Eendracht Aalst - Diegem - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 22
 Eendracht Aalst - Diegem 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wat mij vandaag vooral gestoord heeft is de houding van de spelers in de kantine na de match.
Zijn dat iendrachters????????? (n) :kots:
Zijn dat de mensen die hier goed hun brood verdienen op de rug van sponsors en supporters.

wa wast misschien?

08 Mar 2009, 21:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
SERRE schreef:
Heel kort :

Zet een andere trainer aan het roer en zwier Franck en Degroote er uit. Dat zijn twee dezelfde spelers die geen enkel duel winnen. Zet De Schutter, Van Damme en Coulibaly in het middenveld. Vooraan Lord, Delie en Steurs. Achteraan Spotbeen, Seminck, Dessaer en Flippo. Een 4-3-3 dus en ik zweer je dat we heel wat doelkansen zullen krijgen. Nu is het voor de tegenstander heel makkelijk. Delie alleen vooraan heeft geen enkele zin. Is veel te statisch om alleen iets te forceren. Zoals we nu spelen in een 4-5-1 waarbij de vleugelspelers dan nog vooral moeten meewerken op het middenveld raak je amper aan doelkansen. Onze trainer en ons bestuur zien dat dus blijkbaar niet.. :?

Volledig mee akkoord, behalve dan dat ik Tomas Spotbeen toch ook niet echt vind voldoen.

Eigenlijk is het enige positieve dat ik aan vandaag overhoud dat Dillen nu toch nauwelijks nog te verdedigen moet zijn.

08 Mar 2009, 21:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Trouwens, ik vraag me dus echt af waarom ge in godsnaam met Boto ne spits op de bank zet als ge die zelfs bij nen achterstand gans de match op de bank laat zitten. Laat hem dan direct thuis hé.

En nog eens trouwens, volgende week is Seminck geschorst, ik ben curieus hoeveel spelers hiervoor alweer van plaats gaan moeten veranderen. Vandaag waren er bij de rust allesins maar liefst vijf wissels of positiewissels. Ok, het was niet goed in den eersten helft, maar misschien in het vervolg eens proberen om iedereen van bij den aftrap op hun juiste plaats te zetten.

08 Mar 2009, 21:42
Freak

Bartos schreef:
Trouwens, ik vraag me dus echt af waarom ge in godsnaam met Boto ne spits op de bank zet als ge die zelfs bij nen achterstand gans de match op de bank laat zitten. Laat hem dan direct thuis hé.

En nog eens trouwens, volgende week is Seminck geschorst, ik ben curieus hoeveel spelers hiervoor alweer van plaats gaan moeten veranderen. Vandaag waren er bij de rust allesins maar liefst vijf wissels of positiewissels. Ok, het was niet goed in den eersten helft, maar misschien in het vervolg eens proberen om iedereen van bij den aftrap op hun juiste plaats te zetten.

da van boto vond ik het toppunt. laat em thuis dan hé zeg. nen gansen tweede time opwarmen ver niks...

mijn voorspelling, nog één keer verliezen en dillen zal de eer, zogezegd, aan zichzelf houden... :whistle:

als het deze week al zover niet komt...

08 Mar 2009, 21:45
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bartos schreef:

onbegrijpelijk dat die man zijn gangen mag blijven gaan... iedereen ziet dat het één soep is, die ploegopstelling. ik hoop écht dat ze hun gezond verstand gaan gebruiken wanneer ze aan volgend jaar denken. was het niet uit pure liefhebberij voor die prachtclub, ik bleef gewoon thuis in 't vervolg. eigenlijk ben ik diejen dillen kotsbeu.

08 Mar 2009, 21:49
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
En toch staan we er telkens hé. Nu zijn er nog 7 overbodige wedstrijden (het seizoen is nu al over) maar we zullen er weer staan....

08 Mar 2009, 21:51
Junior

Bartos schreef:
Vandaag waren er bij de rust allesins maar liefst vijf wissels of positiewissels. Ok, het was niet goed in den eersten helft, maar misschien in het vervolg eens proberen om iedereen van bij den aftrap op hun juiste plaats te zetten.

