|
|
| Pagina 100 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 98 99 100 101 102 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Te vroeg de spurt aangetrokken deze keer ![]() Oeioei,bakkie is stilgevallen op 100meter van de finish,dat is ni goe é ![]() Ik ben deze morgen om 04.00 uur opgestaan,dat zal de oorzaak zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Okt 2010, 11:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Te vroeg de spurt aangetrokken deze keer ![]() Oeioei,bakkie is stilgevallen op 100meter van de finish,dat is ni goe é ![]() Ik ben deze morgen om 04.00 uur opgestaan,dat zal de oorzaak zijn ![]() Z'en oeik om 04.00 opgestoan om es te pissen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2010, 11:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Te vroeg de spurt aangetrokken deze keer ![]() Oeioei,bakkie is stilgevallen op 100meter van de finish,dat is ni goe é ![]() Ik ben deze morgen om 04.00 uur opgestaan,dat zal de oorzaak zijn ![]() Gehebt nog een mooie derde plaats in de wacht gesleept é ![]() |
| 06 Okt 2010, 11:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Vanwaar komen die 900 tickets ineens?
Anyway, hoewel dat een stap in de goede richting zou zijn, iedereen weet dat dat nog ni genoeg is. |
| 06 Okt 2010, 11:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De Jean schreef: Vanwaar komen die 900 tickets ineens? Anyway, hoewel dat een stap in de goede richting zou zijn, iedereen weet dat dat nog ni genoeg is. Ja,alsze uitbreiden naar 900moeten we daar maar tevreden mee zijn zeker,we kunnen niet blijven zagen é.Alsze al uitbreiden mogen we al tevreden zijn. |
| 06 Okt 2010, 11:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: De Jean schreef: Vanwaar komen die 900 tickets ineens? Anyway, hoewel dat een stap in de goede richting zou zijn, iedereen weet dat dat nog ni genoeg is. Ja,alsze uitbreiden naar 900moeten we daar maar tevreden mee zijn zeker,we kunnen niet blijven zagen é.Alsze al uitbreiden mogen we al tevreden zijn. Dan heeft deze aktie 225 plaatsen opgeleverd dus positief Eerst afwachten want zolang het niet definitief is staan we nog nergens. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2010, 11:41 |
|
|
Duivelke
janos schreef: Ok, dat verstaan we wel. Het gaat er hem enkel over dat er misschien maximaal 3-4.000 GB supporters zijn en dat er verschillende lege tribunes zullen zijn, waar ze van toch één aan ons kunnen geven. Op Sint-Truiden hebben ze dit ook gedaan, zonder problemen. Janos, Ik denk dat daar de veiligheid in speelt. Je kan op GEEN enkele tribune buiten hoofdtribune geraken, ZONDER door de thuissupporters heen te moeten. Oude tijden mogen niet meer he ![]() |
| 06 Okt 2010, 11:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik heb er in ieder geval geen goed oog in,ik hoop dat ik mis ben.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Okt 2010, 11:57 |
|
|
Junior
Schitterend om dit allemaal te lezen!
