Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
witteken schreef:
we spelen met 2 verdedigende middenvelders en dan verwachten jullie nog dat troch meer moet verdedigen. :fuck: ewan is de zwakke schakel .

Onnozelaar, ten eerste is het Ewen en ten tweede Troch is momenteel niks maar dan ook niks waard.

26 Aug 2009, 22:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
de clerus schreef:
Hopelijk dien Siereveld speelgerechtigd en op plaats van de schutter en de schutter naar het middenveld!

De Schutter speelt wel de laatste matchen in de verdediging subliem, waarom hem dan van positie ruilen voor een speler waar we nog niets van gezien hebben :crazy:

Mijn hart is wit en zwart !

26 Aug 2009, 22:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
De_steve schreef:
de clerus schreef:
Hopelijk dien Siereveld speelgerechtigd en op plaats van de schutter en de schutter naar het middenveld!

De Schutter speelt wel de laatste matchen in de verdediging subliem, waarom hem dan van positie wissellen voor een speler waar we nog niets van gezien hebben :crazy:

om dien verheyden der af te halen tiens!

Iendracht nor 2e

26 Aug 2009, 22:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
We mogen vandaag tevreden zijn met een punt, want Boom was de betere ploeg. De slag werd vooral op het middenveld verloren. En toch hadden we kunnen winnen. Bij een 1-0 stand moet Podevijn bij die kans in de tweede helft altijd scoren. Dan is het 2-0 en match gedaan. Uiteindelijk had bij onze goal de ref beter geen balvoordeel gegeven, maar penalty en rood voor die keeper. Dan moet Boom een spits opofferen en krijgen we een totaal andere match.

Beste man vandaag was weer De Schutter. Echt een dikke match gespeeld.

Om ons middenveld te doen draaien is het wachten op Kestens of misschien De Schutter als Siereveld speelgerechtigd is en Niels kan doorschuiven naar het middenveld.

26 Aug 2009, 22:55
Nationale Ploeg

Gilles schreef:
witteken schreef:
we spelen met 2 verdedigende middenvelders en dan verwachten jullie nog dat troch meer moet verdedigen. :fuck: ewan is de zwakke schakel .

Onnozelaar, ten eerste is het Ewen en ten tweede Troch is momenteel niks maar dan ook niks waard.

Inderdaad Ewan, trach en Lard :p zijn momenteel de zwakke schakels van de ploeg

26 Aug 2009, 22:56
Reserve

witteken schreef:

Hij is toch ook heel zwak zenne. Het is ook voor hem niet verboden om zijn truitje nat te maken. En aanvallend is hij ook heel bleekskes!

26 Aug 2009, 22:56
Nationale Ploeg

de clerus schreef:
De_steve schreef:
de clerus schreef:

De Schutter speelt wel de laatste matchen in de verdediging subliem, waarom hem dan van positie wissellen voor een speler waar we nog niets van gezien hebben :crazy:

Man, man, man te zot voor woorden

26 Aug 2009, 22:57
Vaste Waarde

Smetje schreef:
We mogen vandaag tevreden zijn met een punt, want Boom was de betere ploeg. De slag werd vooral op het middenveld verloren. En toch hadden we kunnen winnen. Bij een 1-0 stand moet Podevijn bij die kans in de tweede helft altijd scoren. Dan is het 2-0 en match gedaan. Uiteindelijk had bij onze goal de ref beter geen balvoordeel gegeven, maar penalty en rood voor die keeper. Dan moet Boom een spits opofferen en krijgen we een totaal andere match.

Om ons middenveld te doen draaien is het wachten op Kestens of misschien De Schutter als Siereveld speelgerechtigd is en Niels kan doorschuiven naar het middenveld.

dat probeerde ik hier ook al hele tijd duidelijk te maken. want op het middenveld heb je NIETS van slagkracht

Iendracht nor 2e

26 Aug 2009, 22:57
Miniem

Laten we eens allemaal mooi realistisch blijven...

