|
|
| Pagina 11 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Eindronde 2010
nonkeltje schreef: hansken schreef: tzwoin schreef: gij ging toch de eerste verplaatsing van de eindronde te voet doen. de eerste verplaatsing is de eerste verplaatsing e. of da het nu eerst thuis is of ni ![]() euhm just nix, kheb da hier opt forum gezet de eerste wedstrijd van de eindronde! kheb nix gezegt van eerste verplaatsing ze ![]() da's juist, Hansken, by the way, ben je al aan het trainen ? nope, ik gok op een thuismatch! en anders word het serieus afzien _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Apr 2010, 10:08 |
|
|
Vaste Waarde
panoleon schreef: Bram schreef: panoleon schreef: Al eens de datum bekekenn Bram, voor de wedstrijd tegen Temse onder KVDH nog, van straf gesproken ![]() 'ging mij eiegenlijk meer omdat vat ![]() misschien kan je het vat schenken aan Hansken, we kunnen hem na zijn 'wandelingske' aan een 'infuus' leggen ! _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 16 Apr 2010, 18:27 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Wezet zal waarschijnlijk kampioen spelen(hopelijk)
dus uit 3de B tegen 1 van de volgende: 2 Olympic Charleroi 31m 60ptn 3 Dessel 32m 57ptn 4 Zaventem 32m 50ptn 5 Diegem 30m 49ptn en uit 2de zal het Beveren,Turnhout,Ronse of Tubize zijn als Dender falliet is( _________________ www.be-cycle.com |
| 18 Apr 2010, 21:56 |
|
|
forumlegende
Luik heeft geen licentie gekregen en als ik me niet vergis hebben ze die niet eens aangevraagd. Dus Luik zal het alvast niet zijn.
|
| 18 Apr 2010, 21:58 |
|
|
Scholier
Bron : Voetbalkrant
Eindronde voor Luik FC dankzij stap terug Beveren? Luik FC staat al een tijdje troosteloos op de laatste plaats in de tweede klasse, maar mogelijk ontsnapt de club toch nog aan degradatie. 19/04/2010 11:13 | 2 reacties | 551x gelezen Beveren, de voorlaatste in de stand, moet voor woensdagavond 180.000 euro betalingsgaranties kunnen voorleggen aan de licentiecommissie. Maar het bestuur van de Wase club heeft al laten uitschijnen dat dit quasi onmogelijk is. De bestuursleden van Beveren komen straks bij elkaar en zullen dan waarschijnlijk beslissen om vrijwillig een stap terug te zetten naar de derde klasse. Hierdoor degradeert geel-blauw rechtstreeks naar de derde afdeling en zal rode lantaarn Luik mogelijk deelnemen aan de eindronde met de derdeklassers. Mogelijk, want de Luikenaars beslisten op 14 april om geen licentie voor tweede klasse aan te vragen omwille van hun penibele sportieve situatie. "Uiteraard blijven we zoeken naar oplossingen, moest er toch nog iets uit de bus komen, dan zullen we dat zeker niet laten liggen", aldus voorzitter Verelst van Beveren. "Maar als die middelen niet gevonden worden, dan zullen we vrijwillig een stap terug zetten om de club terug op te bouwen en gezond te maken in derde klasse." |
| 19 Apr 2010, 11:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Wa steken ze daar toch allemaal uit in tweede klasse...
Als Beveren vrijwillig daalt, dan mag Luik in de eindronde. Maar ze hebben geen licentie aangevraagd, dus dat mogen ze eigenlijk weer niet. Dus zal er maar 1 tweedeklasser aan de eindronde deelnemen? Als ik mij niet vergis moesten er 4 ploegen hun licentie niet krijgen om een extra stijger uit derde te hebben. Naast beveren en Luik nu dus nog maar twee te gaan... Go Dender! |
| 19 Apr 2010, 12:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
De Jean schreef: Wa steken ze daar toch allemaal uit in tweede klasse... Als Beveren vrijwillig daalt, dan mag Luik in de eindronde. Maar ze hebben geen licentie aangevraagd, dus dat mogen ze eigenlijk weer niet. Dus zal er maar 1 tweedeklasser aan de eindronde deelnemen? Als ik mij niet vergis moesten er 4 ploegen hun licentie niet krijgen om een extra stijger uit derde te hebben. Naast beveren en Luik nu dus nog maar twee te gaan... Go Dender! die van dender komen dinsdagavond samen met de gemeente, kzen is benieuwd _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 19 Apr 2010, 12:11 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Als ik goed kan tellen:
- momenteel 19 ploegen in 2de klasse - geen rechtstreekse zakker uit 1e (Moeskroen) - er gaat 1 ploeg naar 1e (kampioen) - min 1 ploeg LUIK (gn licentie) - Min 1 ploeg Beveren - Min 1 ploeg (Dender/Antwerp/...) - plus 2 ploegen (kampioenen 3a en 3b) Dus ik kom aan 17ploegen, en als zowel Dender, Antwerp en Beveren geen licentie krijgen aan 16. Met hoeveel ploegen wilt men volgend jaar in 2de starten? |