+ Dillen start met dezelfde namen als de vorige keer maar in een heel andere opstelling. Dit en zijn vele omschakelen duidt er toch alleen maar op dat hij nog steeds van geen hout pijlen weet te maken?

08 Mar 2009, 21:52
Freak

Leeftijd: 35
Jan schreef:
En toch staan we er telkens hé. Nu zijn er nog 7 overbodige wedstrijden (het seizoen is nu al over) maar we zullen er weer staan....

Bijlange niet iedereen denk ik en voor de rest als dillen niet rap buitenligt zullen we er zelf voor moeten zorgen zeker?

08 Mar 2009, 21:53
Ancien

Individueel goeie spelers maar godverdomme geen ploeg op dat plein! (excuseer voor taalgebruik)

08 Mar 2009, 21:54
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Iendrachter90 schreef:
Jan schreef:

Bijlange niet iedereen denk ik en voor de rest als dillen niet rap buitenligt zullen we er zelf voor moeten zorgen zeker?

ik vrees ook dat ze 't weer zover zullen laten komen. nochtans een mooie kans voor het bestuur om eens echt te tonen dat ze zelf zinnens zijn schoon schip te maken en met een propere lei te beginnen. dus effe die koppigheid opzij zetten, en een schoon projectje beginnen met ne gpassioneerde coach die ambitie heeft om aalst weer naar het niveau te tillen waar het thuis hoort en dat is minstens 2e klasse. (men printe dit alineaatje af, men knippe het uit, men legge het onder zijn hoofdkussen, en men hope het morgen te lezen in de gazet dat het EINDELIJK zover is. )

08 Mar 2009, 22:00
Ancien

Dillen zijn plannetje bij een achterstand: 4 spelers achterin houden en al d'ander in de spits smijten, waardoor er op 't middenveld geen kat meer rondloopt. Prachtig! Ik was er zelf nie opgekomen!

08 Mar 2009, 22:04
Vaste Waarde

SERRE schreef:
Heel kort :

Zet een andere trainer aan het roer en zwier Franck en Degroote er uit. Dat zijn twee dezelfde spelers die geen enkel duel winnen. Zet De Schutter, Van Damme en Coulibaly in het middenveld. Vooraan Lord, Delie en Steurs. Achteraan Spotbeen, Seminck, Dessaer en Flippo. Een 4-3-3 dus en ik zweer je dat we heel wat doelkansen zullen krijgen. Nu is het voor de tegenstander heel makkelijk. Delie alleen vooraan heeft geen enkele zin. Is veel te statisch om alleen iets te forceren. Zoals we nu spelen in een 4-5-1 waarbij de vleugelspelers dan nog vooral moeten meewerken op het middenveld raak je amper aan doelkansen. Onze trainer en ons bestuur zien dat dus blijkbaar niet.. :?

Volledig Akkoord.
Maar is het enkel Dillen die mag beslissen wie er in de basis moet staan?

08 Mar 2009, 22:05
nieuw in de eerste ploeg

Misschien moeten we de vraag is omgekeerd stellen en is dillen te slim voor ons? :D :D :D :D :D :D

08 Mar 2009, 22:11
Ancien

We zullen nu maar naar volgend seizoen kijken zeker. Niks meer te winnen...

08 Mar 2009, 22:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Misschien bij het volgende verlies "Dillen Boiten" starten. Dat werkt effectief, en bij andere trainers heeft het zolang niet geduurd (Limpens, Van Der Elst, ...)

Die Dillen is gewoon tactisch een ramp... Veel show verkopen op zijn bank, maar voor de rest zo dom als lood... Weg ermee...

Filipovic en Degroote dat zijn ook weeral 2 hoogvliegers die ze deze winter hebben gehaald. Samen met Franck... Die jongen blijft krediet krijgen, maar ik denk dat hij op een volledig seizoen 3 goede matchen heeft gespeeld.

08 Mar 2009, 22:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 22