Galucci OK, dat is een wroeterken maar brengt aanvallend NIETS bij(let daar eens op in't vervolg), enkel balverlies
Podevijn, geen body, weinig fut in, moet het hebben van de bal die eens goed valt(Namen), of van steekballen, nu kleeft hij nog veel te veel tegen de lijn(brengt aanvallend ook niets bij).
Lord, das 0,0 die loopt niet, die vraagt niet, die hobbelt en kabbelt maar wat aan in zijn zone en in balbezit maakt hij niets klaar, enkel balverlies.
Troch OK, hij kan niet alles dicht lopen en doet wat hij kan, maar als je ons middenveld beziet is het echt wel dweilen met de kraan open. Maar is gelukkig maar toch weer bepalend geweest met een assist.
Ewen, die loopt met niet al te veel vertrouwen rond, dat zie je aan zijn passing.
De Castro, mja die trachtte zijn streng te trekken vandaag, zet binnenkort als Siereveld of Seminck in de ploeg komt Nielsken op zijn positie (VM) en ik denk dat je daaraan een veel betere stofzuiger hebt.
Spits? Welke?

Analyse

1. Geen body op het middenveld, eigenlijk uberhaupt nergens in ons team, geen kopkracht, niks gevaarlijks hebben we op stilstaande fases, tenzij hij net buiten de rechthoek ligt, dan kan Thomas wel nog iets.
2. Linies(aanval-verdediging) liggen veel te ver uit elkaar, waardoor er heel veel werk dient opgeknapt te worden op het middenveld, de jongens lopen zich dus dood. Zeker als je het programma bekijkt van de afgelopen 3 weken.
3. Als we hele tijd balverlies gaan leiden door alles wat voor de verdediging loopt, dan wens ik ons nog veel sterkte toe voor wat komen gaat, dan mag je er zelfs Boussoufa(diene van Anderlecht) opzetten, er verandert niks.

Oplossing

1. Simpel, speel hoger, liefst compacter, want ook de flankspelers snijden weinig in en maken dus geen extra ruimte vrij in de opbouw van de aanval.
2. Haal dringend nog een spits!

Los kampioen gaan we nooit worden(ookal hoopt iedere supporter dat natuurlijk wel, ook ik), maar laat het schip varen en in januari zien we waar we staan en dan kunnen we misschien nog een trapje hoger klauteren richting eindronde of het kampioenschap.

26 Aug 2009, 22:58
Vaste Waarde

De_steve schreef:
de clerus schreef:
De_steve schreef:

Man, man, man te zot voor woorden

aja, goed. zet dien siereveld dan op uw bank en begint weer met u zelfde ploeg. :hmm:

Iendracht nor 2e

26 Aug 2009, 22:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Fillou schreef:
ik ben er niet de man voor om commentaar te geven en probeer positief te blijven. Maar zelfs met mijn beperkte voetbalverstandelijke vermogens: haal troch en verheyden van dat veld. Ze lopen er alletwee alsof zij en zij alleen de enige zijn die op een bal kunnen trappen. Al de rest is veel te min en is bij geen gemillimeterde pass het bekijken niet waard.

Ik zou er minder problemen mee hebben als ze dan zélf de pannen van het dak spelen, maar niets is minder waar. Verheyden heeft vanop zijn centrale positie aanvallend geen enkele meerwaarde en komt in verdedigend opzicht een stap te kort. Omdat hij, volgens mij, te weinig druk naar voor zet, duwt hij achter zich De Castro achteruit die dan ook helemaal geen ruimte meer heeft om iets te doen. De twee centrale middenvelders hebben immers de volledige vrijheid om ten aanval te trekken, de aanvallers om te storen op de castro als hij moet uitvoetballen.

En dan heb je Troch. Ik denk dat de zolen van zijn schoenen pijn doen, want hij doet niets, maar echt niets anders dan op zijn tippen rond de middencirkel huppelen. Duels? Helemaal niets. Galluci is twee koppen kleiner, maar wint kopduels tegen kerels van één meter vijfentachtig. Troch denkt er zelfs niet aan om in duel te gaan. Zorgt hij dan wél voor offensieve impulsen? Helaas niet. Daar zijn twee mogelijke redenen voor. Hij kan het niet (meer) of hij heeft geen mogelijkheden om de bal af te spelen. Ik vrees een combinatie van beide. De vijandige verdediging speelt in een zetel want we spelen met één spits, die dan eigenlijk zelfs gewoon een flankspeler is en de flanken pakken niet uit. Podevijn (sorry jens) is niet meer het jonge veulen die onhoudbaar was op zijn lijn (hoewel hij wel hard werkt en bijvoorbeeld scherp tackled) en Galluci staat er alleen voor.