Dikke merci aan iedereen die zich rond deze kwestie inzet, hopelijk komt dit goed! |
| 06 Okt 2010, 12:01 |
|
|
Vaste Waarde
Garage schreef: janos schreef: Ok, dat verstaan we wel. Het gaat er hem enkel over dat er misschien maximaal 3-4.000 GB supporters zijn en dat er verschillende lege tribunes zullen zijn, waar ze van toch één aan ons kunnen geven. Op Sint-Truiden hebben ze dit ook gedaan, zonder problemen. Janos, Ik denk dat daar de veiligheid in speelt. Je kan op GEEN enkele tribune buiten hoofdtribune geraken, ZONDER door de thuissupporters heen te moeten. Oude tijden mogen niet meer he ![]() Ik vind dat toch overdreven ze. 'veiligheid'. Ok, da komt er door het verleden. Ma we zetten (bij wijze van kleine overdrijving) de halve voetbal en mediawereld op zijnen kop. Ge zou dan nen dommerik moeten zijn om tribunes over te steken en uw vuist in iemand zijn gezicht te planten. Dus veiligheid, allemaal goed en wel. Maar dat ze het dan toepassen op een match waar het niet te vermijden is. |
| 06 Okt 2010, 12:04 |
|
|
Duivelke
voorbijganger schreef: Garage schreef: janos schreef: Ok, dat verstaan we wel. Het gaat er hem enkel over dat er misschien maximaal 3-4.000 GB supporters zijn en dat er verschillende lege tribunes zullen zijn, waar ze van toch één aan ons kunnen geven. Op Sint-Truiden hebben ze dit ook gedaan, zonder problemen. Janos, Ik denk dat daar de veiligheid in speelt. Je kan op GEEN enkele tribune buiten hoofdtribune geraken, ZONDER door de thuissupporters heen te moeten. Oude tijden mogen niet meer he ![]() Ik vind dat toch overdreven ze. 'veiligheid'. Ok, da komt er door het verleden. Ma we zetten (bij wijze van kleine overdrijving) de halve voetbal en mediawereld op zijnen kop. Ge zou dan nen dommerik moeten zijn om tribunes over te steken en uw vuist in iemand zijn gezicht te planten. Dus veiligheid, allemaal goed en wel. Maar dat ze het dan toepassen op een match waar het niet te vermijden is. Als je andere tribunes openstelt, dan kan je je vuist planten in elke "voorbijganger" ![]() |
| 06 Okt 2010, 12:17 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
voorbijganger schreef: Garage schreef: janos schreef: Ok, dat verstaan we wel. Het gaat er hem enkel over dat er misschien maximaal 3-4.000 GB supporters zijn en dat er verschillende lege tribunes zullen zijn, waar ze van toch één aan ons kunnen geven. Op Sint-Truiden hebben ze dit ook gedaan, zonder problemen. Janos, Ik denk dat daar de veiligheid in speelt. Je kan op GEEN enkele tribune buiten hoofdtribune geraken, ZONDER door de thuissupporters heen te moeten. Oude tijden mogen niet meer he ![]() Ik vind dat toch overdreven ze. 'veiligheid'. Ok, da komt er door het verleden. Ma we zetten (bij wijze van kleine overdrijving) de halve voetbal en mediawereld op zijnen kop. Ge zou dan nen dommerik moeten zijn om tribunes over te steken en uw vuist in iemand zijn gezicht te planten.Dus veiligheid, allemaal goed en wel. Maar dat ze het dan toepassen op een match waar het niet te vermijden is. gelijk heb je... tenzij dat zo ne kerel is zoals de keeper op westerlo.. _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 06 Okt 2010, 12:20 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: ik zie de meet Hugo sloapt nog ![]() 't is ni mogelijk, ik ga naar de bekerwedstrijd en zie onmiddelijk de 100 verschijnen, mijnen tikker sloeg over en als ik dan zie wie de spurt gewonnen heeft. Om hier ne sprint te winnen moet je gaan slapen met je PC. Enfin, ik zal me klaar houden voor een volgende gelegenheid. Is er al officiëel nieuws mannen? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2010, 12:51 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: ik zie de meet Hugo sloapt nog ![]() 't is ni mogelijk, ik ga naar de bekerwedstrijd en zie onmiddelijk de 100 verschijnen, mijnen tikker sloeg over en als ik dan zie wie de spurt gewonnen heeft. Om hier ne sprint te winnen moet je gaan slapen met je PC. Enfin, ik zal me klaar houden voor een volgende gelegenheid. Is er al officiëel nieuws mannen? de keenink zie get oek ne mér zitten ; weir emmen compagnie |
| 06 Okt 2010, 12:58 |
|
|
Ancien
jowwan schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: ik zie de meet Hugo sloapt nog ![]() 't is ni mogelijk, ik ga naar de bekerwedstrijd en zie onmiddelijk de 100 verschijnen, mijnen tikker sloeg over en als ik dan zie wie de spurt gewonnen heeft. Om hier ne sprint te winnen moet je gaan slapen met je PC. Enfin, ik zal me klaar houden voor een volgende gelegenheid. Is er al officiëel nieuws mannen? de keenink zie get oek ne mér zitten ; weir emmen compagnie Ja, hij kan zeker niet op reis vertrekken met zijn violet. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2010, 13:01 |
|
| Pagina 100 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 98 99 100 101 102 … 200 Volgende |