| 19 Apr 2010, 12:12 |
|
|
forumlegende
shagual schreef: Als ik goed kan tellen: - momenteel 19 ploegen in 2de klasse - geen rechtstreekse zakker uit 1e (Moeskroen) - er gaat 1 ploeg naar 1e (kampioen) - min 1 ploeg LUIK (gn licentie) - Min 1 ploeg Beveren - Min 1 ploeg (Dender/Antwerp/...) - plus 2 ploegen (kampioenen 3a en 3b) Dus ik kom aan 17ploegen, en als zowel Dender, Antwerp en Beveren geen licentie krijgen aan 16. Met hoeveel ploegen wilt men volgend jaar in 2de starten? met 18, als ze er aan zoveel geraken |
| 19 Apr 2010, 12:26 |
|
|
Nationale Ploeg
shagual schreef: Als ik goed kan tellen: - momenteel 19 ploegen in 2de klasse - geen rechtstreekse zakker uit 1e (Moeskroen) - er gaat 1 ploeg naar 1e (kampioen) - min 1 ploeg LUIK (gn licentie) - Min 1 ploeg Beveren - Min 1 ploeg (Dender/Antwerp/...) - plus 2 ploegen (kampioenen 3a en 3b) Dus ik kom aan 17ploegen, en als zowel Dender, Antwerp en Beveren geen licentie krijgen aan 16. Met hoeveel ploegen wilt men volgend jaar in 2de starten? De bedoeling was volgens mij: 19 ploegen -1 kampioen (Lierse) [-1 eindronde eerste] [+1 eindronde eerste] + 0 Moeskroen - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (weeral Moeskroen) - 1 rechtstreekse degradatie naar derde (Luik) + 2 kampioenen derde -2 deelnemers aan eindronde derde klasse +1 winnaar eindronde derde klasse =18. *Door het niet aanvragen van licentie Luik wordt dat: 19 - 1 Lierse - 1 geen licentie Luik - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (weeral Moeskroen) - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (geen licentie Luik) + 2 kampioenen derde -2 deelnemers aan eindronde derde klasse +1 winnaar eindronde derde klasse =18 *Bij vrijwillige degradatie Beveren: 19 - 1 Lierse - 1 geen licentie Beveren - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (weeral Moeskroen) - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (geen licentie Beveren) -1 geen licentie Luik + 2 kampioenen derde -1 deelnemers aan eindronde derde klasse +1 winnaar eindronde derde klasse =18 *Als Dender ook geen licentie krijgt: 19 - 1 Lierse - 1 geen licentie Beveren - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (weeral Moeskroen) - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (geen licentie Beveren) -1 geen licentie Luik -1 geen licentie Dender + 2 kampioenen derde -0 deelnemers aan eindronde derde klasse +1 winnaar eindronde derde klasse =18 *Als er dan nog iemand in de problemen komt (Antwerp?) 19 - 1 Lierse - 1 geen licentie Beveren - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (weeral Moeskroen) - 0 rechtstreekse degradatie naar derde (geen licentie Beveren) -1 geen licentie Luik -1 geen licentie Dender -1 geen licentie 'Antwerp?' + 2 kampioenen derde -0 deelnemers aan eindronde derde klasse +1 winnaar eindronde derde klasse +1 runner up eindronde derde klasse =18. En nu hopen dat ze dat op den bond ook zo begrepen hebben. |
| 19 Apr 2010, 12:43 |
|
|
forumlegende
Ik denk eerlijk gezegd dat een ploeg uit tweede ons beter zal liggen dan Olympic Charleroi of Wezet ...
Uiteraard zou het schitterend zijn mocht er een bijkomende stijger zijn, dat zou zeggen dat de finale van de einronde een formaliteit zou zijn ... ben eens benieuwd. Wordt ongetwijfeld vervolgd. |
| 19 Apr 2010, 13:06 |
|
|
Nationale Ploeg
En ge hebt nog gelijk ook Maja, nu is't duidelijk he, denk ik. 't Zou wel handig zijn moest iemand dat hier bevestigen (kijkt naar Bartos) ![]() |
| 19 Apr 2010, 13:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
de enige officiele bevestiging kan enkel van de amateuristische, volvretende, wijnzuipende bobo's uit Brussel komen... dus (bang) afwachten wat dat gaat geven...
maar als het zo doorgaat, stijgen we misschien wel rechtstreeks, direkt naar de Jupiler League ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 19 Apr 2010, 13:51 |
|
|
forumlegende
eintracht frankfurt schreef: de enige officiele bevestiging kan enkel van de amateuristische, volvretende, wijnzuipende bobo's uit Brussel komen... dus (bang) afwachten wat dat gaat geven... maar als het zo doorgaat, stijgen we misschien wel rechtstreeks, direkt naar de Jupiler League ![]() en europees en al... |
| 19 Apr 2010, 13:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Er bestaat dus kans dat we als derde rechtstreeks stijgen?
|
| 19 Apr 2010, 15:04 |
|
| Pagina 11 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 46 Volgende |