Nee, er klopt iets niet. Ik ben er van overtuigd dat er zo ontzettend veel in deze ploeg zit. Maar het zit muurvast. VDH heeft veel werk om die motor te laten draaien hoor.

Volledig correct wat je hier neerschrijft. Onze trainer kan misschien eens een voorbeeld nemen aan de veldbezetting van Boom. Van bij de start veel druk naar voor in een 4 - 1 - 3 - 2 systeem. Boom speelde erg aanvallend en werd daar erg karig voor beloond. Deze match mogen we nog 10 maal overspelen, we verliezen die 10 keer. Schrijf maar op dat Boom heel hoog zal eindigen. Waarom in hemelsnaam altijd vast houden aan dat zelfde systeem. En nog een vaststelling, we hebben enkele zeer sterke technische spelers maar komen veel duelkracht tekort. Als Seminck en/of Siereveld erbij komen zou ik opteren voor een middenveld De Schutter en Kestens. Dan eventueel een Troch en Depoitre vooraan. Maar een middenveld met Verheyden…. Vergeet de titel of eindronde dan maar. Nog een pluim voor Galluci die voor zijn gestalte heel veel duels won, zelfs in de lucht. Troch en Verheyden kunnen daar een poepje ruiken…

26 Aug 2009, 22:59
Nationale Ploeg

de clerus schreef:
Smetje schreef:

dat probeerde ik hier ook al hele tijd duidelijk te maken. want op het middenveld heb je NIETS van slagkracht

Ik zeg het, hopelijk dat Kestens rap fit is dan worden de plaatsen op het middenveld duur.

26 Aug 2009, 22:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
welke trainer gaat nu eindelijk eens inzien dat de 4-5-1 niet plakt bij onze ploeg :hmm:
speel toch verdomme es met 4-4-2 of weet ik veel wat, maar 't is nu al 2,5 jaar hetzelfde gezeik en we zijn weeral vertrokken voor een middenmoot seizoen.
(ach, ik was het al vergeten, de prijzen worden pas op het einde verdeeld :lol: :zzz: )

En Arnold weer 2 doelpunten... (y)

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

26 Aug 2009, 23:00
Nationale Ploeg

Ik denk dat hij wacht op een extra spits voor 4-4-2 te spelen

26 Aug 2009, 23:01
Nationale Ploeg

Gilles schreef:
witteken schreef:

absoluut waar! Als troch (met kleine t) voor de ene na de andere vlijmscherpe aanvallende actie zou zorgen, mag hij inderdaad zijn voeten vegen aan verdedigen. maar nu doet hij niet. Behalve verontwaardigd reageren op foutjes van zijn ploegmakkers.

Hij en Verheyden denken enkele niveau's boven hun collega's te staan. Op basis van de wedstrijden die ik dit jaar al zag, is niets minder waar. Volgens mij zijn ze de twee zwakste schakels. Erg als je Verheyden ziet knoeien en intussen warmt Van Damme zich voor je neus een ganse tweede helft op.

Maar volgens sommige fans mogen die twee zich alles veroorloven. op de zittribune zit een gast achter mij die de twee helft Lord begint te verwijten om dat hij niet ingaat op een pass van Verheyden. Een rotpas, na een goeie actie van Lord zelf die perfect diep gaat op de flank. Verheyden speelt'm centraal in en Lord zou te plat zijn. Man, man ... Na een kleine woordenwisseling met mijn buurman-boom-supporter zat het er al zo goed als tegen met een eigen supporter. Nu ja, ze moeten maar geen zever verkopen. Net zoals de teppens die vonden dat die coach van Boom niet achter de dug out in de tribune mocht zitten. Kan iemand eens uitleggen waarom dat niet zou mogen? Tribune is tribune he.

26 Aug 2009, 23:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 25