Roy De Keersmaecker, Olivier Van Goethem (FCN Sint Niklaas), Marijn Steurs, Sebastian Hermans, Jan Criel (Hamme), Sven Gorts, Bavo Meeus (Heist), Rory Hegelmeers, Tim De Keyser (Hoogstraten), Xavier Nottebaert, Brecht Verstraete, Marijn Vandendriessche, Kevin Pecqueux (Ieper), Kevin Huysmans, Jorn Aerts, Kevin Borlee, Eric Samano Aleman, Victor Perales (Racing Mechelen), Theo Larbie, Mustafa Erkoç, Nicolas Techel, Stijn De Keukeleire, Malic Gaye, Nico Blondeel, Thomas Vive (Oudenaarde), Wesley Snoeys, Dries Ventose, Tom Mewis (Rupel Boom), Bernd De Coene, Jonathan De Falco, Aboubacar Keita, Giovanni Sandra (Sottegem), Joeri Vanderveken, Tim Scheers, Marko Petrovic (Temse), Philip Schoukens, Andy Huet, Laurent Schmidt, Anthony Lievens (Ternat), Jo Demets, Maarten Cobbaert (Torhout), Kim Van Brabander, Brecht Vierstraete, Ben Mestdag, Bart Vlaeminck, Gwenny Opbrouck, Brecht Devos, Niels De Loof (Racing Waregem), Menebhi Saed, Bastiaan Gheysen, Dieter Verbrugghe, Nasredinne Hariti, Michaël Dominquez, Jeroen Blancke (Wielsbeke), Johan Yangassa, Jens De Proft, Aziz El Khanchaf (Willebroek-Meerhof) |
| 29 Mar 2010, 14:14 |
|
|
forumlegende
10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels.
Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. |
| 29 Mar 2010, 16:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. Als je door blessures je scorende spelers moet missen en toch nog zoveel goals maakt is dat volgens mij eerder een pluspunt. Laat ploegen met een 'regelmatige goalgetter' hun goalgetter verliezen voor de eindronde en ze staan nergens meer. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Mar 2010, 16:31 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Dani schreef: 10 spelers van diverse ploegen staan boven onze topschutter Moreels. Schrijf maar op : zonder een (regelmatige) goalgetter zal het moeilijk worden om te promoveren. ja want het is al heel duidelijk gebleken dit seizoen dat wij geen goals kunnen maken we hebben er nog maar 65 gemaakt dit seizoen |
| 29 Mar 2010, 16:32 |
|
| Pagina 97 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 133 Volgende |